السوق السوداء الكاتبة اسماء ندا الفصل ٧و ٨ و٩

القائمة الرئيسية

الصفحات

السوق السوداء الكاتبة اسماء ندا الفصل ٧و ٨ و٩

الفصل السابق اضغط هنا

السوق السوداء الكاتبة اسماء ندا


 البارت السابع 

تركنى وخرج من الحمام ثم الحجرة كلها حبوت الى السرير وانهرت من البكاء 

حتى دخلت فيفيان 


فيفيان / احنا هنفضل مستنينك تحت يلا يا ذليله مدرسك مستنى تحت 


قومت ولبست ونزلت معاها ودخلنا المكتب وكان مدرس جديد 


اثر / ذى ما فهمتك يا استاذ عايزها بتتكلم زى المواطن الاصلى فى اقل من شهرين وهى شاطرة وبتتعلم بسرعه 


المدرس / اهلا انسه اليزابث ان شاء الله تكونى مثل ما اخوكى قال 


بعد 3ساعات انتهى المدرس من اعطائى الاساسيات للغه واخبر اثر بكم هو منبهر من ذكائى وسرعت حفظى وتعلمى اللغه وانى هتكلم كمواطنه للغه قبل شهر ونصف كمان 


وبعد خروجه عاد اثر وقبل ان يتكلم كنت بداخل القفص اسفل المكتب بملابس القطه 


اثر / اكتر حاجه حبتها فيكى سرعت تعليمك شاطرة 


وضع امامى ملف جديد وكان بعنوان الفرق بين الslave باردتها و الامه للجنس 

فتحت الملف ويدأت اقرء 


الslave بارادتها لا تكون جاريه الا بموافقتها وامضاءه على اوراق تنص بما تفعله وما لا تحبه ولها اشارت الخطر وتستخدمها عندما لا تحتمل الالم ويمكنها التوقف وفسخ العقد ان ارادت وايضا تحديد الادوات المستخدمه عليها ويلتزم الماستر بصحتها طعامها ونفسيتها ورعايتها الماديه غير المكفاه الماديه 


اما امة الجنس فليس لها حقوق او كلمة امان ولا يحق لها رفض اى نوع من انواع الالم يجب عليها التلذذ بلالم ومطالبة الزياده من المهانه والالم لارضاء الماستر المالك لها ولا يلتزم الماستر بمكفأه ماديه لها ولكن يمكنه المكافاه او لا 


ليس لها حق الموفقه او الرفض فهى للبيع والشراء حسب المالك لها ومن حق الماستر فقط تحريرها او اعادتها للماستر السابق او بيعها لاخر وان ماتت من العذاب لا ديه لها 


والماستر ملتزم بعلاجها واطعامها وسكنها باى طريقها يراها 


بعد حوالى 4ساعات كنت انتهيت من الملف واخرجنى اثر من القفص وتوجهنا الى حجرة الطعام التى يأكل فيها الفتيات واجلسنى على طاوله معه بجوار فيفيان ووضع لى طعام وسكين ومعلقه وشوكه 


اثر / اليوم العشاء انواع من اللحوم المختلفه ولازم تاكلى بالشوك والسكين وانت مغمضه العين 


قامت فيفان وربطة رباط حريرى على عينى بعد ما امسكت السكين والشوكه 


اثر / الان ابدأى 


بدأت اكل بحترافيه لانى كنت معتاده على الطريقه دى بمدرستى وعندما انتهى يضع غيرها ويسأل عن نوع اللحمه وكنت اجيب ولكن وضع نوع بالاخر لم اتعرف عليه وكان طعمه سئ جدا لم يعجبنى 


اثر / اول خطأ العقاب قبله منى لك 


طبعا انا فى دماغى (العقاب قبله لا بجد ) 

ازاله فيفيان الرابط من على عينى 


اثر / انهى اللحم 


ضحى / طعمه سئ ممكن نغيره 


اثر / عقاب عصيان ابره واحده لمدة ساعه 

كليها 


اكلتها وانا اتقذذ لان ينزف منها صلصا حمراء مثل الدم وبعد ان انتهيت 


اثر / هذه كبد خنزير نئ وان استفرغتى تعلمين العقاب 


كتمت الاستفراغ بجوفى وانا اشعر بنيران بداخلى اعطانى كأس به بعض العصير وليس كامل 


اثر / اشربيها مره واحده 


نفذت واذا بنيران حقيقيه بفمى وزورى وكنت احترق وهو يضحك 


ضحى / لازع طعمه حراق جدا اه ه ه نار 


اثر / هذا خمر مخفف حتى هههههه ......


يلا على اربع 


انخفت وحبوت خلفه خرجنا ودخلنا الاسانسير وصعدنا لدور الذى به حجرة النوم ودخلنا 


اثر / اقفى وتعرى 


نفذت فاقترب منى وامسك شعرى جذبه للخلف ضاغط على رأسي لاقترب من وجهه وضع شفاه على شفاهى وقبلنى ببطأ ثم قرص بيده الاخرى خصرى ففتحت فمى اصرخ فقتحم فمى بلسانه وعمق القبله ثم سحب شفتى السفليه وضغط بأسنانه حتى ظهر طعم الدماء بفمى وفعل المثل بشفتى العليه ثم ابتعد 


اثر / دى قبلة العقاب هيا الى السرير ونامى 


جريت وتمددت على السرير ولمست شفتاى شعرت بهم متورمتان بشده شعرت به نام بجوارى وسحب خصرى واجبرنى ان اعطيه ظهرى واغلق الانوار بعض ان وضع حبه دواء بفمى فهى لحظات ونمت بعمق 


صحيت كالعادة على صوت فيفيان بس المرة دى قام اثر ضربها قلم 


اثر / انا نايم الساعه كام يا زفته 


ففيان ببكاء / 3الفجر 


اثر / ليه يا زفته 


فيفيان / لانى جبت صحيتك تتعامل مع ديفيد كان هيتسبب فى موت فتاه من بتوع المزاد 


اثر / يبقى تيجى تصحينى 7الصبح بتاع ايه يا جزمه 


فيفيان / الملك على التليفون وقالى صحيه حتى لو لسه نايم 


اثر / الملك ؟؟؟؟؟؟؟ متصحيهاش فهما 


ونزل جرى وبعد نصف ساعة رجع ونام جنبى تانى 


اثر / نامى مفيش صحيان النهارده 


وضع بفمى حبايه تانيه ونام بعض فتره صحيت على صوته 


اثر / كاتى ..... كاتى .... اصحى .... استحمى والبسي الفستان على الكرسى وانزلى الجنينه مع باقى البنات اليوم اجازه حرة بعد الغدى تدخلى المكتب تذكرى اللغتين اللى اخدتيهم ومتخرجيش غير على معاد العشاء تروحى حجرة الطعام مع البنات وبعد العشاء تطلعى حجرتك وتنامى ممنوع تتعاملى مع فيفيان وهى مش هتوجه ليكى كلام وانا هرجع غدا لو فيفيان ضيقتك او حد وجهك اكتبى اللى حصل وانا هحسبهم 


قبلنى فى جبهتى وطبطب على راسي وخرج انا فى دماغى (هو ماله متغير ليه مش مهم المهم ان مفيش عقاب اليوم ) 


قومت واخدت شاور ولبست فستان ازرق طويل باكمام وجزمه رياضيه ولقيت الطوق مش فى رقبتى ومكتوب على المرايه اللبسى طقم الالماس لبسته ونزلت لجنينه لقيت البنات متجمعين بشكل دوائر 


جلست بجوار فتاه شعرها اسمر قصير يصل لكتفها بيضاء البشرة عينها بنى كالقهوه طولها متوسط 


ضحى / اسمى اليزبث وانت 


الفتاه / كنت ادعى رنيا واﻹن نيروا 


ضحى / نيرو اذاى وصلتى لهنا 


نيروا / كان عمرى 14سنه وكنت ذاهبه لشراء شئ لامى وجدت امرأه عجوز تحاول عبور الشارع حاولت مساعدتها فجأه جاء واحد من خلفى وضع منديل او قطنه على انفى واخر ما سمعته المرأه تصرخ بشخص ابتعد عنها وهو دفعها لتقع ثم وضعنى بسيارة وعندما استيقظت كنت هنا و ودلوقتى مر سنتان بعت ورجعت مرتان 


ضحى / انا تزوجت شخص يدعى ادهم وكنا سنسافر امريكا وذهبنا بعد الفرح لفندق حتى الصباح لكن وضع شئ لى فى المشروب وجاء شخص واعطاه مال وطلقنى ادهم نمت واستيقظت كنت فى مكان زى سجن كده وفيه بنات كتير ومن ضمنهم بنت بتعرج و قالت ان اللى خطفها وجابها ضابط كان بيشتغل فى الحى بتاعهم وشويه ودخل الضابط ده ومعاه واحد تانى وحاولوا ياخدوها بس انا مسكت فيها انا وبعض البنات ضربونا فالبنات بعدت بس انا ما سبتهاش اخذنا احنا الاثنين ودخلنا مكتب ربطنى فى رجل المكتب وشدها هى واغتصبوها لحد ما ماتت وبعد اجبرنى اشرب عصير نمت وصحيت عند ديفيد 


فتاه اخرى / و رندا ايضا كانت زوجه لهذا الادهم ولكنه طمع بها ولهذه هى ليست عذراء وبيعت للبيوت الدعارة من شهور مضت ولم نراها اما انا اسمى بسنت وهذه نفين كنا بصف الاول الثانوى عندما تواصلنا مع ممثلين كوريين يتحدثون العربيه عن طريق النت وبعد فترة محادثات اتنفقنا نتقابل لناخذ صور تذكار هربنا من اهلنا صباحا على اساس سنذهب للمدرسه ولكن ذهبنا لنادى المتفق عليه وهناك قابلناهم وشربنا عصير نمنا استيقظنا هنا من سنتان و بعنا لنوادى التعرى ولكن القواد غضب منا وارجعنا ل مستر اثر لتقويم سلوكنا زى ما بيقول وهناك ماريه 


ماريه ممسكه بسجار / انا هنام لخمس سنوات اذهب وارجع انا راقصه بكبريه بالهرم ولكنى ارجع بمزاجى انا احب مستر اثر ولكنه لا يهتم انت كنزه الان 


ضحى / واذاى اتيت من الاساس ماريه 


ماريه بضحك / كان فى اعلان عمل على شبكة التواصل ولما تحاورت مع السيده على اكونت مسروق قالت ان العمل ليلا للفجر وبراتب 7000جنيه اساسى غير البقشيش لم اسئل نوع العمل بل قابلتها واخذتنى لاعمل بالكباريه راقصه وهناك اتعرفت على مستر اثر وهو من احضرنى هنا وكانت فيفيان مسؤوله الكباريه وقتها 


ضحى / والفتاتان هناك التؤم انهم صغار بسن 9 او 10 


ماريه / اها هم مخطفين من 3سنوات وهم بسن 8 الان ويعدهم اثر للبيع بمزادات الساديه فهم خاضعات من الان ولكن ليسوا تحت بند امة (الجنس) 


ضحى / تعنى ان ليس كل من يباع بمزادات الساديه امه جنس 


ماريه / لا اثر من يحدد 


انا فى نفسي (ليه اختار ليه انى اكون امه مش ذيهم رغم انه بيحب امى زى ما فهمت ) 


ماريه / اما بقى البنت اللى هناك دى فكانت مشتركه فى برنامك على النت بيظهر روتين يومها وكان عندها 12 سنه وقتها البرامج دى اكثرها بينظمها قوادين تبع اثر او امثال اثر منهم قوادين نساء كمان وبيتبعوا البنات والشباب اللى بيشتركوا فى البرنامج واللى بيجدوه مناسب يعنى لو خطفوه او جندوه مش هيكون فى قلقل منه بيرتبوا وياخدوه وده كان حظها لان والدها ميت و ليها 4اخوات بنات غيرها بس متجوزين او مخطوبين وملهاش خلان واعممها مقطعنهم انا اللى خطفتها وبتشتغل معايه فى الكباريه والفلوس اللى بتجبها اثر ليه نسبه والباقى بتاخده انا اخذت فلوسى ثمنها من اثر 


فيفيان / يلا يا بنات على حجرة الطعام انتهى وقت الفرى وانت يا الزابيث اتغدى وعلى المكتب وما تخرجيش غير على العشاء 


توجهنا للحجرة الطعام جلسوا جميعا باماكنهم وجلست انا وفيفيان على الطاوله الخاصه بها وكان الطعام معكرونه واستيك لحم وكفته وبعد ما انتهيت ذهبت لحجرة المكتب وجدت الطاولة عليها كتب وكرسات وتسجيل بدأت ادرس ولم اشعر بالوقت وكنت اول مرة استمتع بوقتى فانا احب التعلم جدا


################################

## تروى الكاتبه ###


صباح اليوم سافر اثر الى ايطاليا لمقابلت المللك 

المتحكم الاساسى لمنظومة النخاسه (بيع وشراء البشر ) من الشرق الاوسط بعد ان هاتفه اليوم السابق 


اثر / الارا ممكن تبلغى الملك بحضورى 


الارا / اتفضل بالجلوس 


دخلت السكرتايره الى احد المكاتب بشركه عالميه لتجارة السلاح مرخصه قانونيه وبعد دقائق خرجت واشارت لاثر بالدخول دخل اثر الى مكتب ضخم يغلفه السواد كمنظر عام يجلس على احدى المقاعد الفخمه بزاويه بجوار مدفأه رجل بالسبعون من العمر وتجلس اسفل قدمه فتاتان لا يتجاوز عمرهم عن العشرون من العمر عاريتان و مقيدتان بالسلاسل فى اقدامهم وايديهم خلفهم مقيده بأرجلهم ويجد طوق بالرقبه لكل منهن متصل بسلسه بيده ويضعن رأسهم على قدمه ويقف خلف المقعد رجلان ببنيه ضخمه يشبهان المصارعين ببدل رسميه وبجيدهم اسلحه 


اشار الملك لأثر بالجلوس امامه 


الملك / وصلت الى انباء عن احد رجالنا تتعرض عائلته للقتل من شخص مجهول الهويه وهذا سيأثر على اعمالنا مما يسلمها لنا هذا الشخص يدعى صادق 


اثر/ لا لن يأثر على اعمالنا فمن قتل ابنه بالتكيد لديه مشكله معه هو وهذا لم يأثر عليه فقد سلمنى 20 شاب و30طفل و 100فتاه غير الماسه الرئيسيه 


الملك / اممممم الماسه كما سمعت انها ابنت بنته الخائنه له التى قتلها ليعلن ولاءه لنا 


اثر / نعم هى 


الملك / ام يعلم من والدها الحقيقى بعد انا لا اريد مشاكل ان كان والدها شخص مهم لنا 


اثر / لا لا احد يعلم من هو حتى هى لا تعلم 


الملك / انت من يدربها للبيع للمزاد اليس كذلك 


اثر / نعم 


الملك / لى 60% من ثمنها اخبر صادق 


اثر / بل كل ثمنها لك اما البقشيش فلى ولا دخل لصادق فقد اخذ ثمنها منى 


الملك / جيد تذكر لا اريد اخطأ وان ظهر والدها الحقيقى وفعل مشكله فانت المسؤل 


اثر بابتسامه خبيثه / ان ظهر والدها الحقيقى نسلمه صادق وادهم فقد اصبحا كرتان محروقان واود التغير ولكن هذا ان ظهر 


الملك / لك هذا ان احضرت لى اثنان مثل الارا و روز 


اثر بضحكه / قبل المساء سيكونوا بقصرك 


اشار الملك له بلانصراف فنهض وخرج من المكتب بل من ايطاليا كلها بعد ان ارسل فتاتان لقصر الملك 


###############################


قبل الفجر شعرت ضحى بيد تدلك كتفى برقبتها وصوت اثر 


اثر / انا نبهت عليكى توقفى مذكرة وقت العشاء والساعه الان 3صباحا 


ضحى / اسفه ما حاسيت بالوقت 


جلس اثر بجوارى ومسك يدى وجزبنى لاجلس على قدمه 


اثر / انت بجد شبهيها 


ضحى / طيب ليه بتعذبنى وليه عايز تبعنى كمان


اثر / لانك بنت الكلانى اللى حرمنى من حببتى 


ضحى / طب وانا ذنبى ايه ارجوك عشانها 


اثر / ذكرى دروسك كويس واتعلمى تتمتع بالالم وتعلمى دروسك الجنسيه واعدك افكر فى مسمى بيعك 


ضحى / يعنى لازم الالم ده 


اثر / عايزه عقاب منى 


فكرت ان اقول لا اريد ولكنى تذكرة ان الSlave يمكنها اختيار العقاب لا رفضه اما الامه على مطالبة الالم وان رفضت يزيد العقاب مع الاذلال لها فاخترت اختيار العقاب 


ضحى / ينفع اختار العقاب مثلا قبله زى امبارح 


اثر / ههههههههه بعشق ذاكرتك مش قولت انك شبها 


حملنى وخرج من المكتب وصعدنا بلاسانسير الى حجرة النوم وضعنى بالسرير واغلق الاضواء ونام لم يعاقبنى ولم يعطينى الحبه فقط نام . 


فى الصباح استيقظ اثر كعادته قبل ضحى وجلس بجاورها وهو يحدث نفسه 


اثر ( انت جميله وشبها اوى بس امك فضلته عليه انا رغم انى اتنازلت عشانها عن كونى المسيطر وخدعت ليها ووافقت اكون slave بس جهه الكيلانى وكسبها وما عرفش يحميها لما حملت منه ماتت بسببه عارف انك مش ليكى ذنب بس انت الورقه اللى هدبح بيها الكلانى ) 


مرت الشهور بين تدريبات الرقص والمذاكرة ومشاهدة افلام جنسيه وطبعا ارغامى على تقليد ما اشاهد على جسد اثر ولكن زاد تدريبات على استخدام الاسلحه البيضاء والاسلحه الناريه و تدريبات بدنيه قتاليه وطبعا يتخلل هذا انواع عقاب كثيره مثل الاذلال النفسى والتعليق والجلد والصعق بالكهرباء وكسر صوابع يدى او لوى كاحلى او غرز الابر الطبيه بحلامت ثدى مع التعليق لساعات فى الثلاجه واجبارى على لاكل مثل القطه وانا مقيدة فى وسط المنزل وجلوس نفس الرجال بشكل دائرى حولى والزايد انهم كانوا بدون ملابس والعقاب الاكل على اجسامهم بطريقه التى يحددها اثر 


###########################

ASMAA NADA 


لا تنسوا التصويت والتعليقات المشجعه 

ASMAA NADA 


البارت الثامن 

مرت الشهور بين تدريبات الرقص والمذاكرة ومشاهدة افلام جنسيه وطبعا ارغامى على تقليد ما اشاهد على جسد اثر ولكن زاد تدريبات على استخدام الاسلحه البيضاء والاسلحه الناريه و تدريبات بدنيه قتاليه وطبعا يتخلل هذا انواع عقاب كثيره مثل الاذلال النفسي والتعليق والجلد والصعق بالكهرباء وكسر صوابع يدى او لوى كاحلى او غرز الابر الطبيه بحلامات ثدى مع التعليق لساعات فى الثلاجه واجبارى على الاكل مثل القطه وانا مقيدة فى وسط المنزل وجلوس نفس الرجال بشكل دائرى حولى والزايد انهم كانوا بدون ملابس والعقاب الاكل على اجسامهم بطريقه التى يحددها اثر 


فى يوم كان جابرنى انام فى صندوق خشب على حجم جسمى ومدفون فى الارض فى حجرة المكتب و به اخرام لمرور الهواء كنت بالصندوق لمدة 24ساعه ومرصوص فوق الصندوق خشب ارضية الحجره وفقها موضوع الطاولة 


سمعته بيتكلم مع فيفيان 


اثر / فيفيان باقى اسبوعين ونص على مزاد اليزبث (ضحى ) ولازم تبدا التدريبات الجديده 


فيفيان / انت متأكد انك هدربها تكون قاتله مأجورة يا اثر 


اثر / ده قرارى انتى من امتى يا جزمه بتناقشي قراراتى الظاهر وحشك ديفيد وعايزه تزوريه 


فيفيان / لا لا مش بناقش طيب انت هتاخدها هناك امتى 


اثر / الليله جهزى كام طقم جلد الوان مختلفه وماسك للوجه 


فيفيان / حاضر 


اثر / فيفيان ابعتى عدنان وجمال من بره 


سمعت صوت اقدام فيفيان تبتعد وبعد لحظات اصوات اقدام قويه تقترب منى وصوت اثر 


اثر / حركوا الطاوله وافتحوا الصندوق 


سمعت اصوات حركات الخشب واصوات ارجلهم ثم جهاز فك المسامير ودخول الضوء ببطأ ثم فتح الصندوق 


اثر / كاتى 24ساعه دول ولا حاجه للى هعمله فيكى لو رفضتى تنفذى او ظهر عليكى علامة خوف اللى هتعمليه فى اللى هحدده يكون تحت ايديكى متفكريش ذنبه ايه مش شغلك فهمتى ولا تفضلى فى الصندوق بس الفئران هتشاركك المرة دى 


ضحى / فهمت sir 


اثر / على اوضتك شاور واللبس اللى فيفيان حضرته 


حاولت الحبو مقدرتش عضمى كان متشبس دفعنى بقدمه بداخل الصندوق تانى وشاور لرجلته فحدفوا عليه ماء دافأ ملئ الصندوق وبدأوا بأديهم يحركوا اطرافى بقوه وبعدين جذبونى لاقف امام اثر 


اثر / لسه جسمك مخشب افتكرى الاحساس ده لانى هضيف كهرباء للماء على اقل خطأ للى جاى طبعا بعد بياتك مع الفئران 


تحركت بصعوبه ولكن حاولت انى اسرع فحصلت على جلدة من حزام على ظهرى وكانت من احد رجال اثر اللى فضل يجلدنى لحد ما من الالم اسرعت بالابتعاد لحجرتى 10 دقائق وكنت ارتديت بدله جلد وماسك مخبى حتى عينى ونزلت وقفت امام اثر فضلت وقفه وهو بيقرا ملفات امامه لمدة نص ساعه ثم وقف وتحرك ليخرج من الحجرة 


اثر / تعالى ورايه 

###########################

## الجزء القادم لا يمت للحقيقة بصله###

#الا وصف التعذيب فهو اساليب متبعه ##

###فى اماكن كثيره ### 

##ASMAA NADA ##

ركبنا السيارة بعد ان ودعتنى ففيان قائله 


فيفيان / وداعا اليزبث اتمنالك يشتريك اللى يقدر مواهبك 

قبلتى وهمست بأذنى ( اتمنى اللى يشتريكى يعتقك وتبعدى عن العالم بتعنا ) 


اثر / يلا اركبى 


تحرك بالسيارة الى ان وصل للطريق العام ثم توقف واعطانى رابط لاضعه على عينى حتى لا اعرف الطريق ثم تحرك بالسيارة لفترة زمنيه طويله توقف بالسيارة ثم جذبنى خارجا ودفعنى من كتفى لامشي امامه وظل يدفغنى لفترة ثم ازال الرابط من عينى وامرنى بالنزول سلم بداخل مبنى شكله مستودع او مكان مكاتب مهجور نزلت السلالم 2دور اسفل الارض ثم ممر طويل وبأخرة مكتب خشب يجلس عليه شخص يرتدى بنطال جنز وتى شيرت اسمر نصف كم الرجل ضخم وذو عضلات قويه ويوجد عند رقبته وشم بشكل راس ثعبان مختفى باقى الثعبان اسفل التى شيرت شعرة طويل يربطه على شكل ذيل بالخلف عندما راى اثر وقف ونظر لى ثم خفض رأسه للمكتب وسحب ملفان واعطاهم لاثر 


اثر / جمس جهزتهم 


جمس/ تم 


اثر / كاتى تعالى ورايه 


دخلنا ممر اخر امام المكتب عبارة عن طرقه بين زنازين مظلمه لا يوجد نور الا لمبه بالسقف حمراء كل فترة وصلنا لاخر زنزانتان مواجههين بعض دخل الزنزانه على يمينه بعد ان فتح قفلها ثم اضاء نور 


كان يوجد طاوله صغيره امام الباب وضع عليها الملفات وكان يوجد شاب مقيد على كرسي حديدى بمنتصف الحجرة مغمى العين يرتدى بنطال قماش احمر فقط و بجوارة بجانب الجدار من الجهتين طاولتان عليهم ادوات تعذيب اعرفها تماما واشكال مختلفه لسكاكين باحجام مختلفه ويتدلى من السقف سلاسل عديده وعند الجدار الذى خلف الكرسي يوجد هيكل خشبى على شكل X مثبت على عجله دائرية مثبته رأسي بعمود خراصانى خارج من الارض يصل لمنتصف الجدار ويوجد فراغ بين العمود الخراسانى والجدران الثلاثه يكفى الى جعل العجلة تكون افقيه ويمر بجورها شخصان من جميع الجهات ويوجد ايضا انواع واشكال مختلفه من الكرابيك


شاور اثر على كرسي بجوار الطاوله قائلا 


اثر / اقعدي وتعلمى كويس لانك هتكررى كل حاجه بالأوضه الاثانيه 


تحرك باتجاه الشخص ثم نزع الرابط من عينه فنظر الشاب له 


الشاب / انا هنا ليه انا معملتش حاجه انت عايز منى ايه 


اثر/ اسمك 


الشاب / مازن 


اثر / سنك 


الشاب / 20


اثر / ليه ضربت النار على عربية رجالى 


الشاب / معملتش كده انا كنت راجع من الكليه وخطفونى 


ضرب اثر الشاب بمسطرة خشب كبيرة على صدره 


اثر / انت ضربت النار على عربية رجالى وموت 2


الشاب / معملتش كده 


توجه اثر الى الطاوله على يمين الشاب ووضع بأصابعه تلبيسات بشكل اظافر النمر وامسك كمامه للفم بيده الاخرى والتف خلف الشاب وخرز الاظافر بكتفه فصرخ الشاب فوضع كمامة الافم له ثم فك زرعاته وربط زراع زراع بسلسلاتان بالسقف وجذبهم فارتفع الشاب بالكرسي لاعلى فك قيوده قدمه من الكرسي وربط قدماه بحلقتان مثبتان بعمودان بالخلف بارزين من الارض لتكون قدماه مثنيه للخلف ثم امسك مقص وقطع بنطالة ثم البوكسر 


عاد للطاولة الاخرة واخذ منها مشبكان حديد مسنن مربوط بينها سلسله وعاد الى الشاب ثبت المشبكان بحلماته ثم وضع على السلسله 3 احمال تزن 6جرامات لكل حمل 


يعلو صراخ المكتوم للشاب يعود ويجلس بجوارى 


اثر/ تشربى شاى لالا عصير 


تركنى وخرج وقف على الباب ونادى جمس 


اثر/ جمس واحد شاى و اثنان عصير 

....... مهو ميصحش نشرب وحدنا هههههه 


عاد وجلس يمسك الملف الاول ويقرء فيه وكل فتره يتوجه للشاب ويدفعه ليتارجح جسده 


بعد 15 دقيقة جاء جمس بكوب شاى و 2 عصير وضعه وخرج بعد ان قال 


جمس / اترك لى مؤخرته 


اثر / هافكر 


مسك اثر كوب العصير امرنى اشرب الاخر واخذ قمع وابعد من فم الشاب الكمامه ووضع القمع ثم صب كوب العصير بالتدريج بداخل القمع مجبر الشاب على شربه ثم وضع الكمامه مرة اخرى وامسك المسطرة مرة اخرى وضرب عضو الشاب 5مرات وكل ضربه اشد من ما قبلها مع ضحكاته وصراخ الشاب المكتومه ثم نزع الكمامه 


اثر / انت ضربت النار على رجالي 


الشاب ببكاء / ما ضربتش والله و لا اعرف رجالك ولا اعرفك 


اعاد الكمامه الى فم الشاب ثم توجه الى الطاوله على الشمال واحضر حبل رفيع تقريا متر ونصف اخرة من الطرفين حلق ثم عاد للشاب وداعب عضوه حتى انتصب فربط الحبل حوله وهو يشد جيدا حتى احمر عضو الشاب فربط الحبل وعلق به حملان كل حامل يزن 6جرامات ايضا ثم احضر عصى رفيعه بحجم الابره طولها 15سنتى واخرها حلقه وادخلها بمجرى العضو الذكر لشاب بعد ان دهنها بشئ ما ثم ربط الحلقه باخر العصى بسلسه وربط السلسله بالحامل المعلق بمشابك الحلمات 


نظر الى وانا كنت احاول اخفى وجهى بيدى فقترب وضرب يدى بسيف مسطرة حديد اتريدين ان تكونى مكانه فانت لكى مجرى بولى ايضا 


اخفضت يدى سريعا وشربت العصير مرة واحده وهو يضحك تركنى وعاد للشاب مرة ثانيه واخرج كمامة الفم 


اثر /لحد دلوقتى انا بهزر معاك 


الشاب / هاقولكل حاجه بس كفايه ارجوك 


اثر/ مين دفع ليك 


الشاب / والله ما اعرف بتكلم عن ايه اه اه ارجوك شيل البتاع اللى حطيته ده ارجوك 


اثر / تؤ تؤ كده بدأت ازعل ....... جمس 


جاء جمس ومعه شخص اخر 


اثر / متعنى 


الشاب / ارجوك. ارجوك والله ما اعرف حاجه 


جمس امسك فك الشاب وقبله بقوه والتف الرجل الاخر لخلف الشاب وهو يمسك عصى من الجلد وبدأ يجلد الشاب وجمس يكتم فم الشاب بقبلاته وهو يشد بيده ااخرى سلسله مشابك حلاماته حتى انتزعهم ونزفت حلمات الشاب فبتعد جمس وانخفض يمتص دم حلمات الشاب ويمسك الحبل المربوط بعضو الشاب ويجذبه ويبدأ جمس باستخدام اسنانه وعض الشاب ابتدأ من حلماته نزولا حتى بدأ بعض عضوه الذكرى وهو يجذب الحبل للاسفل والرجل الاخر يفرق الجلدات بين ظهر ومؤخرة وقدم الشاب 


جمس / اثر احصل على مؤخرته 


اثر / لا شويه لسه ثبتوا على العجلة ظهره لى 


فك جمس قيود الشاب واداروه وربطوه على حرف X اقترب منه اثر وضغط على شئ بالعجلة فخرج من منتصفها اسفل بطن الشاب عصى تدفعه فيصبح بوضع السجود فوق العجلة ركبتاه مثنية وراكزه على اعمدة حرف X فثبتهم جمس بحبال ثم صفع مأخرة الشاب 


جمس / لا تتكلم فانتى لى 


اثر ضغط على العجله وبعدها عن حرف الاكس قليلا ليتمكن من مد يده من خلالهم ووضع مشبك بشفتى الشاب ربط المشبك السفلى بسلسة ثم مرر السلسلةمن حرف Xوقيدها الحبل المربوط بالحلقه التى بالعصى الرفيعه ثم بالحبل نفسه المقيد به العضو وربط المشبك بالشفه العلويه بسلسله وربط السلسله بخطاف ثبته فى فروة رأس الشاب 


ثم امر جمس والرجل الاخر بالخروج وذهب للطاوله التى على اليمين واخذ كرباك حديد عبارة عن حلكات مسننه كالخطاطيف 


واقترب من الشاب وبدأ يجلده وينتظر وقت بين كل جلده وجلده فيهتز جسد الشاب بين الجلدات وصراخه لا يتوقف حقا لا اعلم من اى شئ يتالم اكثر وبعد 30جلده 


اقترب منه ونزع مشباك الشفاه فصرخ الشاب باسماء خمس رجال 


اثر / تعبتنىوعشان كده مافيش رحمه 


ضغط اثر على العجله فعاد حرف Xالى العجلة ودارت العجلة فاصبح راس الشاب للاسفل ثم انفتحت العجلة من عند قدم الشاب 


اثر / جمس ....... باولو 


دخل جمس ونفس الرجل ولكن معهم رجل اخر يرتدى بالتوا ابيض وقفذات خضراء 


اثر / كيان اخصيه ثم ركب بعروق يداه وقدماء ماصص الدماء اريدة متصفى .... جمس .... باولو فمه ومأخرته لكم ويرقص كعاهرتى نصف ساعه بين تبادلكم عليه الى ان يموت 


الشاب بصراخ / لا لا ارجوك انا قولت كل ما اعرفه ارجوك ماوفيش حد لامى المريضه 


اثر / استمتع معهم وما تقلق هاهتم بامك بافضل مستشفياتى وابيع اختك الصغيره فى بيوت الدعارة


انا لم استطع اغلاق عينى لم استطع البكاء لم يعد لدى دموع لم استطع حتى الاستفراغ فانا اعلم عقابى الذى تطور لابتلاع منيه 


اقترب منى وجذبنى من زراعى ولكن لم يدخل للزنزانه الاخرى بل خرج من الممر وصعد دور لندخل بممر اخر بيه حجرات ملئه برجال وشباب واطفال ذكور تحت سن 13سنه مقيد ورقه على كل جدار بجوار باب الزنزانه بسن من بداخل ثم فتح حجرة مكتوب عليها اثر بخط ديوانى 


الحجرة من اللون الاسود لا منافز فيها غير فتحات بالحائط تدفع هواء دافئ للحجرة بمنتصفها سرير نزع من وجهى الماسك الذى كنت ارتديه ونزع الجونت من يدى 


اثر / نامى وبكره هتكونى انت اللى بتنفذ ما فعلت لا شفقه لا رحمه لا مشاعر انت قاتله محترفه 


هززت راسي رافضه صفعنى على وجهى 


اثر / عايزه تباعى كأمة جنس وعندما ينتهى منك يقتلك بابشع طرق ابشع مئات المرات مما فعلت انا الان 


ضحى / ليه انت قولت هتبعنىSLAVE 

مش امه 


اثر / ههههههههه اختارى امه ساديه او قاتله تحت بند SLAVE لا وقت لكى لتفكير نامى للصباح 


جذبنى للسرير ونام وضعنى بين زرعاه واغلق النور 


################################ ASMAA NADA###

للعلم ال Data جمعاها بعد بحث عن جرائم القتل التابعه للمافيا وجمع معلومات عن طرق التعذيب والقتل 


لا تنسوا التصويت والتعليقات الجميله 


############# ASMAA NADA 


###تحذير ###مازلنا فى مشاهد تعذيب وقتل +18

###############################

دخلنا ممر اخر به حجرات ملئه برجال وشباب واطفال ذكور تحت سن 13سنه معلق  ورقه على كل جدار بجوار باب الزنزانه بسن من بالداخل ثم فتح حجرة مكتوب عليها اثر بخط ديوانى 


الحجرة من اللون الاسود لا منافذ فيها غير فتحات بالحائط تدفع هواء دافئ للحجرة بمنتصفها سرير ثم  نزع من وجهى الماسك الذى كنت ارتديه ونزع الجونت من يدى 


اثر / نامى دلوقتى وبكره هتكونى انت اللى بتعمل  اللى عملته لا شفقه لا رحمه و لا مشاعر انت قاتله محترفه 


هززت راسي رافضه صفعنى على وجهى 


اثر / عايزه  تتباعى كأمة جنس ولما ينتهى منك يقتلك بابشع طرق ابشع مئات المرات مما فعلت انا 


ضحى / ليه انت قولت هتبعنىSLAVE 

مش امه 


اثر / ههههههههه اختارى امه ساديه او قاتله تحت بند SLAVE لا وقت لكى لتفكير نامى للصباح 


جذبنى للسرير ونام وضعنى بين زرعاه واغلق النور


استيقظت على صوت اثر 


اثر / اصحى عملت فطار ..... وحضرة الحمام للاميرة 


ضحى / اميره !!!! ايه العقاب المره دى 


اثر / لا مفيش عقاب فى اسرار هكشفها ليكى وانت تقررى 


جلست على السرير وانا اصنع ابتسامه مزيفه 


ضحى / ارغى سمعاك 


اثر / ارغى يا بيئه ..... اظاهر انى دلعتك زياده 


انخفضت من على السرير كلقطه وحركت جسدى عند قدمه 


ضحى /

Lo siento señor, cuénteme su secreto(اسبانى )

اسفه سيدى ارجوك احكى لى سرك 


اثر / هههههههه على اساس انى هفهمك بس حلوه ........ حظك مزاجى رايق قومى افطرى 


وقفت وجلست على طاوله بجوار السرير وبدأت بلاكل سريعا وانهيته فى دقائق حتى لم ينتهى من سجارته اشار لى للحمام ذهبت اغتسلت وخرجت جلست على قدمه كما اشار لى كان يمسك بيده ملف حاولت اخذه 


اثر / لا اسمعى الاول وبعدين هيكون بتاعك 


ضحى / si señor


اثر / ضحى انت فكرة جار وجدى وصديقه عزيز 


ضحى / ايوه عمو عزيز فكراه 


اثر / كان ليه ابن طبيب بيشتغل فى نفس المستشفى اللى كان فيها زوجة وجدى اسمه عادل صح 


ضحى / ايوه صح 


اثر / عادل ده كان ليه بنت اسمها ليزا وانت كنت بتحبيها صح 


ضحى / اه كنت بعتبرها اختى الصغيرة بس ماتت فى حادثة عربيه بابا قالى كده هى وامها وعادل اتجن ودخل المصحه 


اثر / لا هى ماتت مقتوله بعد ما اتعذبت واغتصبت . طفله 6سنبن تخيلى 


ضحى / لا اذاى مش ممكن 


اثر / هحكى لك اذاى كان عادل ابوها ساكن فى فلا برحاب وكان جار لطبيب اسمه اسامه والاثنان كانوا بيشتغلوا فى مستشفى بتاعة اب اسامه اللى كان فاتح قسم لعلاج الفقراء بالمجان فكتشف عادل بالصدفه ان اسامه بيشتغل فى  القسم ده وبيسرق الاعضاء للمرضى ومات كام حاله بسبب ده ومن ضمنهم اطفال بسن ليزا فواجه اسامه وهدده انه هيبلغ عنه وان معاه ادله توديه فى داهيه بس ابو اسامه ادخل وفهم عادل انه هيمنع اسامه من العمل بالقسم ده تانى فى اليوم ده روح عادل بيته بعد عدت عمليات وكلها بدل  ابو اسامه وجد منزله صامت وليس به حياه افتكر انهم ناموا ولما دخل حجرة النوم وجد زوجته وابنته مقيدين بلارض ولما راح ينقذهم حد ضربه على راسه اغم عليه 


صمت قليلا واخرج سيجارة جديده وبدا يشرب منها ثم اكمل 


اثر/ كل حاجة متسجلة فديوا اسامه سجلها 

...... لما فاق عادل كان مربوط فى كرسي بالمخزن المستشفى وامامه سرير مرضى مقيد عليه زوجته وابنته مربوطه من زراعها ومعلقه بجوار السرير ........ اسامه اشترك مع شاب لسه بيدرس فى كلية طب الاول قاموا بخصى عادل وعلاجه حتى لا يموت وبعد ان فاق قاموا باغتصابه امام زوجته وابنته وتعذيبه ثم قيدوه من زراعه امام السرير بعد ان قطعوا صوابع يده ثم تنوبوا اغتصاب زوجته ووضع الشاب ماصص دماء فى عروق يدها وقدمها ثم قام اسامه بشقها نصفان واستئصال الكلى اولا وتركوها هكذا تتصفى دماءها وامسكوا الطفله وقاموا بتناوب اغتصبها ليس فقط فى المهبل بل وفتحت الشرج ثم قاموا بسلخ الطفله من جلدها وهى حيه بعد ان اعطوها دواء لا يسمح لها باﻹغماء ثم شقها واخذ اعضاءها وتركها هى وامها فوق بعض وتركوا عادل فاقد عقله 


كنت ابكى وابكى بانهيار ولا استطيع حتى ان اقول له ان يتوقف ولا يكمل ولكنه اصر ان يكمل قائلا 


اثر / عارفه مازن الشاب اللى عذبته وقتلته امبارح ده هو الشاب اللى كان مع اسامه 

.......... وعارفه الملف ده لمين ......... ده لاسامه وفى الملف هتلاقى صور ليزا وامها وعادل ......... شوفى الصور وبعدين قررى 


حملنى ووضعنى على السرير ووضع امامى الملف مفتوح على الصور وخرج من الحجرة فضلت انظر للصور ولا استطيع التكلم ودماغى بتصور لى كل اللى رواه اثر .


لا اعرف كم من الوقت مر وانا اشعر بالالم والغضب وانظر الى الصور وصورة اسامه المثبته على غلاف الملف ولكن انتبهت عندما وضع اثر امامى ماسك (قناع) الوجهه 


اثر / هتاخدى حقها ولا اسيب اسامه يروح 


نهضت بغضب وانا ارمى القناع ارضا 


ضحى / انا هعمل فيه اللى عمله ف ليزا قول لجمس هيكون ليه دور بس فى الاخر 


اثر / هي دى فتاتى يلا الساعه 2ظهرا اشوف بقى هاخلصى على امتى 


خرجنا من الحجرة ونزلنا للدور الثانى للاسفل وقبل ان اصل الى الزنزانه كنت استمع لصوت صراخ مبحوح وكان الشخص لم يعد قادر حتى على الصراخ من الالم فدخلت الزنزانه الاولى لاجد جمس يدخل سكين صغير بمؤخرة الشاب ويخرجه وهو يديرة ببطأ فى جميع الاتجاهات و باولو ينزع اخر سن بفم الشاب وهما يضحكان التفت جمس الى اثر 


جمس / مأخرته رفيعه ليس ممتع اريد الاخر 


باولو/ نعم انه سئ لا يجيد المص ايضا وصراخه كاطفال العاهرات هيا اثر ابدا بلاخر نريده 


اثر / جمس .... باولوا انتما من الان عبيد لاليزبث ستفعلان ما تريده 


اليزبث(ضحى)/ اين الطبيب 


جمس / احضرة حالا 


اليزبث / اجعله يشقه ويأخذ اعضاءه للبيع 

واتركاه معه وتعالوا للاخر 


باولو/ حاضر سيدتى 


خرجت والغضب كان يزيد بداخلى فلم اشفق على الشاب فعندما نظرت له رايت ليزا وتخيلت صراخها هذه الطفله ذات الست سنوات التى لم يرحموها وقبل ان ادخل الزنزانه الاخرة 


اثر / اه بالمناسبه قبل ما انسي ..... اسامه ابن الرجل الذى كان اول من اغتصب امك بدريه وجعلها امه للجنس لفترة قبل ان تقلب حاله وتصبح هى الماسترس وهو عبدها ..... وهو ايضا من اراد صادق بيعك له ووقف ضده فهد 


فتحت الزنزانه ودخلت لارى رجل بعمر 45 مربوط من زراعه عارى الجسد حليق الراس 


عندما رانى بدا يضحك 


الرجل / ايوه اغتصبتها وكنت شايفك انت فيها ايوه يا ضحى انا الى عادل خلى ابوكى وجدى يرفض يجوزك ليه ومش ندمان على اللى عملته فى مرات وبنت العاهر عادل 


ضحى / اسمى اليزبث وكويس انك قولت كده عشان مش هندم على اللى هعمله فيك 


جذبت كرسي وجلست بجوار الطاوله وجلس اثر يدخن بجوارى نظرة لجيمس وجدته هو وباولو انخفضوا ليجلسوا تحت قدمى كالقطط ويقبلون حذائى شعور غريب اجتاحنى يمكن اشمئزاز او قرف وايضا لا اعلم نسبه من السعاده 


توجهت الى الطاوله التى تحمل انواع من الكرابك واختارت نوعان احداهما جلد والاخر حديد اعطياهم لجمس وباولوا وامسكت 6 مشابك واوصلت بهم سلاسل وسحبت الحبل الرفيع وتوجهت لاسامه امسكت قضيبه وبدات اداعبه لينتصب ثم لففت عليه الحبل تاركه فرفات بين الحبل و قمت بترك طرفين للحبل قيدت بهم احمال بأوزان متختلفه ثم وضعت بمجرى القضيب العصى الحديدى الرفيعه وربط الحلقه بها بسلسله ثم شبكتها بسلسله التى بين المشبكين الذين ثبتهم بحلمات صدره ثم ثبت مشابك ايضا بالفرغات للحبل عند قضيبه واعلى فخذاه من الداخل وكان جمس وباولوا ثبتا قدماه للامام فى الجداران بسلاسل وقمت بتقيد خصرة بسلسله بها كره تزن 10كيلو جرامات فاصبح وزنه ووزن الكرة حمل على زراعاه 


ضحى / باولوا قف بالكرباك (من سلاسل حديد ) خلفه وانت جمس بالكرباك الجلدى من الامام اريد ان اسمع انغام صوته اريده يغنى لى اى اغنيه من اختارك جمس وان لم يغنى ركذ الجلد على قضيبه 


تراجعت وجلست بجوار اثر 


ضحى / اثر رجاءا عد الجلد لباولوا 40 وانا ساعد لجمس 


اثر / امرك مجاب اميرتى 


ضحى / هيا ابدأوا 


و بالفعل قاموا ببدا الجلد وكان اسامه بين صراخه يغنى اغانى شعبية لراقصات الملهى كنت اول مرة اسمعها فشرح لى اثر انها اغانى الراقصات وعندما كان يتوقف عن الغناء كان جيمس يجلده لكن بعصى خشبيه اسطوانية الشكل على عضوه وجمس نفسه يتاوه بمتعه ويضحك مع كل ضربه للعصى فيعود اسامه للغناء بعد ان انتهوا قمت بغرز ابر طبيه حول الحلمات وبداية القضيب وقام اثر بغرز ابر بأظافر يده وقدمه واوصل المشابك باسلك كهرباء وعندما بدا يصعقه فقدت انا وعى تماما وعندما صحوت وجدت نفسي بحجرة النوم 


اثر / لم تفعلى شئ وفقدتى وعيك ضعيفه انا حزين منك ايجب ان اعاقبك الان 


ضحى / لم افعل شئ ....... ايه ....... لم افعل شئ 


اثر / تماما كويس جيد لاول محاوله ...... اريد قلبك ميت فهو يستاهل اكثر من ذلك .... تذكرى ليزا الطفله ذات الست سنين 


صرخت وصرخت وظللت اضربه بيدى وابكى وانا اصرخ 


ضحى / ليه ليه لازم اقتل ليه لازم اعذب ليه تبعنى اقتلنى بقى وخلاص 


اثر / تمام اقتلك وصادق يخسر سعرك ويرجع يخطف زوجة وجدى ويحصل لها زى روز وبعدين تموت ده لو متباعتش اعضاء 


ضحى / لا لا محدش يقرب من ماما 


اثر / طيب على العموم انت لما فقدت الوعى دخلتى بغيبوبه 3اسابيع يا حيوانه هنسافر بكرة ايطاليه المزاد هناك ودلوقتى هنروح لفلا عبيد الجنس 


ضحى / هنرجع لفيفيان 


اثر / فيفيان فيلا ه امة الجنس احنا حنروح للعبيد ....... اه جمس و باولوا عايزين يودعوكى هههههههههه العبيد اتعلكوا بالماسترس بتعتهم 


ضحى / بس انا مش ماسترس 


اثر / لا انتى كده ليهم وللى هتروحى عندهم النهارده بس 


ضحى / طيب والزفت اسامه 


اثر / كملت انا عليه وبعد ما سلخت جلده سلمته لجمس وباولوا والدكتور وبعت تسجيل الفديوا لابوه هههههههههه 


وقفت وارتديت ملابسي وتوجهت للطاوله كنت جائعه جدا اكلت كثير ثم خرجنا وعند مررنا بالزنزانه التى بها اطفال 


ضحى / مستر اثر ليه اطفال فى السن ده 


اثر / دول بيتوزعوا بالشوارع بيلموا فلوس شحاته ولما يوصلوا لسن 16 بيتحولوا لفلا العبيد ....... اما الشباب فدول للعقاب وبعدين بيرجعوا فلا العبيد ...... اما كبار السن دول بقى بيسرحوا بلاطفال فى الشوارع وهنا مكان اقامتهم 


ضحى فى دماغى (انت شطان مش ممكن ) 


اثر / لا انا مش شيطان ويا رب مايشتركي الشيطان بجد 


صعدنا السلم وقبل ما نخرج من المبنى كان جمس وباولوا تحت اقدامى بيترجونى اخذهم لفلا العبيد ويكونوا بخدمتى لحد ما اسافر نظرت ل اثر وجدته يبتسم 


اثر / القرار ليكى سفيان و نادر مكنهم هنا اليوم لو عايزاهم 


بصراحه احساس جوايه كان مستمتع لوجود شخصين بحجم جسم جمس وباولو اسفل قدمى 


ضحى / طيب خليهم معايه 


قفذوا يضحكون وتوجها على اربع باتجاه السيارة وظلوا حولى حتى بالفلا وكنت اشعر انى ملكه فم يوجه اثر لى اى اموار وابتعد عنى حتى انى نمت ليلا بالحديقه وجمس يغنى ويرقص مع باولوا سلوا امامى وانا اضحك عليهم واستيقظت صباحا على جمس يداعب وجهى بريشه و باولوا يدلك قدمى واثر يصرخ بهم 


اثر / يلا  الطايرة هتغادر يكفى ودعاها 


خرجنا من الفلا تاركه جمس وباولوا يبكيان كالاطفال التى تتركهم امهم 


ضحى / هما ليه بيعيطوا كده 


اثر / عشان انت ماسترس حنينه جدا 


طيب ما تخلينى هنا وادرب ليك زيهم وبلاش تبعنى 


اثر ينفث هواء السيجارة بقوه ثم يوقف السيارة بجانب الطريق ويصرخ 


اثر / لو عليه يا ضحى كنت بعدتك عن العهر اللى عايشين فيه ده مكنتش خليتك تمرى بلحظه واحده من الالم انا كنت بحب امك بدريه لا بعشقها يا ضحى مع كل عقاب بنفذه عليكى كنت بعزب نفسي اقصاده اضعاف انا كنت اتمنى اخفيكى واخليكى تكملى تعليمك وافتح لك احسن مستشفى فى المانيا مش مصر بس انا اضعف من صادق هو المالك لكل شئ انا مجرد ايد تحته بنفذ وبس حاولت اخفى طريق وجدى سنين عشان صادق ميوصلوش انا اللى عرفت وجدى ب ب ضاحى عملت تمثليه من احد رجالى انه هيقتل ضاحى وخليت وجدى ينقذه فيتصدر ضاحى ل صادق ويحمى وجدى وزوجته وبدريه وفعلا ده حصل بس صادق استخدم فهد واصطاد بدريه لانها كانت بتحب فهد اخوها وفهد لما جاب بدريه لصادق متخيلش انه هيقتلها عارفه صادق قتلها اذاى رمها فى بيت دعارة معروف ان روادة اكترهم مرضى بانواع مرض مزمنه اغتصبوها لحد ما ماتت وجدى خد مراته وخدك واتحامى فى ضاحى لحد ما اتقتل وبعدين انت عارفه بقى انا مقدرش اقف لصادق ومقدرش ابعتك لضاحى لان روحى فى ايد صادق غير انى بكرة الكيلانى ابوكى الحقيقي اللى مقدرش يقف لصادق لا وراح اتعاهد مع ضاحى ضد صادق بعد موت بدريه .


سكت اثر وانا كمان سكت اتحرك بالسيارة ووصلنا الى مطار القاهره الدولى وبعد ركبنا الطائرة أقترب  منى اثر وهمس  


اثر / اوعدك انى مش هبخث سعرك وكمان هفكر بطريقه اجبر بيها فلادمير يشتريك 


فلادمير ايطالى مصر (اب ايطالى ام مصريه ) الديانه مسلم تاجر سلاح فقط لا يتاجر فى العبيد ولكن بيحضر المزاد مع صديقه ارضاءا له اشترى كتير وعتقهم فى اللى رجعهم لاهلهم وفى اللى كفالهم تعليميا وشغلهم لديه يبحث الان عن قاتل لا يعرف الرحمه ويجيد التعذيب لارهاب اعداءه 


##################################تروى الكاتبه ###(انا يعنى ASMAA NADA )


اثناء حالة الاغماء التى دخلت بها ضحى اجتمع اثر مع الضابط الفاسد و صادق  


اثر / عايز اوراق وباسبور باسم اليزابث خاريمون  ايطالية الجنسية  غير طبعا اوراق باقى البنات والعبيد  مش عايز غلطه 


الضابط / ومن امتى بغلط  


اثر / نسيت البت اللى اغتصبتوها لحد ما مات وضحى شاهده 


الضابط / ما انا دفعت ثمنها 


صادق / انت خلاص هتسفرها بس انا كن....... 


اثر / لا كنت ولا ما كنت كفاية انى سمحت لك انت وزين  يوم بأزللها المره اللى فاتت انت ليك عندى الفلوس وبس 


صادق / لا هحضر المزاد واشوفها ببتباع وانى اللى هقول للكلانى انها بته بعد ما تتباع 


اثر / اصلا انت صاحب المزاد امام الملك اكيد هتحضر بس اياك اياك تقرب منها تانى او تشوفك قبل الحفل 


الضابط / انا نفسي اتفرج على المزاد ده 


اثر ببتسامه خبيثه / ونفسك ليه تذاكر الطيارات ليك و لادهم عندى وشهرين كمان سياحه بمصارفهم يلا 


الضابط / والحنيه دى مقابلها 


اثر / ورق اليزبث يكون عندى فى 3ايام 


الضابط / بكره بالليل يكون فى ايدك 


اثر / والتذاكر هتكون فى ايدك 


###############################


اثر / وعشان يشتريكى فلادمير  علمتك الدفاع عن النفس واستخدام السلاح واذاى تعذبى وتقتلى بس الوقت مكنش كافى بس حاولى تفهمى لتكونى قاتله مأجورة او امه جنس زى ما صادق عايز فى المزاد هعرفك بكل الموجودين وهعرضك بشكل مميز عشان تلفتى نظر فلادمير 


ضحى / ولو اللى اشترانى حد تانى 


اثر / يبقى حظك الزفت اعمل ايه يعنى اوووووف ......... ماتخفيش هفكر فى طريق تكونى لفلادمير 


################################# ASMAA NADA ####


ادعوا بقى يشتريها فلادمير 


😈😈😈😈😈😈انتظرو مفجاة المزاد 


ASMAA NADA لا تنسوا التصويت والتعليقات المشجعه 


او هبهدل ضحى انا لحد الان طيبه معاها 😂😂😂😂😂

الفصل التالي اضغط هنا

تعليقات