القائمة الرئيسية

الصفحات

أخبار

 #فتون_للكبار_فقط🔞 #كاملة🔞✋👇


قصة مؤثرة جدا 😊جرئة

👇👇

أنا إسمي فتون بنت حالتها الإقتصادية زي الزفت أبويا كان راجل غلبان ع قد حاله مات وأنا في الإعدادي وأمي ست مريضة سابللي بنت وولد محتاجين يتربوا بقيت أشتغل كل حاجه واي حاجه ممكن حد يتخيلها في محل هدوم امسح سلالم اللي ممكن تتخيلوه لحد ما في يوم اشتغلت في محل كوافير كبير اوي في وسط البلد اتعلمت الصنعه كويس اوي بس للاسف صاحبه المحل ماكنتش بترضي تخليني اشتغل اي حاجه غير اني اغسل شعر ونضف المحل كنت باخد 1200 جنيه وهيعملوا اي دوول في العيشه اللي احنا عايشينها انا دلوقتي بقي عندي 20 سنه واخواتي بيكبروا محتاجين مصاريف لحد ما في زبونه في المحل كانت دايما بتييجي للمدام وفضلنا نتكلم شويه وحاكيتلها ع ظروفي واني محتاجه شغل احسن من كده اول ما بصيتللي قالتلي طيب انتي جسمك حلو وبصراحه انتي عجباني قولتلها نعم ؟قالتلي اقصد اللي يخليكي تاكلي الشهد قولتلها ازاي قالتلي اعرف صحبتي في شرم الشيخ فاتحه محل كوافير هناك و محتاجه بنات وانتي بتقوللي انك متعلمه الصنعه اي رايك تشتغلي معاها والاجانب بيدوا بقشيش حلو اوي ومش بالمصري بالدولار كمان قولتلها بتتكلمي جد يا مدام قالتلي طبعا بتكلم جد فرحت جداا وبعدها بأسبوع اتصلت بيا مشان احضر شنطي وسيبت الشغل وانا فرحانه اني اخيرا هقدر اخللي اخواتي يكملوا تعليمهم ويطلعوا اللي هما عايزينه واجيبلهم اللي نفسهم فيه ، ووعدت اخواتي بوعود كتييير اوي وسافرنا المدام قالتلي اني في الاول هبات عندها لحد ما الاقي سكن بسعر مناسب هناك ، واول ما روحت الشقه لاقيت بنات طالعه وبنات داخله مش لابسين تقريبا وانا مش واخده ع كده قولتلها اي ده يا مدام قالتلي مالك ياروح المدام خايفه ليه ماتخافيش دوول ولاد اختي وضحكت ومشيت وسابتني الليل ليل علينا قولتلها مش هانروح نقابل صاحبه الكوافير زي ما وعدتيني قالتلي بصراحه بقي ما فيش لا كوافير ولا غيره قولتلها يعني اي مش فاهمه قالتلي لا انتي فاهمه بس بتستعبطي انا عايزاكي هنا في الشغل معايا واللي انتي عايزاه هدهولك عرفت وقتها انها بتاجر في الدعاره وانها كانت عاوزاني مشان كده بقيت مصدومه ومع اول فرصه هربت من البيت فورا ما بقيتش عارفه اروح فين كل الوعود اللي وعدتها لاخواتي اتبخرت حتي المحل مش هقدر ارجعه تاني طيب وبعدين هاروح فين وهأكل اخواتي وامي منين الدنيا جت عليا بزياده فضلت قاعده ع الشط يومين وكان في بنات الصبح بدري بينزلوا البحر راحت جت واحده فيهم سألتني تعالي يابت اما اقولك انتي اسمك اي قولتلها اسمي فتون قالتلي اي حكايتك بقالك يومين هنا حاكيتلها ع الحكايه كلها لاقيتهم كلهم قعدوا حوليا ولاقيتهم بيدمعوا قولتلهم ليه بتعيطوا لاقيتهم بيقولولي اصل كلنا كنا زيك كده في الاول لحد ما استسلمنا لاقيت واحده فيهم اسمها ساره جدعه اوي وطيبه اوي اوي قالتلي يعني انتي يافتون لسه بنت ومحدش لمسك قولتلها ايوه طبعا والله العظيم قالتلي طيب اسمعي انا هقف جنبك وهساعدك ومش هخليكي تبقي زينا ابدا تعالي معايا قولتلها ع فين قالتلي تعالي معايا بس لاقيتها خدتني ع شقتها وكلمت صاحب الكباريه اللي شغاله فيه وقالتله اني اقف ع البار بدل البنت اللي مشيت قالتلي اضطريت ارضي لحد ما اكون ما اقدر ع الاقل اقف ع رجللي وابتديت الشغل هناك طبعا اشكال من كل نوع والبنات اللي معايا كانوا طيبين اوي اوي واي حد بيتعرضللي كانوا بيقفولوا ع طول حسيت ان ده دعا امي ليا روحي يابنتي ربنا يسترها معاكي وعدي اول اسبوعين وبقيت ابعت لامي فلوس كتييير من اسبوعين بس طبعا ده البقشيش اللي كان بيدهوني الزباين ، لحد ما في يوم دخل شاب وبودي جاردات وراه والمحل اتقلب كله ع بعضه المدير بقي يفضيله المكان والبنات كلها اتلموا حواليه كان بينقط الرقاصه بالدولارات الفلوس عنده  مالهاش عدد وروحت مشان اقدمله المشروب بتاعه لاقيته بصللي كده واتبسط وبعدها بشويه نادي ع المدير ، والمدير ناداللي في وقتها قاللي اسمك اي قولتله فتون حضرتك قاللي انتي هتروحي معايا النهارده يافتون قولتله ده ليه المدير اخدني ع جنب وقاللي انتي مجنونه حد يقول لعصام بيه ليه ؟ ده ممكن يقفلنا المحل في كلمه زي دي قولتلوا ما ياخد اي بنت تانيه ما البنات كتييير قاللي اسمعي انتي هاتروحي معاه بمزاجك او غصب عنك ولاقيته بيقول للمدير في حاجه قاله لا ابدا يافندم هي هتغير وهتيجي مع حضرتك حالا اهيه وبعدين دخلت جوه اغير هدومي بقيت بعيط مش عارفه اعمل اي لاقيت ساره دخلت ورايا وقالتلي فتون اوعي تستسلمي انتي فاهمه قولتلها عمري ما هستسلم بس مش عارفه اعمل اي قالتلي تعالي ورايا باب المدير في باب بيخرجك علي بره انا هحاول الهيهم لحد ما انتي تهربي قولتلها تمام وخرجت من الباب اللي ورا وانا بجري لاقيت عربيه سودا جيب كبيره وقفت قدامي وفتحتللي الباب لاقيته هو عصام بيه وقاللي كنت عارف انك هتعملي كده اركبي لاقيت البودي جارد دخلني العربيه بالعافيه لحد ما روحنا الفيلا وهناك طلعني الاوضه اللي فوق ولسه هيقرب مني روحت جيبت الفاظه وضربته بيها ع دماغه وقع وجاب دم نزلت من البلكونه واحده واحده من غير ما حد يشوفني وبقيت اجري اجري لاقيتهم بالعربيات جايين بيجروا ورايا وهو كمان معاهم مابقيتش عارفه اعمل اي دخلت في شاليه من الشاليهات دي مشان استخبي فيه ببص من الشباك لاقيته بيقولهم دوروا كويس انا مش هسيبها تفلت من ايدي هي اكيد هنا ، قفلت الشباك بسرعه وفضلت ابص في الشاليه مالقيتش حد قولت الحمدلله ماحدش موجود وانا برجع بضهري ورا خبطت فيه وفجأه لاقيتني 

في حضن حد غريب 


#الجزء_الثاني_متابعيني👇✋


قولتلوا انت مين ورجعت بضهري كده ورا قاللي انا برضوا اللي مين قولتلوا لو قربت مني انا هصوت ولم عليك الناس قاللي ده انا اللي هتصل بالبوليس حالا انتي باين عليكي حراميه وبيمسك الفون كده روحت جريت عليه ومسكت ايده وقولتلوا لاء ابوس ايدك ما تكلمش البوليس ، انا مش حراميه ولله ، وقربت منه جامد فقاللي طيب خلاص اهدي مش هكلم حد ، طيب سيبي ايدي ، بقي باصص في عنيه وشايف الدموع بتنزل مني وقاالي ممكن تهدي قولتلوا انا عايزه اعرف انت مين قاللي انا عمر صاحب الشاليه اللي انتي دخلتيه من غير استئذان قولتلوا انا اسفه والله انا افتكرت ان الشاليه فاضي ارجوك انا نص ساعه وهمشي ع طول قاللي خلاص ماشي ممكن تهدي بقي قولتلوا حاضر لسه رايح يفتح النور قولتلوا لاء ارجوك اوعي تفتح النور قاللي ليه ؟ قولتلوا مشان ممكن يشوفوا النور من بره ويعرفوا مكاني قاللي هما مين دوول قولتلوا ممكن ما تسالنيش عن اي حاجه وهما اول  لما يمشوا هحكيلك ع كل حاجه وفجأه لاقينا الباب بيخبط بقيت خايفه ومرعوبه قولتله اوعي تفتح دول اكيد هما قاللي ممكن تهدي ودخلني الاوضه وقفل عليا وراح فتح الباب حطيت ودني كده مشان اسمع هما بيقولوا اي وانا مرعوبه لاقيتهم بيقولولوا شيخ عمر في بت سرقت حاجه من فيلا عصام بيه اللي جنبك ما شفتهاش ، قالهم هي حراميه قالولوا ايوه سرقت حاجه كبيره من الفيلا وهربت ياشيخنا 

انا : شيخنا يادي النصيبه هو طلع شيخ واي اللي انا لبساه ده 

سكت شويه وقالهم لاء مافيش حد جه هنا قالولوا انت اقرب حد للفيلا ارجوك لو شوفتها تبلغنا ع طول قالهم حاضر وقفل الباب قولت بس هيسلمني ليهم مسكت بلوره من جنبي واول ما دخل رفعتها عليه وقولتله لو سلمتني ليهم هضربك بيها وهموت نفسي قاللي نزللي البلوره دي انا لو عاوز اسلمك ليهم كنت دخلتهم وزمانهم خدوكي روحت نزلت البلوره وقولتلوا اقسم بالله انا مش حراميه لاقيته قاللي تاكللي قولتلوا نعم قاللي انا جعان اعملك اكل معايا استغربت بس كنت ميته من الجوع قولتلوا ماشي راح دخل المطبخ عمل عشا ولاقيته بيقوللي كللي وحطللي طبق البيض بتاعي قدامي لسه هاكل اول لقمه قولت لاء هو اكيد حاطط في منوم او ممكن سم انا معرفوش ، معرفش ازاي قرا افكاري لاقيته ابتسم وقاللي طيب انا ممكن اكل من طبقك اشوفوا في ملح ولا لاء واكل معايا اطمنت واكلت من الطبق وبعدها قاللي احكيللي في اي حاكيتله ع كل حاجه من اول ما اتولدت لحد وانا قاعده معاه ع الطرابيزه وبعد ماحكيتله قاللي انا مصدقك وماتقلقيش ماحدش هيقدر يقربلك  بس انا دلوقتي الفجر قرب يأذن ولازم اروح ااذن في الجامع ولسه هيقوم مسكته من ايده وقولتلوا لاء ارجوك ما تسيبنيش ممكن ييجوا تاني قاللي لو ماروحتش اذنت في الجامع زي كل يوم هيحسوا بحاجه ، واخدني ووداني اوضته وقاللي عندك هدوم هنا ياريت تغيري وده مفتاح الاوضه ياريت تقفلي ع نفسك بالمفتاح قولتلوا حاضر قاللي ممكن تسيبي ايدي بقي مشان امشي قولتلوا اه انا اسفه ابتسم ومشي.....


#الجزء_الثالث 


قفلت الاوضه عليا باالمفتاح وفتحت الدولاب بتاعه ولبست البيجامه بتاعته وبعدها بشويه لاقيت حد بيخبط ع باب الاوضه  خفت ما رضيتش افتح لاقيت واحد صوته خشن اوي كده بيقول افتح يا عمر وهو بيزعأ جامد كده وبيقول لو ما فتحتش حالا وطلعت كلمتني انا مش همشي زي كل مره انا هكسر الباب استخبيت جنب السرير ولاقيته كسر الباب ودخل وشافني وكان معاه بنت قدي كده او اكبر كمان لاقيتها بتقوللي انتي مين واي اللي جابك هنا ، ومسكت البيجامه اللي بتاعت عمر اللي انا لبساها وقالتلي وكمان لابسه بيجامه عمر الحق ياعمو شوف ابنك قولتلها انتي مش فاهمه انا هفهمك ابوه قاللي انتي مين انطقي وبتعمللي اي هنا بقيت دموعي تنزل مني مش عارفه اقوله اي ، راح عمر دخل وقاله بابا اي اللي بتعمله ده قاله انت ياعمر تعمل كده تجيب بنات من الشارع وتنام معاهم كده انا مش مصدق قولتله لا حضرتك انا مش من الشارع لاقيت باباه بيقوللي اخرسي انتي لاقيت النت اللي معاهم دي بتقول لعمر انا عايزه اعرف الزباله دي بتعمل معاك اي هنا ؟ وعامل فيها شيخ وسيبت باباك والدنيا كلها وبعدت عن كل حاجه حرام بتحصل وانت هنا بتقضيها في شرم ياشيخنا ، لاقيته بيقولها اخرسي ، دي اشرف منك ومن عشره زيك قالتله انت عايز تفضل الزباله دي عليا انا قالها ما تتكلميش عليها كده الزباله دي تبقي مراتي ، انا اتصدمت وقتها مراته مراته  منين انا معرفش غير اسمه بابا قاله ازاي وامتي ياعمر واالبنت اللي كانت معاه دموعها نزلت ومشيت ، وبابا قاله مش ناوي ترجع بقي ياعمر كل حاجه مستنياك انا كبرت وتعبت من غيرك الشركات والمشاريع دي كلها مين هيكمل بعدي ، قالوا انا مش ناوي ارجع مهما يحصل انا خلاص اتجوزت ومحتاج افضل لبيتي ومراتي وناكل من فلوس حلال وكفايه حرام لحد كده ، لاقينا البنت اللي معاه دي بتزمر بالعربيه جاامد اوي راح بابا طلعلها ومشيوا اليوم ده اول ما مشيوا قولتلوا مراتك اي يا بني ادام انت ، انت كده وقعتني في مصيبه انا مش ناقصه انا لازم امشي ، لاقيته بيقوللي امشي يافتون عايزه تمشي امشي ماحدش ماسكك وقفل ع نفسه باب اوضته ، لبست وطلعت بره الشاليه واول ما خرجت لاقيت رجاله عصام بيه مستنيه بره وواحد شافني منهم حبيت اهرب منه معرفتش مسكني بقيت اصوت عمر الحقني ياعمر ، لحد ما سمعني ولاقيته جاللي بسرعه بقي يضرب في الراجل اللي مسكني واترميت في حضنه وانا بترعش من الخضه قاللي ما تخافيش تعالي قاللي احنا لازم نسيب ااشاليه فورا قولتلوا هانروح فين قاالي عند والدي هناك هعرف احميكي واول ما روحنا هناك لاقينا بابا عمر قاعد مع عصام بيه استخبيت في عمر ولاقيته بيخبيني ورا ضهره رغم ان الدنيا كلها كانت ضدي بس كنت حاسه بشعور الامان اللي عمري ما حسيته في حياتي وانا معاه 


#الجزء_الرابع_متابعيني 👇✋


قولتلوا هو ده ياعمر اللي كنت بكلمك عنه هو ده عصام بيه قاللي فتون اهدي ممكن تعالي معايا لاقيته بيشبك ايدي في ايديه واخدني معاه وقرب من باباه وقالوا انت تعرف عصام من امتي ياوالدي  لاقيت عصام بيه رد وقال اي اللي جاب بنت من الشارع لا ليها اصل ولا فصل معاك ياشيخنا قالوا البنت دي تبقي مراتي ولما تحب تتكلم عنها تتكلم عنها باحترام ، قالوا مراتك تسمحللي اشوف ورقه جوازكوا ولا هي اي بنت بتنام معاها ليله بتقول عليها مراتك ، وبص لباباه وقاله ابنك معاه حاجه تخصني وانا عايزها ، لاقيته بيقول لباباه دي مش تخصه ارجوك اعمل حاجه صح ياوالدي ولو لمره واحده في حياتك بقيت خايفه جداا ومستخبيه فيه زي الاطفال ، ابو عمر قالوا البنت دي تخصنا ياعصام وزي ما اتفاقنا ارجوك امشي دلوقتي لاقيته وقف في وش عمر وقالوا ما بحبش حد يا اخد حاجه تخصني ولاقيته بص لابو عمر كده نظره استغربتها وسابني ومشي روحت اليوم ده مع عمر الفيلا بتاعت باباه وقاالي هنا ماحدش هيقدر يوصلك وطلعني في اوضته وقاللي ياريت تنامي انتي مانمتيش من امبارح قولتلوا عمر انا خايفه قاللي ماتخافيش انا هنا وشاور ع ضهري عرفت وقتها ان بيقوللي انا في ضهرك وحمايتك بصتله وابتسمت ودخلت اوضته تحفه بجد ولاقيت صوره لعمر هو والبنت اللي جت مع باباه وهو حاضنها قلبتها ع وشها ونمت ع سريره وحضنت مخدته ، ونمت اول مره ابقي نايمه وانا مرتاحه اوي كده كان ع سريره هو حتي لما كنت بحلم كنت بحلم باحلام جميله زيه ، بص صحيت ع كابوس لاقيت راجل ضخم حط ايده ع بوقي وبيغمض عنيا وشالني ع كتفه بقيت ازوووم جااامد ان حد يسمعني مافيش لحد ما عضيت ايده جااامد وقولت بأعلي صوتي عمرررررر الحقني وبرضوا مافيش فايده وركبت عربيه سودا متفيمه ومره واحده لاقيت العربيه بتسرع جاامد واتخبطت في راسي اغمي عليا وصحيت وانا ع الشط وعمر بيفوقني فتون فوقي ، فوقي مافيش وقت ، فوقت شويه ولاقيته في وشي قولتله اي ده انا دخلت الجنه ، لاقيته بيقوللي الحمدلله اخيرا فوقتي يالا مشان هنركب اللانش ده بسرعه قولتلوا هو اي اللي حصل انا مش فاكره حاجه لاقيته بيقوللي بعدين هفهمك اركبي ركبت وروحنا ع جزيره جميله اوي مافيهاش اي حد مجرد كوخ بسيط ، وقاللي هنا ماحدش هيلاقيكي ابداا ، وكان متوتر وقلقان وكل شويه يبص من الشبابيك ، روحت بصتله وحطيت ايدي ع خده ومسكت ايده وقولتله عمر ما تقلقش انا بخير انا معاك في امان ابتسم واخدني في حضنه يااالهوووووي ع حضنه حاجه كده فوق الرهيبه تعب السنين كلها وشقاهم راحوا لما حطيت راسي ع صدره ، وغمضت عنيه فضلنا كده 3 او 4 دقايق لحد ما اخدت بالي كده اي ده اللي انا بعمله ده وبعدت عنه وضحكت وهو كمان حط ايده ع شعره كده وطلع بره بقيت مبسوطه اووي الليل ليل علينا طبعا وكنت جعانه جداا عملنا الاكل سوا عارفين زي ما بتشوفوا في الافلام كده وهو طباخ بصراحه وبعد ما خلصنا حطيت الاكل بقينا نحكي في كل حاجه ونضحك سوا ونهزر نسيت الدنيا كلها وانا معاه ضحكته مالهاش زي واالله وطلعنا بره بعد ما اكلنا وولع شويه حطب وقعدنا حوليهم والبحر كان قدامنا و علي ضوء القمر كنت شيفاه لحد ما اترعشت كده لاقيته راح جري جابللي بطانيه وهو بيلفني بيها وبقت عيني في عينه قولتلوا عمر انت بتعمل معايا كده ليه ؟ ليه الاهتمام ده كله والخوف ده انت حتي ما تعرفنيش قاللي ماينفعش اكون شايف بنت زيك ضعيفه تتظلم قدام عنيا واسيبها لوحدها قولتلوا طيب ممكن اسال سؤال قاللي اسئلتك كترت قولتلوا معلش اخر سؤال قاللي اسالي يافتون اللي انتي عايزاه قولتلوا انا وانا في اوضتك شفت صورتك انت والبنت اللي جات مع باباك مين دي ياعمر قاللي دي حكايه طويله يافتون قولتلوا انا مستعده اسمعها قاللي فتون انا من خمس سنين بالظبط كنت غير كده خالص البنت اللي شوفتيها دي تبقي  مراتي


#فتون_للكبار_فقط🔞🔞🔞🔞🔞🔞


#الجزء_اﻷخير_متابعيني_ 


لو عجبتكم هنزل واحدة جديدة هيبان من التفاعل 😔


عمر انت بتهزر مراتك حقيقي قاللي ايوه يافتون مراتي فعلا ، وام بنتي ، عمر انت كمان عندك بنت قاللي كان عندي بنت الله يرحمها انا مستعد احكيلك كل حاجه بس خايف تكرهيني قولتلوا انا لا يمكن اكرهك ياعمر لاقيته بيحكي ان من خمس سنين كان متجوز بنت راجل كبير اوي وداخل معاهم شريك في ثفقه كبيره وكان لازم يتجوزها مشان الثفقه تمشي شغل مصالح يعني واتجوزها ومالقهاش بنت اضطر يسكت مشان الثفقه تتم ع خير وفعلا الثفقه مشيت وبقوا اغنيا جدااا الثفقه دي عباره عن ادويه منتهيه الصلاحيه وفاسده وجابوها بارخص تمن وباعوها بأغلي تمن وبعدها بقت مراته تخونه مره واتنين وكان مضطر يسكت ولاقيته بيقوللي انا كنت راجل ديوث يافتون عارفه يعني اي ديوث لما جات مراتي قالتلي اني حامل اضطريت اسكت وانا عارف انها بتخني وان احتمال كبييير ما تكونش بتتي بس اول ما ولدت عملت تحليل DNA والغريبه ان البنت طلعت بنتي فعلا بقيت فرحان بس هي عمرها ما كانت بتاخد بالها من بنتنا ابدا فسح وخروجات يافتون ، لحد ما البنت بقي عندها 3 سنين وفي مره كنت جايب عينه من الادويه الفاسده بشيلها معايا احتياطي في الخزنه كنت تعبااان اوي من تعبي سيبتها ع السرير صحيت لاقيت بنتي جنبي وبلعت البرشام كله حاول اجري عالمستشفي اعملها غسيل معده بس مالحقتش لاقيتها ماتت بين ايديا حسيت ان ربنا بيقوللي دوق من الكاس اللي بدوقوا للناس بقيت تايه مش عارف اعمل اي ؟ ومن وقتها وانا سيبت الدنيا كلها وقولت لمراتي انها طالق ومن خمس سنين من وقت ما ماتت بنتي وانا توبت عن اي حاجه وحشه كنت بعملها يافتون وبقيت اصللي وابعد عن اي قرش حرام من كتر ما بقعد في الجامع اختاروني مشان ااذن في الجامع ومن وقتها بقيت الشيخ عمر ودي قصتي كلها يافتون قولتلوا طيب مراتك عملت اي لما بنتها ماتت قاللي لا بصراحه هي عدت موت بنتها بسهوله اوي ورجعت للسهر والخروجات بعد اسبوع واحد انا قدام ربنا هي طالق مني لكن والدي مش عايزني اطلقها رسمي برضوا مشان المصالح اللي ما بينه وما بين والدها ، ولاقيته بيقوللي عرفتي ليه انا بعمل معاكي كده يافتون قولتلوا بصراحه لاء قاللي مشان مابقاش ديوث يافتون مش عايز اكون ديوث مره تانيه وشايف ان بنت زيك مش عايزه تغضب ربنا وماقفش جنبها 

لسه بقولوا انا بجد متشكره اوي ، ياعمر لاقيت لانش جاي علينا بيقرب جاامد اخدني وفضلنا نجري نجري بين الشجر في وسط الجزيره ولاقيت واحد بيقولوا اطلع ياعمر باباك اضرب بالنار ومحتاجاك معاه حالا ، روحنا بسرعه عنده لاقيناه في المستشفي حصل اي ومين عمل فيك كده ياوالدي قالوا عصام افتكر اني مش عاوز اسلمه البنت وانا اللي هربتها ودخل اوضه العمليات عمر قاللي خليكي هنا مع والدي في المستشفي واخد رجاله معاه معرفتش اي اللي حصل وع الفجر عمر رجع بس كان متبهدل ومضروب بالنار في دراعه والدكتور طلع من اوضه العمليات وقالوا البقاء لله ، كل حاجه اسودت في وش عمر مهما كان ده برضوا باباه فضلت جنبه ماسيبتهوش بقيت انا اللي في ضهره ، ورجعنا تاني الشاليه وطلب مني الجواز واتجوزنا ومعانا مريم دلوقتي ، عمر بيصرف ع اهلي وجابلهم شقه وبيكمل تعليم اخواتي كمان ، احنا عايشين سوا ع المره قبل الحلوه انا صبرت وتعبت وفي الاخر ربنا اداني عمر احن واطيب انسان في الدنيا نسيت اقولكوا عمر فتح شركته الخاصه بالحلال واتبرع بكل فلوس باباه مشان نبدا عيشه شريفه ونضيفه بالحلال اوعوا تيأسوا 

انتظروني في القصة الجديدة 😍راح نشوف تفاعل عل القصص كاملة.     اذ لم يوجد تفاعل نعود لتجزئة القصص

   



《《 إنتهت القصة 》》

  متابعه حتى يصلك كل جديد

      الروايا السابقه

الروايا الجديدة


تعليقات