أخر الاخبار

رواية احبتت شخص من الخيال الفصل الخامس عشر

رواية احبتت شخص من الخيال الفصل الخامس عشر 
رواية احبتت شخص من الخيال الفصل الخامس عشر

رواية احبتت شخص من الخيال 

 احببت شخص من الخيال البارت الخامس عشر

حسن حس بغلطو وخصوصا بعد كلام نيره معاه وانو ازاي بيحبها وبيحرم حد تاني من حبو وراح حسن عشان يتكلم مع نور لقا اسلام قعد قدمها 

نور: حارف يا ثولي انا بترهه بابي اوي(عارف ياسولي انا بكرهه بابي اوي) 

اسلام: لا يانونو كده هزعل منك مفيش بنوته شطوره تكرهه باباها

نور: بث هو دلبني ياثولي(بس هو ضربني ياسولي) 

اسلام خدها في حضنو: ياحبيبي بابي بيحبك وعمل كده من غير ميكون قصدو واكيد هو لما يعرف انو غلط هيجي ويعتذلك بس انتي اوعي تكرهيه يانونتي عشان مش ازعل منك انا


حسن وعينو مدمعه من ظلمو لي اسلام وخوفو علي بنتو مش الشخص الوحيد لي يقدر يحميها قرر انو يكلم اسر ويصلح كل حاجه ويرجع الامور زي ماكانت بس قبل كده لازم يعملم اسلام درس عشان كان عمل نفسو قطه ابن هه هه عيب هشتم وله اي 🤨😂😂


دخل حسن: نور

نور: نحم يابابي 

حسن: كنت بتكلمي مين

نور بخوف: مس مس تنت بتلم حد(مش مش كنت بكلم حد) 

حسن: بس انا سمعك من برا بتتكلمي 

نور: اثلا اثلا هو مس هنا(اصلا اصلا هو مش هنا) 

حسن: هو مين لي مش هنا

نور: اثلام مس هنا اثلا مداس ومسفتوس(اسلام مش هنا اصلا مجاش ومشفتوش) 

حسن: ومين قال اني بتكلم عن اسلام

نور بتوتر: ام ام ام اتت بتتلم علي مين(اومال انت بتتكلم علي مين) 

حسن شال القطه من علي الارض: بتكلم عن دي يانونو انتي نستيها

نور: لا لا منستسي حاده(لالا منستش حاجه) 

حسن: اعتقد انك عارفه انو ده اسلام 

نور بخوف: اثلا اثلام مين يا بابي ده قطه قطه


اسلام وتحول لي شخص عادي ووقف قدام حسن وبص لي نور لي كانت مرعوبه وقالها: متخفيش يانونو مفيش حاجه تخوف روحي شوفي خالتو نيره فين عايز اسلم عليها


نور قمت جري مسكت ايد اسلام وقالتلو: لا ياثولي اتت تدحك عليا وهتثبني لي وحدي تاني وتمسي (لا ياسولي انت بتضحك عليا وهتسبني لي وحدي تاني وتمشي) 


اسلام خدها في حضنو وبص لي حسن: تؤتؤ المرادي لو ههد الدنيا مش هسيبك مهما حصل


حسن بهدوء: روحي يا نونو ندي مامي تسلم علي اسلام


نور: بابي اتت مس هتحلي اثلام يمسي ثح(بابي انت مش هتخلي اسلام يمشي صح


حسن وهو بيبوس راس بنتو: تؤ مش هخليه يمشي ياقلب بابي


وراحت نور تنادي نيره لي تفجاة بوجود اسلام وانو حسن كمان وعد نور ميسبوش يمشي وقررارت تسبهم مع بعض شويه


حسن: اسلام انا عارف اني ظلمتك لما بعدت نور عندك بس كمان متنساش قونين القبيله وهي ابوك وامك يطردو من القبيله وتبقا انت الملك والملك لو اتجوز بشريه بيقدم ابنهم للمملكه يعني يا انت تتسلم للقبيله وتطرد اهلك يابنتي في يوم تتخله عن ابنها عشان قبلتك لي من الاساس رفضه جوازك من اي بشريه


اسلام: انا مقدر خوفك علي بنتك بس متنساش انو انا مش اي حد وانو عندي قدرات كتيره منهم اني بقدر احمي لي حوليا برمشت عين بلاش تكسر قلبي وقلب نور سبنا نكمل حياتنا سوا احنا بنحب بعض وقولتهالك قبل كده برضاك او لا نور ليا والحاجه الوحيده لي تقدر تغيرها ان مصيرك ميبقاش زي جدي


حسن: اعتبر ده تهديد ي اسلام


اسلام: لا مش تهديد دي مجرد مساعده عشان مش عايز عيلتي لي رسمتها كتير في احلمي تدمر وله نور تخسر ابوها بسببي فكر في موضعنا تاني وصدقني هتلقيني معاك مش ضدك 


حسن: وانا فكرت وموافق علي جوازك من نور 


اسلام بفرحه: بجد انت بتتكلم بجد 


حسن وهو بيضحك علي التغير لي حصل لي اسلام لما بس قال انو موافق: بعد الفرح لي شوفتها ف عنيك دي انا بجد موافق بس علي شرط


اسلام بفرحه: انت تؤمر يابرنس اليالي انت شاور بس وانا نفذ 


حسن: ههههههههه بقا دكتور جامعي يتقالو يابرنس اليالي الطلبه بتوعي يقولو اي 


نيره وهي وقفه وراه: وله حاجه هيقولو دكتور فرفوش وبشمهندس حساس هههههههههههههه


حسن بصلها: تعرفي بقالك قد اي مورتنيش الضحكه القمر دي 


نيره: وانت تعرف بقالك قد اي متغير ومكنتش حبيبي لي اعرفو وبحبو 


حسن باس ايديها: انا اسف ياحبيبتي علي كل لحظه غلطت فيها ووجعتك بسببها اسف اني مفكرتش معاكي زي العاده واني خدت قرار متهور ممكن نرجع زي مكنا بقا وحشتيني

نيره: وانت كمان

حسن: تؤتؤ عايز اسمعاها

نيره: وانت كمان وحشتني اوي 


اسلام: اي ياجدعان مترعو الناس لي لسه متجوزوش

حسن: وانا موافق علي لي انت طلبتو ي اسلام

اسلام بفرحه: بجد بجد موافق

نيره: موافق علي اي 

حسن: اهه ي اسلام بعد الحب لي شوفتو منك لي بنتي انا موافق

نور: هو في اي يا مامي

نيره: مش عارفه يا نونو بس شكلها حاجه تخصك

اسلام راح وقف قدام نور وقال كلام غريب محدش فاهمو في ققل من لحظه كنت نور اتحولت لي بنت عندها 18 سنه 

وقف حسن ونيره مصدمين من لي حصل لي بنتهم وشكلها الجديد


نور كانت بنت بشرتها بيضه جدا عنيها خضره شعرها طول جدا بقا وصل لحد الارض كبرت بس اسلام ساب فيها برائت الطفوله بتعتها ومفيش حاجه اتغيرت غير بس السن

نيره: يالهوي اي لي حصل للبنت

حسن بصدمه: يخربيتك ازاي عملت كده 

نور: في اي يابابي مالك ي مامي اي ده هو انا الدغه راحت من عندي ازاي 


مسك اسلام ايد نور وخدها وقف بيها قدام المريه 

نور: يالهوي اي لي حصل ده ياسولي

اسلام: كده هنتجوز يا نونو مفيش حاجه هتفرقنا او هتحرمني منك تاني 

ومسك ايد نور وراح قدام حسن ونيره: انا طالب ايد نور يا انكل حسن عايزه تكون شريكة حياتي عايز اعيش وموت معاها عايز وقت مشكلي تبقا الحضن لي بيدويني انا طالب ايد نور منكم ووعد هكون قد الطلب ده 

حسن: هتحافظ عليها

اسلام: بروحي هحافظ عليها بروحي 

حسن: وانا موافق


وفجاه ظهر اسر ونور 

اسر: طيب مش علي القلل تعزمنا ياواطي

اسلام بهزار: كان نفسي والله ياسطا بس كل حاجه جت بسرعه

اسر: منك الله يانور خليتي الود بقا شبح اكتر ماهو شبح اصلا

نور بعصبيه: انت تخرس خالص بعد لي عملتو ده 

نيره: اوعي يكون لي في بالي صح

حسن بصلها بشك: هو تقريبا صح لانو ده نفس لي حصل في اسلام 

نور بعصبيه: ايوه صح 

 حسن ونيره زي الهبل: عاش يا اسررر هيييييه اسر جاب جون😂😂

نور بعصبيه: انتو فرحنين علي اي 

اسلام بص علي بطن امو وشاف طفل في بطنها ولقه الطفل ده بيضحكلو فبص لي مامتو و جري عليها وحضنها وهو مبسوط انو. هيكون عندو اخ 

اسلام: مبروك يامامي يا احله مامي في الدنيا 

نور وهي بتحضن ابنها: والله ي سولي لي مصبرني علي ابوك انت وبس

اسلام بغيره: يا سلام يا ست نور قصدك اي يعني اوعي تكوني بتحبيه اكتر مني

حسن يضحك: والله ي اسر كلهم كده بعد اول بيبي

نيره 🤨: قصدك اي ياض انت 

حسن بخوف مزيف: والله حاجه ياقلب الواد

اسر رح وقف قدام نور وتحول لي طفل برئ: بتحبيني انا كتر صح 

نور: هههههههههههه بس يابابا بطل هبل ورانا بكرا شغل كتير جدا  

اسلام: شغل اي يامامي 

نور راحت مسكت ايد نور بنت نيره: بكرا بنتي هتتجوز ابني وهخدها ليا ونلعب سوا كتير

نور وهي بتحضنها: بحبك اووي ياخالتو

نور ام اسلام: وانا كمان بحبك يانونو 

#فاتن_محمد_شاكر 

#احبتت_شخص_من_الخيال

لقراءة أو تحميل رواية احبتت شخص من الخيال الفصل السادس عشر 

لقراءه وتحميل الرواية كامله هنا 👇👇

احببت شخص من الخيال 

للتواصل 👇👇👇😘

يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام

  1.  اضغط هنا 
تعليقات