رواية صغيره في يد الشيطان الفصل الثامن بقلم ايه أمير
روايه صغيره في يد الشيطان بقلم ايه أمير
رواية صغيره في يد الشيطان الفصل الثامن
رواية صغيره في يد الشيطان
الحلقه (٨)
بقلمي اية امير
داليدا بخوف ..عايز اي ابعد عني
بص لها و راح حدف داليدا علي السرير تعيط من خوف. .ابعد عني عايز مني اي )
و كانت عماله تعيط ..حد يلحقني
ضحك .
محدش ها يسمع صوتك يا حلوة كلهم نايمين في العسل وانتي عارفه أن اوضه جواد دي بعيد عن باقي اوض
بصيت له . ارجوك ابعد عني أنا مرات اخوك
بص لها.. وانتي كنتي هتكوني ليا انا وهو خدك مني
بصيت له و هيه عماله تعيط جت تقوم راح مسكها من شعرها وتفضل هيه تعيط .. ارجوك ابعد عني أرجوك
بص لها. ..مالك بس يا حلوة
بصيت له و هيه الدموع علي وشها زي المطر .. لا لا اوعي تقرب مني
و قامت بسرعه من تحت ايده ز هيه عماله تعيط جت تجري علي الباب راح مسكها و جرجرها من شعرها
بصيت له. .ارجوك لا لا اوعي تعمل فيا كده بلاش تخليني اكرهك يا ظافر
ظافر .. اشمعنا مكهرتيش اللي عمل فيكي كده و خدك مني
بصيت له و هيه عماله تعيط و تترجاه ..مبكرهش في الدنيا قده ارجوك سبني بقا انتو عايزين مني اي حرام عليكو
ظافر ..انتي كنتي حقي إنا
داليدا . و مبقتش ليك خلاص خلصنا ابعد عني ارجوك سبني
و كانت عماله تترعش جامد هيه خايفه و مكانتش قادره تكلم من كتر خوفها و سنانها عماله تخبط في بعض
تكلم بصعوبه . ارجوك يا ظافر
ظافر شدها بقوه وراح رجع رمي داليدا علي السرير و كان بيقرب منها و هيه عماله تعيط بحرقه. و خوف و تصرخ عندها امل حد يقدر يسمع صوتها وانها محتاجه المساعده بدأت تفتكر كل اللي عمله فيها جواد و أنه دبحها بسكينه تلمه اوي. .و جاي هو كمان عايز يدبحها بنفس السكينه تلمه لا هيه عايزه تخليها تعيش ولا عايزه تخليها تموت )
داليدا ..ابعد عني بالله عليك
بص لها وراح مسك خصلات شعرها ..انتي بتاعتي انا يا داليدا و محدش لي الحق ده فيكي غيري إنا
تعيط ..انا مش بتاعتك ولا بتاعته ولا بتاعت حد خالص )
و ضحك هو بسخرية كبيرة اوي ..لا هو خدك و زي ما خدك مني ها خدك منه
تعيط بحرقه و هيه مرعوبه و خايفه اوي و جسمها عمال يتنقض جامد اوي
داليدا .. ارجوك لا لا
راح قرب منها و قطع هدومها بقوه و هيه نصرخ صرخه تهز جدارن البيت كله
وقرب منها مره واحده الباب كان حد بيحاول يكسره
داليدا .. حد يلحقني سبني يا ظافر
كان لسه ها ينقض عليها زي الوحش راح الباب اتكسر و دخل جواد بسرعه
داليدا .. جواد
و تعيط بحرقه و خوف راح شده من عليها و نزل ضرب فيه زي المجنون و هيه تغطي نفسها وفضلت تعيط
جواد.. ازاي تعمل كده إزاي سيبت هنا داليدا في أمانتكم
ظافر راح ضرب جواد ..انت السبب
بص له ..ازاي طلع في قلبك كل الكره و الحقد ده من ناحيتك لينا بشكل ده ازاي
بص له وهو متعصب .. علشان كل احلامي انتو حققتوها
جواد ...انت ازاي تجرأ تحاول تقرب من مراتي يا حقير
و فضل يضرب فيه و هيه عماله تعيط بحرقه و خوف و كانت ضامه نفسها
بص لها جواد وراح جري عليها .. داليدا
تفضل تعيط راح شدها جوه حضنه ..خلاص يا داليدا انا موجود اهوه يا داليدا
داليدا تعيط بحرقه ..كنت خايفه اوي اوي يا جواد
جواد حضن وش داليدا .. متخفيش انا هنا قومي البسي حاجه وانا هشوف شغلي معاه
وراح شد ظافر و نزل بيه تحت و داليدا قامت حطيت حاجه عليها و هيه عماله تعيط و نزلت ورا جواد بخوف اللي لسه عمال يضرب في ظافر
نزلوا كل بسرعه علي صوتهم
عفاف . اي في اي انت راجع تضرب اخوك
جواد..انتو في العسل و هو كان عايز يعمل اي مع مراتي
بصوا علي داليدا اللي حالتها صعبه و ماسكه في نفسها و عماله تعيط بحرقه كبيرة اوي
داود . وه حصل اي
جواد .كان بيحاول يعتدي علي مراتي
داود ز انصاري يتصدم
داود .اي ازاي تحاول تعمل كده
أنصاري . حصل ل عقلك اي يا ظافر
ظافر .خلاص بقا كلكم نزل عليكم الحكمه فاجأه كده
داود..و كمان بتعلي صوتك
ظافر ..اه و خلاص خلصنا
داليدا تفقد وعيها راح جري عليها جواد .. داليدا
كانت فقدت وعيها من الخوف وراح شال داليدا زي مجنون و طلع ب داليدا اوضه فوق و نزل داليدا علي السرير و جاب مياه ورش علي وش داليدا اللي تفتح عينها و تبص له و تدخل تجري في حضنه
بص لها ..داليدا
داليدا .كنت خايفه اوي يا جواد
جواد خلاص انا معاكي يا داليدا
و فضل يطبطب علي شعرها بحنيه ز كان عمال يبص لها و هيه كانت خايفه و كان عمال يحاول يهدي فيها ..خلاص كفايه يا داليدا
داليدا بصيت له ..انت جيت في وقتك
بص لها...انا اسف مكنش ينفع اسيبك هنا كنت فاكر ها تكوني في امان
بصيت له .. انا كنت بتعذب كل ده يا جواد
جواد رجع خدها جوه حضنه ز فضلت تعيط و هو عمال يطبطب عليها
جواد ..علشان خاطري خلاص )
و تحت داود جرجر ظافر و طلع بيه فوق ة دخل بيه اوضه..سبني يا داود
داود.لازم تفوق من امتا وانت بتشرب اصلا
وراح خده ودخل بيه التواليت و جاب رأسه و حطها تحت المياه
ظافر ..سبني
بغضب ..فوق
و فضل حاطط رأسه تحت المياه وراح طلعه
ظافر بص له و هو دايخ
داود.
.انت تقلت اوي
وراح طلعه برا التواليت و قعده علي السرير راح رمي نفسه علي السرير و نام
داود.
اي اللي عمال يحصل ده للاسف اكبر غلطانين هو امي لأنها زرعت حقد كبير اوي في قلبه
وخد نفس طويل اوي بحزن و خرج
و نزل تحت كان نزل جواد .. هو فين
داود..خلاص يا جواد هو كان شارب ومش في وعيه وانت عارف ظافر عمره ما شرب و تقل و مكانش حاسس بنفسه
بص له ..ولو كان حصل اللي حصل ممكن تقولي كان اي مبرر
بص له ..خلاص انت جيت في الوقت المناسب
جواد..لو مكنش جيت في وقت مناسب كان حصل اي هيه دي الامانه
بص له ..جواد خلاص بقا
.وراح جواد كسر كل حاجه قدامه وهو متعصب اوي ..لو كان عمل حاجه فيها كنت قتلته
انصاري .. خلاص اطلع ل مراتك و الصبح نشوف حل
عفاف ..خلاص بقا مكبر موضوع ليه
جواد. يا برودك
وراح اتعصب اكتر و طلع فوق ل داليدا اللي كانت خايفه و اول ما دخل جريت عليه ..انت كنت فين
حضن وش داليدا .. عارف انك اكيد جعانه و قولت ل داده تحضر اكل ملوكي
بصيت له . مش جعانه
هز دماغه ..لا لازم تأكلي
وبعد شويه طلعت و معاها صنيه اكل و خد منها الاكل و.حط الاكل قدامها
بصيت له . مش جعانه بجد
جواد.طب انا جعان اوي يلا ناكل مع بعض
و راح بدأ ياكل فيها و هو كمان كل و خلصوا اكل و شال الصنيه و قرب منها ..ممكن تنامي و بلاش تفكير. في اللي حصل
بصيت له . انت جيت ليه
بص لها و تعالوا نروح فلاش باك )
بعد ما قفل معاها
كان رايح جاي في اوضه حط أيده علي قلبه ..قلبي مش مطمن
وراح جهز نفسه و الشنطه
مي ..انت رايح فين
بص لها ..مسافر
مي ..فاجأه كده
هز دماغه و نزل ركب العربيه وهو قلقان اوي اوي
وراح طلع علي مطار و ركب طيارته الخاصه وخد نفس طويل اوي بحزن ..مش عارف ليه حاسس في حاجه هيه مش كويسه ..انا بسببي اتعذبت اوي البنت دي
وفضل سرحان و كان عمال يفكر فيها و قلقان لحد ما لاقي نفسه وصل نزل من الطياره و ركب عربيه وراح لحد قصر الانصاري
جواد كلهم نايمين
بص لاقي ازايز مشروب كتير اوي ..داود مالوش في الشرب معقول ظافر .. بس هو كمان مالوش في الشرب
وراح طلع اوضه ظافر علشان يطمن عليه ..ظافر
ملاقش ظافر ..هيكون راح فين
استغرب ..معقول
وراح نزل جري راح ل أوضته و كان سامع صوت صريخ داليدا طلع زي مجنون
حاول يفتح الباب مافيش راح بدأ يكسر الباب وهو سامع صوت صريخ داليدا
عوده من الفلاش باك
بصيت له .. بجد شكرا يا جواد
جواد..مافيش حاجه مافيش واحده بتشكر جوزها نامي و ارتاحي و انا قاعد بعمل شغل علي الاب توب بلاش تشيلي هم حاجه انتي
تهز دماغها وهو قام علشان هيه تنام و ترتاح و متكنش خايفه وراح قاعد علي كنبه اللي في اوضه و فتح الاب توب
فضلت تبص له و بعدين يتغلب عليها النوم و تنام لأنها أعصابها تعبت من كتر العياط
وهو بص لها لاقي أنها نامت في ثبات عميق راح قام وقعد جنبها و مشي أيده بين خصلات شعرها ..غلط اوي اوي و مغلطش في حقك بس حقك انتي و اخويا اللي حبك انا عارف أنه عمره ما حب و انتي الوحيده اللي حبك )
وقفل عينه بحزن كبير اوي ..ياريت كنت عرفت أن انتي هيه نفس البنت اللي حبها مكنتش عملت كده و كان زماني اختصرت كل الوجع اللي انتو فيه ده )
وقام من جنبها وهو حزين اوي وراح رجع قعد علي الاب توب مكنش عارف يشتغل علي الاب توب من كتر التفكير )
و مر اليوم بالبطئ اوي ومن غير اي أحداث تانيه و تاني يوم صحيت لقيت جواد نايم علي كنبه مكانه و نصه برا كنبه كان ها يقع راحت قامت وقربت منه و تعدل جواد علشان كان خلاص ها يقع لأن كنبه صغيره اوي و هو مش عارف ينام عليها خالص )
داليدا ..انت كبير اوي و اكبر من جنبه كمان
راحت حطيت أيدها عليه وهيه متوتره و أيدها بتترعش.جواد يا جواد قوم
فتح عينه بسرعه و يتعدل. ..في حاجه انتي كويسه حد عمل لك حاجه تعبانه ولا حاجه مالك
و حضن وش داليدا ..في اي بس مين عمل لك حاجه
بصيت له و تهز دماغها .. مافيش حاجه انت مش مرتاح و قولت اخليك تقوم تنام علي السرير
جواد ..لا متقلقيش انا كويسه كملي نوم انتي
داليدا ..انا نازله اشوف اللي ورايا
جواد .مش ها تعملي حاجه يلا ارتاحي
وبصيت له و سكتت ..لو مش عارفه تنامي يلا علشان ننزل نفطر
بصيت له. .لا مش جعانه
قام ..انا بقول كلمتي مره واحده )
وراح دخل التواليت ياخد شاور و كان نسي ياخد هدوم خرج وهو عريان من فوق
كانت هيه بتسرح شعرها تتخض اول ما تشوفه كده
داليدا . انت انت خارج كده ليه
بص لها .. متخفيش انا بس نسيت اخد هدومي
بصيت له وهيه خايفه وراحت حطيت ايدها علي عينها بسرعه وهو بص لها )
وراح قرب منها وشال أيدها ..ممكن متخفيش يا داليدا +
داليدا بصيت له و تنزل دموعها ..سبني
جواد. انا مش هعمل لك حاجه بلاش تخافي
راحت تديه ضهرها ..البس حاجه بالله عليك
بص لها و خد نفس طويل اوي بكل حزن من خوفها بشكل ده و كان حزين اوي وراح جاب التيشرت ولابس
بص لها ..خلاص
راحت لفت وخدت نفس براحه ..يلا يا داليدا
و خدها ة نزلوا تحت و كانوا قاعدين علي سفره الاكل عفاف و داود و انصاري
قربوا منهم .. صباح الخير
كانت داليدا عينها في الأرض و مكسوفه كان عمال يبص لها و هيه مكسوفه بشكل ده ..يلا اقعدي
بصيت له ..تقعد فين لا طبعا
بص لها . وبعدين معاكي يا ماما اقعدي يا داليدا
عفاف ..لا انا يا هيه علي السفره
بص لها ..خلاص خليكي
وراح قام هو كمان بصيت له عفاف ..رايح فين
جواد..عماله تنسي أنها مراتي و جايه عليها اوي و كأنها حيوانه مش بني ادمه
نزل في الوقت ده ظافر وهو. مصدع و مكنش فاكر اي حاجه من اللي حصلت امبارح و قرب منهم استغرب لما لاقي جواد
اول ما داليدا نشوف ظافر راحت جريت وقفت ورا ضهر جواد بخوف يستغرب اوي ظافر من رده فعل داليدا
جواد .. متخفيش
قرب و قعد علي السفره جواد..يا بجحتك يا اخي
ظافر يستغرب ..ده انا بردوا
بص له. اه انت عامل نفسك ناسي انت كنت ناوي تعمل اي امبارح
بص له ..اعمل اي
بغضب ..والله
هز دماغه ..في اي
داود .جواد اهدا
ظافر ..هو في اي ماله ده
جواد مسكه من رقبته ..يا راجل يعني انت مش فاكر اللي حصل
ظافر ..حصل اي مش فاكر حاجه و اكيد مهما عملت مكنتش هعمل اللي انت عملته
بص له وهو متعصب اوي. .. لا ما انت كنت هتعمل كده و اسوء كمان
بص له و مكنش فاهم اي حاجه خالص و بص لكل و بص علي خوف داليدا منه
قام وقف ..هو حصل اي
جواد..كنت ها تعتدي علي مراتي
يتصدم و يتنح شويه كتير و بص له ..انت بتقول اي بتهزر مش كده
بص له .. وهو ده فيه هزار اصلا )
ظافر بص ل داود ..أيوة ما انا عارف انك ملكش في الشرب واصل و علشان كده مش فاكر
سرح و كان بيحاول يفتكر كل حاجه بدا يفتكر و يتصدم لما افتكر
راح قرب من داليدا ..انا اسف
اول ما لقيته قرب منها راحت صرخت و حطيت أيدها علي دماغها .. ابعد عني
جواد راح قرب منها بسرعه ..اهدي
فضلت تصرخ ..خلوه يبعد عني
يتصدم. انا اسف انا معرفش عملت كده ازاي صدقيني والله العظيم مكنش قصدي واصل
كانت حاطه أيدها علي ودنها و مش عايزه تسمع حاجه و كانت عماله تصرخ
جواد ..تعالي معايا
و خدها معاه وخرج بيها بسرعه و هيه كانت عماله تعيط راح ركب العربيه و فضلت تعيط بحرقه )
جواد. خلاص مافيش حاجه هو مش هيعمل لك حاجه خالص انا معاكي اهوه
بصيت له و هيه عماله تعيط بحرقه كبيرة اوي و كانت حالتها صعبه فضل يبص لها بحزن وراح رفع أيده وهو متوتر يحطها عليها ولا لا راح نزل أيده وفي سره ..هيه مش ناقصه خوف
بص لها ..خلاص علشان خاطري كفايه عياط طيب
داليدا ..انا خايفه اوي
فضل يبص لها راح مقدرش يشوف عياط داليدا راح شدها جوه حضنه و فضل يطبطب عليها لحد ما تهدي خالص
جواد .. خلاص علشان خاطري )
تهز دماغها و تبعد عنه اول ما تستوعب أنها في حضنه و ضم نفسها ...خلاص متخفيش
هزت دماغها و خدها وراحوا كلوا ..لا ماليش نفس
بص لها ..ممكن بلاش دلع بقا ويلا كولي والا
بصيت له ..والا اي بقا
ضحك ..ممكن يكون في عقاب مثلا
داليدا ..عقاب واي عقاب ده بقا أن شاء الله )
ضحك عليها ..حضن كبير
تتخض ..لا انا هاكل
و بنات تاكل وهو فضل يضحك عليها و كان عمال يبص ليها و هيه فضلت تاكل .. شوفت خلصت اكله كله ازاي
ضحك ..كده اجيب لك حاجه حلوة)
داليدا . اذا كان كده ماشي
و خلصوا اكل هما الاتنين وبعدين خدها و راحوا ركبوا العربيه وراح جاب لها حاجات من اللي بتحبها ..عايزه حاجه تاني
تهز دماغها ..لا كفايه كده لو عوزت تاني هقولك )
ضحك عليها وبص لها و فضلوا يمشوا مع بعض في بلد شويه وبعدين خدها وراحوا قعدوا في الأرض بتاعتهم
تبص علي الارض.
كبير جوي ده انتو علي قلبكم قد أكده
ضحك عليها ...اه شوفتي
بصيت له وراحت قامت وقفت بعيد خدت نفس طويل اوي و نزلت دموعها راح وراها وحط أيده علي كتفها ..مالك
بصيت له ..نفسي انام و اصحي الاقي نفسي معشتش ولا شوفت كل ده صعب اوي اوي عليا متخيل قد اي موضوع صعب ده لو الهوا لمس وشي كده انا بخاف يا جواد
بص لها وخد نفس طويل بحزن ..عارف انا اسف
بصيت له و تودي وشها الناحيه التانيه ... وياريت كلمه اسف كانت تغير كل ده
وراحت مشيت من قدامه وراحت ركبت العربيه ضرب الارض برجله بكل حزن وهو حزين اوي
وراح ركب العربيه وبدا بسوق كانت هيه عماله تبص من ازاز و من غير ولا كلمه
لحد ما وصلوا لحد القصر وراحت نزلت و طلعت تجري علي فوق
و هو خد نفس طويل بحزن و مر اليوم عليهم بشكل طبيعي ومن غير اي أحداث جديده و تاني يوم
و. داود راح ل زهره اللي كانت شغاله في الأرض وراح قرب منها .. تجوزيني
تبص له .. وه كيف
داود..تجوزيني عايزك
زهره ..لع انا بحب واحد تاني
تتحول عينه ل نظرات ناريه
اقراء وتحميل رواية صغيره في يد الشيطان كامله من هنا 👇👇👇
لقراء وتحميل الفصل التاسع من الرواية اضغط هنا 👇👇👇👇👇
وبكده خلص الجزء ده
بقلمي اية امير