ستعجبك

رواية البحث عن محلل للكبار فقط الفصل السابع والثامن والتاسع والعاشر

 الحلقات6،7،8،9،10

البحث عن محلل الجزء السادس

البحث عن محلل للكبار فقط 🔞🔞🔞

الجزء السادس


في اليوم التالي زهب محسن برفقه سهام ووالدها واثنين من الشهود الي بيت ام خميس الخاطبه

كانت ام خميس في انتظارهم هي والمآزون وخالد الروش

تقدم والد امال ووضع يده في يد خالد الروش ووضع المازون المنديل الابيض علي ايديهم وبدء في مراسم الزواج

 انتهت مراسم الزواج ودفع محسن  اجره المازون ثم دفع الف جنيه الي ام خميس

ومن ثم دفع خمسه الاف جنيه الي خالد الروش

وخرج محسن برفقه خالد الروش وامال ووالد امال وركبو سياره محسن وغادرو

وصلو الي العماره نزلت امال ووالد امال وصعدو الي الشقه

وانتظر خالدالروش مع محسن

قال محسن لخالد الروش

انا بقي واثق فيك ياخالد امال دي زي اختك

قال خالد 

ياباشا ماتقلقش من ايتها حاجه

انا عارف الاصول

بس هي الشقه بتاعتكم في انهي دور في العماره الفخمه دي 

اصلهم طلعو وسابوني كدا وانا ماعرفش فين الشقه

قال محسن ماتقلقش ابو امال هينزل وهيطلع معاك

نزل ابو امال

واخذ خالد الروش

وانصرف محسن

داخل خالد الروش برفقه ابو امال الي مدخل العماره الفخم

وركبو الاسانسير وصعدو الي الدور السابع عشر

فتح له والد امال الشقه ودخل معه الي الصالون 

نظر اليه والد امال وقال بصوت هادئ

عايز حاجه مني قبل مامشي ياخالد

قال خالد لا ياعمي الله يخليك مع السلامه انت

انصرف والد امال

ووقف خالد فيدالصالون يتآمل الديكورات الفخمه والاثاث الراقي وهو يقول في سره

داشكل محسن دا غني اوي وهعيش ايام فل بقي

اخذ خالد يتمشي في الشقه ويتفرج علي الديكورات والاساسات 

ودخل المطبخ وفتح الثلاجه وكانت مليئه بالفاكهه 

وكانت هناك صنيه كبيره في المطبخ عليها اصناف كثيره من الحمام والبط

وشنطه مليئه باللب والمكسرات

خرج من المطبخ

فوجد باب غرفه النوم مغلق

فطرق الباب

فردت امال من الداخل

ايوه انت عايز حاجه

قال خالد الروش

ايه ياست العرايس مش هنتعشي

قالت امال لا انا مش جعانه اتعشي انت

قالها

لا والله ابدا مش هاكل الا لما تاكلي معايا مايصحش

قالت امال لا مش هتعشي

قالها والله ابدا ياست الكل عليه النعمه ماهتعشي غير من ايدك

الح عليها خالد الروش 

فخرجت امال وهي ترتدي لبس محتشم الي حد كبير وقالت بصوت حاد

اتفضل حضرتك روح علي السفره وانا هحضرلك العشا

نظر اليها محسن نظره مبتسمه وقال 

حاضر ياقمر هروح هناك وهستناك ياجميل بس اوعي تتاخر عليه

دخلت المطبخ واخذت تحضر وتسخن الطعام

فدخل عليها خالد الروش المطبخ وقال لها 

والله ياعروسه لازم احضر معاكي العشا

تلجلجت امال وارتبكت ولكن خالد الروش قال لها بصوت هادي

ماتخافيش مني ياست الكل والله انا طيب اوي ماتقلقيش مني

واهم حاجه والنبي سخني البطه حلو لحسن انا جعان اوي

اخذ خالد الروش يجهز معها الطعام بكل هدوء

رغم ان امال مكسوفه ومتوتره الا انه كان يتصرف معها كانه يعرفها من وقت طويل

وضعت الطعام علي السفره وارادت ان تنصرف

لكن خالد الروش مسك يديها برفق

وقال لها

والله لازم تاكلي معايا عشان يبقي عيش وملح دا كلو من خيركم

قالتلو بس انا مش جعانه

قالها ياستي انا  هفتح نفسك

جلست امال علي السفره تنظر الي خالد الروش وهو ياكل البطه كانه اسد يلتهم غزاله بنهم

نظر اليها خالد الروش

فوجد امال تنظر اليه وهي مزمهله

قال خالد الروش

ايه ياست العرايس مش هتاكلي ولا ايه

ثم امسك بورك بطه وقام وقال لها 

والله لازم تاكليه

قالت امال في كسوف حاضر هاكل

قالها 

والله لاتكليه من ايدي

اخذ خالد يطعم امال بيديه وامال مكسوفه ولكن خالد الروش يعاملها برفق ورقه وكانها عروسه بالفعل وعزراء ولم يسبق لها الزواج

طبعا خالد الروش خبير في معامله الستات وبورم وفاهم كل حاجه 

وعارف ازاي يعامل الستات خبره خبره يعني ويعرف يرقع اي واحده باسلوبه وكل واحده وليها اسلوب معين

هو يعلم ان امال بنت ناس ومؤدبه

ولازم يتعامل معها برفق

اكلت امال 

وشبع خالد الروش اخيرا

ثم قال لامال 

هاتي بقي ياست الكل الفاكهه عشان نحلي وتعالي نتفرج علي التلفزيون بره

زهبت امال واحضرت الفاكهه ووضعتها امام خالد الروش وجلست بعيدا

قالها خالد الروش 

ايه ياست الكل مش هتحلي

قالت امال لا مش قادره

قالها لازم تاكلي معايا

ثم امسك بثمره موز

وقام وقشرها وقال بصوت رقيق وهو مبتسم

والله لا تكليها من ايدي

قالت امال لا مش هقدر

قال خالد 

ماتكسفنيش بقي لازم تاكليها

اتكسفت امال

ولم تجادل واكلت الموزه

جلس خالد الروش يتحدث اليها عن نفسه ومواقفه وحكاوي 

وامال تستمع اليه وقد سحرها باسلوبه وطريقه حديثه 

واخذت تضحك علي مواقفه الطريفه

واخذ هو يتحدث معها ولم يمضي وقت طويل حتي بدات امال تتحدث معه وتحكي هي الاخري ونسيت نفسها معه وكانه سحرها بكلامه

تابع

البحث عن محلل الجزء السابع

حتی بدات امال تتحدث معه وتحکی هی الاخری ونسیت نفسها وکأنه سحرها بکلامه

وقف خالد وقالها

والله لازم تشربي القهوه من ايدي

ثم دخل الي المطبخ وحضر القهوه وخرج بها

فشربت امال القهوه

واخذت تتحدث الي خالد الروش واطمئنت له كثيرا

مر الوقت سريعا حتي انها فوجئت انها التاسعه صباحا

وطول ذلك الوقت لم يلمسها خالد الروش ولم يتحرش بها اوحتي لم يحاول ان يلمح لها بشئ

لكنه اخذ منها شئ مهم جدا وهو ثقتها فيه 

واعجابها به وبحلاوه كلامه واسلوبه

احست معه بالامان رغم انها كانت تموت رعبا منه

لاول مره تشعر بامان مع شخص تقابله وتجلس معه لاول مره وبمفردها

وفوجئت انها شربت لاول مره في حياتها

قهوه واتنين شاي ونسكافيه وكل زلك كان خالد يحضرهم لها 

قالت امال 

الساعه 9 الصبح ولسه مانمناش ايه دا الوقت مر بسرعه

قال خالد

هي الايام الحلوه بتجري بسرعه

طيب ياست الكل روحي نامي انتي

وانا هنام هنا

دخلت امال الي غرفه النوم واغلقت علي نفسها الباب

ودخلت في نوبه نوم عمييييق

وهي تفكر

في اسلوب خالد الروش الساحر 

وخفه دمه

تابع

في اليوم التالي استيقظ خالد الروش مبكرا ونزل ليشتري لزوم السهره من زجاجات البيره وصباع حشيش وقرش افيون وشيكولاته الكحول 

عاد خالد الروش ليجد امال مازالت نائمه وباب غرفتها مغلق عليها

جلس في الصاله امام التلفزيون يأكل بعض الفاكهه حتي استيقظت امال اخيرا

خرجت امال من غرفتها الي الحمام اخذت الشاور ثم دخلت الي غرفتها لتمشط شعرها وارتدت ملابسها المحتشمه وجلست في غرفتها تفكر ماذا سيحدث الليله مع خالد الروش

وفي اثناء تفكيرها العميق سمعت صوت خالد الروش يناديها

ياست العرايس ايه كل دا نوم انا مافطرتش ومستني نفطر مع بعض

قالت امال حاضر هحضر الفطار

خرجت امال وحضرت الفطار

ووضعته امام خالد الروش

ابتسم خالد الروش وقال

صباحيه مباركه ياعروسه العصر اذن من بدري وانا مستني ومش عايز اصحيكي عشان تاخدي كفايتك في النوم

قالت امال اعمل ايه نمت الصبح 

قالها خالد الروش

يلا بقي افطري معايا 

جلست تتناول الفطور مع خالد الروش 

واخذ خالددالروش يتحدث معها عن مغماراته وحركاته

انتهت من الفطار ودخلت الي المطبخ جهزت الشاي

جلست مع خالد الروش تتحدث وتتسامر معه

قال لها خالد الروش ايه بقي سبب الطلاق مع جوزك

وكإنه داس علي الزر 

اخذت امال تتحدث عن مشاكلها واسوب محسن معها وعن احلامها وعن المواصفات التي تتمناها في الزوج

مرت ساعات ومازال خالد الروش علي موقفه المثالي يتحدث فقط لم يحاول حتي ان يتقرب منها

كلما مر الوقت كلما اطمئنت امال اكثر وتحدثت اكثر 

لقد جعلها خالد الروش تقول كل مافي نفسها

حتي جاء موعد العشاء

دخلت امال برفقه خالد الروش يجهزون العشاء

تناولو العشاء

وبعد العشاء اصر خالد الروش انت تشرب امال القهوه من يديه

دخل خالد الروش ليجهز القهوه

ووضع في فنجال القهوه سنه افيون لتشربها امال

قدم خالد الروش القهوه لي امال

شربت امال القهوه بالافيون

لم يمضي وقت طويل حتي احست امال ان جسمها يسخن واحست بالنشاط ورغبه في الضحك والتحدث واللعب واصبحت اكثر جراءه وزال عنها الخوف نهائي لدرجه انها جلست بجوار خالد الروش

وكانت تضحك بصوت عالي علي كل كلمه يقولها خالد الروش

اخرج خالد الروش الكوتشينه وقالها

ايه رايك نلعب الشايب

واي حد عليه حكم ينفذه

وافقت امال وفرحت وهي تحت تاثير الافيون

كسب خالد الروش

وطلب منها ان تغير ملابسها وترقص

غيرت امال ملابسها وارتدت قميص نوم واخذت ترقص وتضحك وتهزر 

كسب خالد الروش مره اخري

وطلب منها ان تنحرف وتشرب معه بيره

شربت امال البيره

والدماغ بقيت في السما

لدرجه انها كانت ترقص بدون اي سبب 

شغلت قناه التت واخذت ترقص كآنها كان بداخلها كبت كبير والافيون اخرجه منها

الافيون هو منشط في الاساس منشط قوي عندما يشربه الانسان يشعر بنشاط كبير ويجعله يتحدث ويتكلم ويضحك

فكت امال 

واصبحت اكثر مرح

وشربت مع خالد الروش البيره

واشعل لها سيجاره حشيش وجعلها تدخن انفاس بسيطه

حتي اصبحت امال وكانها فوق السحاب

تابع

البحث عن محلل الجزء 8-

😈البحث عن محلل

القصه للکبار فقط

الجزء الثامن

انا قولت القصه للكبار عشان ماحدش يزعل مني لو موافق تابع

مضي الوقت واصبحت ضحكات امال تخرج من قلبها وكأن ضحكاتها كانت مخنوقه بين ضلوعها

احس خالد الروش ان امال اصبحت جاهزه

قام وقالها

يلا بقي عشان ندخل ننام جوه انا وانتي

قالتلو 

انا وانت نكون في اوضه النوم والشيطان تالتنا

قالها اناجوزك هو احنا هنعمل حاجه حرام

قالت امال

بس انا لسه ماتعودتش عليك

قالها خالد

تعالي بس جوه في اوده النوم وهنتعود علي بعض

قالت امال

بصوت سكران

لا مش هينفع اخون جوزي محسن

قال خالد

لازم ادخل عليكي عشان ترجعيلو والا كدا هيكون حرام

قالت امال بس انا خايفه محسن يعرف

قالها ماتخافيش مش هقولو

حملها خالد الروش علي يديه وهي تضحك بصوت عالي

ودخل بها غرفه النوم

وخلع ملابسه

وهجم عليها برفق

واخذ يقبل شفتيها

وهي مستسلمه له

ولم يمضي وقت طويل حتي بدات تبادله القبلات

واخذ خالد الروش يعصر صدرها برفق وهي تتنهد بدلع

لم يمضي وقت طويل حتي اصبحت امال عاريه تماما

افاقت امال فجاه

عندما ادخل خالد الروش قضيبه الضخم فيها

احست بوجع شديد

وبرقت بعينيها

وقالت 

يخربيتك ايه دا انت بتعمل ايه

انت هتعورني 

قال لها خالد الروش

في ايه بس ماتخافيش

قالت يخربيتك بتاعك كبير اوي

قال خالد الروش كبير بس خطير

اخذ خالد الروش يدخله برفق

وامال تتآلم بدلع

واخذ يبدل الاوضاع 

ولاول مره تشعر امال بتلك اللذه والمتعه والاطاله 

كان محسن سريع القذف لايجيد فن التقبيل ولا حتي فن ممارسه الجنس لم تصل معه امال طوال العشر سنوات الي مرحله النشوه كان تقليدي الي حد كبير 

ومعظم الوقت يمارس في وضع جنسي واحد

انما خالد الروش

يستعمل عقار الترمادول الذي يؤدي الي التآخير 

ترمادول وافيون يساوي خمس ساعات جنس متواصل بدون توقف

وشعار خالد الروش 

لما تطول احسن 

اصبحت امال تتجاوب مع خالد الروش ووصلت الي قمه نشوتها عده مرات

وجربت تلك الاوضاع التي لم تجربها

واحست بقوه خالد الروش الجسديه وفحولته ورجولته

مر الوقت طويلا

حتي انهكها التعب

وتوسلت الي خالد الروش ان ينتهي منها

ولكن خالد الروش لم يسمع لها

حتي انها بكت وتوسلت له ان يتركها ترتاح

تركها خالد الروش اخير 

ولكن خالد الروش لم يصل لمرحله القذف

نامت امال عاريه علي صدر خالد الروش وهي تقول

انت ايه مابتتعبش حرام عليك هتموتني

ابتسم خالد الروش واخذ يلعب في شعرها

وقالها ابدا انتي بس الي فافي اوي بس انا هخليكي جامده

ثم اخذها من يدها وهي عاريه ودخل بها الي الحمام

واخذ يقبلها تحت ماء الدش

تابع 

البحث عن محلل

الجزء التاسع

وبعد فتره اسيقظت فجاه 

وقد صدمتها المفاجأه

لم تصدق

وجدت خالد الروش نائما عليها ويمارس معها الجنس

لم تتوقع تلك القوه من رجل

لقد ارهقها التعب 

وهو لم يتهد

قالت له بصوت ضعيف

حرام عليك انا بجد تعبت انت ايه مابتتهدش ارحمني بقي 

قال خالد الروش

بصراحه مش قادر اقاوم جمالك عايز اشبع منك قبل ماتسيبيني

قالتلو انت كدا هتخلص عليه وهموت في ايدك

قال خالد الروش

انا عرفت حريم كتير اوي عمري ماقبلت واحده في رقتك ودلعك دا وفي جمالك وجمال جسمك

نزلت كلمات خالد الروش علي امال كالبرق الذي خطف عقلها

اعجبت بكلامه

استسلمت له

تجاوبت معه

حتي انتهي منها

ودخلت في نوبه نوم عميق

استيقظت في قرب العشاء 

وهي مرهقه

وجدت خالد الروش جالسا في الصاله امامه طبق الفاكهه الكبير يآكل منه كانه لايشبع

ابتسم لها خالد الروش وقال

صباحيه مباركه ياست العرايس 

لاقيتك نايمه في سابع نومه ماردتش اقلقك

ومستني تصحي عشان نفطر سوا

قالت امال

والله هموت من الجوع ومش قادره اعمل حاجه

قام خالد الروش وحملها علي زراعه في حنيه وقال

وحد قلك اعملي حاجه

بس انا هفوقك دلوقتي

ثم دخل بها الي الحمام

وجردها من ملابسها

واخذ يحميها كانها ابنته

وهي تقول له اوعي تعمل حاجه انا تعبانه بجد

قالها انا هحميكي بس

بعد ان انتهت من الحمام حملها الي غرفه النوم

واجلسها علي السرير

واخرج قميص نوم مثير

وقالها

علي ماجهزلك الفطار تكوني لبستي القميص دا وجهزتي نفسك

لبست امال قميص النوم المثير

وتزينت

وخرجت تناولت فطورها بنهم

وكان خالد الروش يآكلها بيديه

قالها خالد الروش 

بصي بقي انا هنزل اجيب حاجه في السريع وانتي بقي عايزك تاكلي موز كتير عشان دا مفيد

وانا جاي هجبلك علاج من العطار هيخليكي زي الحصان

اوك ياقمر

ابتسمت امال وقالت

حصان انا حصان

وانت ايه طووور بقي

دانت مابتتهدش

ضحك خالد الروش وقال 

مافيش بوسه قبل مانزل

تقربت منه امال 

فحضنها خالد الروش بقوه

واطبق علي شفتيها بقوه

وقبلها قبله مثيره

جعلتها ترتعش من النشوه

ثم ابتسم وخرج

وجلست امال 

تتحسس شفتاها وهي تقول

يالهوووي عليك دانت بطل

هو في رجاله كدا

تابع

البحث عن محلل

الجزء العاشر

نزل خالد واشتري لوازم السهره من زجاجات البيره والافيون والحشيش

واحضر معه التركيبه السحريه من العطار

رجع خالد الروش وهو يحمل تلك الاغراض 

استقبلته امال بترحاب 

قال خالد 

انا هموت من الجوع حضري العشا بقي  انا عايز اكل حمام 

دخلت امال وجهزت العشاء

بعد العشاء قام خالد وجهز الشاي ووضع فيه التركيبه السحريه مع نصف قرص ترمادول مطحون

شربت امال الشاي فاحست بالنشاط يدب في جسدها

واحست بتلك النشوه والرغبه في التحدث والضحك

واخذت ضحكاتها الرنانه تملاء المكان

جهز خالد زجاجات البيره واشعل سيجاره الحشيش

وشربت امال معه البيره ودخنت معه الحشيش

وشعلت الاغاني واخذت ترقص وتضحك وتتمايل

اصبحت امال اكثر جراه وتحررا 

لدرجه انها لم تنتظر كثيرا حتي يبدء خالد الروش بتقبيلها

بدإت هي بتقبيله ووالتحرش به والدلع

لدرجه انها خلعت قميص النوم وجلست بجواره عاريه في الصالون

كاتت تلك المره مختلفه

اصبحت متجاوبه معه لابعد الحدود

حتي انها بدات تستمع معه اكتر 

وتردد تلك الكلمات السافله من تلقاء نفسها

كانت هذه المره اكثر جموحا

اكثر ارتياحا

بدات تلذذ بطول اللقاء

مرت الليله

وفي الليله التي تاليها طلبت هي منه ان يمارس معها الجنس وان يحضر لها البيره والحشيش

مرت الايام

وتعودت امال علي خالد ونسيت معه الدنيا وعاشت جو السعاده والليالي والسهرات الجميله

وكانت كل ليله سهره اجمل من السابقه

حتي جاءت ليله وقال لها خالد الروش

دي ليله الوداع ياقمر

قالت امال وداع ايه

قالها انتهي الاسبوع وبكره هنطلق

قالت امال بحده تطلقني ليه

قال خالد الروش 

اطلقك عشان ترجعي لجوزك

قالت امال يااااه الايام الحلوه بتجري بسرعه بس انا مش عايزاك تطلقني دلوقتي

قال خالد الروش 

انا اتفقت مع محسن ماينفعش ارجع في كلامي

قالت امال اتحجج باي حاجه قوله مثلا انك سآلت شيخ وقالك انك لازم تدخل عليه واننا مش موافقه تيجي جنبي ومش هينفع تطلقني الا لما تدخل عليه

نظر اليها خالد الروش وقالها

كل اللي حصل دا ومادخلتش عليكي

شكلي عجبتك ياقمر انتي حبتيني ولا ايه

حضنته امال وقالت في دلع انت بصراحه تتحب اوي نفسي اعيش معاك علي طول

قال خالد الروش

وانا والله حبيتك اوي بس انا بكح تراب حتي الخمس تلاف بتوع محسن خلصتهم عليك ياقمر في لزوم السهرات

قالت امال في دلع

طيب انت ماتطلقش وقوله انك لازم تدخل عليه وقول لبابا كدا  

مالكش دعوه قولهم كدا

انا عارفه محسن  هيوافق

هز خالد الروش رآسه

وقال 

حاضر هقول

ثم قبلها قبله كبيره

وبدات سهره جديده للصباح

في اليوم التالي اتصل محسن بي خالد الروش

قال محسن

جهز نفسك ياخالد عشان هتطق امال النهارده

قال خالد 

ماينفعش اطلقها يامحسن باشا

قال محسن

ماينفعش ازاي انت هتستهبل ياض ولا ايه

قال خالد 

عيب ياباشا استهبل ايه انا سالت شيخ وقالي لازم تدخل عليها  وامال مش موافقه اني اقرب ليها

قال محسن مالكش دعوه طلقها مش ضروري تلمسها

قال خالد

ياباشا ماينفعش حرام كدا حرام

لازم ادخل عليها

قال محسن 

وحياه امك

انت هتستهبل عليه يابن الجزمه

قال خالد

الكلام كدا خلص ياباشا وكلمه زياده هرد عليك رد يزعلك 

ثم اغلق خالد الخط في وجه محسن

كاد عقل محسن ان يجن

لم يشعر بنفسه الا وهو يفتح درج المكتب

وياخذ المسدس 

ويضعه بين ملابسه

وخرج مسرعا

وقد عقد النيه 

علي قتل خالد الروش

تابع

......         الفصل التالي

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -