ستعجبك

رواية فيروز الاسد الفصل العاشر بقلم عفاف نصر

رواية فيروز الاسد الفصل العاشر بقلم عفاف نصر


رواية فيروز الاسد الفصل العاشر

 بقلم عفاف نصر  


في نفس الوقت في غرفه زينب 


أسد بغضب :اي اللي بتقوليه ده 


زينب بخبث:بقول اللي هيحصل يا روحي  وأكملت بحب وهي تتعلق برقبه أسد أسد انا بحبك لي مش عايز تفهم ده 


أسد بكل غضب زقها بعيد عنها وانا مش بحبك افهمي بقا وابعدي عن فيروز يا زينب لأنك لو فكرتي تاذيها صدقني هتندمي 

وكان على وشك مغادره الغرفه ولكنه توقف مكانه عندما استمع الي زينب وهي تهتف 


زينب ببرود:اي رايك لو البلاد كلها عرفت ان حبيبه القلب كانت ممسوكه في قضيه زنا تخيل اي اللي ممكن يحصل  واي اللي ممكن يطلع عليك يا حبيبي 


أسد بغضب شديد مسكها من شعرها بعنف  اي اللي بتقوليه ده يا زباله 


زينب بخبث اي غلطانه انا مش دي الحقيقه وأكملت بوقاحه وهي تتلعب بقميص أسد اي رايك اما تقضي الليله دي معايا صدقني هخليك تنسى فيروز خالص 


أسد بقرف زقها بعيد عنه للاسف اتغيرتي كتير يا زينب وتغيرك للاسوا وانا بقيت اقرف منك انا صابر عليكي لحد دلوقتي عشان خاطر امي وابويا غير كده كان زماني خلصت منك من زمان وتركها وغادر الغرفه.... 


في وقت لاحق


كانت فيروز تجلس على الفراش شارده في الشرط الذي وضعه أسد ولكنها اتنفضت من مكانها عندما أحست بيد تجذبها

رواية أنتيخريستوس

اتنفضت واقفه ولكن هدا ذاعرها عندما شاهدت أسد مستلقي على الفراش بكل برود


أسد ببرود :مالك اترعبتي كده


فيروز بقوه :انا مش قولتلك متلمسنيش يا بني آدم انت ولا انت مش بتفهم ولكنها ابتلعت باقي كلماتها شاهقه بفزع عندما انتفض واقفا من على الفراش وعلامات الغضب تترسم بوضوح على وجه


قبض أسد على ذراعها جذبا اياها نحوه لتصطدم بصدره


أسد بحده : وهو يقبض على ذراعيها لسانك ده لو متعدلش صدقيني هقطعهولك


دفعته فيروز بعيد عنها بقوه


فيروز بسخريه : ولا تقدر تعمل حاجه لأنك لو فكرت تعمل حاجه صدقتي هتندم يا أسد لان فيروز القديمه خلاص ماتت..


أسد بسخريه :عايزه تعرفي اقدر اعمل كده ولا لا انهي كلامه حذبأ اياها نحو صدره ثم اطبق شفتيه على شفتيها بعنف مبتلعا داخل فمه صراختها صرخت بالم عندما بدا يلتهم شفتيها بكل عنف ظلت فيروز تضربه بيديها الضعيفه على صدره ولكنه لم يبالي بها وجذبها نحو الفراش( وتسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح🙈) 


بعد مرور فتره ليست بقصيره كانت فيروز تنام على صدر أسد ودموعها تنزل على خديها واسد يضمها إليها بتملك 


أسد بزهق ما خلاص بقا يا روز وبعدين دي اول مره يعني يا حبيبتي 


فيروز بسخريه : انا دلوقتي عرفت اد اي انت شخص مقرف وشهواني انت كل اللي فارق معاك جسمي مش اكتر يا أسد ؤكل مره يحصل بنا حاجه بتبقى بطريقه أسوأ من اللي قبلها انا حقيقي بقيت اكرهك واقرف من جسمي بسببك 


أسد بغضب ضربها بالقلم بكل عصبيه بتقرفي من جسمك يا فيروز طيب اعملي حسابك ان كل يوم هيحصل كده انا هخليكي تكرهي نفسك بجد


فيروز لنفسها. انا فعلا بقيت اكر"هك يا أسد على اد ما كنت بحبك مش هقدر اكمل معاك لأنك وجعتني وجرحتني اوي انت كنت ليا كل حاجه حلم جميل بس بقيت كابوس بشع بخاف منك اوي.. الظاهر ان ادم كان عنده حق في انك مبتحبنيش لأنك لو فعلا بتحبني كنت رفضت العرض بتاع ابوك واخذتني ومشينا من الصعيد لكن انت اخترت عيلتك و انا بالنسبه ليا مجرد شهو"ه انت فعلا ك"سرتني بس كفايه اوي كدا انا همشي وهبعد عن الصعيد كله


أسد بحده. بتفكري في ايه


فيروز بخبث :انا عايزه اخرج لو سمحت انا تعبت من المكان وعايزه نروح سوا اي مكان


أسد بابتسامه:وماله نخرج النهارده سوا


فيروز بخبث:شكرا لو سمحت قوم بقاعشان اقوم اغير


أسد بغمزه:ما تقومي هو انا حوشتك


فيروز: لو سمحت يا أسد ارجوك


أسد: ماشي سماح المره دي


بعد مده بتنزل فيروز واسد ماسك في ايديها بقوه كأنه عارف انها بتفكر في الهروب


على السفره


أسد.:صباح الخير


صباح النور


سليمان بحده: شوف يا ابني دلوقتي لازم تعدل بين مرتاتك


هتبات عند زينب ليله وعند فيروز ليله 


اسد:...


يا ترى رد فعل أسد هيبقى اي على كلامه والده شاركوا يا جماعه برأيكم وياريت التفاعل يزيد شويه وانا اتاخرت في تنزيله لان كان اتكتب واتمسح تاني 🙂


#فيروز_الاسد 

#الكاتبه_عفاف_نصر

  1. الفصل الحادي عشر من هنا

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -