أخر الاخبار

رواية احبتت شخص من الخيال الفصل السابع

رواية احبتت شخص من الخيال الفصل السابع


احبتت شخص من الخيال البارت السابع 

رواية احبتت شخص من الخيال الفصل السابع 

رواية احبتت شخص من الخيال
روايه احبت شخص من الخيال

مشي اسر من عند نور مكسور وحزين من كلامها وشكه في حبو ليها وقرر يبعد عنها ويسبها تكمل حياتها زي ماهي عايزه

وعند نور خرجت لي باباها ومامتها 

نور: بابا 

باباه: نعم ي حبيبتي 

نور: لو عرفت انو فيه حد من ولاد عمتي عايش هتعمل فيه اي

باباها ووشو احمر من العصبيه: هقتلو زي مقتلت ابو لي كان سبب في موت اختي

نور: اختك سبب موتها انها كانت ضعيفه ومامتت وهي بتولد ابنها التاني

ابوها بعصبيه: نور متتكلميش تاني في الموضوع ده 

نور بدموع: ولو انا بحب واحد منهم اي هيكون مصيري ومصيرو هيبقا القتل بردو

باباها وهو بيضربها بقلم: هتبقي بتحكمي علي نفسك بلموت زي ماعمتك عملت

نور بصدمه وحتت ايديها علي وشها: عمتي مغلطتش عمتي حبت وده كان حقها

باباها: انتي كمان هتردي عليا بنت قليلة ادب ادخلي اوضتك ومتورنيش وشك تاني

دخالت نور تجري علي اضتها 

مامت نور: انت ليه عملت كده ليه مديت ايدك عليها هي غلطت في اي هي حبت زي مانت حبيت واخويا مكنش سبب في موت اختك اختك ماتت وهي بولد وبعدين ليه تكون اناني ليه انت تقبل انك تتجوزني وتعيش معايا وترفض انو بنتي تتجوز ابن اخوياا

بابا نور: اقفلي علي الموضوع ده نور مش لازم تعرف اي حاجه منو انتي فاهمه وسبها ودخل اوضتو ووقفت مامت نور تفكر ازاي هتسعد بنتها وتفرحها وكمان تشوف ابن اخوها 

ودخلت لي نور اضتها ونور اول لما شفتها قامت حضنتها وعيطتت جامد

مامتها: اهدي ياحبيبتي اهدي وانا هعملك كل لي انتي عايزه بس عايزه لي هقولهولك يوصل لي اسر بحرف الواحد

نور بصدمه: انتي تعرفي اسر ازاي واي لي عايزاني اوصلهولو

مامتها: نور اسمعيني وفهمي كلامي كويس

نور: حاضر سمعك

مامتها: نور انا وبابا اسر اخوات اسر يبقا ابن اخويا 

نور بصدمها: اي ازاي انا مبقتش فاهمه حاجه 

مامتها: انا قبل متجوز باباكي كنت جنيه وتحولت لي انسيه  

نور بدموع وصدمها: يعني انتي عمت اسر ومكنتش انسيه ازاي طيب طيب ازاي انا عايزه افهم ازاي 


مامتها: لازم اتكلم معاكي انتي واسر حولي توصليلو يانور لانو ابوكي مش هيسكت ومش هيسيبو عايش بعد لي حصل انهارده 

وفي مكان تاني كان قعد اسر حزين ومحتار ومش فاهم ليه سبتو كده هو بجد حبها كان هيتخلي عن كل حاجه عشانها وفجاه ظهرت ماريا: جلالت الملك 

اسر: نعم

ماريا: فيه اخبار جديده هتفهم منها ليه نور بعدت

اسر بعصبيه: مش عايز اسمع عنها حاجه وخلاص قولي لي الملكه الام اني هتجوز ديمه 

ماريا: حتي لو قولتلك انو مامت نور تبقا عمتك

وظهرت ديمه فجاه ورحت قربت من اسر 

ديمه: تحياتي ياسمو الملك

اسر: تعالي ياديمه

ديمه: وحشتني ي اسر

اسر: ديمه 

راحت ديما حضنتو واسر حاول يبعدها عنو بس مبعدتش 

ديمه: لي امتي هتفضل تبعدني عنك انت نسيت اني هبقا مراتك

اسر: ده حلم ياديمه حلم مش هيتحقق

ديمه وهي بتتكلم في ودن بصوت واطي: هيحصل ي اسر صدقني مش هتبقا لي حد غيري

اسر بعصبيه: لي امتي ي ديمه هتفضلي تلفي وريا انا قولتلك مش عايزك ابعدي عني بقا 

ديمه: بحبك وده المهم عايزك وده المهم المهم لي انا عايزها مش لي انت عايزو 

اسر وهو بيخنقها: بتحلمي ي ديمه بتحلمي وحلمك عمرو هيكون حقيقه

ديمه: ههههههههه سلام ي اسو وختفت ديمه من قدامو

ماريا: اسو دي مش نور لي بتقولهالك

اسر بقلق: اهه هي لي بتقولها

ماريا: تفتكر ديمه عارفها بموضوعك معا نو

اسر:مش عارف بس لي عارفو اني مش هسيب نور يحصلها حاجه 

ماريا: نور بعدتت عنك عشان بتحبك وخايفه عليك من باباها لانو هو لي كان سبب في موت ابوك وعمتك تبقا مامت نور عشان كده ابوك كتبها في قدرك نور دلوقتي في خطر من الكل وانت بس لي تقدر تحميها 

اسر بقلق علي نور: لازم اروح لي لملكه الام الازم تفهم كل حاجه 

ماريا: تحت امر سموك

وختفو وظهرو عند الملكه الام 

اسر وماريا: تحياتي ياسمو الملكه الام

الملكه الام: تعالي ي اسر ماريا سبينا لي وحدنا 

ماريا: تحت امر سموك

سمعاك للاخر ي اسر: البنت لي ابويا كتبها في قدري طلعت بشريه ومش بس كده امها تبقا الاميره رقيه بنت سموك واخت ابويا والبنت دي لازم اتجوزها

الملكه الام ونار بتطلع من عنيها: رقيه لسه عايشها

اسر: سمو الملكه الام لازم ننسا الماضي ونركز في المستقبل 

الملكه الام بغل وحقد: انسي ي اسر الماضي مش هينتهي غير بموتها هي وبنتها وجوزها لي قتل ابوك

اسر وبعد مافهم نويها: اوعي تفكري اني ممكن اسمحلك تاذي نور

الملكه الام: يبقا بتحداني زي ابوك ماعمل 

اسر: وتحدي العالم كلو عشان نور

الملكه إلام: هتموت معاها هي واهلها

اسر: هتقتلي بنتك وبنتها

الملكه الام: هقتل اي حد كان سبب في موت ابني

اسر: مانتي كنت سبب في موت اختو

الملكه الام: هتفتح علي نفسك ابوب جهنم 

اسر: ابواب جهنم هتتفتح عليكي لو قربتي من نور

الملكه الام: انت نسيت انت بتكلم مين ي اسر

اسر: انا انسي اي حد يقرب من نور هفتح عليكو ابواب جهنم متنسيش انو انتو لي محتاجنلي في القبيله دي مش انا ولما تحد معا نور محدش هيقدر يوقفني

الاملكه الام: مش لو لحقت تشوفها عايشه يا سمو الملك

#فاتن_محمد_شاكر 

#احبتت_شخص_من_الخيال

لقراءة أو تحميل رواية احبتت شخص من الخيال الفصل الثامن والتاسع 

لقراءه وتحميل الرواية كامله هنا 👇👇

احببت شخص من الخيال 

للتواصل 👇👇👇😘

يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام

  1.  اضغط هنا 

يمكنك الانضمام لجروب علي التلجرام 

او الانضمام علي جروب الفيس بوك 

  1. اضغط هنا
تعليقات