أخر الاخبار

رواية البحث عن محلل الفصل السادس و السابع والثامن والتاسع والعاشر

 رواية البحث عن محلل للكبار فقط الفصل السابع والثامن والتاسع والعاشر 

رواية البحث عن محلل للكبار فقط الفصل السابع والثامن والتاسع والعاشر 

الحلقات6،7،8،9،10

البحث عن محلل الجزء السادس

البحث عن محلل للكبار فقط 🔞🔞🔞

الجزء السادس


في اليوم التالي زهب محسن برفقه سهام ووالدها واثنين من الشهود الي بيت ام خميس الخاطبه

كانت ام خميس في انتظارهم هي والمآزون وخالد الروش

تقدم والد امال ووضع يده في يد خالد الروش ووضع المازون المنديل الابيض علي ايديهم وبدء في مراسم الزواج

 انتهت مراسم الزواج ودفع محسن  اجره المازون ثم دفع الف جنيه الي ام خميس

ومن ثم دفع خمسه الاف جنيه الي خالد الروش

وخرج محسن برفقه خالد الروش وامال ووالد امال وركبو سياره محسن وغادرو

وصلو الي العماره نزلت امال ووالد امال وصعدو الي الشقه

وانتظر خالدالروش مع محسن

قال محسن لخالد الروش

انا بقي واثق فيك ياخالد امال دي زي اختك

قال خالد 

ياباشا ماتقلقش من ايتها حاجه

انا عارف الاصول

بس هي الشقه بتاعتكم في انهي دور في العماره الفخمه دي 

اصلهم طلعو وسابوني كدا وانا ماعرفش فين الشقه

قال محسن ماتقلقش ابو امال هينزل وهيطلع معاك

نزل ابو امال

واخذ خالد الروش

وانصرف محسن

داخل خالد الروش برفقه ابو امال الي مدخل العماره الفخم

وركبو الاسانسير وصعدو الي الدور السابع عشر

فتح له والد امال الشقه ودخل معه الي الصالون 

نظر اليه والد امال وقال بصوت هادئ

عايز حاجه مني قبل مامشي ياخالد

قال خالد لا ياعمي الله يخليك مع السلامه انت

انصرف والد امال

ووقف خالد فيدالصالون يتآمل الديكورات الفخمه والاثاث الراقي وهو يقول في سره

داشكل محسن دا غني اوي وهعيش ايام فل بقي

اخذ خالد يتمشي في الشقه ويتفرج علي الديكورات والاساسات 

ودخل المطبخ وفتح الثلاجه وكانت مليئه بالفاكهه 

وكانت هناك صنيه كبيره في المطبخ عليها اصناف كثيره من الحمام والبط

وشنطه مليئه باللب والمكسرات

خرج من المطبخ

فوجد باب غرفه النوم مغلق

فطرق الباب

فردت امال من الداخل

ايوه انت عايز حاجه

قال خالد الروش

ايه ياست العرايس مش هنتعشي

قالت امال لا انا مش جعانه اتعشي انت

قالها

لا والله ابدا مش هاكل الا لما تاكلي معايا مايصحش

قالت امال لا مش هتعشي

قالها والله ابدا ياست الكل عليه النعمه ماهتعشي غير من ايدك

الح عليها خالد الروش 

فخرجت امال وهي ترتدي لبس محتشم الي حد كبير وقالت بصوت حاد

اتفضل حضرتك روح علي السفره وانا هحضرلك العشا

نظر اليها محسن نظره مبتسمه وقال 

حاضر ياقمر هروح هناك وهستناك ياجميل بس اوعي تتاخر عليه

دخلت المطبخ واخذت تحضر وتسخن الطعام

فدخل عليها خالد الروش المطبخ وقال لها 

والله ياعروسه لازم احضر معاكي العشا

تلجلجت امال وارتبكت ولكن خالد الروش قال لها بصوت هادي

ماتخافيش مني ياست الكل والله انا طيب اوي ماتقلقيش مني

واهم حاجه والنبي سخني البطه حلو لحسن انا جعان اوي

اخذ خالد الروش يجهز معها الطعام بكل هدوء

رغم ان امال مكسوفه ومتوتره الا انه كان يتصرف معها كانه يعرفها من وقت طويل

وضعت الطعام علي السفره وارادت ان تنصرف

لكن خالد الروش مسك يديها برفق

وقال لها

والله لازم تاكلي معايا عشان يبقي عيش وملح دا كلو من خيركم

قالتلو بس انا مش جعانه

قالها ياستي انا  هفتح نفسك

جلست امال علي السفره تنظر الي خالد الروش وهو ياكل البطه كانه اسد يلتهم غزاله بنهم

نظر اليها خالد الروش

فوجد امال تنظر اليه وهي مزمهله

قال خالد الروش

ايه ياست العرايس مش هتاكلي ولا ايه

ثم امسك بورك بطه وقام وقال لها 

والله لازم تاكليه

قالت امال في كسوف حاضر هاكل

قالها 

والله لاتكليه من ايدي

اخذ خالد يطعم امال بيديه وامال مكسوفه ولكن خالد الروش يعاملها برفق ورقه وكانها عروسه بالفعل وعزراء ولم يسبق لها الزواج

طبعا خالد الروش خبير في معامله الستات وبورم وفاهم كل حاجه 

وعارف ازاي يعامل الستات خبره خبره يعني ويعرف يرقع اي واحده باسلوبه وكل واحده وليها اسلوب معين

هو يعلم ان امال بنت ناس ومؤدبه

ولازم يتعامل معها برفق

اكلت امال 

وشبع خالد الروش اخيرا

ثم قال لامال 

هاتي بقي ياست الكل الفاكهه عشان نحلي وتعالي نتفرج علي التلفزيون بره

زهبت امال واحضرت الفاكهه ووضعتها امام خالد الروش وجلست بعيدا

قالها خالد الروش 

ايه ياست الكل مش هتحلي

قالت امال لا مش قادره

قالها لازم تاكلي معايا

ثم امسك بثمره موز

وقام وقشرها وقال بصوت رقيق وهو مبتسم

والله لا تكليها من ايدي

قالت امال لا مش هقدر

قال خالد 

ماتكسفنيش بقي لازم تاكليها

اتكسفت امال

ولم تجادل واكلت الموزه

جلس خالد الروش يتحدث اليها عن نفسه ومواقفه وحكاوي 

وامال تستمع اليه وقد سحرها باسلوبه وطريقه حديثه 

واخذت تضحك علي مواقفه الطريفه

واخذ هو يتحدث معها ولم يمضي وقت طويل حتي بدات امال تتحدث معه وتحكي هي الاخري ونسيت نفسها معه وكانه سحرها بكلامه

تابع

البحث عن محلل الجزء السابع

حتی بدات امال تتحدث معه وتحکی هی الاخری ونسیت نفسها وکأنه سحرها بکلامه

وقف خالد وقالها

والله لازم تشربي القهوه من ايدي

ثم دخل الي المطبخ وحضر القهوه وخرج بها

فشربت امال القهوه

واخذت تتحدث الي خالد الروش واطمئنت له كثيرا

مر الوقت سريعا حتي انها فوجئت انها التاسعه صباحا

وطول ذلك الوقت لم يلمسها خالد الروش ولم يتحرش بها اوحتي لم يحاول ان يلمح لها بشئ

لكنه اخذ منها شئ مهم جدا وهو ثقتها فيه 

واعجابها به وبحلاوه كلامه واسلوبه

احست معه بالامان رغم انها كانت تموت رعبا منه

لاول مره تشعر بامان مع شخص تقابله وتجلس معه لاول مره وبمفردها

وفوجئت انها شربت لاول مره في حياتها

قهوه واتنين شاي ونسكافيه وكل زلك كان خالد يحضرهم لها 

قالت امال 

الساعه 9 الصبح ولسه مانمناش ايه دا الوقت مر بسرعه

قال خالد

هي الايام الحلوه بتجري بسرعه

طيب ياست الكل روحي نامي انتي

وانا هنام هنا

دخلت امال الي غرفه النوم واغلقت علي نفسها الباب

ودخلت في نوبه نوم عمييييق

وهي تفكر

في اسلوب خالد الروش الساحر 

وخفه دمه

تابع

في اليوم التالي استيقظ خالد الروش مبكرا ونزل ليشتري لزوم السهره من زجاجات البيره وصباع حشيش وقرش افيون وشيكولاته الكحول 

عاد خالد الروش ليجد امال مازالت نائمه وباب غرفتها مغلق عليها

جلس في الصاله امام التلفزيون يأكل بعض الفاكهه حتي استيقظت امال اخيرا

خرجت امال من غرفتها الي الحمام اخذت الشاور ثم دخلت الي غرفتها لتمشط شعرها وارتدت ملابسها المحتشمه وجلست في غرفتها تفكر ماذا سيحدث الليله مع خالد الروش

وفي اثناء تفكيرها العميق سمعت صوت خالد الروش يناديها

ياست العرايس ايه كل دا نوم انا مافطرتش ومستني نفطر مع بعض

قالت امال حاضر هحضر الفطار

خرجت امال وحضرت الفطار

ووضعته امام خالد الروش

ابتسم خالد الروش وقال

صباحيه مباركه ياعروسه العصر اذن من بدري وانا مستني ومش عايز اصحيكي عشان تاخدي كفايتك في النوم

قالت امال اعمل ايه نمت الصبح 

قالها خالد الروش

يلا بقي افطري معايا 

جلست تتناول الفطور مع خالد الروش 

واخذ خالددالروش يتحدث معها عن مغماراته وحركاته

انتهت من الفطار ودخلت الي المطبخ جهزت الشاي

جلست مع خالد الروش تتحدث وتتسامر معه

قال لها خالد الروش ايه بقي سبب الطلاق مع جوزك

وكإنه داس علي الزر 

اخذت امال تتحدث عن مشاكلها واسوب محسن معها وعن احلامها وعن المواصفات التي تتمناها في الزوج

مرت ساعات ومازال خالد الروش علي موقفه المثالي يتحدث فقط لم يحاول حتي ان يتقرب منها

كلما مر الوقت كلما اطمئنت امال اكثر وتحدثت اكثر 

لقد جعلها خالد الروش تقول كل مافي نفسها

حتي جاء موعد العشاء

دخلت امال برفقه خالد الروش يجهزون العشاء

تناولو العشاء

وبعد العشاء اصر خالد الروش انت تشرب امال القهوه من يديه

دخل خالد الروش ليجهز القهوه

ووضع في فنجال القهوه سنه افيون لتشربها امال

قدم خالد الروش القهوه لي امال

شربت امال القهوه بالافيون

لم يمضي وقت طويل حتي احست امال ان جسمها يسخن واحست بالنشاط ورغبه في الضحك والتحدث واللعب واصبحت اكثر جراءه وزال عنها الخوف نهائي لدرجه انها جلست بجوار خالد الروش

وكانت تضحك بصوت عالي علي كل كلمه يقولها خالد الروش

اخرج خالد الروش الكوتشينه وقالها

ايه رايك نلعب الشايب

واي حد عليه حكم ينفذه

وافقت امال وفرحت وهي تحت تاثير الافيون

كسب خالد الروش

وطلب منها ان تغير ملابسها وترقص

غيرت امال ملابسها وارتدت قميص نوم واخذت ترقص وتضحك وتهزر 

كسب خالد الروش مره اخري

وطلب منها ان تنحرف وتشرب معه بيره

شربت امال البيره

والدماغ بقيت في السما

لدرجه انها كانت ترقص بدون اي سبب 

شغلت قناه التت واخذت ترقص كآنها كان بداخلها كبت كبير والافيون اخرجه منها

الافيون هو منشط في الاساس منشط قوي عندما يشربه الانسان يشعر بنشاط كبير ويجعله يتحدث ويتكلم ويضحك

فكت امال 

واصبحت اكثر مرح

وشربت مع خالد الروش البيره

واشعل لها سيجاره حشيش وجعلها تدخن انفاس بسيطه

حتي اصبحت امال وكانها فوق السحاب

تابع

البحث عن محلل الجزء 8-

😈البحث عن محلل

القصه للکبار فقط

الجزء الثامن

انا قولت القصه للكبار عشان ماحدش يزعل مني لو موافق تابع

مضي الوقت واصبحت ضحكات امال تخرج من قلبها وكأن ضحكاتها كانت مخنوقه بين ضلوعها

احس خالد الروش ان امال اصبحت جاهزه

قام وقالها

يلا بقي عشان ندخل ننام جوه انا وانتي

قالتلو 

انا وانت نكون في اوضه النوم والشيطان تالتنا

قالها اناجوزك هو احنا هنعمل حاجه حرام

قالت امال

بس انا لسه ماتعودتش عليك

قالها خالد

تعالي بس جوه في اوده النوم وهنتعود علي بعض

قالت امال

بصوت سكران

لا مش هينفع اخون جوزي محسن

قال خالد

لازم ادخل عليكي عشان ترجعيلو والا كدا هيكون حرام

قالت امال بس انا خايفه محسن يعرف

قالها ماتخافيش مش هقولو

حملها خالد الروش علي يديه وهي تضحك بصوت عالي

ودخل بها غرفه النوم

وخلع ملابسه

وهجم عليها برفق

واخذ يقبل شفتيها

وهي مستسلمه له

ولم يمضي وقت طويل حتي بدات تبادله القبلات

واخذ خالد الروش يعصر صدرها برفق وهي تتنهد بدلع

لم يمضي وقت طويل حتي اصبحت امال عاريه تماما

افاقت امال فجاه

عندما ادخل خالد الروش قضيبه الضخم فيها

احست بوجع شديد

وبرقت بعينيها

وقالت 

يخربيتك ايه دا انت بتعمل ايه

انت هتعورني 

قال لها خالد الروش

في ايه بس ماتخافيش

قالت يخربيتك بتاعك كبير اوي

قال خالد الروش كبير بس خطير

اخذ خالد الروش يدخله برفق

وامال تتآلم بدلع

واخذ يبدل الاوضاع 

ولاول مره تشعر امال بتلك اللذه والمتعه والاطاله 

كان محسن سريع القذف لايجيد فن التقبيل ولا حتي فن ممارسه الجنس لم تصل معه امال طوال العشر سنوات الي مرحله النشوه كان تقليدي الي حد كبير 

ومعظم الوقت يمارس في وضع جنسي واحد

انما خالد الروش

يستعمل عقار الترمادول الذي يؤدي الي التآخير 

ترمادول وافيون يساوي خمس ساعات جنس متواصل بدون توقف

وشعار خالد الروش 

لما تطول احسن 

اصبحت امال تتجاوب مع خالد الروش ووصلت الي قمه نشوتها عده مرات

وجربت تلك الاوضاع التي لم تجربها

واحست بقوه خالد الروش الجسديه وفحولته ورجولته

مر الوقت طويلا

حتي انهكها التعب

جميع اجزاء أرض زيكولا

تحميل وقراءه رواية أرض زيكولا الجزء الأول

جميع اجزاء أرض زيكولا


رواية أرض زيكولا الجزء الأول👆👆👆

روايه ارض زيكولا الجزء الثاني 👇👇👇

تحميل وقراءه كتاب أماريتا pdf ارض زيكولا الجزء الثاني الكاتب عمرو عبد الحميد

من هنا 👇👇👇😍

تحميل وقراءه كتاب أماريتا pdf ارض زيكولا الجزء الثاني الكاتب عمرو عبد الحميد

وتوسلت الي خالد الروش ان ينتهي منها

ولكن خالد الروش لم يسمع لها

حتي انها بكت وتوسلت له ان يتركها ترتاح

تركها خالد الروش اخير 

ولكن خالد الروش لم يصل لمرحله القذف

نامت امال عاريه علي صدر خالد الروش وهي تقول

انت ايه مابتتعبش حرام عليك هتموتني

ابتسم خالد الروش واخذ يلعب في شعرها

وقالها ابدا انتي بس الي فافي اوي بس انا هخليكي جامده

ثم اخذها من يدها وهي عاريه ودخل بها الي الحمام

واخذ يقبلها تحت ماء الدش

تابع 

البحث عن محلل

الجزء التاسع

وبعد فتره اسيقظت فجاه 

وقد صدمتها المفاجأه

لم تصدق

وجدت خالد الروش نائما عليها ويمارس معها الجنس

لم تتوقع تلك القوه من رجل

لقد ارهقها التعب 

وهو لم يتهد

قالت له بصوت ضعيف

حرام عليك انا بجد تعبت انت ايه مابتتهدش ارحمني بقي 

قال خالد الروش

بصراحه مش قادر اقاوم جمالك عايز اشبع منك قبل ماتسيبيني

قالتلو انت كدا هتخلص عليه وهموت في ايدك

قال خالد الروش

انا عرفت حريم كتير اوي عمري ماقبلت واحده في رقتك ودلعك دا وفي جمالك وجمال جسمك

نزلت كلمات خالد الروش علي امال كالبرق الذي خطف عقلها

اعجبت بكلامه

استسلمت له

تجاوبت معه

حتي انتهي منها

ودخلت في نوبه نوم عميق

استيقظت في قرب العشاء 

وهي مرهقه

وجدت خالد الروش جالسا في الصاله امامه طبق الفاكهه الكبير يآكل منه كانه لايشبع

ابتسم لها خالد الروش وقال

صباحيه مباركه ياست العرايس 

لاقيتك نايمه في سابع نومه ماردتش اقلقك

ومستني تصحي عشان نفطر سوا

قالت امال

والله هموت من الجوع ومش قادره اعمل حاجه

قام خالد الروش وحملها علي زراعه في حنيه وقال

وحد قلك اعملي حاجه

بس انا هفوقك دلوقتي

ثم دخل بها الي الحمام

وجردها من ملابسها

واخذ يحميها كانها ابنته

وهي تقول له اوعي تعمل حاجه انا تعبانه بجد

قالها انا هحميكي بس

بعد ان انتهت من الحمام حملها الي غرفه النوم

واجلسها علي السرير

واخرج قميص نوم مثير

وقالها

علي ماجهزلك الفطار تكوني لبستي القميص دا وجهزتي نفسك

لبست امال قميص النوم المثير

وتزينت

وخرجت تناولت فطورها بنهم

وكان خالد الروش يآكلها بيديه

قالها خالد الروش 

بصي بقي انا هنزل اجيب حاجه في السريع وانتي بقي عايزك تاكلي موز كتير عشان دا مفيد

وانا جاي هجبلك علاج من العطار هيخليكي زي الحصان

اوك ياقمر

ابتسمت امال وقالت

حصان انا حصان

وانت ايه طووور بقي

دانت مابتتهدش

ضحك خالد الروش وقال 

مافيش بوسه قبل مانزل

تقربت منه امال 

فحضنها خالد الروش بقوه

واطبق علي شفتيها بقوه

وقبلها قبله مثيره

جعلتها ترتعش من النشوه

ثم ابتسم وخرج

وجلست امال 

تتحسس شفتاها وهي تقول

يالهوووي عليك دانت بطل

هو في رجاله كدا

تابع

البحث عن محلل

الجزء العاشر

نزل خالد واشتري لوازم السهره من زجاجات البيره والافيون والحشيش

واحضر معه التركيبه السحريه من العطار

رجع خالد الروش وهو يحمل تلك الاغراض 

استقبلته امال بترحاب 

قال خالد 

انا هموت من الجوع حضري العشا بقي  انا عايز اكل حمام 

دخلت امال وجهزت العشاء

بعد العشاء قام خالد وجهز الشاي ووضع فيه التركيبه السحريه مع نصف قرص ترمادول مطحون

شربت امال الشاي فاحست بالنشاط يدب في جسدها

واحست بتلك النشوه والرغبه في التحدث والضحك

واخذت ضحكاتها الرنانه تملاء المكان

جهز خالد زجاجات البيره واشعل سيجاره الحشيش

وشربت امال معه البيره ودخنت معه الحشيش

وشعلت الاغاني واخذت ترقص وتضحك وتتمايل

اصبحت امال اكثر جراه وتحررا 

لدرجه انها لم تنتظر كثيرا حتي يبدء خالد الروش بتقبيلها

بدإت هي بتقبيله ووالتحرش به والدلع

لدرجه انها خلعت قميص النوم وجلست بجواره عاريه في الصالون

كاتت تلك المره مختلفه

اصبحت متجاوبه معه لابعد الحدود

حتي انها بدات تستمع معه اكتر 

وتردد تلك الكلمات السافله من تلقاء نفسها

كانت هذه المره اكثر جموحا

اكثر ارتياحا

بدات تلذذ بطول اللقاء

مرت الليله

وفي الليله التي تاليها طلبت هي منه ان يمارس معها الجنس وان يحضر لها البيره والحشيش

مرت الايام

وتعودت امال علي خالد ونسيت معه الدنيا وعاشت جو السعاده والليالي والسهرات الجميله

وكانت كل ليله سهره اجمل من السابقه

حتي جاءت ليله وقال لها خالد الروش

دي ليله الوداع ياقمر

قالت امال وداع ايه

قالها انتهي الاسبوع وبكره هنطلق

قالت امال بحده تطلقني ليه

قال خالد الروش 

اطلقك عشان ترجعي لجوزك

قالت امال يااااه الايام الحلوه بتجري بسرعه بس انا مش عايزاك تطلقني دلوقتي

قال خالد الروش 

انا اتفقت مع محسن ماينفعش ارجع في كلامي

قالت امال اتحجج باي حاجه قوله مثلا انك سآلت شيخ وقالك انك لازم تدخل عليه واننا مش موافقه تيجي جنبي ومش هينفع تطلقني الا لما تدخل عليه

نظر اليها خالد الروش وقالها

كل اللي حصل دا ومادخلتش عليكي

شكلي عجبتك ياقمر انتي حبتيني ولا ايه

حضنته امال وقالت في دلع انت بصراحه تتحب اوي نفسي اعيش معاك علي طول

قال خالد الروش

وانا والله حبيتك اوي بس انا بكح تراب حتي الخمس تلاف بتوع محسن خلصتهم عليك ياقمر في لزوم السهرات

قالت امال في دلع

طيب انت ماتطلقش وقوله انك لازم تدخل عليه وقول لبابا كدا  

مالكش دعوه قولهم كدا

انا عارفه محسن  هيوافق

هز خالد الروش رآسه

وقال 

حاضر هقول

ثم قبلها قبله كبيره

وبدات سهره جديده للصباح

في اليوم التالي اتصل محسن بي خالد الروش

قال محسن

جهز نفسك ياخالد عشان هتطق امال النهارده

قال خالد 

ماينفعش اطلقها يامحسن باشا

قال محسن

ماينفعش ازاي انت هتستهبل ياض ولا ايه

قال خالد 

عيب ياباشا استهبل ايه انا سالت شيخ وقالي لازم تدخل عليها  وامال مش موافقه اني اقرب ليها

قال محسن مالكش دعوه طلقها مش ضروري تلمسها

قال خالد

ياباشا ماينفعش حرام كدا حرام

لازم ادخل عليها

قال محسن 

وحياه امك

انت هتستهبل عليه يابن الجزمه

قال خالد

الكلام كدا خلص ياباشا وكلمه زياده هرد عليك رد يزعلك 

ثم اغلق خالد الخط في وجه محسن

كاد عقل محسن ان يجن

لم يشعر بنفسه الا وهو يفتح درج المكتب

وياخذ المسدس 

ويضعه بين ملابسه

وخرج مسرعا

وقد عقد النيه 

علي قتل خالد الروش

تابع 

   الفصل التالي 

للتواصل 👇👇👇😘

يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام

    اضغط هنا 

يمكنك الانضمام لجروب علي التلجرام 

او الانضمام علي جروب الفيس بوك 

     اضغط هنا 


تعليقات