أخر الاخبار

رواية احبتت شخص من الخيال الفصل التاسع عشر

 رواية احبتت شخص من الخيال الفصل التاسع عشر 

رواية احبتت شخص من الخيال الفصل التاسع عشر


رواية احبتت شخص من الخيال 

احبتت شخص من الخيال البارت التاسع عشر

 احبتت شخص من الخيال 
احببت شخص من الخيال

وصحه اسر من النوم يدور علي نور وعلي عيالتو ملقاش حد منهم ولقه مكتوب علي السقف فوقو(الجميع سيموت ان لما تاتي في الموعد)  

اسر اتخض بس افتكر انو بيحلم وحاول يفوق نفسو بس اكتشف انو مش بيحلم وان دي الحقيقه فعلا وفضل يدور علي اي خيط يوصلو لي مكانهم وبص علي الارض لقه اسهم مرسومه ب لدم بدا يمشي وراهم وهو خايف علي اهلو لي مش عارف اي لي حصل ليهم 

________________________

وفي مكان تاني 

نور قعده في اوضه ضلمه وكل لي بتفكى فيه اسر والحلم لي حلمو ابارح ولي اتحقق انهارده وبدات تفتكر الشخص المقنع لي دخل عليها فجاه وهي قعده جنب اسر وكتم بوقها وشالهاا ومشي وهي بتبوص علي اسر وبتعيط ورجعت للواقع تاني ولقت المقنع داخل عليها

نور: انت مين

المقنع: انا لي هخد فرحتكم وحياتكم كلها 

نور: انت مين بقولك

المقنع: انا قدركم الاسود

نور: مش هتقدر تعمل حاجه اسر هيجي ياخد روحك

المقنع: هههههههه اسر ده انا لي هاخد روحو 

نور: مش هتقدر تلمسو لانو لو لمستو هقتلك 

المقنع: ههههه بقا انتي هتقتليني انا ياقطه

نور وهي بتبصلو بحقد: هتموت وعلي ايدي وهتشوف

المقنع ضربها بلقالم: اخرسي مسمعش صوتك لحد حبيبك يجي هههه دلو عرف يوصل

____________________________

وفي مكان تاني

كانت ديمه ونيره ونور وماريا واسلام وحسن وانيجل وايهاب مربطين ومحطتين في اوضه وحده ومحدش منهم كان فاهم اي لي بيحصل 

ايهاب: انا قلقان علي نور واسر هما مش معانا ليه

اسلام: مش عارف ياعمو انا خايف اوي يحصلهم حاجه وبعدين مش فاهم مين المقنع لي عايز يموت بابي ده وظهر امتي اصلا وليه عايز يعمل كده 

حسن: انا فاهم كل حاجه وعارف اي لي حصل وليه حصل 

نيره: اي لي حصل وفاهم اي بظبط فهمنا 

حسن: انتو نسيتو انو القبيله عايزه تنتقم من اسر علي موت الملكه الام وكمان عايزين اسلام فده ليه 

نور: ازاي يابابي انا مش فاهمه

حسن: يعني كانو عايزين اسلام تمن قالت لملكه الام ولما الملكه رقيه رفضت قررو ينتقمو من اسر عشان هو كان السبب في موتها 

انيجل:بس القبيله بتحب اسر وعيلتو ليه يعملو كده 

ايهاب: ده ابن الملكه الام بتبني واصلا ملوش علاقه بلقبيله هو عايز ينتقم لي موت الملكه عشان ياخد العرش

اسلام:  يعني هما دلوقتي في خطر عشان رفضو يسلموني ليها


وسكتو كلهم لما دخل المقنع عليهم وقال ليهم 

المقنع: انا مشكلتي مش مع حد فيكو بس انتو هتموتو علي ايدي عشان تخصو اسر ونور 

اسلام بعصبيه: لو لمستهم هقتلك

المقنع: ههههه شكلك طالع لي مامتك عبيط انا لي القوي هنا انا لي الحاكم في امركو كلكو 

ايهاب: غلط انت هنا اضعف واحد فين الانك رباطنا من خوفك مننا 

المقنع: ههههه خوف الخوف ده انا معرفتوش طريق يابن البشريه وهتشوف اي لي هيحصلك انت واخوك

انيجل: اتكلم علي قدك عشان انت لو فكيت واحد بس فينا هيجيبك الارض بلاش تتكلم وانت عارف انك هتخسر الحرب في النهاية 

المقنع: لي هيخسر هو اسر اسر وبس هنتقم منو هو ومراتو لي قتالت الملكه

حسن: اهه قصدك تقتلو عشان تاخد مكانو الملكه هي لي حكمت علي نفسها بلموت وهي لي قرارت مش اسر وله حتي نور انت مش عارف حاجه وبتحكم علي نفسك بلاعدام وخلاص 

المقنع: الاعدم ده ليكو 

وسبهم وخرج من غير ميسمع رد منهم وهنا ماريا اتكلمت: اسر ونور في خطر حقيقي احنا لازم نتحرك يا شباب

انيجل بص علي الحبال لي في ايديهم وطلع نار من عينو وفك بيها الحبال وقامو وقفو كلهم 

ايهاب: لازم كلنا نبين قوتنا عشان نقدر نساعد اسر

اسلام: تمام انا هخرج ادور علي مامي وخرجها عشان الحرب هتبدا

وخرج اسلام من الباب وهو مقفول ودي كانت اول مره نور تشوفو بيستخدم قوتو فيها وخافت منو للحظه بس افتكرت لما كان بيعملها قطه عشان ميسبهاش لي وحدها ورجعت حست بلامان من تاني

______________________________

وصل اسلام عند المكان لي فيه نور ولقها بتحاول تهرب من الشباك عشان تلحق اسر 

اسلام: مامي 

نور جريت عليه حضنته: سولي حبيبي انت كويس

اسلام: اهه اي الدم لي في وشك ده 

نور وهي بتحاول توقف الدم: مفيش حاجه ياله الشباب اخبارهم

اسلام: كويسين ياحبيبتي

نور: ياله نلحق اسر قبل ميجي 

اسلام: حاضر يا مامي ياله 

ومسك ايديها اسلام وعده بيها من الباب

لقراءة أو تحميل رواية احبتت شخص من الخيال الفصل العشرين والواحد وعشرين 

لقراءه وتحميل الرواية كامله هنا 👇👇

احببت شخص من الخيال 

للتواصل 👇👇👇😘

يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام

    الانضمام

يمكنك الانضمام لجروب علي التلجرام 

او الانضمام علي جروب الفيس بوك 

     الانضمام

#فاتن_محمد_شاكر 

#احببت_شخص_من_الخيال


تعليقات