أخر الاخبار

رواية سلفتي الملعونه الفصل العاشر بقلم هويدا زغلول

 المجد للقصص والحكايات

 رواية سلفتي الملعونه 

#الحلقه العاشر 

#بقلم هويدا زغلول


سماح :مالك يا احمد 


احمد : اسمعي يا .......


سماح :خدامتك سماح هههههههههههه 


احمد :ابعدي عني وعن عيالي احسنلك 


سماح:وهو انا كنت قربت منا بعيد اهو اوريك القرب 


بيكون ازاي يا احمد 


احمد :هو انتي اي وعايزه مننا اي 


سماح :هعوز منك اي يا احمد عايزك تحبني مثلا 


علشان انا روحي فيك عايزك تحس بيا مثلا 


معقول اكون انا الانسانه الوحيده اللي حبتك 


معقول اكون حلم حياتي انك تكون اي حضني يوم مثلا 


لا لا خالص منا بعيد عنك اهو 


احمد :هو انتي بتقولي اي 


سماح :بقولك أنا بعيده عنك وعن حياتك 


احمد : وشهد اللي عايزه تجوزيها اخوكي 


سماح :هي اللي جت وعيطت ليه علشان يتجوزها 


احمد :وانتي ملاك برئ صح 


سماح :مش بقولك أن انت ظلمني والله ما حد حبك قدي 


انا اتجوزت اخوك علشان طول عمري كنت بتمني 


إن اتجوزك انت 


احمد :اه ونزل للأرض جاب الروب وحطه عليها 


سحرك وسحر جمالك مش هياثرو فيا وسبها ومشي 


شيماء :عملت اي 


احمد :لمي هدومك 


شيماء :هنروح فين 


احمد :هنسيب البيت ده ودلوقتي


شيماء :هو فيه اي اللي حصل 


احمد :شيماء البيت ادمر خالص 


شيماء :طيب هنروح فين 


احمد :هنروح في اي داهيه البيت ده مبقاش ليه أمان 


شيماء :طيب انت عملت اي معاه اخوك 


احمد :مش موجود تحت يلا بقي ونزل وكانت سماح 


عامله تبص عليهم وهما نازلين


سماح :الوحيد اللي مش عارفه اعمل معاه حاجه 


واتصلت ب الدجال اللي بتتعامل معاه 


سماح :الو ايوه احمد ساب البيت 


الدجال :واي المشكله 


سماح :هشربه ازاي دلوقتي ده الوحيد اللي عايزه يكون 


خاتم في صباعي 


الدجال :اقدر اعمل كده وهو مش موجود في البيت 


سماح :ازاي 


الدجال :بس ده ليه حساب خاص اوي 


سماح :هعملك اللي انت عايزه 


الدجال :لا انا مليش إلا في الفلوس وبس 


سماح :هديك اللي انت عايزو وجه يحيي 


هقفل دلوقتي يحيي جه 


يحيي :بتكلمي مين 


سماح :مش وقته اقعد عايزه اتكلم معاك 


يحيي : خير فيه اي 


سماح :اخوك ساب البيت 


يحيي :وانتي عرفتي منين 


سماح :اه اصل فيه حاجه موجوده في الوش اسمها عيون 


إه معلش هتعرفها منين مهي مش عندك 


يحيي :بتتكلمي كده ليه 


سماح :اصل هقولك اي يعني 


يحيي : عرفتي منين أنهم سابو البيت مش يمكن خرجوا 


سماح :واخدين هدومهم معاهم 


يحيي :احسن خليهم يمشوا 


سماح ؛قولتك البيت ده في آثار ومش هيجي أبا ب دم اخوك 


يحيي :طيب والعمل 


سماح :اخوك لازم يرجع البيت 


يحيي :وهو انا اعملها ازاي دي 


سماح :هو أي انت حمار مش بتعرف تعمل اي حاجه 


لازم اقولك علي كل حاجه 


يحيي :اهدي والنبي اوعي تزعلي 


سماح :انا كل حاجه بعملها 


يحيي: حاضر هعملك اللي انتي عايزه والله بس أهدي


سماح:مش امك كتبت ليك نصيبك في البيت ده 


يحيي :ايوه 


سماح :انا هحل الموضوع بس تكتب ليا نصيبك ونصيب 


امك مفهوم 


يحيي :بكره هعملك كده 


سماح :ماشي انا خارجه دلوقتي 


يحيي: طيب رايحه فين بس


سماح : وده من امتى يا يحيى ان شاء الله


يحيي : خلاص ماشي اخرجي 


سماح : مش هتاخر وخرجت وراحت للدجال


الدجال : معقول جبت فلوس بسرعه قوي كده


سماح : اسبوع بس والفلوس تبقى عندك


الدجال : مش فاهم جايه ليه طيب دلوقتي 


سماح : ارجوك اعمل اللي اتفقنا عليه وفلوس هتكون عندك


الدجال : لا حضرتك اشوف الفلوس بعيني 


سماح : انا قلت لك حاجه يكتب لي البيت وانا ها بيعه


الدجال : مش شغلتي


سماح : انت عارف ان البيت تحته اثار انا مش عايزاها


الدجال : عايزه ايه يا سماح


سماح : عايزه احمد


الدجال : الموضوع دخل في مشاعرو كده هتخرب


سماح : قلت لك انا مش عايزه حاجه من الدنيا دي غير أن 


 احمد يحبني وبس


الدجال : وكده كل حاجه هتروح يا سماح


سماح : قلت لك مش عايزه زفت حاجه


الدجال : طيب هو جوزك


سماح : عادي يعني زي ما قتلت امه هقتله


وبعدين يحيي دلوقتي ميقدرش يقولي علي حاجه لا 


يحيي :علشان عبيط 


سماح :يحيي هو انت جيت هنا ازاي


يحيي :،خوفت عليكي مشيت وراكي ولما جيتي هنا 


خوفت اكتر دخلت 


الدجال :هو ده جوزك مش قولتك هنروح في داهيه 


سماح :قولتك هو زي الخاتم في صباعي


يحيي :علشان عبيطه انا فعلا شربت مره من القرف بتاعك 


بس بعد كده لا لما شوفتك بتشربي لامي كنت بعمل كل 


حاجه معاكي حب 


سماح :حب اي انت عمرك ما حبتني 


يحيي :علشان عبيطه انا فعلا حبيتك وعرفت أن 


انتي السبب في موت امي وسكت بس ليه كل ده


الدجال :, علشان الاثار بيتكم فيها اثار كثيره


سماح : اسكت انت انا عمري ما حبيتك يا يحيى


يحيي : ليه عملت ليكي اي 


سماح :علشان بحب اخوك 


الدجال :اخرسي 


سماح :لا مش هخرس وهتجوز اخوك يا يحيي لأن مش 


شيفاك راجل 


يحيي مسك السيخ اللي كان موجود وقتل بيه سماح 


يتبع 

رواية سلفتي الملعونه الفصل العاشر بقلم هويدا زغلول


اخر جزء بليل انشاء الله غصب عني في تأخير القصص 

  1. الفصل الأخير 

تعليقات