ستعجبك

رواية فيروز الاسد الفصل الحادي عشر بقلم عفاف نصر

 

رواية فيروز الاسد الفصل الحادي عشر بقلم عفاف نصر

رواية فيروز الاسد

 الفصل الحادي عشر 

بقلم عفاف نصر 

(11)


سليمان بحده: شوف يا ابني دلوقتي لازم تعدل بين مرتاتك


هتبات عند زينب ليله وعند فيروز ليله 


اسد بصدمه اي اللي بتجوله ده يا بوي 


سليمان بحده بقول اللي لازم يحصل يا اسد انت لازم تعدل بينهم هم الاتنين لان زينب كمان مراتك وليها حقوق عليك وربنا ميرضاش بالظلم يابني 

روايات عالمية

نظر أسد الي فيروز بحيره ولكنه وجدها تاكل بصمت ولا تعير للحديث اي اهتمام 


اسد بهدوء وهو ينظر الي فيروز معاك حق يا بوي 


نظرت اليها فيروز وابتسمت بسخريه 


فيروز بهدوء عن اذنكم 


اسد ببرود كملي اكلك انتي مكلتيش حاجه ولكنها ذهبت وتركته ولم تعير لحديثه اي اهتمام


بعد مرور فتره في غرفه اسد 


اسد بعصبيه في اي مالك متغيره كده لي 


فيروز ببرود مالي ما انا كويسه اهو 


اسد بهدوء فيروز لو مش عايزني اروح عند زينب مش هروح 


فيروز بلامبالاه وانا مقولتيش كده وبعدين زينب مراتك وليها حقوق عليك 


اسد بصدمه معقول مش غيرانه ولا همك الموضوع 


فيروز ببرود وانا اغير لي هي مراتك زي ما انا مراتك وده حقها 

روايات pdf

اسد ماشي يا فيروز وانا هعمل اللي انتي عايزه والنهارده هبات عند زينب وتركها وغادر الغرفه بل القصر كاملا 


فيروز بدموع  انا وانت مننفعش لبعض يا اسد حتي لو كنت بحبك مش هينفع اكمل معاك لانك هتفضل شايفني واحده ر*خيصه مهما حصل عشان كده انا لازم امشي من هنا في اسرع وقت  


في غرفه زينب 


زينب بعصبيه وانا مستحيل اعمل كده انا اه بكر*هها بس متوصليش ان اعمل كده فيها 


مجهول بعصبيه  انتي لازم تنفذي ده عشان اسد يبقي ليكي وفيروز تطلع من حياته للابد 


زينب بتوتر بس انا مقدرش ا*ذي فيروز لو ده حصل اسد ممكن يقت*لها مش يطلقها 


مجهول بخبث لا ده مش هيحصل اسد بيحبها هيكتفي بس ان هو يطلقها هو ميقدرش يا*ذيها 

رواية الجريمة والعقاب

زينب بتوتر بس 


مجهول بحده من غير بس انتي هتنفذي اللي قولتلك عليه عشان اسد يبقا بتاعك 


في وقت لاحق 


كان اسد يجلس في غرفه زينب 


زينب بتوتر وهي تجلس بجانب اسد 


زينب بهدوء اسد انت بتحبني 


اسد بهدوء لي بتسالي السوال ده 


زينب  مفيش بس كنت عايزه اعرف انا بالنسبالك اي يعني انت زمان اتجبرت تجوزني بعد اما فيروز هربت عشان سمعه العائله مع ان انت مكنتيش بتحبني ودلوقتي بقيت بحس انك بقيت تكر*هني يا اسد 


اسد بهدوء وهو يمسك يديها لا طبعا انا مش بكر*هك يا زينب انتي بنت عمي قبل كل حاجه بس تصرفاتك هي اللي غلط هي اللي بتخرجني عن شعوري.. 


زينب هو ناقصني حاجه عشان تحب فيروز ومش تحبني يا اسد مع ان انت عارف ان انا بعشقك لي مش حبتني نص الحب اللي حبيته لي فيروز 


تفاجأه اسد بسوالها ولكنها اجابها بهدوء قلبنا مش بايدنا يا زينب وصدقني كلها فتره وهطلقك عشان تشوفي حياتك وتختاري شخص يحبك بجد وتكوني انتي الوحيده اللي في حياته 


زينب بدموع بس انا مش عايزك تطلقني يا اسد وبعدين معقول انت لسه بتحب فيروز بعد اللي حصل ليها 


اسد بتنهيده فيروز كانت لسه بنت يا زينب 


زينب بصدمه ايه ازاي ده وهي كانت ممسوكه في شقه دعا*ره


اسد بهدوء ده اللي لازم اعرفه بس اللي حصل لفيروز كان بفعل فاعل واكمل وهو ينظر اليها يلا قومي نامي وانا كمان هنام عشان عندي اجتماع بكره بدري 


زينب بابتسامه هزت رأسها بهدوء


في ناحيه اخري كانت فيروز تحاول الخروج من القصر ولكنها تفاجات باحد يضيع يديه علي كتفيها


استدارت فيروز بحذر ولكنها تفاجات ب...... 


يتبع... 


يا تري زينب هتنفذ اللي المجهول طلبه منها حتي بعد كلام اسد معها ولا لا وياتري مين المجهول وفيروز شافت مين توقعاتكم للبارت الجديد وعارفه ان ده صغير بس انا حرفيا مش قادره اكتب ولو التفاعل علي الروايه رجع زي الاول هنزل كل يوم فعايز تفاعل جامد يا قمراتي♥🖇

#فيروز_الاسد 

#الكاتبه_عفاف_نصر

  1. الفصل الثاني عشر من هنا

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -