رواية احبتت شخص من الخيال الفصل السادس عشر
احببت شخص من الخيال البارت السادس عشر
وهاهو الوقت يمر في اسرع وقت لكي ياتي باسعد اوقات العيله اليوم سوف يجتمع الحب من جديد ولن يوقفه شئ
_________________________________________
اسر: ياله يانونو الساعه هتبقا 12 عايزين ننزل
نور وهي بتجهاز: حاضر يا حبيبي قربت اخلص اهو والله
طيب ياحبيبي خلصي وانا هستناكي برا
نور: طيب يااسو
________________________
نور كانت لبسه فستان احمر وطويل ولبسه هيلز وحطه ميكب خفيف جدا علي ملامحه الهاديه والبريئه وعنيه لي البحر بيغير من زرقهم وسابت شعرها الطويل ينزل علي ضهره بسلاسه ونعومه وهدوء كانت شبه اميرات ديزني
اسر كان لبس بدله سوده بي جرافت اسود وعينو من سعادتو بعيلتو بقت رصاصي فاتح وبان اصغر من سنو لي هو اصلا١٣٠ سنه (لسه شباب يا جماعه🤷♀️😂😂)
_____________________
اسر وقف برا مستني نور ف جالو فون من اسلام
اسر: اي ي سولي عملتو اي
اسلام: بابي كل حاجه جهزه زي متفقنا وانكل حسن راح يالبس عشان يالحق يوصل في المعاد
اسر: طيب انت لبست
اسلام: اهه يا بابي خلصت هروح اجيب نور وجي علي طول
اسر: تمام خد بالك منها ي اسلام دي بنتي شوفتها قبل مشوفك
اسلام: هههه متقلقش ياحج في امان
اسر: شاطر ياض طالع لي ابوك ههههههه
وقفل اسر مع اسلام
_____________________
ورجع لي نور لي لسه لحد دلوقتي مخرجتش
فتح الباب: اي يا نونو كل ده بتلبسي
نور وهي بتلف عشان تشوفو: ي اسر قولتلك ماتدخلش غير لما اخلص
اسر:_________
نور بستغرب: اسرررر بكلمك
اسر:_______
نور بعصبيه من سكوتو: انت يابنييي في اييي
اسر فضل ماشي لحد موصل قدمها ومسك ايديها: بحبك ي اميرة قلبي وملكت احلامي وباس ايديهاا
نور فجاه بقت لون الفستان لي هي لبسه: وانا كمان واتفضل اطلع برا لما خلص هاجي وجريت من قدامو من غير متستنا منو رد
_______________________________________________
في مكان تاني عند حسن ونيره
نيره: ي حسن انجز ده انا مخدتش كل الوقت ده عشان البس ياخي عيب والله كده
حسن وهو بيرتب الورد والشوكلات لي جيبهم ليها: لحظه وحده يا نيرتي دقيقه وهبقا خلصت
نيره بعصبيه: طيب ياله انجز بقاا
وف قلل من دقيقه خرج حسن بلورد والشوكلات لي جيبهم لي نيره واول ماشفها وقف متنح
_______________
نيره كانت لبسه فستان احمر قصير منفوش وكانت رفعه شعرها علي شكل كحكه وفيها ورد ابيض وبنت اصغر من سنها كانها رجعت 16 سنه من تاني بشكلها الطفولي وعنيها الخضرها لي كانت بتلمع من السعاده
حسن كان لبس بدله رصاصي وقميص اسود وعنيه لي لونها لون القهوه
______________________
نيره بفرحها: الله اي ده ده ليا صح يا حسن
حسن: حسن مين انتي مين فين مراتي ياقمر
نيره بدلع: مراتك قدامك ي سي احسن وله مش واخد بالك يعني
حسن: تؤتؤ واخد بالي و اووي كمان بس هو فيه قمر كده يعني كان مستخبيلي فين كل ده ياما
نيره:اي يحسن محسسني اول مره شكلي يبقا حلو ليه كده الله وبعدين اي ياما دي بطل الكلام البيئه ده يا بشمهندس
حسن: تؤ انتي طول عمرك حلوه انا امي دعيالي قالتلي روح يبني الهي ربنا يرزوقك بوحده قمر تخليك تعشقها
نيره بكسوف: بس بقا ياحسن بطل رخامه هات الورد ده
وخدت الورد والشوكلات ودخلت تشوف نور خلصت او لسه ووقف حسن حطط ايدو علي قلبو وقال: يباركت دعاكي ياما
نيره من جوه: بطل بيئه ياحسنننن
____________________
وفي مكان تاني
ماريا وهي حضنها ايهاب من ضهرو: انا بحبك اوي ي ايهاب
ايهاب: وانا بموت فيكي ياقلب ايهاب وشدها وقفها قدامو
وتصدم ايهاب من شكلها
ماريا كانت لبسه فستان بينك قصير ورفعه شعرها ديل حصان وحطه ميكب خفيف علي ملامح وشها لي اصلا مش بن علي سن ولبست هڤ بوت بينك
ايهاب كان لبس بدله لونها ابيض وكان مرجع شعرو الطويل لي وراو وربطو كحكه وعينو السواد بتعها لمع لما بص لي ماريا لي كانت عندو احلها من الدنيا زي ما ديما بيقولها
____________________
ايهاب: هو انتي حلوه كده ازاي يا ماريا
ماريا بضحكه بسيطه: انا حلوه عشان معاك وشيفني بعيونك الي اي حاجه تتشاف بيهم لازم تبقا حلوه
ايهاب: انا ازاي مكنتش شيفك ازاي ضيعت سنين كتير من عمري وانا مش معاكي
ماريا: حبيبي مش مهم لي راح المهم اننا سوا دلوقتي احنا مع بعض وده المهم
ايهاب: بحبك ي اميرتي
ماريا: وانا بحبك يا ملك دنيتي
_________________________________________
وفي مكان تاني
انجيل: ياديمه انا من الاول قولتلك مش عجباني البدله دي وفتح الباب ودخل من غير ميستنا منها رد
ديمه وهي وقفه قدامو: ي حبيبي صدقني البدله حلو وشكله حلو جدا عليك استنا هجيب الجرافت وربطهالك انا وربتطها ديمه وكل ده ومش وخدها بالها من لي وقف متنح فيها وبقو وصل للارض
_______________
ديمه كانت لبسه فستان زيتي لو عنيها بلظبط وطويل وكانت جيبه شعرها كلو علي جنب واحد ومحتطش ميكب اصلا لانها مقتنعها انها احله من غيرو وكانت فعلا احله من غير ميكب
انجيل كان لبس بدلها زرقه وقميص ابيض وكانت الجرافت زرقه
ومقصر شعرو بطريقه شيك جدا
______________________
ديمه: حبيبي انت كويس
انجيل وهو تايه في جمالها: لا
ديمه: بخوف حبيبي مالك اي تعبك طيب
انجيل: هو انتي حقيقيه صح يعني انتي مراتي بجد يعني انا مش بتخايل صح
ديمه: ههههههههه ي اخي خضتني عليك
انجيل: يالهوي علي قلبي لي داب ده
ديمه مسكت ايدو وشدتو وراها عشان يمشو:ههههههههههههه ياله يانجيل مش وقت هبلك ده
________________________________________________
وفي مكان تاني واخيرا وصل اسلام عند نور لي كان حسن ونيره سيبنها عشان تيجي مع اسلام وخبط اسلام علي الباب وجريت نور حضنتو اول ماشفتو وهو فضل وقف تايه من لي شافو
نور: كده يا سوليي كل ده تاخيرر انا زعلانه منك اصلا بس وحشتني
اسلام وهو بيبعدها عنو وبيصلها تاني
نور: في اي يا سولي مالك
اسلام: يخربيتك انتي هتبقي. مراتي بجد
نور وهي مش فاهمه حاجه: اهه طبعاا ومش هسيبك لي غيري ابدا
_______________
نور كانت لبسه فستان ابيض طويل وفيه لؤلؤ فضي وكانت سيبها شعرها وكانت حطه بس روج احمر ولبسه هيلز ابيض بنفس لون الفستان وعنيها الي بلون الازاز بتمع من فرحتها
اسلام كان لبس بدله كحلي بقميص ابيض والجرافت لونها ابيض وكان مرتب شعرو ودقنو وخضار عينو بقا زياده لما شاف نور لي خطفت قلبو
____________________
اسلام بحب: وله انا عايز غيرك اصلا وله شايف غيرك انا بحبك انتي وبس
نور بكسوف: وانا كمان بحبك اووي ي سولي اوع تسبني ابدا وحضنتو
اسلام:وعد يا نور حياتي عمري ماهسيبك ابدا ياروح قلبي
نور: طيب ياله بقا يحبيبي عشان اتاخرنا
اسلام: حاضر يا كل دنيتي
#فاتن_محمد_شاكر
#احبتت_شخص_من_الخيال
لقراءه وتحميل الرواية كامله هنا 👇👇
للتواصل 👇👇👇😘
يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام