القائمة الرئيسية

الصفحات

أخبار القصص

السوق السوداء الكاتبة اسماء ندا الفصل السادس والسابع

 الفصل السابق اضغط هنا

السوق السوداء الكاتبة اسماء ندا

البارت السادس 

دخلنا لحجرة المكتب وجدت رجل شكله محترم يرتدى بدله سلم عليه اثر 


اثر / دى اختى الصغيرة اليزابث عايزها تتحدث بطلاقه الايطاليه لانها هتسافر بعد شهر ونصف 


المدرس / ما فيش اقلق مستر اثر فهى امانه عندى 


اشار الى لاجلس امام المدرس ثم خرج وتركنا وبدأ المدرس بجهد لتعليمى 


بعد مرور ثلاث ساعات انتهى المدرس من تعليمى ابجديات اللغه 


المدرس / انا سعيد انك طالبه مجتهدة وبمعدل ده انتى هتتكلمى وتكتبى اكنك من مواطنه ايطاليه 


ضحى كتبت / شكرا لحضرتك انا فعلا بحب اتعلم لغات كثيرة وانا اجيد الانجليزيه والفرنسيه 


المدرس / جميل اوى وماتقلقيش من صعوبة النطق ف اثر قالى ان الطبيب قال انها فقط حاله نفسيه وماتخفيش انت عندك اخ بيحبك جدا ومهتم بيكى بس انت ذاكرى كويس وليكى عندى مكافأه 


ضحى بابتسامه مصطنعه / حااا ضر 


خرج المدرس من الحجره ودخل اثر مبتسما واشار لى بالوقوف 


اثر / المدرس سعيد بيكى وبما انك محاولتيش تشتكى او تطلبى منه يهربك ليكى مكافأه عندى شوفى الفديوا ده 


مد ايده بالتليفون مسكته وكان فديوا لامى مقيدة فى الحجرة اللى فى بيت جدى اللى كنت انا فيها زمان وصوت جدى وهو بيقولها 


الجد / شوفى لو عايزه بتك تفضل فى امان وتتعامل كويس فى المكان اللى زوجها خدها فيه يبقى تتجوزى ابنى وتعيشى خدامه ليه ومراته او بجى (بقى)يا حلوه عايزانى ابيع بتك زى ما بعت ابوها وتجتل (اتقتل) 


الام / حرام عليك يا صادق دى حفدتك برده 


الجد / لع (لا) دى بت الزانيه اللى جتلتها بيدى ماعترفش بيها واصل 


الام / حرام عليك ماتقولش كده على بتك دى كانت مراته وانت اللى جوزتها له 


الجد / ما انتى عارفه انى جوزتهاله بعد ما حبلة من ابن عمته اللى مات جبل(قبل) ما يدخل عليها 


الام / ماهو كان كاتب كتابه عليها ومات مقتول مش بيده 


الجد / خلاصت القول تتجوزى ابنى وتكونى خدامة الدار او بتك تدفع الثمن وانتى ادرى بجى فكرى لبكرة 


وانتهى الفديوا وانا هموت من الحصره على امى نزلت على قدم اثر ابوسها واترجاه 


ضحى / انقذ امى منه وانا هعمل اللى تامر بيه والله ما هحاول اهرب وهكون جاريتك لحد ما اموت 


اثر يقهقه / لا انت كده كده جاريتى وهتعملى اللى انا عايزه ده مش اختيار لكن لو عايزانى انقذ امك واعيشها ملكه بعيد عن جدك وبعيد عن هنا يبقى تدفعى 


ضحى / ادفع ايه انا مش حالتى حاجه 


اثر / تتصورى كاعرضه للميوهات البكينى لشركتى بدون مقابل مادى مع ابتسامه وضحكه يعنى اللى هتتعملي معاهم مايعرفوش انك مجبورة فهمه 


ضحى / حاضر حاضر 


اثر / شاطره ساعتين وماما تكون فى طائرة خارج مصر وتستلم شغل كطبيبه لاحسن مستشفيات دبى واول ما توصل هخليكى تكلميها صوت وصورة حلو بس لو منفذتيش يا حلوه هجيب امك وابعها هى نفسها لكبريهات المكسيك ودى اوسخ منطقه للعاهرات 


ضحى / لا لا هنفذ هنفذ 


اثر / يلا الوقت خلص ارجعى قطتى 


خلعت الملابس اللى كنت لبسها ونزلت على ايدى ورجلى وقربت من رجله وضع السلسله فى الطوق وتركها على الارض 


اثر / هاتيها 


مديت ايدى امسكها وضع قدمه على ايدى وضغط جامد حسيت ان السلسله هتشق ايدى صرخت من الالم ورفعت عينى ليه وانا بحاول اشد ايدى 


اثر/ هو فى حيوان بيستخدم ايده 


انخفضت براسى امسك السلسله بفمى فابعد قدمه ضميت ايدى لصدرى وانا برفع راسي ليه فرد ايده فوق راسي 


اثر / هاتى 


ارتفعت على ركبتى فتراجع للخلف تقدمت وانا رفعه رأسي والسلسله بفمى احاول ان اصلها ليديه ضحك وتراجع اكثر فتقدمت مرة اخرى وانا اسمع اشياء تقع من يده الاخرى امامى ولكن لم اعرف ما هى كل تركيزى ان اصل بالسلسله ليده ولكن فجأه شعرت بكرات تخترق ركبتى ومشط قدمى فوقعت للامام على يدى فشعرت بالم الكورات بيدى وعندما نظرت للارض وجدت كور صغيرة من الحديد وقبل ان انتبه شعرت بجلده على ظهرى 


اثر / هاتى السلسله 


امسكت السلسله مرة اخرى بفمى وحاولت ان اصلها ليده ولكنه لم تراجع هذه المرة واخذها 


اثر / ده عقاب بسيط عشان مسكتة السلسله بأيدك يلا على اربع 


سحب السلسه وتحركت خلفه والكور تغرز بيدى وركبتى رغم الحامى حول ركبتى خرجنا من الحجرة ودخلنا الى حجرة المسرح صعد الى الدور الثانى واتجهنا لجزء الخاص بشاشة العرض 


اثر / اوقفى وتعرى 


بعد ما قلعت ملابس القطه نظرت اليه فوجدته عاريا ايضا وجلس على كنبه امام الشاشه شاور لاجلس بجوارة 


اثر / هنفرج على فلم مرتين اول مره تتفرجى كويس وتتعلمى ممنوع تغمضى عنيكى ثانى مرة هتنفذى اللى شفتيه عليه 


العقاب لو غمضتى عنيكى هتتعلقى طول الليل من زراعك فى الثلاجه وبعدها جلدتان من الخشب على مؤخرتك وجلده على باطنك لو منفذتيش اللى شفتيه هكسر صابع من يدك غير 10جلدات بالكرباك متعدد الاطراف 


بدأ تشغيل الشاشه كانت تعرض رجل يجلس عارى وتتقدم منه فتاه كالقطه وتبدا بملامسته وتقبيل قدمه صعودا حتى وصلت لعضوه الذكرى واقتربت بفمها فأغمضت عينى ثم انخفضت ارضا وبدأت افرغ ما بمعدتى اغلق الجهاز ثم امسك تليفونه 


اثر / فيفيان ارسلى خادمه لتنظيف شاشة العرض الخاصه 


سحب السلسله ودفعنى الى الحمام و وضع رأسى بدلو ملئ بالماء البارد حتى بدأ نفسي بالنقطاع فاخر رأسي بدأت اخذ نفس بعمق وبعد انتظام نفسي ضغط وجهى بالدلو مرة اخرى وظل يعيد هذا اكثر من 8مرات 


اثر / عقاب الاستفراغ 


سحبنى من السلسه لحجرة المتعه ثم ادخلنى لحجرة متفرعه منها عبارة عن متران طول وعرض ثم ربط زراعى بسلسلتان بالسقف وضغط على زر بالحائط فارتفعت السلاسل حتى اصبحت معلقه تماما ولا تصل قدمى للارض 


اثر / تصبحى على خير زليلتى 


خرج واغلق باب زجاجى ثم ضغط على شي بالخارج فشعرت بطيار هواء بارد من جميع الجهات وثوانى واخرجت فتحات بالحائط مياه بشكل مندفع غطت جسدى كله حتى القيود بيدى وتوقفت سمعت نقر على الزجاج فنظرت للباب فاشار الى ساعه خلفه معلقه امام الباب وبعد مرور 5دقائق اندفعت المياه مجددا وكانت ابرد من المرة السابقة ثم توقفت اشار الى بيده بما يعنى وداعا واغلق النور بدأت اشعر ان المياة تتجمد على جسدى ووزنى يثقل مع تراكم المياه كل خمس دقائق حتى شعرت ان جسدى سينفصل عن زراعى بعد مرور ساعتان توقف الماء عن الاندفاع الى جسدى وانخفضت السلاسل حتى وقفت على قدمى وجسدى يرتجف من البرد نظرة الى الساعه فعلمت انه لم يمر سوى ساعتان ولم نصل حتى الى منتصف الليل مرت ساعه اخرى وانا اقف على قدمى ولكن كان الجو حرارته معتدله فساح الثلج من جسدى ثم شعرت بان السلاسل ترفع مرة ثانيه وتعلقت وبدأ الهواء البارد ينطلق ثانية ثم الماء لمدة ساعتان وانخفضت السلاسل لاقف على قدمى لمده ساعه ويعاد مرة اخرة حتى اصبحت الساعه امامى السابعه صباحا سمعت دقات على الزجاج ثم فتح الباب مرة اخرى وكنت قد هبطت السلاسل واقف على قدماى فقك سلاسل زراعى فسقط اسفل قدمه 


اثر / قبلى حذائى 


قبلت حذائه وجسدى يرتجف بشده سحبنى ثم توجه الى منتصف الحجرة الكبيرة وجذبنى من شعرى لاقف ثم قيد يدى وقدمى بعمودين متوازيان لى وابتعد وهو يمسك شئ بيده يشبه رموت التليفزيون وضغط عليه فارتفعت الاعمده عن الارض ورفعت جسدى لاعلى ثم انقلبت فاصبح رأسى اسفل وقدماى اعلى وثقل جسدى على مفاصل قدماى وظهرى الى اثر سمعته يتحرك حاولت التحدث سريعا 


ضحى / اس. اسفه sir ارررجووك اعف عنى 


ولكن لم يجبنى وبعدها شعرت بصفعه على مؤخرتى وكم كانت مؤلمه اكثر من اى جلده شعرت بها مسبقا انتظر بضع دقائق ورأيت قدمه امامى ثم شعرت بضربه اخرى على باطنى ولكن لسعات متفرقه صرخت اتأسف مرات عديده وبعد لحظات شعرت بضربه اقوى على مؤخرتى وتركنى لفترة قليله ثم انقلب العمودان مرة اخرى وهبطا للارض وفكنى ثم حملنى وخرج من حجرة المتعه ووضعنى بالبانيوا وكان ماء دافئ سرعان ما اختفى الالم وغفوت . 


استيقظت على صوت فيفيان وهى تيقظ اثر


فيفيان / الحمام جاهز مستر اثر 


اثر / قطتى ..... كاتى ...... يلا اسبقى على الحمام 


تحركت ببطأ وانخفضت من السرير على يدى وقدمى وتوجهت للحمام 


فيفيان / جيد اصبحت قطه ممتازه 


اثر / تتعلم بسرعه حيوانه جيده 


دخل خلفى وحملنى ودخل بى البانيوا وبعد الاستحمام مددنى على السرير وبدا يدلك جسدى بكريم اختفى جميع الالم مثل السحر تركنى واتجه الى خزنة الملابس واخرج لى فستان بلون السماء يصل الى الركبه وليس له اكمام بفتحت ظهر كبيرة وفتحت صدر مثل رقم 7بالعربى واخرج ملابس داخليه بنفس اللون 


اثر / ارتدى هذا سنخرج اليوم 


ارتديت الفستان ووجدت حذاء زجاجى بكعب عالى ارتديته وجلست امام المرءاه ووقفت فيفيان خلفى مشتط شعرى وعكسته على كتفى الايمن ووضعت لى ميكب خفيف وخلعت الطوق من رقبتى وخرجت عندما دخل اثر اقترب ووضع عقد بقلب ازرق وقبلنى اسفل اذنى 


اثر / يلا هنخرج 


عندما خرجنا من باب القصر وجدت سيارة سوداء جميله جدا توجه اثر الى باب السيارة وفتحه وقبل ان اجلس همس 


اثر / وعدتك بمكفأه امس اركبى 


عندما جلست فجأت ب ادهم جالس بالداخل مبتسم وجلس اثر مكان السواق 


اثر / ضحى تبتسمى و اياك حد يشعر انه مش زوجك او يفهم حاجه


انطلق بالسيارة مشينا لمده طويله بالصحراء حتى خرجنا الى الطريق العام وبعد نصف ساعه توقف بجوار مطار القاهرة الدولى 


ضحى / احنا فى مصر ...... ما سافرتش 


اثر / لا يا كاتى ما سافرتى ...... اسمعى كويس اى غلطه هاخد ماما وابعها لو عايزها تكون فى امان فهميها انك عايشه مع زوجك وهتروحى امريكا قريب بس عمت ادهم مريضه وبالمستشفى وادهم بيرعيها وبعدين هتسافروا و انت سعيده وكويسه تمام 


ضحى / حاضر حاضر 


اثر اخرج رزمة ماليه اعطها لادهم 


اثر / نص المبلغ النص الثانى بعد ما تسافر امها اى غلط استخدم الالكترك وانا هجيب الاثنين 


ادهم / من ايد ما نعدمهاش بس على فكرة امها مزه اوى ما تجبها وادهالى ليله 


ضحى / لا لا ارجوك يا مستر والله هعمل اللى انت عايزه 


اثر / الله ده صوتك انعدل اهو ونغمته حلوه جميل تتعلمى تغنى كمان يلا انزلى انا مبرجعش فى كلامى وافتكرى انا وراكى اى غلطه انت عارفه 


ضحى / لا لا مش هغلط 


ادهم / ياريت تغلطى 


اثر / اخرك كف ايديها او هقطعلك خلفك


ادهم / لا يا مستر عيب عارف مش هلعب بديلى معاك 


نزلت انا و ادهم من السيارة مسك كف ايدى ودخلنا المطار لمحت اثر نزل بعدينا من السيارة وجاء خلفنا دخلنا قاعة رقم 1 لقيت ماما قاعده وجنبها مرات خالى سيده ( زوجها مسافر بالخارج ولم يذكر اسمه للان)


جريت وحضنت ماما وبدأت اعيط 


ضحى / ماما ماما وحشتينى 


الام / وانت اكتر يا ضحى وحشتينى اوى ..مالك يابنتى عنيك بتقول معيطه جامد 


ضحى / عشان انت وحشتينى بس وماعرفتش اكلمك الفترة اللى فاتت


الام / منه لله جدك المهم انت عامله ايه مع زوجك 


ضحى / مبسوطه اوى يا ماما بس عمته مريضه وهنسافر بعدين 


الام / لا سلامتها معلش يا ادهم يابنى ماسلمتش عليك 


ادهم / لا ولا يهمك يا ماما بس هو ليه مكنتيش بتردى على تليفونى ودايما جدوا صادق يقول مشغوله او نايمه 


الام / لا مفيش اصل كان عندى عمليات وشغل كتير 


ضحى / لا يا ماما انا شفت الفديوا وجدوا حبسك 


الام ببكاء / والله يا بنتى مش عايزه اقلقك بس سيده مرات خالك هربتنى وهتهرب هى واولدها يسافروا لخالك امريكا بس انا هروح دبى عند عمى اشتغل فى المستشفى بتعته وانت الحمد لله مع زوجك وجدك مش هيعرف يوصلك صح يا ادهم 


ادهم / اكيد يا ماما مش هسمح لحد يأذى حببتى ماتخفيش 


اقتربت من سيده بعد ما حضنت بناتها وحضنتها 


سيده بهمس / اسمعى كلام مستر اثر وانتى تيجى امريكا لينا بسرعه فهمه 


ضحى / مستر اثر وانت تعرفيه منين 


سيده بضحكه خبيثه / انت لسه هبله زى امك بدريه روحى يا بت احسن اشتكى للمستر وامك ماتسافرش 


تراجعت وانا مصدومه بس رسمت على وجهى ابتسامه عشان ماما ودعنا ماما وادهم دخلنى معاها لحد الطائرة وبعد ما طارت رجعنا الى قاعه 1 كان سيده واقفه مع اثر وبناتها مش موجودين 


سيده / ادهم انا مسافرة ارجع بناتى لابوهم زى ما اتفقنا المبلغ بالنص يوصلنى احسن انت عارف غضبى وحش 


ادهم / وادى تيجى يا سوسو سافرى وقبل ما توصلى امريكا هتلاقى اشعار البنك وصل قبلك 


اثر / يلا يا كاتى 


سيده / حلو كاتى ده لايق عليك يا بنت بدريه 


اثر مسك شعر سيده وخفضها الارض وداس برجله على رسها 


اثر/ ماتجبيش اسم ستك على لسانك يا سقطه وماتنسيش ان لولها كان زمانى بيعك فى كبريهات الهرم هنا وخدى فى بالك انا مانستش خيانتك ليها بس كله بوقته 


كنت بنظر حوالينا الضباط متحركوش اكنهم مش شيفين حاجه 


اثر / يلا يا كاتى 


مشيت وراه وانا بسأل هو فى ايه سيده بتكره امى الحقيقيه وهى اللى خانتها واثر ليه غضب لما اتكلمت عنها وايه علاقته بيها طيب ما دام هو بيعزها كده ليه بيعمل فى كده وتقريبا هو قرء افكارى بعد ما ركبنا السيارة 


اثر / دماغك الصغيرة دى ماتفكريش بيها غير فى اللى هعلمهولك وبالنسبه لامك كانت احسن ماسترس عرفته كانت الماسترس بتاعى وجدك صادق يبقى القواد الكبير اللى بيورد لى البنات السيدات وانت بنت سفاح يعنى مش بنت وجدى اللى على فكرة كان سليف لفترة لبدريه بامر جدك اللى كان بيهدده بانه يبيع زوجته لفهد بس بدريه اللى كانت بتحمي امجد لانها حبته عشان كده محدش قدر يقرب من زوجته وبعد ما بدريه اتقتلت على ايد جدك لانها رفضت تسيب فهد يغتصب زوجة وجدى واتحدت جدك وجدى خدك وخد زوجته وهرب واتحمى فى عدو صادق بعد ما انقذه من الموت عشان كده صادق ماقدرش يقرب منه او من زوجته او منك السنين اللى فاتت بس بس فجأه واحد ابن حلال قتل وجدى وطبعا امك وانت ماتعرفوش حاجه عن عدو صادق فنتهز الفرصه عشان ينتقم فيكى وفامك بس المرة دى انا وقفت لصادق عشان مابتعرضش لامك وده عشان انت هتجيبى لى فلوس كتير يا كاتى لانك واخده جسم وجمال بدريه بس مش عقلها فهمتى بقى ولا فى سؤال لسه فى دماغك


ضحى / مين عدو جدى 


اثر / شيفانى اورنى يا كاتى عشان اقولك ههههههه بس اوعدك فى المزاد العزمه مع الدعويين يمكن يشتريكى هههههههههه بس ادعى مايشتركيش احسن ده ماستر شيطان مش شبهى طيب 


ضحى / انت طيب ؟؟؟ يارب مش يشترينى انت مش خايف من جدى صادق 


اثر / ههههههههه جدك الفلوس تكتمه ومايقدرش يتحدانى دلوقتى انا الحكومه هنا 


وصلنا للفلا ونزلت لجحيمى من تانى اول ما نزلت من السيارة شاور اثر لى عشان اتوقف بجوارها وبعدين اغلق السياره واقترب منى وضع الطوق برقبتى ولف حامى الركبه 


اثر / مكفأتك خلصت ودلوقتى انت ايه 


ضحى / قطه 


واتخفضت على اربع قبل ما يأمرنى 


اثر / برافوا شاطرة 


اقترب من اذنى اثر / على فكرة من ضمن اللى فى المزاد ابوكى الحقيقى اللى مايعرفش ان بدريه كانت حامل ومفجأتى ليه بعد ما تتباعى هقوله حققتك عشان ادمره

خاصة انه مخلفش غيرك هههههههههه

ويمكن يشتريكى وساعتها هستنى لما يتمتع بيكى وبعدين اعرفه ههههههههههههه


فى تفكيرى (انتم شياطين مش ممكن تكونا بنى ادمين ) 


اتحرك اثر وهو يسحب السلسله الى داخل الفلا وانا احبوا خلفه مثل الحيوان 


فيفيان / فى راجل عجوز بجلباب مستنيك بالمكتب وغضبان جدا 


اثر / هههههههههه جدك اكيد يا كاتى تعالى نهديه وليكى مكفأه لو نفذتى امرى جوه بدون دموع اى دمعه بجلده وافتكرى انى هعد دموعك 


سحبنى لداخل الحجرة كان جدى قاعد على الكرسي الرئيسى للمكتب وبيخبط بعصايته الارض وبيدخن سيجار وعنيه ملئه بالشر وكان خالى زين قاعد على كرسي مواجه للمكتب 


زين / هههههه حلو بنت الزانيه واضح اتعلمت مكانها 


اثر / قبلى قدم زين باشا يا ذليله 


اتحركت تحت رجلين خالى وقبلت حذاءه اكثر من مرة ولم اتوقف عن تقبيل حزاءه 


زين / فينك يا امجد تشوف الدكتورة ضحى وهى سليف بحج (بحق) كلبه ولا تسوى 


ودفعنى بقدمه من راسي على الارض وصوت ضحكات جدى بتعلى 


اثر / ذليله قبلى قدم ماستر صادق 


كتمت دموعى وذهبت الى قدم جدى وقبل ان اقبلها نظرة لعينه راجيه ان يحمينى ولكنه امرنى 


صادق / افتحى بجك (فمك) 


نفذت وفتحت فمى فوضع مقدمت حذاءة بداخل فمى وضغط للداخل بحذاءه المدبب


صادق / لما تكلمى ماستر يا ذليله عينك مترفعش عن جزمته اثر 20جلده الان وفرقهم على جسمها 


اثر / لا يا صادق . مش عايز علمات تدوم كتير المزاد قرب هما 10 وتهز وهى بتضرب وبالمضرب الخشب كمان ومش على جسمها كله 


صادق / فرجنى وانى اسامحك على تهريب الزانيه 


##########+18 #########


اخرج صادق حذاءة من فمى وجذبنى اثر لاقف واخذنى لاقف امام المكتب مقابل لصادق وضغط على رأسي لانخفض على المكتب ثم احضر حبل وربط يداى بجوانب المكتب وقدماى بارجل المكتب ليتفرقا بعد ان خلع عنى الاندر ثم تحرك صادق وجلس خلفى رفع فستانى ومسد بيده مأخرتى ثم وضع الاندر بفمى وهو يهمس (مسموح بالدموع الان ) سمعت صوت زين


زين / هات انى هجلدها 


اثر / لا انت هتبوظ اللوحه اوعدك هسيب لك ضربه 


صادق / اجعد يا فهد عايز اتمتع 


اثر / مع الضرب هزى مؤخرتك ذليله او ازيد العدد 


ولم يكمل الجمله حتى شعرت باول صفعه ولم تكن قويه ولكنى صرخت وبدأت انفذ امر اثر وصوت ضحكات صادق وزين يعلوا مع كل ضربه واثر ينطق برقم حتى اكمل 10 اقترب ليفكنى 


صادق / لا اتركه اكده ذليله مفضوحه وتعال جولى ليه بقى هربت مرت وجدى 


تركنى اثر وسمعته يتحرك مبتعد 


اثر / رغبت بدريه قبل ما تموت احميها 


زين / طه ما دى بت بدريه حبيبة جلبك (قلبك)


اثر / بس بنت الكيلانى برده وانت عارف بحبه اذاى 


صادق / ههههههه زى حبى بالضبط ههههههههه هزى يابت الكيلانى بدل ما اجلدك بيدى 


اثر / نفذى يا ذليله 


بدأت اتحرك خوفا من ان يجلدنى صادق فاثر لم يكن يجلدنى بقوه مثل كل مره هو فقط كان يساير صادق 


صادق / ايو اكده يا وسخه ...... ما تركب لها ديل يا اثر متعنى 


اثر / لا لسه مدربتش كفايه يا صادق لسه 


صادق / هتبعها بمزاد كالفورن بعد 7شهور لسه 


اثر / لا هبعها بمزاد ايطاليا بعد شهرين من دلوقتى 


زين / واه المزاد السادى بس هى لستها ما دربتش 


اثر / انا بدربها بنفسى وهى شاطرة بتتعلم بسرعه 


صادق / ههههههههههههه الكلانى هيكون هناك سمعت ان اخر سليف عنده ماتت فى اخر جلسه معاه وعايز واحده جديده 


اثر / سمعت كده وكمان فلاديمير هناك وقطعه زى كاتى مش هيسبها تمر من ايده 


زين/ انت سميت المفضوحه دى كاتى 


اثر / .... 


زين/ تمام يلا بينا يا بوى ...... بس هات المضرب يا اثر اودع المفضوحه ههههههههه 


وفجأه شعرت بضربه قويه جدا على مؤخرتى وصوت زين 


زين / هزى عدل يا بت الكلانى 


وبعدها ضربه خفيفه بين قدمى ولكن بعصى صادق 


صادق / يذليله هتجيبى لى فلوس كتير جوى وتشفى جلبى (قلبى ) من الكلانى ههههههههههه 

#############انتهى #######


خرجوا من الحجرة وانا لم استطع وقف دموعى وصراخ الذل والكسرة من المفجأه اللى سمعتها اليوم عن امى ومن ابى و جدى الذي يتلذذ بعذابى هو وخالى انا الطفله التى لم تكمل 18بعد لما وبأى ذنب لا اعلم ابكى وابكى حتى شعرت بيد تمسد مأخرتى بكريم ما ورأيت اثر يفك قيودى ثم يحملنى الى خجرتى وضعنى بالسرير ودثرنى وهو يهمس 


اثر / هسيبك تنامى فترة بس تصحى نسيه كل حاجه هيكون مدرس الاسبانى وصل 


وضع بفمى دواء وابتلعته وثوانى وكنت بعالم الاحلام مع ابى وجدى اجلس على قدمه ويمشط شعرى ويبتسم 


وجدى / كل حاجه هتتصلح بس الصبر 


ضحى / تعبت يا بابا كلهم خانونى وبيعذبونى 


وجدى / عارف انى سيبتك بعالم ظالم وام جاهله عن ماضي بتاعى بس صدقينى هيجى اللى ياخدك من العالم ده ويحميكى 


ضحى / مين يا بابا وامتى 


وجدى / .............


استيقظت وانا ارى ابى ينزف دما من فمه وغير قادر على الحركة ويردد هيجى يا ضحى هايجى 


################################### تروى الكاتبه#######

جلس اثر بعد ان نامت ضحى على كرسي بجوار السرير ينظر اليها ويتذكر 

##### F.B.#####

دخول صادق عليه القصر بعد 18 سنه من موت ابنته بدريه حبيبت اثر واختفاء وجدى بالطفله وزوجته الاخرى 


صادق / لجيتهم (لقيتهم) يا اثر وما هتصدق قتلت وجدى اما بت الفاج


اثر / اياك اياك تغلط فى بدريه يا صادق 


صادق / اووووف بجول(بقول ) ايه انى وانت بجول (بتقول ) ايه طايب يا عم الحبيب انى عايز اخذ البت بنتها واحرق قلب مرات وجدى واذلها وبعدك ابعها 


اثر / انت حر ببنت الكيلانى بس مرات واجدى ما تقرب منها دى وصية بدريه ليه فاهم 


صادق / اووف هاخدها اذاى بنت الكيلانى بعد ما وجدى كتبها باسمه واسم مرته 


اثر ببتسامه خبيثه / اخطفها يعنى هى اول مره هتعملها 


صادق / صح هخطفها واذلها وبعدها ابعها لراجل عجوز تعيش مذلوله باقى عمرها 


خرج صادق من عند اثر وبعد بضعت ايام عاد اليه 


صادق / ما عرفت مين الحقير اللى قتل والدى فهد وعشان خاطر البوليس ما يقلب الدنيا جيبت العقربه مرات وجدى تعيش مع بنت الكلانى لع ومعيشها بدور انى بحب البت وخايف عاليها بس خلاص زهقت 


اثر / عايز ايه يا صادق ولا اقولك انا ما تديها لى زى باقى البنات اللى بتوردهم وليك على هذلها لك وكمان ابعها فى مزاد الساديين 


صادق / بس كيف اخرجها من الدار من غير ما يكون فى شبها علي انا 


اثر / نتصل نسأل خبير 


رفع اثر سماعت الهاتف وطلب رقم ليرد عليه الطرف الاخر 


اثر / اخبارك يا حضرت الضابط ايه 


الضابط / تمام اكيد محتاجنى عشان تتصل فجأه كده 


اثر / طب وينفع اشكى لك فى التليفون نص ساعه وتكون عندى 


وبعد مرور الوقت دخل الضابط الى قصر اثر 


الضابط / امر 


روى اثر باختصار عن ضحى 


الضابط / بسيطه يومين وابعت لك ادهم يتجوزها ويسلمها لى وانا اسلمها لك ولضمان ان صادق باشا ما يعرف حاجه هيمضى ادهم على وصلات امانه بمبلغ كبير ولو حصل حاجه يبقى يقول انه جوزها وسافرت مع زوجها وما يعرف حاجه عنها 


اثر / لا لا هنعمل قصه حادثه وانهم ماتوا وكده ما فيش حد هيدور عليها 


صادق / حلو الكلام بس يا اثر هتفرجنى عليها قبل المزاد واتشفى فيها 


اثر / على شرط تبعد عن مرات وجدى 


صادق / وعد شرف 


اثر / شرف حلوه دى 

#######END F.B .####

انتبه اثر لاستيقظ ضحى 


################################


اثر / كاتى ..... قطتى ...... اصحى يا كسوله 


فتحت عينى ووقفت فوق السرير على اربع انظر لاثر اشار للحمام نزلت بيداى وحبوت الى الحمام ثم استحممت وخرجت على اربع وجدت ملابس القطه بلون ازرق وبجوارها ملابس التدريس كما اسمها اثر وقبل ان ابدا بارتداءهم سمعت اثر 


اثر / تعالى الاول اتغدى 


اقتربت منه وجدته واضع اطباق طعامى على قدمه ولا يرتدى شئ 


اثر / هيا اقتربى 


وضع قطعت خبز على وركه بجوار ركبته 


اثر / كليها 


اقتربت بفمى واخذتها فوضع قطعه اصغر بالجانب الاخر وقربها لاعلى فاقتربت واكلتها ابتسم 


اثر / كده كفاية دلوقتى 


ووضع الاطباق بين قدماه وكانت لبن مقطع به قطع خبز و طبق اخر به بيض مسلوق مقطع معه قطع جبن مكعبات 

انخفضت براسي وبدأت اكل وضع يده يمررها بشعرى وهو يردد 


اثر / فتاه جيده 


بعد ان انتهيت وتبقى بعض اللبن بالطبق قام بكبه اعلى فخذه 


اثر / هيا نظفينى بلسانك 


جسمى قشعر وحاولت التراجع لكنه جذب شعرى ودفعنى الى فخذه 


اثر / لو لم تنظفينى هاضع العصير على ذكرى وتنظفيه بفمك الجميل ده 


اسرعت واستخدمت لسانى ولعقت اللبن من على فخده وهو يضغط بيده رأسي اكثر مقربنى الى الداخل بين فخديه ثم دفعنى لاقع على ظهرى 


اثر / كفايه روحى اغسلى وجهك واللبسي


########+########18


حبوت مسرعه اتجاه الحمام وافرغت ما اكلته ولكن فجأت باثر يجذبنى الى البانيوا ويضغط رأسي بداخل الماء وهو يصفع مأخرتى بحده ويخرج رأسي لاخذ نفسي ثم يعيد مرة اخره ولكن باعد بين قدماى وبدأ يصفعنى على انوثتى بقوه 


اثر / ده عقاب الاستفراغ اياكى اكلك كده تانى وترجعى افتحى فمك 


فتحت فمى وهو يجذب شعرى للخلف وضع الجزء الاول من العضو الذكرى بفمى 


اثر / يلا حركى لسانك 


فضلت ابكى وابكى واحاول ابعاد رأسى ولكنه يضغط اكثر ويدخله اكثر افرغت مرة اخرى ما اكلاته على عضوه فضحك واخرجه 


اثر / يل مرة تانيه 


جذبنى وادخل رأسي بالماء وبدأ يصفعنى على انوثتى بيده كرر هذا 5مرات ثم جذبنى واقحم عضوه مره اخرى بفمى 


اثر / حركى لسانك اللعين هيا 


حركت لسانى اكثر من مره وانا ءائن بالم ودموعى تغرقنى 


اخرج عضوه من فمى ودفعنى الى المغسله وغسل وجهى وهو يضحك 


اثر / طبيعى المتعه دى اتعودى الجاى امتع ههههههههههه يلا اللبسي 


تركنى وخرج من الحمام ثم الحجرة كلها حبوت الى السرير وانهرت من البكاء 

حتى دخلت فيفيان 


فيفيان / احنا هنفضل مستنينك تحت يلا يا ذليله مدرسك مستنى تحت 


قومت ولبست ونزلت معاها ودخلنا المكتب وكان مدرس جديد 


###########################


قلبى وجعنى من اهلها الجزم دول 😢


يلا بقى لسه اللى جاى مؤلم 


لا تنسوا التصويت والتعليقات ده بيفرحنى وبيخلينى اكتب اكثر 


دمتم فانزى 


#####################################Asmaa NADA


البارت السابع 

تركنى وخرج من الحمام ثم الحجرة كلها حبوت الى السرير وانهرت من البكاء 

حتى دخلت فيفيان 


فيفيان / احنا هنفضل مستنينك تحت يلا يا ذليله مدرسك مستنى تحت 


قومت ولبست ونزلت معاها ودخلنا المكتب وكان مدرس جديد 


اثر / ذى ما فهمتك يا استاذ عايزها بتتكلم زى المواطن الاصلى فى اقل من شهرين وهى شاطرة وبتتعلم بسرعه 


المدرس / اهلا انسه اليزابث ان شاء الله تكونى مثل ما اخوكى قال 


بعد 3ساعات انتهى المدرس من اعطائى الاساسيات للغه واخبر اثر بكم هو منبهر من ذكائى وسرعت حفظى وتعلمى اللغه وانى هتكلم كمواطنه للغه قبل شهر ونصف كمان 


وبعد خروجه عاد اثر وقبل ان يتكلم كنت بداخل القفص اسفل المكتب بملابس القطه 


اثر / اكتر حاجه حبتها فيكى سرعت تعليمك شاطرة 


وضع امامى ملف جديد وكان بعنوان الفرق بين الslave باردتها و الامه للجنس 

فتحت الملف ويدأت اقرء 


الslave بارادتها لا تكون جاريه الا بموافقتها وامضاءه على اوراق تنص بما تفعله وما لا تحبه ولها اشارت الخطر وتستخدمها عندما لا تحتمل الالم ويمكنها التوقف وفسخ العقد ان ارادت وايضا تحديد الادوات المستخدمه عليها ويلتزم الماستر بصحتها طعامها ونفسيتها ورعايتها الماديه غير المكفاه الماديه 


اما امة الجنس فليس لها حقوق او كلمة امان ولا يحق لها رفض اى نوع من انواع الالم يجب عليها التلذذ بلالم ومطالبة الزياده من المهانه والالم لارضاء الماستر المالك لها ولا يلتزم الماستر بمكفأه ماديه لها ولكن يمكنه المكافاه او لا 


ليس لها حق الموفقه او الرفض فهى للبيع والشراء حسب المالك لها ومن حق الماستر فقط تحريرها او اعادتها للماستر السابق او بيعها لاخر وان ماتت من العذاب لا ديه لها 


والماستر ملتزم بعلاجها واطعامها وسكنها باى طريقها يراها 


بعد حوالى 4ساعات كنت انتهيت من الملف واخرجنى اثر من القفص وتوجهنا الى حجرة الطعام التى يأكل فيها الفتيات واجلسنى على طاوله معه بجوار فيفيان ووضع لى طعام وسكين ومعلقه وشوكه 


اثر / اليوم العشاء انواع من اللحوم المختلفه ولازم تاكلى بالشوك والسكين وانت مغمضه العين 


قامت فيفان وربطة رباط حريرى على عينى بعد ما امسكت السكين والشوكه 


اثر / الان ابدأى 


بدأت اكل بحترافيه لانى كنت معتاده على الطريقه دى بمدرستى وعندما انتهى يضع غيرها ويسأل عن نوع اللحمه وكنت اجيب ولكن وضع نوع بالاخر لم اتعرف عليه وكان طعمه سئ جدا لم يعجبنى 


اثر / اول خطأ العقاب قبله منى لك 


طبعا انا فى دماغى (العقاب قبله لا بجد ) 

ازاله فيفيان الرابط من على عينى 


اثر / انهى اللحم 


ضحى / طعمه سئ ممكن نغيره 


اثر / عقاب عصيان ابره واحده لمدة ساعه 

كليها 


اكلتها وانا اتقذذ لان ينزف منها صلصا حمراء مثل الدم وبعد ان انتهيت 


اثر / هذه كبد خنزير نئ وان استفرغتى تعلمين العقاب 


كتمت الاستفراغ بجوفى وانا اشعر بنيران بداخلى اعطانى كأس به بعض العصير وليس كامل 


اثر / اشربيها مره واحده 


نفذت واذا بنيران حقيقيه بفمى وزورى وكنت احترق وهو يضحك 


ضحى / لازع طعمه حراق جدا اه ه ه نار 


اثر / هذا خمر مخفف حتى هههههه ......


يلا على اربع 


انخفت وحبوت خلفه خرجنا ودخلنا الاسانسير وصعدنا لدور الذى به حجرة النوم ودخلنا 


اثر / اقفى وتعرى 


نفذت فاقترب منى وامسك شعرى جذبه للخلف ضاغط على رأسي لاقترب من وجهه وضع شفاه على شفاهى وقبلنى ببطأ ثم قرص بيده الاخرى خصرى ففتحت فمى اصرخ فقتحم فمى بلسانه وعمق القبله ثم سحب شفتى السفليه وضغط بأسنانه حتى ظهر طعم الدماء بفمى وفعل المثل بشفتى العليه ثم ابتعد 


اثر / دى قبلة العقاب هيا الى السرير ونامى 


جريت وتمددت على السرير ولمست شفتاى شعرت بهم متورمتان بشده شعرت به نام بجوارى وسحب خصرى واجبرنى ان اعطيه ظهرى واغلق الانوار بعض ان وضع حبه دواء بفمى فهى لحظات ونمت بعمق 


صحيت كالعادة على صوت فيفيان بس المرة دى قام اثر ضربها قلم 


اثر / انا نايم الساعه كام يا زفته 


ففيان ببكاء / 3الفجر 


اثر / ليه يا زفته 


فيفيان / لانى جبت صحيتك تتعامل مع ديفيد كان هيتسبب فى موت فتاه من بتوع المزاد 


اثر / يبقى تيجى تصحينى 7الصبح بتاع ايه يا جزمه 


فيفيان / الملك على التليفون وقالى صحيه حتى لو لسه نايم 


اثر / الملك ؟؟؟؟؟؟؟ متصحيهاش فهما 


ونزل جرى وبعد نصف ساعة رجع ونام جنبى تانى 


اثر / نامى مفيش صحيان النهارده 


وضع بفمى حبايه تانيه ونام بعض فتره صحيت على صوته 


اثر / كاتى ..... كاتى .... اصحى .... استحمى والبسي الفستان على الكرسى وانزلى الجنينه مع باقى البنات اليوم اجازه حرة بعد الغدى تدخلى المكتب تذكرى اللغتين اللى اخدتيهم ومتخرجيش غير على معاد العشاء تروحى حجرة الطعام مع البنات وبعد العشاء تطلعى حجرتك وتنامى ممنوع تتعاملى مع فيفيان وهى مش هتوجه ليكى كلام وانا هرجع غدا لو فيفيان ضيقتك او حد وجهك اكتبى اللى حصل وانا هحسبهم 


قبلنى فى جبهتى وطبطب على راسي وخرج انا فى دماغى (هو ماله متغير ليه مش مهم المهم ان مفيش عقاب اليوم ) 


قومت واخدت شاور ولبست فستان ازرق طويل باكمام وجزمه رياضيه ولقيت الطوق مش فى رقبتى ومكتوب على المرايه اللبسى طقم الالماس لبسته ونزلت لجنينه لقيت البنات متجمعين بشكل دوائر 


جلست بجوار فتاه شعرها اسمر قصير يصل لكتفها بيضاء البشرة عينها بنى كالقهوه طولها متوسط 


ضحى / اسمى اليزبث وانت 


الفتاه / كنت ادعى رنيا واﻹن نيروا 


ضحى / نيرو اذاى وصلتى لهنا 


نيروا / كان عمرى 14سنه وكنت ذاهبه لشراء شئ لامى وجدت امرأه عجوز تحاول عبور الشارع حاولت مساعدتها فجأه جاء واحد من خلفى وضع منديل او قطنه على انفى واخر ما سمعته المرأه تصرخ بشخص ابتعد عنها وهو دفعها لتقع ثم وضعنى بسيارة وعندما استيقظت كنت هنا و ودلوقتى مر سنتان بعت ورجعت مرتان 


ضحى / انا تزوجت شخص يدعى ادهم وكنا سنسافر امريكا وذهبنا بعد الفرح لفندق حتى الصباح لكن وضع شئ لى فى المشروب وجاء شخص واعطاه مال وطلقنى ادهم نمت واستيقظت كنت فى مكان زى سجن كده وفيه بنات كتير ومن ضمنهم بنت بتعرج و قالت ان اللى خطفها وجابها ضابط كان بيشتغل فى الحى بتاعهم وشويه ودخل الضابط ده ومعاه واحد تانى وحاولوا ياخدوها بس انا مسكت فيها انا وبعض البنات ضربونا فالبنات بعدت بس انا ما سبتهاش اخذنا احنا الاثنين ودخلنا مكتب ربطنى فى رجل المكتب وشدها هى واغتصبوها لحد ما ماتت وبعد اجبرنى اشرب عصير نمت وصحيت عند ديفيد 


فتاه اخرى / و رندا ايضا كانت زوجه لهذا الادهم ولكنه طمع بها ولهذه هى ليست عذراء وبيعت للبيوت الدعارة من شهور مضت ولم نراها اما انا اسمى بسنت وهذه نفين كنا بصف الاول الثانوى عندما تواصلنا مع ممثلين كوريين يتحدثون العربيه عن طريق النت وبعد فترة محادثات اتنفقنا نتقابل لناخذ صور تذكار هربنا من اهلنا صباحا على اساس سنذهب للمدرسه ولكن ذهبنا لنادى المتفق عليه وهناك قابلناهم وشربنا عصير نمنا استيقظنا هنا من سنتان و بعنا لنوادى التعرى ولكن القواد غضب منا وارجعنا ل مستر اثر لتقويم سلوكنا زى ما بيقول وهناك ماريه 


ماريه ممسكه بسجار / انا هنام لخمس سنوات اذهب وارجع انا راقصه بكبريه بالهرم ولكنى ارجع بمزاجى انا احب مستر اثر ولكنه لا يهتم انت كنزه الان 


ضحى / واذاى اتيت من الاساس ماريه 


ماريه بضحك / كان فى اعلان عمل على شبكة التواصل ولما تحاورت مع السيده على اكونت مسروق قالت ان العمل ليلا للفجر وبراتب 7000جنيه اساسى غير البقشيش لم اسئل نوع العمل بل قابلتها واخذتنى لاعمل بالكباريه راقصه وهناك اتعرفت على مستر اثر وهو من احضرنى هنا وكانت فيفيان مسؤوله الكباريه وقتها 


ضحى / والفتاتان هناك التؤم انهم صغار بسن 9 او 10 


ماريه / اها هم مخطفين من 3سنوات وهم بسن 8 الان ويعدهم اثر للبيع بمزادات الساديه فهم خاضعات من الان ولكن ليسوا تحت بند امة (الجنس) 


ضحى / تعنى ان ليس كل من يباع بمزادات الساديه امه جنس 


ماريه / لا اثر من يحدد 


انا فى نفسي (ليه اختار ليه انى اكون امه مش ذيهم رغم انه بيحب امى زى ما فهمت ) 


ماريه / اما بقى البنت اللى هناك دى فكانت مشتركه فى برنامك على النت بيظهر روتين يومها وكان عندها 12 سنه وقتها البرامج دى اكثرها بينظمها قوادين تبع اثر او امثال اثر منهم قوادين نساء كمان وبيتبعوا البنات والشباب اللى بيشتركوا فى البرنامج واللى بيجدوه مناسب يعنى لو خطفوه او جندوه مش هيكون فى قلقل منه بيرتبوا وياخدوه وده كان حظها لان والدها ميت و ليها 4اخوات بنات غيرها بس متجوزين او مخطوبين وملهاش خلان واعممها مقطعنهم انا اللى خطفتها وبتشتغل معايه فى الكباريه والفلوس اللى بتجبها اثر ليه نسبه والباقى بتاخده انا اخذت فلوسى ثمنها من اثر 


فيفيان / يلا يا بنات على حجرة الطعام انتهى وقت الفرى وانت يا الزابيث اتغدى وعلى المكتب وما تخرجيش غير على العشاء 


توجهنا للحجرة الطعام جلسوا جميعا باماكنهم وجلست انا وفيفيان على الطاوله الخاصه بها وكان الطعام معكرونه واستيك لحم وكفته وبعد ما انتهيت ذهبت لحجرة المكتب وجدت الطاولة عليها كتب وكرسات وتسجيل بدأت ادرس ولم اشعر بالوقت وكنت اول مرة استمتع بوقتى فانا احب التعلم جدا


################################

## تروى الكاتبه ###


صباح اليوم سافر اثر الى ايطاليا لمقابلت المللك 

المتحكم الاساسى لمنظومة النخاسه (بيع وشراء البشر ) من الشرق الاوسط بعد ان هاتفه اليوم السابق 


اثر / الارا ممكن تبلغى الملك بحضورى 


الارا / اتفضل بالجلوس 


دخلت السكرتايره الى احد المكاتب بشركه عالميه لتجارة السلاح مرخصه قانونيه وبعد دقائق خرجت واشارت لاثر بالدخول دخل اثر الى مكتب ضخم يغلفه السواد كمنظر عام يجلس على احدى المقاعد الفخمه بزاويه بجوار مدفأه رجل بالسبعون من العمر وتجلس اسفل قدمه فتاتان لا يتجاوز عمرهم عن العشرون من العمر عاريتان و مقيدتان بالسلاسل فى اقدامهم وايديهم خلفهم مقيده بأرجلهم ويجد طوق بالرقبه لكل منهن متصل بسلسه بيده ويضعن رأسهم على قدمه ويقف خلف المقعد رجلان ببنيه ضخمه يشبهان المصارعين ببدل رسميه وبجيدهم اسلحه 


اشار الملك لأثر بالجلوس امامه 


الملك / وصلت الى انباء عن احد رجالنا تتعرض عائلته للقتل من شخص مجهول الهويه وهذا سيأثر على اعمالنا مما يسلمها لنا هذا الشخص يدعى صادق 


اثر/ لا لن يأثر على اعمالنا فمن قتل ابنه بالتكيد لديه مشكله معه هو وهذا لم يأثر عليه فقد سلمنى 20 شاب و30طفل و 100فتاه غير الماسه الرئيسيه 


الملك / اممممم الماسه كما سمعت انها ابنت بنته الخائنه له التى قتلها ليعلن ولاءه لنا 


اثر / نعم هى 


الملك / ام يعلم من والدها الحقيقى بعد انا لا اريد مشاكل ان كان والدها شخص مهم لنا 


اثر / لا لا احد يعلم من هو حتى هى لا تعلم 


الملك / انت من يدربها للبيع للمزاد اليس كذلك 


اثر / نعم 


الملك / لى 60% من ثمنها اخبر صادق 


اثر / بل كل ثمنها لك اما البقشيش فلى ولا دخل لصادق فقد اخذ ثمنها منى 


الملك / جيد تذكر لا اريد اخطأ وان ظهر والدها الحقيقى وفعل مشكله فانت المسؤل 


اثر بابتسامه خبيثه / ان ظهر والدها الحقيقى نسلمه صادق وادهم فقد اصبحا كرتان محروقان واود التغير ولكن هذا ان ظهر 


الملك / لك هذا ان احضرت لى اثنان مثل الارا و روز 


اثر بضحكه / قبل المساء سيكونوا بقصرك 


اشار الملك له بلانصراف فنهض وخرج من المكتب بل من ايطاليا كلها بعد ان ارسل فتاتان لقصر الملك 


###############################


قبل الفجر شعرت ضحى بيد تدلك كتفى برقبتها وصوت اثر 


اثر / انا نبهت عليكى توقفى مذكرة وقت العشاء والساعه الان 3صباحا 


ضحى / اسفه ما حاسيت بالوقت 


جلس اثر بجوارى ومسك يدى وجزبنى لاجلس على قدمه 


اثر / انت بجد شبهيها 


ضحى / طيب ليه بتعذبنى وليه عايز تبعنى كمان


اثر / لانك بنت الكلانى اللى حرمنى من حببتى 


ضحى / طب وانا ذنبى ايه ارجوك عشانها 


اثر / ذكرى دروسك كويس واتعلمى تتمتع بالالم وتعلمى دروسك الجنسيه واعدك افكر فى مسمى بيعك 


ضحى / يعنى لازم الالم ده 


اثر / عايزه عقاب منى 


فكرت ان اقول لا اريد ولكنى تذكرة ان الSlave يمكنها اختيار العقاب لا رفضه اما الامه على مطالبة الالم وان رفضت يزيد العقاب مع الاذلال لها فاخترت اختيار العقاب 


ضحى / ينفع اختار العقاب مثلا قبله زى امبارح 


اثر / ههههههههه بعشق ذاكرتك مش قولت انك شبها 


حملنى وخرج من المكتب وصعدنا بلاسانسير الى حجرة النوم وضعنى بالسرير واغلق الاضواء ونام لم يعاقبنى ولم يعطينى الحبه فقط نام . 


فى الصباح استيقظ اثر كعادته قبل ضحى وجلس بجاورها وهو يحدث نفسه 


اثر ( انت جميله وشبها اوى بس امك فضلته عليه انا رغم انى اتنازلت عشانها عن كونى المسيطر وخدعت ليها ووافقت اكون slave بس جهه الكيلانى وكسبها وما عرفش يحميها لما حملت منه ماتت بسببه عارف انك مش ليكى ذنب بس انت الورقه اللى هدبح بيها الكلانى ) 


مرت الشهور بين تدريبات الرقص والمذاكرة ومشاهدة افلام جنسيه وطبعا ارغامى على تقليد ما اشاهد على جسد اثر ولكن زاد تدريبات على استخدام الاسلحه البيضاء والاسلحه الناريه و تدريبات بدنيه قتاليه وطبعا يتخلل هذا انواع عقاب كثيره مثل الاذلال النفسى والتعليق والجلد والصعق بالكهرباء وكسر صوابع يدى او لوى كاحلى او غرز الابر الطبيه بحلامت ثدى مع التعليق لساعات فى الثلاجه واجبارى على لاكل مثل القطه وانا مقيدة فى وسط المنزل وجلوس نفس الرجال بشكل دائرى حولى والزايد انهم كانوا بدون ملابس والعقاب الاكل على اجسامهم بطريقه التى يحددها اثر 


###########################

ASMAA NADA 


لا تنسوا التصويت والتعليقات المشجعه 

ASMAA NADA 

الفصل التالي اضغط هنا

تعليقات