أخر الاخبار

رواية احبتت شخص من الخيال الفصل الثامن عشر

 احبتت شخص من الخيال البارت التامن عشر

رواية احبتت شخص من الخيال الفصل الثامن عشر


رواية احبتت شخص من الخيال 

رواية احبتت شخص من الخيال الفصل الثامن عشر 

 احببت شخص من الخيال 

خلصت الرقصه وقعدو كلهم مع بعض يتكلمو ويضحكو ومبسطين بس كان بنهم اشخاص بتخطط عشان السعادة دي تدمر في يوم من الايام 

نور: اسو متيجي نلعب 

اسر: نلعب اي ياروحي 

نور: استغمايه كلنا نستخبه وشخص واحد بس ي دور علينا 

اسر بخوف مش عرف جالو منين: لا يانونو بلاش خلينا سوا احسن

نيره: اي اسر ده احنا عايزين نلعب بقاا يابي عليك يا اخي

حسن وهو بيبص لي اسر: خلاص ي اسر تعال نلعب 

اسلام: اي ياشباب في اي تراكم كبرتو الموضوع 

نور: صح ياسولي اصلا انا وانت هنلعب كمان

انجيل: البس ي عم سولي ههههههه

ديمه: علي فكره احنا كمان هنلعب معاهم

ايهاب: اي ياجدعان ده هي مالها عيلت كده ليه 

ماريا: واي المشكله لما نبقا عيال ياحبيبي ونتساله 

نور: اسر حبيبي وافق بقاا

اسر: حاضر يانور ياله نلعب

________________________

وقامو كلهم عشان يالعبو واسر هو لي كان المفروض يدور عليهم وفضل يلف ويدور علي نور اول وحده بس مكنش لقيها ولقه نيره وحسن مقتولين ووقعين في الارض اتصدم اسر ومبقش عارف يعمل اي وفضل ينادي عليهم كلهم بس ملقاش حد وراح يدور عليهم لقاهم كلهم مقتولين بس نور اسلام ونور بنت حسن ملهمش وجود في المكان فضل يدور عليهم ولقه اسلام بس كان بردو ميت جنبو نور خاف اكتر وراح يدور علي نور حبيبتو لقه حد لبس اسود في اسود حطط علي رقبتها سكينه 

اسر بخوف : انت مينن

المقنع: انا لي هدمر سعاتك انت وعلتك

اسر: ليه احنا عملنالك اي 

المقنع: عملت كتير ي اسر 

اسر: طيب عقبني علي انا عملتو وسيب نور

المقنع: ومين قالك اني عايز اعقبك انا بنتقم منك في اهلك زي ماعملت زمان 

اسر: حرام عليك انت قتلت كل اهلي 

المقنع: ولسه ي اسر لسه لي جاي كتير يا هه ياملك 

اسر: طيب ليه بتعمل كده

المقنع: ليه دي بعدين تعرفها ودلوقتي ودع مراتك

نور بخوف ودموع: اسر 

وقبل ما اسر يرد كان المقنع دبح نور 

اسر جري عليها خدها في حضنو وقعد يعيط وينادي باسمها كتير

اسر: نورر نور اقومي يانوور انتي مينفعش تموتي يانوور قوووم

________________________

نور: مالك ي حبيبي في اي 

اسر: نور نور انتي هنا انتي عايش

اسلام: اي يابابي انت عايز مامي تموت وله اي 

بص اسر حوليه ولقهم قعدين متجمعين كلهم ومفيش حاجه حصلت 

نور: اي ياحبيبي لي حصلك احنا كنا بنلعب وفجاه وقعت خضتني عليك

اسر بخوف من لي شافو: مفيش انا بس تعبت شويه ياله نروح

اسلام بستغراب: نروح اي بس يا بابي انت ناسي اننا المفروض نسافر

اسر بخوف وعصبيه: لاا محدش هيسافر ياله كلنا هنرجع البيت سوا 

نور بصت لي اسلام: خلاص ياسولي بابي تعبان اجل السافر ده بعدين وبعدين لازم نجهز لي فرحك انت ونور

اسلام: حاضر يامامي سوري يابابي مكنش ينفع اجادل معاك

اسر: معلش ياحبيبي وله يهمك ياله بينا وبعدين نبقا نشوف حوار السافر ده 

____________________________

ومشيو كلهم ورجعو البيت وكلهم بيفكرو في لي حصل ومش فاهمين اي حصل لي اسر فجاه كده وازاي لغه كل حاجه رغم انو كل حاجه من تخطيطو هو 

ديمه:نور اطلعي انتي مع اسر عشان شكلو متوتر وفيه حاجه واحنا هنا متقلقيش 

نور: حاضر يا ديمه انا هقول لي الداد تجيب العشاء وهطلع اشوف اسر مالو وجيبو ونجيلكو

اسلام: اجي معاكي يا مامي 

نور: لا ياحبيبي خليك مع نونو متسبهاش لي وحده ابدا 

اسلام: حاضر ياحبيبتي لو احتاجتي حاجه نديلي 

نور: حاضر ياسولي

_____________________________

طلعت نور لي اسر لي مش فاهم اي لي حصلو دخلتلو 

نور: ممكن افهم حبيبي مالو

اسر بخوف: احضنيني ي نور انا خايف

نور وهي بتحضنو: طيب احكيلي اي لي حصل

حكلها اسر كل حاجه شافها ولي حصلو 

نور: طيب ياحبيبي ممكن يكون تاهيئات 

اسر بعصبيه: نور انا مش بشري عشان احلم وحلم وحش او خيال انا لما بحلم بحاجه بتحصل في المستقبل

نور بهدوء: طيب ممكن تهدي عشان نفكر في حل للي حصل ده ونفهم مين الشخص لي عايز يدمرنا ده 

اسر: مش عارف يانور حقيقي تفكيري وقف خايف يحصل لي حصل في الحلم ومقدرش انقذكم

نور: حبيبي اهدي ومتخفش وقم ننزلهم كلهم قلقانين عليك علي فكره 

ونزلهم اسر وراح قعد معاهم وتعشو وكل واحد رجع بيتو وطلع اسر نام وفضلت نور صحيه جنبو طول ليل بتفكر في لي حصلو

لقراءة أو تحميل رواية احبتت شخص من الخيال الفصل التاسع عشر 

لقراءه وتحميل الرواية كامله هنا 👇👇

احببت شخص من الخيال 

للتواصل 👇👇👇😘

يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام

    الانضمام

يمكنك الانضمام لجروب علي التلجرام 

او الانضمام علي جروب الفيس بوك 

     الانضمام

#فاتن_محمد_شاكر 

#احبتت_شخص_من_الخيال


تعليقات