سكت اثر وانا كمان سكت اتحرك بالسيارة ووصلنا الى مطار القاهره الدولى وبعد ركبنا الطائرة أقترب منى اثر وهمس
اثر / اوعدك انى مش هبخث سعرك وكمان هفكر بطريقه اجبر بيها فلادمير يشتريك
فلادمير ايطالى مصر (اب ايطالى ام مصريه ) الديانه مسلم تاجر سلاح فقط لا يتاجر فى العبيد ولكن بيحضر المزاد مع صديقه ارضاءا له اشترى كتير وعتقهم فى اللى رجعهم لاهلهم وفى اللى كفالهم تعليميا وشغلهم لديه يبحث الان عن قاتل لا يعرف الرحمه ويجيد التعذيب لارهاب اعداءه
##################################تروى الكاتبه ###(انا يعنى ASMAA NADA )
اثناء حالة الاغماء التى دخلت بها ضحى اجتمع اثر مع الضابط الفاسد و صادق
اثر / عايز اوراق وباسبور باسم اليزابث خاريمون ايطالية الجنسية غير طبعا اوراق باقى البنات والعبيد مش عايز غلطه
الضابط / ومن امتى بغلط
اثر / نسيت البت اللى اغتصبتوها لحد ما مات وضحى شاهده
الضابط / ما انا دفعت ثمنها
صادق / انت خلاص هتسفرها بس انا كن.......
اثر / لا كنت ولا ما كنت كفاية انى سمحت لك انت و زين يوم بإذللها المره اللى فاتت انت ليك عندى الفلوس وبس
صادق / لا هحضر المزاد واشوفها ببتباع وانى اللى هقول للكلانى انها بته بعد ما تتباع
اثر / اصلا انت صاحب المزاد امام الملك اكيد هتحضر بس اياك اياك تقرب منها تانى او تشوفك قبل الحفل
الضابط / انا نفسي اتفرج على المزاد ده
اثر ببتسامه خبيثه / ونفسك ليه تذاكر الطيارات ليك و لادهم عندى وشهرين كمان سياحه بمصارفهم يلا
الضابط / والحنيه دى مقابلها
اثر / ورق اليزبث يكون عندى فى 3ايام
الضابط / بكره بالليل يكون فى ايدك
اثر / والتذاكر هتكون فى ايدك
###############################
اثر / وعشان يشتريكى فلادمير علمتك الدفاع عن النفس واستخدام السلاح واذاى تعذبى وتقتلى بس الوقت مكنش كافى بس حاولى تفهمى لتكونى قاتله مأجورة او امه جنس زى ما صادق عايز فى المزاد هعرفك بكل الموجودين وهعرضك بشكل مميز عشان تلفتى نظر فلادمير
ضحى / ولو اللى اشترانى حد تانى
اثر / يبقى حظك الزفت اعمل ايه يعنى اوووووف ......... ماتخفيش هفكر فى طريق تكونى لفلادمير
وبعد وصلنا ايطاليا كان فى انتظاره موكب سيارات و حرس خاص ركبت انا واثر ومدير اعماله كلارك بسياره لاموزين امامها سيارة دفع رباعى بها حرس وخلفها 2سيارة لاموزين اخرى ركب فيهم بنات ونساء وشباب اعمار مختلفه من 10سنين ل 25 سنه وممكن اكبر كمان
اتحركنا لمدة ساعه كان اثر مشغول مع كلارك طول الطريق رغم ان كلارك كان كل شويه يغازلنى او يغمز او يصفر
##ملحوظه الحوار انجليزى مترجم ###
###لهذا بالفصحى ##
اثر / كلارك هذه جوهرة العرض لا تقترب منها
كلارك / دعنى استمتع بها ولا تخف لن افسدها
اثر/ لا . شاهد فقط
كلارك / رجائا ارغب بشعور بملمسها
اثر / امممممم اذا وجدت طريقه لاجبار فلادمير شرئها سأتركك تلمسها
كلارك/ لكن بيار سيأتى الى الحفل وانت تعلم الحرب بينهما
اثر / اللعنه بيار سيأتى ..... الحظ اللعين
....... من قام بدعوه هذا العاهر
كلارك / انا
اثر / افجر رأسك اللعين
كلارك / لما هكذا السعر سيرتفع
اثر / فلادمير لن ينافس على عاهرة ايها الغبى هو يحضر المزادات اكراما ل كريس
كلارك / اممم تمام فلاد لو لجأت له ليهربها سيحارب ليشتريها ولكن نظرا للعداء بينه وبين بيار ف بيار سيتحداه ولو دفع نصف ثروته
اثر / انت عاهر كلارك اعدك ان اشتراها بيار لاجعل منك عاهر تعرى لروزينا لمدة شهر
كلارك / روزينا لا لا لن تفعل
اثر / سافعل وسترى
كلارك / ان اشتراها بيار ساجعل من فلاد يحارب لاجلها ولن اكن لروز ابدا
اثر / سنرى
وصلنا الى قصر كبير يتوسط مجموعة فلات القصر يحيط به اسوار عاليه يتخلل الاسوار ابراج يقف بكل برج 3 حراس باسلحة ثقيله يوجد عند البوابه الرئيسه 6 كلاب او تقريبا ذئاب لا اعلم بعد مرور البوابه الرئيسيه تحركت السيارة وسط حديقة واسعه لم ارى مثيل فى جمالها تحركنا 15دقيقه حتى وصلنا لباب القصر الداخلى وعندما دخلنا كانت الصدمه التى وقفت التنفس بى لدقائق حتى ظن اثر انى بالفعل بحتضر
كنت اضبط ملابسي بعد ان نزلت من السيارة وكان كلارك يقف بجوارى يغازلنى وانا اكتفى بابتسامه وفجأه سمعت صوتها نعم هى من رأيت اثر يقتلها هى من لم تترك احلامى ليله اراها دائما رأسها تنزف وصدرها ينزف وتلومنى انى سبب قتلها لتشجعها على الهروب معى نعم هى من كانت سبب لاستسلامى وعدم محاولت الهروب مرة اخرى هى من كنت ابكى كل ليله وقلبى ينزف من الالم بسببها
روزالين / اوه اثر حبيبى كم اشتقت اليك عزيزى
اثر / اشتقتى لى سريعا انت كنت معى بمصر من شهران فقط روز
روزالين / اوه لا تزكرنى كم تألمت من اجل هذه المسكينه التى جعلتنى اخدعها ايوها الذئب بمناسبتها كيف هى الم تحاول الهرب ثانيا
حقا توقفت عن التنفس وعينى كانت بلون الدم لا من الحزن ولكن غضبا فانا استحملت معاملت اثر وتعذيبه لى نعم خضعت له حزننا عليها خوفا ان احاول الهرب فيتبعنى غيرها فيموت بسببى وهى هى تحيا بسعاده هى مثلهم انتبهت من تفكيرى على صوت اثر
اثر / اللعنه اتنفسي ضحى اتنفسي ايوه هى روز لم اقتلها فقط كانت درس حتى لا تهربى فقط ....... ضحى ....ضحى .....
روز / شت اللعنه عليك اثر لما لم تخبرنى انها اتيه معك كنت لن اظهر الفتاه ستموت تبا
شعرت بشكه بزراعى وكان كلارك يمسك يدى ويحقنى بشئ ما واحتضنى الظلام ولم اشعر بشئ بعدها .
عندما استيقظت كنت بغرفه يغلب عليها اللون الاحمر الصارخ حتى الجدران باللون الاحمر الاساس السرير غرفه كبيرة جدا بها ملحق شبه الركنه جدارة من الزجاج الذى يظهر من خلاله الحديقه بشكل رائع وملحق اخر يعتبر حجرة للملابس وحمام خاص بالحجرة الحمام بمفرده يعتبر حجرة به مسبح كبير (حمام سباحه ) دائرى و جزء خاص لجاكوزى الذى يطل ايضا على جدار زجاجى يظهر الحديقه .
لم اجد احد معى بدات اتذكر ما حدث نعم روز حيه روز السبب الرئيسى انى ما زلت هنا حيه بعد فترة من التفكير قررت ان اهرب فانا بدوله غير مصر وجدى لن يجدنى هنا نعم لن ابقى لن استسلم مره اخرى لكن اولا يجب ان ادرس المكان جيدا لاخطط كيف اهرب
الباب خبط ودخلت خادمه
الخادمه / La colazione è pronta, signora الفطار جاهز سيدتى
ضحى / Ok grazie تمام شكرا
نزلت مع الخادمه وجهتنى لحجرة الطعام كان اثر يجلس على رأس المائده ويجلس كلارك على يمينه و روز على يساره و اول ما دخلت نهضتت روز تجرى على وتحضنى
روز / كنت قلقه عليكى حببتى بعد ما اثر ضربنى بالنار اخدنى المستشفى وبعدين بعتنى هنا وفهمنى انك ميته
اثر / اليزبث بتتكلم ايطالى روز
روز / تبا لك .... اتخبرنى الان
ضحك اثر وكلارك وانا لم اجبها وتوجهت جالسة بجوار كلارك بعد ما قبلت يد اثر كما كان مدربنى سابقا
روز / مستر اثر خطط وعذب وانا من تم الغضب عليه
كلارك / traduzione ترجمه
اثر / Non importa لا تهتم
ضحى / اذاى مش فاهم وطوال الطريق بيغازلنى بالعربى
اثر / ههههههه حافظ بعض العبارات فقط
ضحى / ممكن تخليه يفرجنى على القصر
اثر / ساعتين فقط قبل بدأ تدريبك على المزاد ومكانه
ضحى / تمام المزاد امتى
اثر / الحفله بعد ظهر غدا .....
كلارك Prendilo visitando il palazzo (خذها جوله بالقصر )
كلارك / ok عينى لقمر
ضحى / grazie شكرا
روز / ضحى بليز اعذرينى كان لازم هذا حتى لا ترجعى لمسيو صادق انه ماستر سئ
ضحى / خلاص مفيش مشكله روز انسي
انهيت طعامى وخرجت انا وكلارك لحديقه اخذنى جاوله بسيارة دار لف صغيره بداخل الحديقه ثم توجه الى داخل القصر من الخلف دخلنا ممر طويل واخره كان يوجد جراج كبير به العديد من السيارات توجهنا الى باب وعندما فتحه كان يوجد طريقان شاور لطريق
كلارك / هذا يؤدى الى داخل القصر والاخر يؤدى الى قاعه منقسمه لجزءان
دخلنا الممر المؤدى الى القاعه وعندما وصلنا اشار كلارك
كلارك / هذا جزء لارتداء الملابس للعرض انت لكى حجرة خاصه انا اهتميت بهذا وهناك سيكون مسرح العرض والمدعويين سيجلسون امام المسرح ى طولات مواجهه لبعض تذكرى تذكرى هذا الممر يؤدى الى جراج سيارت والباب الخلفى الخارجى للقصر على مسافة 5 دقائق جري
اقترب وقبلنى وهمس بالعربيه
كلارك / جميلتى قبل عرضك ب 15 دقيقه ساجمع الحراس من هناك انا لا افعل هذا حبا لك لكنى لا اريد ان اكون عبدا لروز وان تم عرضك بالمزاد سيأخذك بيار لن يطرق جميله مثلك
ضحى / تتكلم العربيه
كلارك / منذ ثلاث سنوات ولكن اثر لا يعلم فهو عاهر وضيع
ضحى / وايه يضمن انك مش زى روز
كلارك / ضمانك انى لا اريد اكون عبد لروز اى هروبك منفعه لى هيا اثر قادم انا لا اتحدث عربيه تذكرى
ضحى / ok
اقترب اثر من منى قائلا
اثر / القصر عجبك بس اوعى تحبيه لان ده مش مكانك هتكونى فى المكان مع اللى هيشتريكى
ضحى / si
اثر / تعالى اعرفك اماكن المدعوين .... كل طاوله عليها رقم وكل كرسي باسم
الطاوله 1 عليها الثنائى ميزار
زوج وزوجه روس بيعشقوا شراء الاطفال من سن 13 الى 18 سنه لتعذبهم الى الموت ثم بيع اعضائهم
الطاوله 2 عليها صادق وزين وعمران
دول طبعا عشان يعرفوا الحسابات لانهم اصحاب المزاد ماعدا عمران هو تبع مافيا الادويه بيحضر بس ارضاء لصادق ومبيخدش نسبة من الاسعار لانه بيحتقر التجارة دى بس مايقدرش يعارض صادق لانه مهدده ببناته وبيدفع لابوه فلوس حق حماية بناته وعلى فكره عرض على ابوه يشتريكى ويدفع ثمن حمايتك بنسبه مضاعفه عن ثمن بناته كمان بس صادق رفض وهدده انه لوادخل هيبيع بناته مكانك ورغم كده حاول يغرينى بالفلوس عشان اهربك بس انا رفضت يعنى هو مش قادر يقف لابوه هقف انا المهم
الطاوله 3 دى ل بيار وديما بيكون معاه ايده اليمين رفائيل دول بيعشقوا التعذيب عندهم التعذيب ده فن ومتعه اخر حاجه سمعتها ان الجاسوس اللى اكتشفه قطع اطرافه قطع صغيرة بعد ما جلده بانواع عديده من الكرابيك وهو واضع ابر بخصيته و سكين بمخالب رفيع بالظهر و المخالب دى بعد لفها تتفرع لعدة سكاكين صغيره تحت الجلد ثموضع سكين رفيع جدا داخل القضيب وطبعا مانسي ظهرت الخوخ زات المخالب فى مؤخرته وبعد ما خلع اسنانه ودروسه وعضم الفك من وجهه وقطع الجزء الخارجى للاذن والانف وسلخ جلده وبعدين حرق الباقى من جسمه بعد ما خرج امعائه بدون قطعها من جسده وقطع نصف الكبد واستخرج كليه ونص وطبعا قبل ما يقطع اطرافه كان خلع ظافر ظافر واصلا كان معلقه بخطاف من عظم كتفه وكل ده متصور فديوا ومنشور على جميع مافيا السلاح والادويه جدك بيخاف منه الميزه الوحيده انه صاحب الكيلانى ابوكى الحقيقى
طاوله 4 دى طاولة الكلانى
الكلانى تاجر سلاح منافس قوى لضاحى وفى نغس الوقت صديقه جدا ملوش فى تجارة النخاسه بس هيحضر عشان انا بعت ليه ان فى مفجأه بخصوص بدريه ولازم يجى وهقوله جدك صادق بعد ما تتباعى وياخدك المشترى
طاوله 5 ضاحى خلفان
تاجر سلاح و تاجر ادويه منافس قوى جدا لصادق وبيكره كره العمى وصادق كذلك ضاحى قتل ابن صادق الاكبر كان اسمه وافى قتله فى معركه بين مافيا السلاح الايطاليه والروسيه هنا بايطاليا ضاحى من كبار المافيا الأيطاليه وابن صادق كان جديد مع المافيا الروسيه عشان كده لما اتقتل محدش وقف لضاحى وملوش فى المزادات النخاسه بس جاى عشان يقابل فلادمير (فلادمير يبقى الاخ غير القانونى لضاحى بس صادق مايعرفش ومعظم المافيا ماتعرفش )
طاوله 6 ودى اهم طاوله دى لكريس
كريس صديق فلادمير وده ماستر من نوع المسيطر بيحب الساديه بس بيكون وحش او شيطان فقط مع اعداءه او اللى يخالف اوامره بحب فلادمير اكتر من اخواته نفسهم هما اصدقاء من الصغر عشان كده فلادمير بيحضر معاه فى اى مكان والعكس برده اى مصيبه لفلادمير هتلاقى كريس معاه فلادمير بيسيب موضوع التعذيب او القتل لكريس ووقت ما يحتاجه بس المافيات بانوعها عارفين شيطان فلادمير اقوى من اى شيطان على الارض عشان كده محدش بيعاديه الا بيار كتير بشعر ان بيار وفلادمير مخلوقين من نارجهنم سوى رغم ان بيار سادى وفلاد لا
وكده انت عرفتى كل المدعوين باقى نشوف هيتم عرضك اذاى عشان نلفت نظر فلادمير قبل بيار
رجعت للحجرة بتعتى وانا بفكر احاول اهرب زى ما كلارك قال ولا يكون ببخدعنى وده امتحان من اثر ولا لو محاولتش يبقى ضيعت فرصتى طيب ادور على فلادمير قبل العرض والجأ ليه وهو يحمينى وهو هيحمينى ليه من بقيت عائلته انا ....طب ما اروح للكلانى واقوله انى بنته من بدريه واحكى اللى اثر قاله طب ما ممكن يطلع زى صادق او انيل طب اعمل ايه بس ما انا مش هستنى لحد ما اتباع على امل ان فلادمير يشترينى .
انتبهت من تفكيرى على دخول كلارك الاوضه وهو مرعوب
كلارك / انت لو لم تهرب غدا هقتلك بأيدى انا لن اكون عبد لروز فاهمه لا لن اقتلك حتى ان اخذك فلادمير ساجدك واجعلك لبيار لتموتى على يده فهمتى ستهربى لن اكون عبد لساديه روز افهمتى
وتركنى غاضبا وخرج بعد حوالى ساعتان جاء اثر وكان سعيد وكأنه سيطير من الفرحه
اثر / عارفه يا ضحى جاء خبر اليوم ب 1000000دولار حلال على بنى ادم ده لو اعرفه كنت دفعتهم ليه مكفأه
ضحى / ايه الخبر اللى فرحك اوى ده
اثر / زين هههههههه زين بناته اللى كان بيكبرهم عشان يبعهم الحقير ده مهو شبه ابوه المهم امس كان عيد ميلادهم خدهم لدريم لاند على اساس يودعهم قبل ما يجبهم ليه بكره هههههههههههه ابن الحلال اللى موت وجدى وفهد خطفهم وقتلهم ورمى جثثهم على عربيته بورقه مكتوب عليها (ابقى بيع الجثث يا زين وقول لصادق الحساب لسه بدرى ) هههههههههههه
ضحى / كان قتل زين البنات زنبها ايه
اثر / طب ما يموتوا احسن ما يتباعوا فى المزاد يا دودو
ضحى / اه صح احسن ..... بس انت ماتعرفش مين ولا شاكك فى حد
اثر / لا معرفش بس شاكك فى الكلانى بس بكره يبان واعرف وهجيب لك الاخبار حتى لو كنت مع مين
ضحى / طيب ابقى قوله بعد ما تعرفه يموت صادق زى ما بيار موت الجاسوس ده بالله عليك
اثر / عارفه يا ضحى لو لو وده طبعا مستحيل هههههههههه عرفتى تملكى قلب بيار هيحقق لك الامنيه دى لا وهيخليكى تفرجى عليه وهو بيموت صادق ههههههههه بس الشيطان ده ملوش قلب يا روحى تملكيه ههههههههههه يلا يلا انا جعان تعالى ننزل نشوف حضروا اكل ولا لا
ضحى / أكل ايه احنا لسه مخلصين فطار الساعه لسه 1الظهر
اثر / الخبر ده جوعنى هههههههه يلا بدل ما اتغدى بيكى
ضحى / طيب هاخد شاور واحصلك انزل اسبقنى
اثر / لا ..... هاخد معاكى واهو يبقى شاور الوداع ههههههه
بعد ساعه نزلنا كانت روز بتغيظ كلارك وبتوصف له هتعمل ايه فيه لما بيار يشترينى وهو بيأكد لها ان فلادمير اللى هيشترينى وساعتها هى اللى هتكون الامه بتعته
ضحى / هو انت قولت لو فلادمير اشترانى روز هتكون امه ل كلارك
اثر / قولت له لو فلادمير اخدك هنفذ اى طلب ليه حتى لو اخدك بعد ما بيار اشتراكى هنفذ طلبه وكان طلبه ان روز تبقى الامه بتعته سنه ههههههههه وهى وفقت والعكس صحيح لو بيار اخدك
ضحى / ابقى ابعت فديوا للى هيكون عبد للتانى اتفرج
اثر / وعد هنشره اون لاين على المواقع هههه
دخلنا حجرة الطعام وكانت جاهزه باكلات مصريه جميله
روز / انا خليتهم يعملوا اكل مصرى وداعا ليكى حببتى لان بيار هيجبرك على اكل الخنزير والشرب فقط
ضحى / لا فيكى الخير
كلارك / انا صنعت كيك بنفسي ليكى وداعا بكونك ملك لفلادمير عزيزتى
ضحى هامسه بلايطالى / امممم خايفه عليك يا كلارك
نظر لى بعين يملأها القلف والشك ثم اردف
كلارك / لا ما انت يا قط هتنفذ تدريباتك وهتكون لفلادمير تمام صح اثر انت مدربها جيد صح
اثر / انت بتشك فى تدريبى جرحتنى
كلارك / لا انا متاكد مش بشك انت الماستر حبيب قلبى
بدأنا ناكل وبعد الغداء اخدنى اثر لمكان العرض وبدا تدريبى على كيفية الحركه ورسم الجديه على وجهى الى ميعاد العشاء
رجعنا لحجرة الطعاك وكانت مليئه بالفتيات و الشباب هذه المرة جلسنا وتناولنا العشاء ثم صعدت لحجرتى ونمت بعمق كانى لم انم من قبل
استيقظت اليوم الثانى على صوت روز
روز/ هيا هيا اصبحنا الظهر يا فتاه باقى 3ساعات هيا لتفطرى وتجهزى
مر الوقت سريعا ونزلنا لمكان الملابس بلاسفل وكان لى حجرة خاصه هددنى اثر من الخروج من الحجرة والاقتراب من صالة العرض ولكنى بعد خروجه وبدأ العرض تحركت الى الصاله وكنت انوى اتوجه للكلانى فرأتنى روز سحبت يدى واخذتنى لمكان اراهم ولا يرونى
روز / بيار لم يحضر بعد وايضا فلادمير لهذا اثر اجل عرضك للاخر فتاه
نظرة الى الطاولات حسب الارقام فكان من حضر فقط اصحاب الطاوله 1 و طبعا صادق ومعه ابنه الذى لم اراه سابقا وبعد مرور 10دقائق اى بيع الفتاه الاولى فقط فلكل فتاه 10دقائق عرض دخل من الباب ضاحى بصحبة الكلانى وكلا جلس على طاولته وبعد 10دقائق اخرى تم بيع شاب ثم دخل كرس وفلادمير
روز / اللعنه بيار لم يأتى اللعنه
وتركتنى وذهبت فكرت ان اذهب للكلانى لكن الحرس بكل مكان لن استطيع فعل هذا لمحت كلارك يقف قرب المسرح ويشير لى بالهروب لم افكر كثيرا تحركت باتجاه الباب المؤدى لممر الجراج واول ما عبرته ودخلت الممر بدأت اجرى والتفت لم اجد احد خلفى جريت حتى باب الجراج وفتحته وخرجت لاجد سيارات كثيره مختلفه وهناك قرب باب اخر يؤدى الى القاعه رأيت رجلان خلفهم حراسة اكبر من حراسة اثر حقا يمكن القول انهم وحوش وليسوا بشر من احجام اجسامهم ولكن يرتدون البدل وبقمة الاناقه وعندما بدأت الرقض باتجاه بوابة الجراج لمحت احد هؤلاء الرجال يشير لحراسه ليحضرونى فاسرعت بالجرى كما ان حياتى تعتمد على هذا سمعته يضحك ويقول بالايطالى
الرجل /
Uomini questo è tempo di pesca
رجال ها وقت الصيد
وبدأ هو ورجاله بالجرى خلفى بل الالتفاف من الجوانب ليحيطوا بى حاولت جاهده ان اصل للبوابه قبلهم لكن وصل لى احدهم فكسرت زراعه والاخر تجاوزته بمرونه بعد ان لكمت وجه واحد اخر ولكنهم 5حراس وان تخلصت من 3 امسكنى الاثنان الاخران و قيدونى اسفل قدم الرجل
الحارس / Ecco Pierre, l'abbiamo messo in macchina
ها هى بيار نضعها بالسياره
بيار / Bella tigre نمرة جميلة
##########################
البارت اكثر من 3000 كلمه اتمنى ينول الاعجاب
ASMAA NADA
لا تنسوا التصويت والتعليقات
دمتم فانزى
البارت (بارت معلومات)
لحظوا انى كاتبه معلومااااااتى
فى مصطلحات عديده ليها معانى مختلفه
*** اى كلمه ممكن تنطبق على انثى او ذكر
مسيطر - ماستر
سادى - عبد او امه (slave) -الخاضع
السادى : هو شخص يعشق الالم سواء كان الالم بجسده او بجسد الاخرين
(بمعنى انه ممكن يكون مسيطر او ماستر او سليف (slave عبد) وممكن يمكنه تغير ميوله بأرادته لكن لا يمكنه تغير حبه للالم)
(يقدر للسادى ان يظهر كشخصية طبيعيه وصعب التعرف عليه وايضا ممكن يكون فى غاية الرومانسيه والحب مع شخصيه واحده ومع اولاده لكنه يمارس حبه للالم فى الخفاء ) وده مثال حى فى الجيوش كلها كلها مش هخصص بلد لا كل جيوش العالم بتمارس الساديه على اعداءها طرق مباشرة او عن طريق مرتزقه
عبد او امه : دول فى الغالب بيكونوا مجبورين ولا يحق لهم اى حقوق انسانيه وده اللى رويتى بدور عليهم بس بظهر الانواع التانيه مجرد للمعرفه
لكن لكل قاعده شواذ وفى بيحبوا يكونوا عبيد مثل الاشخاص فى رويتى جمس و باولو (اشخاص ساديه بس حابين يكونوا عبيد باختيارهم)
Slave / وده بيحب اوبتحب حد يتحكم فيها ممكن تحب الالم لكن مش كل انواعه ودى بتكون او بيكون بأرادته لكن عنده مقدرة يكون مسيطر ويتحكم فى غيرة
الخاضع (ة ) : ودى شخصيه شبه السليف slave لكن لا يمكنه او يمكنها ان تكون او يكون مسيطر وبيكون بختيارهم وليس اجبارى كالعبيد
الماستر او الماسترس : وده شخصيه معقدة شويه
هو خليط من الساديه والمسيطر ولكن عنده المقدرة لتحول بمزاجه ل SLAVE ويحب الالم على الاخرين اكثر من ان يتألم هو
المسيطر : وده بيحب يتحكم فى الجميع ويحب جدا يكون هو الشخصيه البارزه (الظاهره) اكثرهم بيعشقوا الترتيب كمرض
و هو او هى ممكن يكون سادى وممكن لا
وده تقريبا الغالب فى رجال بلادنا العربيه الا من رحم ربى ههههه نادر تجد رجل عربى مبياحكمش فى مراته وولاده اكنهم بيادق شطرنج
########Asmaa Nada#####
اكرر دى معلوماتى والى معترض او عنده معلومات اخرى بكل احترام يقولها
انا لا ارغم احد بتسليم بمعلوماتى
وحسب المقوله الشهيره
انا وانت صح على حسب مكان رؤيتك لرقم ٧
لو واقف فوق السابعه هتشوفها ٨
لو واقف تحتها هتشوفها ٧
مع تحياتى اسماء ندا
اه صحيح كدت انسي
كلارك شخصيه انتهازيه بيعشق الفلوس ومفيش مبادء يعنى بيار دايما بيقبضه من تحت الترابيزه عشان كده بيقوله على معلومات اشخاص المزاد ويختار بيار قبل العرض وكلارك بيرتب الامر لحصول بيار على مراده 😉
البارت الحادى عشر
فكرت ان اذهب للكلانى لكن الحرس بكل مكان لن استطيع فعل هذا لمحت كلارك يقف قرب المسرح ويشير لى بالهروب لم افكر كثيرا تحركت باتجاه الباب المؤدى لممر الجراج واول ما عبرته ودخلت الممر بدأت اجرى والتفت لم اجد احد خلفى جريت حتى باب الجراج وفتحته وخرجت لاجد سيارات كثيره مختلفه وهناك قرب باب اخر يؤدى الى القاعه رأيت رجلان خلفهم حراسة اكبر من حراسة اثر حقا يمكن القول انهم وحوش وليسوا بشر من احجام اجسامهم ولكن يرتدون البدل وبقمة الاناقه وعندما بدأت الرقض باتجاه بوابة الجراج لمحت احد هؤلاء الرجال يشير لحراسه ليحضرونى فاسرعت بالجرى كما ان حيلتى تعتمد على هذا سمعته يضحك ويقول بالايطالى
الرجل /
Uomini questo è tempo di pesca
رجال ها وقت الصيد
وبدأ هو ورجاله بالجرى خلفى بل الالتفاف من الجوانب ليحيطوا بى حاولت جاهده ان اصل للبوابه قبلهم لكن وصل لى احدهم فكسرت زراعه والاخر تجاوزته بمرونه بعد ان لكمت وجه واحد اخر ولكنهم 5حراس وان تخلصت من 3 امسكنى الاثنان الاخران و قيدونى اسفل قدم الرجل
الحارس / Ecco Pierre, l'abbiamo messo in macchina
ها هى بيار نضعها بالسياره
بيار / Bella tigre نمرة جميلة
ظهر كلارك من خلف بيار وهو يرسم الحزن على وجهه وتكلم بالانجليزيه ظن منه انى لا افهم
كلارك / ارأيت نمرة شرسه كم ستدفع
بيار / 1000000 $ لك غير الثمن بالمزاد
كلارك / وحماية من اثر
بيار / ساخطف روز واقتلها لك
كلارك / اتفقنا والان ساخذها للمزاد
تصنعت عدم الفهم ومشيت مع كلارك وانا امثل البكاء وعندما وصلنا كاد اثر ضربى بالحزام ولكنى حضنته سريعا وهمست له بالروسيه
ضحى/ كلارك يخونك لصالح بيار وسيستفيد ببيعى لبيار مقتل روز و مليون دولار
جذبنى اثر من شعرى وصفعنى على وجهى ولكن ليس بقوه وهو يصرخ
اثر / سابيعك بنفسى اليوم لن اترك احد يعرضك غيرى وسأحرص على ان ياخذك بيار
و قبلنى من اسفل اذنى هامسا شكرا لك وسأحرص حتى لو بيار اخذك ان ينقذك فلادمير منه اعدك ولكن لا تمكنيه منك تحديه واستحملى الالم كما دربتك لفترة ف بيار لا يغتصب رغم سيادته سيعذبك لتكونى امه خاضعه فهمتى
ضحى / si
جذبنى الى حجرة الملابس الخاصه امر كلارك بعرض اخر فتى وفتاه حتى ياتى
وعندما دخلنا حجرتى احتضنى قائلا
اثر / غبيه ان هربتى صادق سيجدك ويهبك لبيار بنفسه وبدون مقابل يلا ارتدى زى القاتله الاحمر هذا وامسكى الكرباج هذا والمسدس ولا تضعى الماسك وارسمى على وجهك الالم والحزن وان استطعتى البكاء يكون افضل عينك بعين فلادمير واياك ان تنظرى لبيار فاهمه
ضحى / si
بعد ان ارتديت البدله الجلد وضع برقبتى طوق حديد موصل بسلسله جلد باللون الاسمر ووضع سلاسل بقيود يدى واخذنى وخرج
اثر / على اربع بعد ما تقذفى الكرباك باتجاه كريس صديق فلادمير ثم على اربع والتفى بين الطاولات ثم اثبتى اسفل قدم كريس وانظرى بعين فلاد ثم اهمسي بالعربيه هو يفهم العربيه اهمسي انقذنى ارجوك
ثم دخل وتركنى خلف الستار ولكن ممسك بالسلاسل
اثر بصياح / الان الان بجوهرة العرض
صاحبت المواهب المتعدده فهى قاتله محترفه تعشق الم ضحياها انظروا لشاشة العرض كيف تعذب هذا العبد وتقتله
صمت قليلا تقريبا 5دقائق ثم اكمل
اثر / وايضا راقصه باهرة و مغنيه ذات صوت عذب اسمعوا
وعرض مقطع كان مسجله لى وانا ارقص واتعرى واغنى سمعت صوت من الداخل
شخص / انها هى .... نعم انا اعرفها (بالايطالى )
شخص اخر / من هى
الشخص 1/ انا اريدها باى ثمن كريس اتفهم باى ثمن
كريس / لك هذا حتى لو هقتل جميع من بالمزاد فلاد
################################
تروى الكاتبه ( انا برده 🙈🙈🙈ASMAA NADA)
فلادمير بحدث نفسه بالايطاليه
(لهذا اختفت ولكن لما كانت مع فهد ابن صادق وقت قتله واللعنه ماذا تفعل هنا لماذا الفتاه الوحيده التى ملكت قلبى تباع هنا وكيف وصلت لهنا اللعنه )
فلاد / كرس عدنى ان تكون لى
كرس / اعدك ولكن ايمكن توضيح صغير لى
فلاد / اتتذكر الفتاه التى اخبرتك عنها عند زيارتى لمصر الاخيره
كريس / حبيبتك التى كدت ان تدهسها بالسياره واكتشفت موت والدها ثم اختفاءها
فلاد / نعم هى
كرس/ زوجتى اخى اذن لن اتركها لاحد
###############################
صدح صوت اثر ثانيا
اثر / وليس هذا فقط فهى عبدة جنس بارعه وخاضعه مطيعه هيا اسمعونى صيحاتكم ترحيبا بها
وسحب السلاسل فدخلت امشى على المسرح وانا بضرب بالكرباك الهواء وبضرب طلقات نار بالسقف (طبعا مسدس صوت )
وقبل ما اتحرك سمعت صوت من الطاوله رقم 1
2000000
الطاوله رقم 5 لضاحى
5 مليون
الطاوله 3بيار
6مليون
الطاوله رقم 6 كرس
10مليون
بدأت اتحرك من ناحية طاوله 1 وبعد 10دقائق تحركت اتجاه الطاوله رقم 3ووقفت ارقص بجوارها ل10دقائق اخرى والارقام ترتفع انسحبت الطاول رقم 1 ودخل مكانها الطاوله رقم 4 الكيلانى
فاقتربت منه وانخفضت تحت قدمه وبدات احرك جسدى على قدمه انخفض وامسك وجهى ونظر بعينى لاحظة دموع بعينه ثم صرخ
الكلانى / 50مليون
كريس / مليار
بيار/ مليار ومائتان وخمسون الف
ضاحى / كلانى ما بك انت ليس لك بالدعارة يا رجل
نهض الكلانى ممسك بيدى وهمس بأذن ضاحى شئ فنظر ضاحى لصادق بغضب وصاح
ضاحى/ 3 مليارات
بيار بغضب / 5 مليار
حاولت ترك يد الكيلانى لاذهب لفلادمير ولكنه امسك يدى بقوه
الكلانى / خمس وربع
نظرت ل فلادمير فكان صامت وينظر لى
صرخ بيار / 10مليارات
قبلنى الكلانى وهمس / لن اتركك له حتى لو حاربت ايطاليا كلها ساجدك وارجعك لى اذهبى الان
عدت باتجاه بيار وانا انظر ل اثر مرة ولفلادمير مره رأيت فلادمير يقترب من بيار
فلادمير / هى لك ولكن تذكر سأنهى عليك ولن يكون لك ذكر وساخذها
بيار / لما ....... انت ليس لك بالعاهرات فلاد
فلادمير / هى ليست عاهرة هى هنا بعدم اراده وانت تعلم ذلك
بيار / ليس عملك اشتريها او ابتعد
صرخ اثر من الخلف بالمكرفون / الا اون الا دو الا ترى بيعت لبيار هنئا لك مسيوا بيار هيا اليزبث لتجهزى
بيار / لا ساخذها هكذا ارسل اوراقك وساحول المال
سحبنى من يدى خلفه وانا انظر لفلادمير وابكى حقا كنت ابكى
فلادمير / انت لى اعدك
كان صوت فلادمير اخر ما سمعت قبل ان يدفعنى بيار بصندوق سيارته ويغلقه
لا اعلم كم وقت مضيت بصندوق السيارة ولكن جسدى تيبس وتذكرت الصندوق اللى كان بيحبسنى فيه اثر اسفل الارض لكنى اتذكر ان الوقت كان العصر عندما وضعنى بالصندوق وبعد فتره طويله توقفت السياره ولكن لم يفتح الصندوق ويخرجنى ومن الارهاق نمت وعندما استيقظت كنت مازلت بالصندوق ولكن كان يوجد ضوضاء وصوت اطلاق نار وبعدها تحركت السياره مره اخرى ولكن ليس لفتره طويله ثم انفتح صندوق السياره ومدت يد حملتنى على كتفه كالبطاطا حاولت رفع جزعى لاعلى وانا ادفع بيدى ظهر هذا الشخص فوجدت بيار يمشى خلفه
بيار / La principessa si svegliò
استيقظت الاميرة
ضحى / E ho guardato il mostro
ونظرة للوحش
حرك فكه مثل الاسد وردد
بيار / Bella tigre نمرة جميلة
ضحى / Per favore, digli di lasciarmi من فضلك اخبره ينزلنى
بيار / no لا
دخلنا قصر ما ارضيته زجاجيه تشعر اكنك تمشى على حوض سمك وهذا كل ما استطيع رؤيته بهذا الوضع ثم انزلنى الوحش اقصد الحارس الضخم اوقفنى على طاوله مستديره وظل يلتف حولى بيار هو وشخص اخر معه
بيار / Bellezza meravigliosa رائعة الجمال
الشخص / Quando il tuo lavoro è finito, mandamelo عند انتهاء عملك ارسلها لى
ثم خرج الشخص وتركنا واخذ معه الحراس واغلقوا الباب جلس بيار على كرسي امامى وتحدث بالعربيه
بيار / مرحبا جميله انا بيار ريكراديلم مالكك الجديد وانت امتى هيا تعرى
ضحى / انا لست امه ولن اتعرى لك اذهب خذ مالك منهم انا لست بضاعه لكم
بيار / ههههههه اعشق التمرد هيا جميله تعرى وتعالى لدادى
ضحى / الم تسمع لا
ثم قفذت من الطاوله وجريت ناحية الباب وحاولت فتحه ولكنه مغلق
ضحى / سأهرب منك لن اكون لحيوان يشترى البشر كلعبه امى ولدتنى حره وسوف اظل حرة
عندما التفت لابحث عن مخرج اخر كان واقف امامى
بيار / لكى اختيارا اما ان تكونى امه جيده وتستمتعى معى او ان تكونى امه سئ واستمتع وحدى ولكن اعدك ان لا استخدمك جنسيا الا اذا ترجيت هذا منى
ضحى / استمع جيدا لى
انا لن اكون لك ابدا وان كان على الالم فالعين بالعين عزيزى وكن رجلا ولا تقيدنى وسافعل بك اضعاف ما تفعل بى
بيار ببسمه خبيثه / انتهزى فرصك جيدا ان استطعت ...... والان لكى 15دقيقه امامك القصر اختفى من امامى وان وجدتك سأستمتع بألامك للصباح ..... الوقت الان الواحده بعد منتصف الليل
تركنى امام الباب وجلس واغمض عينيه
بيار / تيك تاك الوقت يمر تيك تاك انتى مصريه لا تحبى البرد ساحرص على صنع جهنم خاص لكى تك تاك ما اكثر شئ يثير جسدك الكهرباء ام الحرارة ههههههه
جريت وصعدت السلم وجدت مجموعة ممرات دخلت اول ممر على اليمين كان ممر به عدت حجرات على الجهتين حاولت افتح الحجرات لكن جميعها مغلقه وصلت للاخر كان يوجد باب حجرة اسود اللون وضخم خفت ان امد يدى افتحه فكرت التفت واجرب ممر اخر ولكن عندما التفت وجدته يقف خلفى عيناه تغمق بسواد مرعب يبتسم وينظر لى من اسفل لاعلى ثم يحرك لسانه على شفتاه ويقترب منى بدون ارادة تراجعت للخلف حتى ارتطمت بالباب خلفى صرخت خوفا
ضحى / ده مش عدل انت قافل جميع الحجرات انت قاصد انى اجى هنا
بيار/ يوجد 8ممرات انتى اختارت هذا الممر
ضحى / لانه الاقرب
بيار / خطأك .... تيك تاك الوقت يمر باقى 4دقائق
حاولت ان امر من جوارة لاخرج من الممر فسد الطريق فضربته بقدمى بين قدماه فنحنى وتراجع خطوه فمررت وجريت باقصى ما لدى وانا اسمع صوت ضحكاته
بيار / نمرة
حاولت النزول للاسفل ولكن وجدت السلالم قد تحركت
ضحى / ايه ....... نهار اسود السلم بيتحرك
التفت وجدته يضغط على زر بالحائط
بيار / نعم نعم احرك السلم واغير شكل المدخل ما رايك هذا تصميمى
ضحى / ان لم تكن حيوان كان من الممكن ان اخبرك انك رائعه
وجريت لممر ابعد منه وحاولت فتح الحجرات وايضا مغلقه فلم اكمل لباقى الممر وخرجت لادخل ممر اخر واذا بصوته يصدح
بيار / تيك تاك انتهى الوقت اهربى يا غزال سيفترسك الاسد
وبدأ يحاول حبسي بالممر لكنى اسرعت بالنخفاض ومررة من يده وجريت من خلفه لاصل لمكان السلم ولكنى سمعت صوت على الهواء اعلمه جيدا صوت الكرباك السودانى الاسمر كرباك الحصنه رفيع السيط يصدر صوت كالبرق بالهواء اسرعت بجرى ولكن الكرباك التف على خصرى وصوت صراخى كان اعلى من صوت الكرباك وكان يتردد بالقصر اكاد اجزم ان الجدران اهتزت لصراخى جذب الكرباك ليجذبنى اليه ولكنه انفلت من خصرى
بيار / فرصه تعرى وارجونى اضاجعك برفك
ضحى / لا الموت احب لى
نهضت من الارض وحاولت اجرى مرة اخرى لاسمع صوت الكرباك بالهواء وصوت إلكترك (جهاز كهرباء لدفاع عن النفس )
وماوهى الا لحظه والتف الكرباك على قدمى من الكاحل ثم اوصل الكهرباء بالجرباك فرجت جسدى
بيار / هيا هيا تعالى
جذب الكرباك ساحب جسدى المرتجف بالكهرباء اليه حتى اصبحت اسفل قدمه اوقف الكهرباء وانحنى ليفك الكرباك من كاحلى فضربت وجهه بقدمى الاخر ثم دفعته بنفس القدم للخلف فوقع على ظهره اسرعت وامسكت الكرباك
ضحى / تحب الالم اذا هذا دورى
رفعت الكرباك بشكل جانبى وضربت جانب فخده من الشمال ثم لفيت الكرباك ورفعته وضريته على زراعه الذى كان يحمى وجهه به من اليمين
ضحى / نعم نعم اصرخ متعنى بيار اتعتقد انك فقط من يستطيع ان يتمتع بألام الاخرين لا لم تخمن جيدا
رفعت الكرباك لاعلى ناوية ان اضرب ما بين قدماه فتدحرج على الارض مسرعا وقفذ ماسك الكرباك بيده ولف سيط الكرباك على زراعه ليجذبنى اليه فرفعت قدمى سريعا ضاربه صدرة ليرتد للخلف ثم تركت الكرباك ليختل توازنه ولكن لم يقع اتزن سريعا كنت انا بالفعل جريت ووصلت للسلم
بيار / حقا الى اين لم نبدأ بعد نمرة
رايته وانا انزل السلم اعرج يقذف الكرباك ارضا ويتجه اتجاه احد الممرات و ما ان وصلت الى الدور الارضى وانا انظر خلفى ولكن لم يظهر فادرت راسي لانزل السلم فاذا به امامى ان اقسمت ان قلبى كاد يقف لن يصدقنى احد
بيار / ماذا ماذا هيا تنفسي جميلتى انه وقت الرقص
اخرج يده من خلف ظهره وهو يمسك 2كرباك قصيران السياط متفرعه مثل زيل الحصان وبدأ ضرب خاصرى وفخداى
بيار / ارقصى لى اليز ارقصى هيا
وسط صرخاتى حاولت الابتعاد ولكن كان محاصرنى فالسلم اختفى من خلفى واصبح ظهرى للجدار وهو امامى فلم اجد حل للهروب من ضرباته الا باحتضانه فهجمت عليه ولفيت يدى حول خصره ضامه ايه لى
بيار / ماذا لا هيا اصرخى ارجونى ان اضاجعك هيا فرصتك الثانيه
التففت حول جسده سريعا وضربت ظهره بيدى ولكن لم يتحرك انش واحد فعاودت ضمه وتحريك يدى على صدره ببطأ
ضحى / عارف لو مكنتش مجنون بتعذيبى اكيد كنت عجبتنى بجسمك المنحوت زى تماثيل الرومان
شعرت بجسده يتشنج اسفل يدى وانفاثه تعلى ابتسمت بداخلى (الشيطان يشعر .... لى تأثير على جسده ) سمعت صوت ارتطام الكرابيك بالارض فتركته ورجعت للخلف وجريت الى باب لمحته مفتوح وعندما دخلت اغلقت الباب سريعا والمفجأه وجدت مفتاح واقفال على الباب من الداخل فاغلقتها سريعا وانا اسمعه يلعن بثلاث لغات خلف الباب
بيار / لا لا اخرجى تبا اليزبث هيا امممم سنضع قواعد جديدا تمام هيا افتحى
ضحكت بصوت مرتفع وصحت من الداخل
ضحى / لا لن اخرج نتحدث غدا ونتفق من جديد وايضا اسمى ضحى وليس اليزبث
بيار/ نمرة شرسه ضحى هههههههه تمام تمام من الجيد انك بداخل لا تخرجى حتى لا امزق جسدك الجميل الليله ..... اتعلمين يوجد عندك بالداخل مطبخ صغير و مبرد (ثلاجه) بها طعام يكفى لشهر وبالحمام يوجد صيدليه بها انواع كريمات وحبوب مسكنه استخدميهم حتى لا يترك كرباكى اثر بجسدك الرائع يوجد ايضا بالمكتبه زر سيحول المكتبه لسرير ساضبط لكى حرارة الحجرة من هنا ليصبح الجو صيفى مثل مصر فلا تمرضين نمرتى الجميله سأرحل الان واعود غدا لانام ونتحدث ليل غد نامى جميلتى
سمعت صوته يبتعد ثم عاد مرة اخرى
بيار / يوجد بجوار المكتب تلفاز صغير يظهر ما خارج الحجرة هيا اذهبى وانظرى لى
تحركت للمكتب ووجدت التلفزيون الصغير وهو كان واقف بجوار الباب يسند ظهرة للباب بدون قميص فقط يرتدى بنطاله
بيار / حسنا انا اراكى ايضا والان ساخرج من القصر اياك والخروج من الحجرة سياكلك هذان
وشاور امامه الى اسد وزوجته يجلسون اسفل قدماه
بيار / نوما هنيأن جميله Buona notte, tesoro
################################
ASMAA NADA مع تمنياتى بالمتابع الممتعه