أخر الاخبار

رواية مشكله في ليله الدخله الفصل السادس بقلم هويدا زغلول

رواية مشكله في ليله الدخله الفصل السادس بقلم هويدا زغلول 

مشكله في ليله الدخله

رواية مشكله في ليله الدخله الفصل السادس بقلم هويدا زغلول

روايات مصرية

الفصل السادس

بقلم هويدا زغلول

السادس

وروحت الشقه انا وأحمد وطبعا ماما وبابا 

ومني كانو معانا 


بابا /الف مبروك يا بنتي جوزك ده تحطي 


في عنيكي عمرك ما هتلاقي واحد زيه 

مشكله في يوم فرحي الفصل السادس

سعاد /اكيد يا بابا طبعا ربنا يخليك ليا وما


 يحرمني منك ابدا


الام /حبيبتي الف الف مبروك 


سعاد /الله يبارك فيكي يا قلبي 


والكل مشي ودخلت سعاد اوضه النوم 

قصص وروايات ، انت لي ، novel

احمد /الف الف مبروك يا حبيبتي 


سعاد /الله يبارك فيك وفي شقه ام سعاد 


الجرس كان عامل يرن 


ام سعاد /اي مين اللي بيخبط كده وفتحت 


كانت ام نفين 


ام نفين /انتو عايزين اي تاني مننا فلوس 


فؤاد جوزي وجوزك خدها انما بنتي تتعب 


نفسيا لا لحد كده ولازم تقفوا عند حدكم 


ام سعاد /حلو اوي المسلسل ده وبعدين تاني 

مشكله في ليله الدخله الجزاء السادس

جوزك كان واخد الفلوس دي من جوزي احنا 


كل شويه هنتكلم في الحوار ده خلصنا بقي 


ام نفين /حق بنتي انا هجيبه وخليكي ميديا


الامان للغريبه بكره تعرفي انها هي 


السبب في كل شي لان عمر ما بنتي غارت 


من بنتك ولا حطتها في دماغها سلام 


الاب /عايزه اقولك حاجه ام نفين مش بتكدب 


ام سعاد /انت بتقول اي بعد اللي شوفته 


بعينك بتقول كده 

رواية مشكله في ليله الدخله الفصل السادس

الاب /انا واثق من كلامي انا حاسس ان بنت 


اخويا معملتش حاجه مش عارف ليه 


الام اه مهي بنت اخوك بس بقولك اي كله 


الا بنتي مفهوم انا مش هقبل حد يجي 


جمب بنتي ويلا بينا بقي علشان نروح لابنتك 


الاب /حاضر هلبس وبابا وماما جم عندي 


وكنت شيفاه الفرحه في عنيهم كبيره اوي 


سعاد /ماما حبيبتي تعالي 


الام / الف الف مبروك يا حبيبتي 


الاب /اوعي بقي بنتي حبيبتي 


احمد /اتفضلوا يا جماعه وافقين كده ليه 


الاب /مبروك يا احمد يا حبيبي 


احمد /الله يبارك فيك يا عمي 


سعاد /امال فين مني مجتش معاكوا ليه 


الام /معرفش انا بحسبها جت علي هنا 


سعاد /هتصل بيها اشوفها فين واتصلت 


علي مني وكان تلفونها غير متاح 


سعاد /ده موبيلها غير متاح ليكون حصل لينة 


حاجه 


احمد /ليه القلق ده الفتره اللي فاتت كانت 


تعبانه جدا معاكي ممكن تكون نامت ولا حاجه 

مشكله في ليله الدخله 

سعاد /اه خلاص خليها برحتها بقي وبعدها 


الجرس رن فتح احمد 


احمد /اهي مني جت اهي 


مني /الف الف مبروك يا احمد فين تؤمي 


احمد /جوا وكانت قلقانه عليكي اوي 


مني /حبيبتي هو احنا لينا غير بعض مبروك 


يا قلبي في عروسه قمر كده والكل فضل قاعد 


وبعدين تلفون مني رن 


سعاد /مين بيرن 


مني /لازم ادخل ارد جوا 


سعاد /ليه قولي يابت ده انا افرحلك 


مني /والله فاهمه غلط اوعي بس 


سعاد /لما اقوم اسمعها بتكلم مين 


احمد /اقعد هنا بطلي رخامه بقي هههههههههههه


وفي الأوضه كانت مني بتتكلم بصوت واطي 


مني /انت ليك عين تتصل بيا تاني 


محمود /هي فعلا اتجوزت 


مني /اه علشان انت اهبل لولا انا كنت روحت 


في ستين داهيه 


محمود/انا مش مصدق أن سعاد  راحت مني 


مني /انا اصلا خرجتك من مصيبه كنت هتروح 


في داهيه فيها حد يعمل كده تبعت الرسائل 


من رقمك يا غبي 


محمود /مني انا مليش غيرك سعاد لازم تطلقك


مني /انا عندي حل تاني بس انت توافق 


عليه وانا هساعدك فيه 


محمود /معاكي في اي حاجه 

رواية مشكله يوم فرحي 

سعاد /انا اقدر اجيب سعاد شقتك وبعدين 


انت بقي توريني شطارتك وجوزها يعرف 


يتبع

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية مشكله في ليله الدخله  )

يجب أن تكتب 5 تعليقات اولًا كي تظهر لك الحلقة.

  1. الفصل السابع من هنا

تعليقات