أقسام الوصول السريع ( مربع البحث )

أخر الاخبار

رواية احبتت شخص من الخيال البارت التاني للكاتبه فاتن محمد شاكر

 

رواية احبتت شخص من الخيال للكاتبه فاتن محمد شاكر

روايه احببت شخص من الخيال الفصل الثاني 



راحت نور تنام ولسه بتغطه لقت اسر ظهر فجاه 


نور: بسم الله الرحمن الرحيم انت جيت امتي 


اسر: لسه جاي دلوقتي اتاخرت وله اي 


نور: يخربيتك ده انا ملحقتش انام 


اسر: راح نام علي السرير: تصدقي انا كمان عايز انام


نور وهي بتقوم من السرير رحت وقعت علي الارض: انت ياض من سريري


اسر: بقا ده كرام الضيفه عايزه تنميني علي الارض وله اي 


نور: ياعم وانت كنت من بقيت اهلي قوم ياض من هنا 


اسر: سريرك دافي اوي يانور انا ليه سريري مش كده


وقفت نور تهرش في شعرها وتفكر ضحك اسر بصوت عالي وهنا نور تناحت جدا وتكلمت من غير متحس: احييه هو فيه قمركده اي ياض العسل ده 


اسر: ف اي انا هخف علي نفسي كده لا بقولك اي انا نام برا احسن اهه لتقومي تتحمرشي بيا بليل


نور: ات اي 


اسر: تتحمرشي 


نور: ههههههههههههه اتحمرش اي بس ياخي اتنيل ده انا اعرف وحد بس اي مز جامد طحن وبعدين هو انتو في العفريتعندكو تحمرش قصدي تحرش هههههههههههه


اسر ديق من فكرت انها تعرف شب اصلا: شب مين ده ي انسه يامحترمه 


رواية احبتت شخص من الخيال للكاتبه فاتن محمد شاكر



طلعت نور قعد جنبو علي السرير وقالت بكسوف: الدكتور بتاعي في الكليه 


اسر بعصبيه: ومالك مكسوفه ليه كده هو انتي بتحبيه


نور: لا اعم انا بس معجبه بيه اصلو قمور اوي ياود ي اسر


اسر بعصبيه: انا همشي يانور عشان زهقت 


نور بخبث: هو انت اديقت ياسرسور


اسر بعصبيه بيحاول يدريها: هديق ليه انا 


نور بدلع: اوما عايز تمشي ليا ياكميل انت 


اسر بديق: نور اتظبطي بدل مظبطك 


نور: اووووف ي اخي هو انت الوحد ميعرفش ياهزر معاك ده انت رخم اوووي


اسر: والله ماحد رخم غيرك


نور: امم طيب سيبك من كل ده هو اي قصة انك قطه وعفريت والكلام ده 


اسر: هحكيلك كل حد بس اوعديني تفهميني 


نور: هحاول


اسر: اوعديني يانور 




رواية احبتت شخص من الخيال للكاتبه فاتن محمد شاكر

نور: اممم وعد 


اسر: بصي يانور انا جني وانسي امي كانت انسانه وابويا اتجوزها لانو كان بيعرف يظهر علي انو انسان عادي بس من وراالقبيله بتعتنا وامي كمان مكنتش تعرف بس المشكله انو ابويا كان الملك بتاع القبيله دي وطبعا غلط غلطه مش سهله وهي انواتجوز امي

 وعاش معاها علي انو بشر الجوزها دي نتج عنها انا وايهاب اخويا ايهاب انسي بس عايش معايا في قبيلتيالاني ملك القبيله والقبيله من وقت مانقذتك لما كان عندك خمس سنين وهما اخدين عاهد بقتلك لانو مكنش ينفع انقذ انسيه لياي سبب من الاسباب ومن وقتها وانا علي طول حوليكي عشان احميكي منهم اما ليه ظهرلتلك انهارده بذات فاهو بسبب

 الحلملي انتي بتحلميه انا كمان

 بحلمو وكمان لما قررات اشوف قدري شوفت انك معايا فيه وانو فيه مشاكل كتير هتحصل بسببوجودنا سوا حولت اغير القدر

 ده بس لاسف مينفعش لانو مكتوب بلدم ودم ابويا يعني دم الملك ومش هينفع نغير فيه حاجه 


نور:معلش اخينا الله يكرمك فهمني براحه كده عشان عدم الامواخذه اختك غبيه حبتين هييهيهيههيهيهيههيي


اسر مقدرش يمسك نفسو من الضحك وقالها: يابنتيييي حرام عليكي انتي مش بتتكلمي بجد ابدا ليه كده وبعدين انتيوعدتيني تفهميني اي بقااا 


نور: ياخربيت جمال امك اي ياض الحلوه دي متجي ونجيب مليجي هه هه هه


اسر: مليجي مين ده لو الدكتور بتاع الكليه هزعلك 


نور: بتاع الكليه هو ده اخرك في الاكشن 


اسر: اكشن اي 


نور اي ده عفريت من الفلبين


اسر: لا من الصين 


نور: احيه وبتعرف تقلش كمان

 لا كده بقاا هشك انك مش عفريت 


اسر: نور اتخمدي عشان مامدش ايدي عليكي


نور: هيهيهيهيهييههيهي سؤال اخينا معلش هو انت هتمد ايدك ازي وانت عفريت يعني مش هتعرف تعملي حاجه اي دهعفريت اهطل هيهيههيهيهيهيهيهي ولسه مخلصتش كلمها ولقت قفها بيزمر 


اسر: شوفتي بقا اني ممكن امدها فعلا 


نور: ينهر اسود انت بتضربني علي قفايه


اسر: اهه اصلو قصير وصغير شكلو مغري لي الضرب 


ونور قمت وقفت علي السرير فجاه ومسكت المخدها ونزلت فوق دماغو ضرب ماهي اكيد مش هتسكت وتسيب حقها دي ننچهدي  ننچه ونسيبهم يضربو في بعض بقا

 ونروح مكان تاني 


عجبك لي بيعملو البيه اخوك انا بحاول علي قد مقدر اشتت النظار عنو بس 

اخوك لازم يفوق ده الملك بتاع القبيله ولو القبيلهشمت خبر هيقتلو 


ايهاب لي نفسو: وهو ده الي انا عايزو عشان استلم الحكم 


ماريا: ايهاب بكلمك بتفكر في اي




رواية احبتت شخص من الخيال للكاتبه فاتن محمد شاكر

ايهاب: هه وله حاجه بفكر ازاي ابعدو عن الانسيه دي انا مش عايز اخسرو ده لي بقي من علتي 


ماريا: يبقا اتكلم معاه وخليه يبعد عن الانسيه وخصوصا انو الملكه الام عايزه يتجوز ديمه 


ايهاب بعصبيه: ازاي وهي عارفه اني انا لي بحبها وعايز اتجوزها


ماريا: ايهاب متنساش انك انسي وانك هنا عشان دم ابوك لي في عروقك مش اكتر من كده ازاي بقا عايز تتجوز وحده منالسلاله الملكيه 


ايهاب: بس انا بحبهاا وهتجوزها غصب عن اي حد 


ماريا: هتبقا بتعادي القبيله كلها كده واكيد انت مش هتقدر تقف قدمهم 


ايهاب في نفسو القبيله هتبقا كلها تحت رحمتي لما اسر يموت وانا لي هتجوز ديمه غصبن عن الكل وعنها هي شخصيًا 


ماريا: بتفكر في اي ي ايهاب


ايهاب: وله حاجه انا همشي 


ويمشي ايهاب وماريا فضلت مكنها بتبص عليها 


ماريا: انا عارفه لي بتفكر في ي ايهاب وعشان بحبك مش هسمحلك تعمل كده لازم اسر يعرف وختفت فجاه


عند اسر ونور 


اسر: يابنتي كفايه ضرب وهبل بقاا


نور: لااااااع لازم اخد حقيقي انت فكرني هخاف وله اي فوق ياض ده انا ننجه 


اسر: طيب ي ننجه اقعدي

 وهمدي وكفايه ضرب انا سكتلك عشان انتي بنت 


وفجاه نور بطلت ضرب فيه بصلها اسر: برافو يانونو اقعدي بقا


نور: عععععععععععععععععععععععععع


اسر: في اي يابنت المجنونه انتي شوفتي عفريت 


نور وهي نسيت لي شفتو: وحيات امك ده علي اساس انت اي ياهطل


اسر: هه صح تصدقي طلعتي ذكيه 


نور: طول عمري ياخويا بس مش لقيه لي يقدر


اسر: هههههههههههههه يابنتي يابنتي ارحميني بقاا شويه وبطلي كلامك ده 


نور: ياخي انت ارحمني وبطل ضحكتك السكر دي


اسر: انتي هبله في وحده عقله تعاكس عفريت


نور: اهه صح صح افتكرت فيه عفريتها وقفه هناك 


اسر: نور بطلي هبل 


نور وهي بتلف دماغو للنحيه لي هي بصه عليا: اهو ياحول 


اسر قام وقف: ماريا تعالي 


ماريا وقفت ونزلت راسه ليه: تحت امر مولاي


اسر: اي جابك هنا 




رواية احبتت شخص من الخيال للكاتبه فاتن محمد شاكر

ماريا: هنتكلم كاصحاب وله ملك وخدمتو 


اسر: ماريا انتي عارفه انك اختي اتكلمي علي طول


ماريا: ايهاب بيفكر في قتلك يا اسر عشان عايز يبقا الحكم ليه وكمان عايز يتجوز ديمه لي لملكه الام عايزك تتجوزها 


اسر: ازاي عرفتي بتفكير ايهاب


ماريا: اسر انت عارف قدراتي في قرات البشر خد حظرك كويس 


اسر بص ورها يشوف نور لقها مغم عليها وقف يضحك وقال لي ماريا: هههههههههههههه معلش مش هعرف اعرفك بنور هيمصدومه دلوقتي 


بقلم/فاتن_محمد_شاكر

لقراءة أو تحميل رواية احبتت شخص من الخيال الفصل الثالث 

لقراءه وتحميل الرواية كامله هنا 👇👇

احببت شخص من الخيال 

للتواصل 👇👇👇😘

يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام

  1.  اضغط هنا 

يمكنك الانضمام لجروب علي التلجرام 

او الانضمام علي جروب الفيس بوك 

  1. اضغط هنا


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-