أخر الاخبار

رواية احبتت شخص من الخيال الفصل الحادي عشر

 احبتت شخص من خيالي البارت الحادي عشر

رواية احبتت شخص من الخيال الفصل الحادي عشر


رواية احبتت شخص من الخيال الفصل الحادي عشر 

رواية احبتت شخص من الخيال 
 احبتت شخص من الخيال 

ععععععع انت رخم اصلا بكرهك بس هه 

اسر وهو بيفتح عينو علي القصيده لي بيسمعها كل يوم من سنين عدت: مالك ياحبيبتي في اي

نور بعصبيه: يبجحتك يا اخي كمان بتسال في اي 

اسر بهدوء: حلم جديد شكلو صح

نور بعصبيه وتوتر: انت انت رخم اصلا ازاي تحضن وحده غيري

اسر بضحكه بيحاول يدريها: ماهو انتي مش بترضي احضنك فبحضن حد غيرك ياروحي

نور : عععععععععع بكرهكك

اسر وهو بيضحك علي المجنونه لي حبها:بس انا بقا بحبك

نور بكسوف وزعل: يسلام ياخويا انت هتقولي عشان كده كل يوم اقفشك في حضن وحده شكل

اسر وهو بيشدها في حضنو: هششش انا بحبك انتي وبس ودي احلام ياروحي مش حقيقه اصلا حضني ملكك ليكي وبتاعك لي وحدك

نور وهي بتحصنو اكتر: بجد ي اسر يعني مش هتحب وحده تانيه ابدا او تفكر في وحده غيري 

اسر وهو بيضحك: في حاله وحده ياروحي اني اموت وروح الجنه وتجوز وحده من هناك

نور وهي بتضربو: متقولش اموت دي تاني اصلا انت هتفضل عايش معايا لما انا موت ابقا موت وبعدين اصلا مفيش وحده من لي في الجنه هترض بيك يابني انت تحمد ربنا اني قبلت بيك 

اسر اسر بصتلو انت نمت ياحبيبي اوع ياود ي اسر تكون بتحلم بوحده غيري يلااا ده انا اقتلك فيها 

اسر بضحك: ههههههه نامي يانور نامي ياحبيبتي وسبيني انام نااامي

نور وهي متنحه في ضحكتو: ياخربيت ضحكتك لي هتجنني دي يابني قولتلك بطل تخطف قلبي كده طيب 

اسر بصلها بحب: هو لو حد خطف قلب  حد فانتي لي خطفتي قلبي بعيونك دي 

نور بكسوف: بحبك ي اسر

اسر: بعشقك يانبض قلب اسر ونامو لاتنين اخير بعد معنه من احلام نور 


وفي مكان تاني 

نور بنت حسن: اثلام

اسلام: نعم يانونو

نور: هو اهنا لما نتبر هتتوزني (هو احنا لما نكبر هتتجوزني) 

اسلام: اهه ياحبيبتي لما نكبر هتجوزك 

نور: اثلا اثلا

اسلام: نعم يانونتي

نور: اهو اهنا ازاي محتوبين واحنا اثين لثه سغيرين (هو ازاي احنا مخطوبين واحنا اصلا لسه صغيرين) 

اسلام: انا ياحبيبتي خطبتك من باباكي اول مادولدت

نور: ازاي ده هو ات تنت بتتلم وانت لثه ملود(ازاي ده هو انت كنت بتتكلم وانت لسه مولود) 

اسلام بضحكه: ههههههههه لثه ملود اهه 

نور بزعل: ات تتدحت عليا يا اثلام (انت بتضحك عليا يا اثلام) 

اسلا وهو بيحضنها: انا اقدر ياقلب اسلام اضحك عليكي ده انتي اغله حاجه في عمري كلو 

نور بزعل: بث ات دحت عليا(بس انت ضحكت عليا) 

اسلام بحب: تؤتؤ انتي اصلل بنوتي يا نونو

نور: حارف يا اثلام انا بحبت اوي(عارف ي اسلام انا بحبك اوي) 

اسلام: وانا بموت فيكي ياقلب اسلام


طيب اقولكم شكل اسلام عينو رصاصي شبه عين اسر بظبط عندو دلوقتي 15 سنه مش طويل ومش قصير عندو عضلات رغم سنو الصغير شعرو طويل ومعندوش دقن بس ود عسل كده 


اما نور بنت حسن ف عنيه خضرا جدا وعندها 9 سنين رغم سنه الصغير شعرها وصل لي حد رجليها ولون بني متعلقه باسلام جدا وطول الوقت مشيه وراه في كل مكان بيروح ومش بتعرف تنام غير في حضنو ولازم يحكلها حدوته عشان ترضه تنام 

نرجع بقا لي اسلام ونور 


نور: انا نعننه اوي يا اثلام حايزه انام(انا نعسانه اوي ياسلام عايزه انام) 

اسلا قام شالها ودخلها اوضتها نيمها وقعد جنبها يحكلها حدوته


وفي مكان تاني 

نيره: الله ياحسن شوفت شالها ازاي

حسن بعصبيه: اهه ياختي شوفت شوفت 

نيره بضحكه علي غيرتو علي بنتو: اي يا سمسم ياحبيبي مالك

حسن بصلها: اي ده اي ده حبيبي اي الدلع ده 

نيره بدلع: اهه حبيبي وروحي كمان 

حسن بصدمه: اي بس الدلع ده كلو كان فينو من زمان 

نيره بدلع: في ياسمسم هو انا مش بدلعك ابدا كده 

حسن بيمثل الزعل: اهه مش بدلعيني ابدا ابدا 

نيره وهي بتحضنو: حقك عليا ياروحي بعد كده كل لي جاي دلع

حسن شالها وقالها:اممم طيب يلا احنا كمان ندخل جوا 


وفي مكان تاني 

ماريا نايمه علي كتف ايهاب: ايهاب

ايهاب: ياروحو

ماريا: بتحبني

ايهاب: بعشقك

ماريا: بجد ي ايهاب

ايهاب: بجد ياقلب ايهاب انا كنت غبي اوي زمان لما كنتي جنبي ومش شيفك بس عارفه قلبي كان ديما بيميل ليكي مكنتش بحكي غير ليكي كنت بهرب ليكي وبس يا مريتي ودنيتي وعيوني وروحي

ماريا: انا بحبك ي ايهاب انا بحبك اووووي 

ايهاب: وانا بعشقك يانور عيوني 


 (هروق عليكو انا في البارت ده كلو حب ودلع بس هتتنفخو🙄😂😂😂) 


وفي مكان تاني 


انچيل: حبيبتي 

ديمه: اي ياحبيبي

انچيل: مبسوطه معايا

ديمه: مبسوطه بس هو انا كنت عايشه قبل وجودك معايا

انچيل: مش ندمانه انك سبتي اسر


ديمه وهي بتفتكر كلمها مع اسر 

اسر: ديمه انتي عارفه اني مبحبكيش

ديمه: بس انا بحبك ي اسر

اسر: يبقا بتحكمي علي نفسك بموتك

ديمه: موتي اهون من اني اسيبك لي غيري

اسر: بتضحي بصحبيتنا ي ديمه وده انا مش حبو

ديمه:مش هقدر اشوفك مع غيري

اسر: ارجعي لي انچيل انتي عارفه انو بيحبك وانتي كنت بتحبيه

ديمه: بتحبها لي الدرجادي

اسر: اكتر ماممكن تتخيالي

ديمه بحزن : وانا مش هكسر قلبك هسيبك تتهانا بيها عشان بحبك

اسر: عايز مساعدتك بس مساعدت صحبتي لي اعرفها

ديمه: حاضر ي اسر وانا مستاعده يا صديق طفولتي


ورجعت ديمه من الماضي وبصت لي انچيل: انا مندمتش وكان ممكن اعمل لي عملتو ده مليون مره لو رجع بيا الزمان انا بحبك يا انچيل وكنت هندم لو مكملتش حياتي معاك 


انچيل: بحبك يا ديمتي 


#احبتت_شخص_من_الخيال

#فاتن_محمد_شاكر

لقراءة أو تحميل رواية احبتت شخص من الخيال الفصل الثاني عشر 

لقراءه وتحميل الرواية كامله هنا 👇👇

احببت شخص من الخيال 

للتواصل 👇👇👇😘

يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام

  1.  اضغط هنا 
تعليقات