أخر الاخبار

رواية القاتل المجهول كامله بقلم هويدا زغلول

رواية القاتل المجهول كامله بقلم هويدا زغلول 

رواية القاتل المجهول كامله بقلم هويدا زغلول


روايه القاتل المجهول الجزء الاول

بقلم هويدا زغلول 


روايه القاتل المجهول الحلقه الاولي بقلم هويدا زغلول


روايه القاتل المجهول الفصل الاول بقلم هويدا زغلول 




ندي :كفايكم شرب بقي 


منه :يابنتي في أي هو انتي لسه بتتعملي انك صغيره بالضفاير 


ندي :لا عارفه أن انا كبيره بس 


لازم يعني اشرب وابقي زيكم 


صافي :بت انتي فصيله قومي روحي 


ندي :ماشي انا مكنتش جايه اصلا 


لولا منه في اللي فضلت تزن 


منه :اقعدي بقي يا ندي رايحه فين اسكتي شويه يا صافي 


صافي :مش شيفاه بتتعامل معانا 


كان احنا في مدرسه ازاي 


منه :خلاص خلاص هي خايفه علينا 


ندي :بجد انتو ازاي كده 


مريم:انتي عايزه اي يا ندي 


ندي :عايزه تشوفوا مستقبلكم مينفعش 


كده والله حرام عليكم 


صافي :نعمل اي يعني ما احنا بنشتغل 


الصبح وبليل بنفك شويه 


ندي :هو الفك بالنسبه ليكم القرف ده 


منه :بجد هو انتي مش حاسه ان 


عيشتك ممله 


ندي :ليه ممله مانا بعمل كل اللي نفسي فيه 


صافي :ايوه يا بنتي هي مش بتشرب 


اللبن ساده بتشرب معاه هوت شوكلت 


مريم : ههههههههه ولازم تغسلي اسنانك 


قبل ما تنامي 


صافي : ههههههههه 


ندي :انا ماشيه 


منه :يا ندي ندي اصبري انتو رخمين 


اوي والله اصبري يا ندي 


ندي :خليكي انتي انا همشي 


منه :قولتك اصبري بقي هروح معاكي 


ندي :طيب هستناكي برا 


منه :ماشي هجيب حاجتي بس 


وكانت وافقه لوحدها في الشارع 


وجه شاب وقف جنبها 


ندي : حرام عليك يا احمد خضتني 


احمد :حضرتك رايحه فين 


ندي :هروح بقي 


احمد :انا نفسي اقولك حاجه من زمان 


بس خايف تقولي لانسه صافي 


ندي :اي محتاج فلوس قول كام 


احمد :فلوس لا مش محتاج فلوس 


ندي :امال اي يا احمد قول والله ما 


هقول لحد 


احمد : انتي مش شبهه الناس دي 


ليه انتي معاهم 


ندي :مليش صاحب غيرهم 


احمد :بس هما مش كويسين والله 


ندي :اعمل اي بخاف اعيش لوحدي 


المهم اني عمري ما هبقي زيهم 


احمد :بجد اتمني انك تبعدي عنهم 


ندي : المهم أن مبقاش زيهم 


منه :اي يا زفت واقف كده ليه 


احمد :كنت هجيب تاكسي بس 


استاذه ندي قالتلي اصبر 


ندي :خلاص يا احمد ادخل انت 


احمد :حاضر 


منه :يلا بينا الواد ده كان عايز اي 


ندي :ولا حاجه بس مكنتش عايزه اقف 


لوحدي قولت يقف معايا لحد ما تيجي 


منه  :الخدام ذوقك وحش اوي 


ندي :ذوق اي يا متخلفه انتي امشي 


منه :ياريت كلام صافي مش يكون زعلك 


ندي :اتعود عليها خلاص 


وفي فيلا صافي 


مريم :البت دي شيفاه نفسها اوي 


صافي :نفسي اكسر منخيريها 


بس منه رفضا 


مريم : هي لازم منه تعرف يعني 


صافي :قصدك اي 


مريم :نتصرف احنا يعني 


صافي :والله عندك حق ووقع احمد 


الكوبايات 


صافي :انت اعمي يلا 


احمد :انا اسف حقك عليا 


صافي :غور من هنا يلا 


احمد :حاضر 


مريم:انتي مش بتخافي بما بتقعدي معاه 


لوحدك في الفيلا 


صافي :يابنتي بيمشي مش بيبات 


مريم:خدي بالك برضه 


صافي :احمد ده عبيط والله 


مريم :طيب هقوم اروح 


صافي :باتي هنا انهارده 


مريم :لا لا هقوم اروح المهم شوفي 


هتعملي في الموضوع ده 


صافي :موضوع اي 


مريم :هنكسر ندي ازاي 


صافي :الصبح بقي نكون فايقين 


احمد :عايزه حاجه يا انسه انا همشي 


مريم :اه تعالي وقف ليا تاكسي 


احمد :حاضر ماشي 


صافي :طمنيني اول ما تروحي 


مريم :ماشي وبعد ساعه اتصلت 


صافي ب مريم 


مريم :والله كنت لسه هكلمك 


صافي :ا ح ق ي ن ي 


مريم :مالك يا بت صافي فيكي اي 


واتصلت ب منه 


منه :عايزه اي يا زفته 


مريم :شكل صافي غيبوبه السكر 


جت ليها تاني 


منه :اي طيب هتصل ب ندي هنروح 


عالفيلا 


مريم :بسرعه والكل جري عالفيلا 


ولقاه صافي وقعا من سلم الفيلا وميته 


يتبع 


الحلقه الثانيه

روايه القاتل المجهول الجزء الثاني


بقلم هويدا زغلول


ندي :محدش يلمس حاجه 


منه :اه ليه عملت في نفسها كده 


مريم :والله مش عارفه هي كلمتني 


وكلمه وحده اللي قتلها الحقني 


ندي :البوليس جاي في الطريق 


مريم :ازاي تعملي كده اكيد احنا 


كمان هنروح في داهيه 


ندي :ليه بس 


مريم :بوصي وانتي تعرفي مخدرات 


وشرب وقرف 


ندي :احنا هتقول أننا أصحابها 


منه :فين احمد 


مريم :مشي معايا من بدري 


ندي :هو فين تلفونها 


مريم :معرفش اي حاجه انا جيب لقتها 


كده طلعت برا لحد ما جيتوا 


ندي :تمام حد معاه رقم احمد ده 


مريم :ايوه انا 


ندي :طيب هاتي لنا تكلمه 


مريم :عايزه ليه مش فاهمه 


ندي :احنا عارفين أن صافي كان 


عندها كاميرا هنا في الفيلا عايزين 


منه :ايوه عندك حق 


ندي :هاتي الرقم يلا 


مريم :اعصابي سايبه مش قادره اقف خالص 


ندي :الو ايوه يا احمد 


احمد :ايوه مين معايا 


ندي :انا ندي صاحبه صافي 


احمد :استاذه ندي خير في حاجه 


ندي :اه بقولك اي يا احمد كان في 


كاميرات في فيلا صافي احنا عايزين 


نوصلها 


احمد :هو حضرتك في الفيلا


ندي :صافي ماتت 


احمد :حضرتك بتقولي اي معقول 


ندي :احمد فين الكاميرات البوليس جاي 


احمد :انا جاي حلا سلام 


ندي :الواد ده عبيط ولا اي 


مريم :اي قالك اي 


ندي :قفل السكه وبيقول جاي 


منه :انا خايفه احنا نروح في داهيه 


والبوليس جه 


الظابط :خير في أي 


ندي :صاحبتنا كلمتنا وبعدها جينا 


لقينها مقتوله 


الظابط :هي عايشه لوحدها في الفيلا 


مريم :ايوه باباها ومامتها مسافرين 


وهي عايشه لوحدها 


الظابط :وهي كلمتكم انتو التلاته 


مريم :احنا اصدقاء وكلمتني انا وجينا 


كلنا 


الظابط :تمام 


احمد :اي ده 


الظابط :وانت مين انت كمان 


احمد :انا بشتغل معاه استاذه صافي 


الظابط :اي وكلمتك انت كمان ولا اي 


احمد :لا استاذه ندي اللي كلمته 


الظابط :ليه يا استاذه 


ندي :علشان احنا منعرفش الكاميرات 


فين وهو اللي يعرف مكانها 


الظابط:وعلي أساس احنا مش هنعرف يعني 


ندي :هو حضرتك بتتكلم معانا ليه كده 


الظابط :اتفضلوا برا دلوقتي بس محدش 


يمشي عقبال ما نخلص الاجراءات 


استني انت يا احمد 


احمد :وربنا انا ما عملت حاجه


الظابط :عارف عارف عايزك بس تكلمني 


عن القتيله هي اسمها اي 


احمد :اسمها صافيناز والدلع صافي 


الظابط :تمام يا احمد فين الكاميرات بقي 


احمد :في كاميرا هنا وفي كاميرا قدام الفيلا والشاشه في اوضتها 


الظابط :امممم تمام ماشي تعالي معايا 


وطلع شاف الكاميرات وشاف صافي وهي طالعه علي السلم بعدها بنص ساعه 


صافي اترمت من فوق والكاميرا


مش موضحه اي حاجه حاجه خالص 


غير أنه انتحار 


الظابط :اتفضلوا معايا 


ندي :علي فين 


الظابط :ناخد اقولكم في القسم 


مريم :اقوال اي انا مليش دعوه 


الظابط :والله الكاميرات موضحه انكم 


كلكم كنتوا قاعدين وهي بتشرب 


مخدرات وممكن وحده فيكم تكون السبب في اللي حصل ده 


منه:لا طبعا صافي دي اكتر من اخت 


الظابط :هناك هنعرف كل حاجه 


مريم :هي مش كاميرا الشارع أكدت 


ان كلنا خرجنا. محدش فينا رجع تاني 


الظابط :حضرتكم هتفضلوا بالذوق 


ولا استعمل القوه معاكم 


ندي :يلا بينا 


مريم :اوعي ايدك منك لله انتي السبب 


انتي اللي بلغتي 


منه :كان لازم تبلغ طبعا 


مريم :طيب اتفضلوا قدامي وراحوا القسم 


ندي :حضرتك احنا قاعدين كده من امبارح ومحدش اتكلم معانا انا ليا أهل 


واكيد قلقانين عليا 


الظابط :واضح قدامي انك دكتوره 


ازاي كنتي معاهم 


ندي :حضرتك انا ولا بشرب ولا بعمل حاجه وملبس خالص في الكلام ده 


بس هما اصاحبي والله كويسين 


الظابط :حضرتك عرفتي احنا لقينا 


اي في اوضه نومها 


ندي :لا معرفش 


الظابط :السي دي دي بتاعك انتي 


ندي :بتاعتي ازاي مش فاهمه


الظابط :فيها وانتي بتغيري 


هدومك في اوضه نومها 


ندي :انا يستحيل تعمل اي ليه 


الظابط :ممكن اعرف انتي كنتي بتغيري 


عندها ليه 


ندي :كنا بنعمل الاكل وهي يومها وقعت 


علي هدومي الاكل بدون ما تقصد .وطلعت لبست حاجه من عندها بس من 


اوضه نومها معرفش أنها حاطه كاميرا 


فيها والله 


الظابط :كانت فصلها وبتشغلها عند اللزوم 


ندي :مش مصدقه 


الظابط :, معلش استني برا شويه 


ودخلت منه 


منه :ايوه حضرتك عايزني 


الظابط :انتي اللي حكايتك حكايه 


٣رجاله يامفتريه 


منه :مش فاهمه كلامك 


الظابط :٣سديهات وكل سي دي مع 


راجل شكل 


منه :انت بتقول اي انا مسمحلكش 


الظابط :اهمدي واقعدي وانا اوريكي 


وشغل السي دي وكانت منه في فيلا 


صافي في السرير 🥺🥺🥺


يتبع 


الجزء الثالث

روايه القاتل المجهول الجزء الثالث 

بقلم هويدا زغلول

منه :ينهار اسود هي كانت بتصورني 

الظابط :علي اساس انك متعرفيش 

منه :والله ما اعرف حاجه 

الظابط :اي كنتوا شغالين في الدعاره 

كمان انتي وهي 

منه : ارجوك انا بنت ناس والله 

الظابط :مهو واضح اوي انك بنت ناس

منه :ليك حق حضرتك تقول اكتر 

من كده بس.والله انا ظروفي وحشه 

جدا وكنت بعمل كده مقابل مادي 

كويس منها كل واحد من التلاته دول 

صافي ليها مصلحه معاه وكان لازم 

تخلني اعمل كده معاهم ولو حضرتك 

شوفت كويس السي دي هتلاقي 

ان كل واحد لازم يمضي ليا 

ورق لما يقوم 

الظابط :وليه تعملي في نفسك كده

منه :حضرتك لو شوفت حياتي قبل 

ما اعمل كده مش هتتكلم معايا 

الظابط :مهما كانت حياتك اشتغلي 

واصرفي علي نفسك ازاي تبقي كده 

منه :انا غلطانه والله وعمرها ما هتكرر 

تاني 

الظابط :اكيد مش صافي ماتت 

منه :والله العظيم انا توبت وبطلت 

اعمل اي حاجه غلط او اعمل حاجه 

زي اللي حضرتك شوفتها دي 

الظابط :انا لازم احبسك ٤ايام علي 

ذمه التحقيق

منه :ارجوك لا انا مليش في الحبس 

وافرج عن مريم وندي 

ندي :ممكن اعرف اشمعنا منه 

الظابط :نعم حضرتك 

ندي 'منه مشيت معايا اشمعنا هي 

اللي تتحبس 

الظابط :شوفت فديو ليها وهي بتتخانق 

معاها وبتهددها وانا مش مجبر ارد 

علي اسالتك

ندي :والله منه غلبانه اوي 

الظابط :حضرتك تقدري تروحي وتسيبنا 

نشوف شغلنا 

ندي :منه انتي مش محتاجه اي حاجه 

منه :لا ارجوكي متسبنيش 

ندي :انا معاكي والله وروحت مريم وندي 

منه :اشكرك جدا ام حضرتك مش قولت 

ليهم حاجه 

الظابط :انا عايز اعرف مين بقي اللي 

معاكي في الفيديوهات دي 

منه :هقول لحضرتك وفي فيلا كاظم 

كان قاعد بيفطر وجه ليه الخادم بتاعه 

كاظم :قولت كام مره محدش يجي 

يكلمني وانا بفطر 

عم يحيي :انا اسف حضرتك بس في واحد برا وبيقول أنه جاي من القسم 

كاظم :عايز اي يعني 

عم يحيي:عايز حضرتك وخرج كاظم 

كاظم :نعم خير 

العسكري:حضرتك مطلوب في القسم دلوقتي 

كاظم :انا انت عارف بتتكلم مع مين 

العسكري :اتفضل معايا لو سمحت 

كاظم طلع موبيله واتصل 

الو ايوه يا معاكي الباشا حضرتك 

أنا جالي استعاء من النيابه دلوقتي 

اه اه طيب ينفع انا اروح ب عربيتي 

تمام ماشي اتفضل وانا جاي وراك 

العسكري :تمام وراح القسم 

الظابط :ازاي انا قايل يجي معاك 

العسكري :والله هو كلم حد مهم وقالو 

ان هيجي ورايا 

العسكري :وازاي متتفذش الآومر 

كاظم :ممكن افهم حضرتك باعت ليا ليه 

الظابط :حضرتك استاذ كاظم 

كاظم :ايوه خير في أي 

الظابط :انا عندي جريمه قتل حضرتك 

تعرف صافي ابراهيم 

كاظم :امممم اعرفها خير 

الظابط :حضرتك ممنوع السجائر 

كاظم :انت عارف بتتكلم مع مين 

الظابط:عارف بس حضرتك هنا 

علشان يتحقق معاك 

كاظم :بتهمه اي بقي 

الظابط :صافي اتقتلت 

كاظم: وانا مالي 

الظابط :لما تشوف الفديو ده ممكن 

تعرف مالك 

كاظم :اي ده الفديو ده جه ليكن ازاي 

الظابط :كانت مصوراك 

كاظم :حضرتك انت عارف انا مين 

واسمي وسمعتي 

الظابط :اخر مره شوفت فيها 

صافي أمتي 

كاظم :من شهرين يعتبر وانا مليش 

مصلحه أن اقتلها

الظابط :مش يمكن عرفت بالفديو ده 

كاظم : انا اول مره اشوفه دلوقتي والله 

وجه تقرير الطب الشرعي واكتشف 

ان صافي كانت مدبوحه قبل الرمي 

واللي كان دبحها اشول ومنه و كاظم 

بيستخدموا الايد اليمين 

وفي بيت ندي موبيلها عامل يرن 

ندي :الو ايوه مين 

احمد :انا احمد 

ندي : خير يا احمد في أي 

احمد :ينفع اشوف حضرتك دلوقتي 

ندي :في حاجه يا احمد 

احمد :ايوه ياريت ضروري 

ندي :حاضر وقامت لبست ونزلت 

احمد :ازيك يا استاذه ندي 

ندي :الحمد لله خير في أي 

احمد :انا روحت الفيلا انهارده 

ندي :ازاي وهي مقفوله 

احمد :من الباب اللي ورا 

ندي :هو في باب وراا 

احمد :ايوه يبان حيطه محدش يعرفه الاانا وانسه صافي 

ندي :وازاي متقولش الكلام ده 

في القسم 

احمد :هقول والله بس كان لازم اخد 

حاجات من الاوضه 

ندي :حاجات اي مش فاهمه 

احمد :المصيبه أن السي دي وقع 

من المباحث 

ندي :في أي السي دي ده 

احمد :ده ليكي انتي وانتي في الحمام 

عندها كانت بتسجل ليكي 

ندي :ينهار اسود ليه تعمل كده 

احمد :مش عارف بصراحه ليه عملت 

كده وكان أحمد طالب عصير وبصت 

ندي لقيته بيشرب ب ايدو الشمال 

يتبع
روايه القاتل المجهول الجزء الرابع 
بقلم هويدا زغلول
ندي :اي ده هو انت بتتعامل 
بالشمال 
احمد :اه أشول 
ندي :انت غلبان اوي يا احمد 
احمد :والله زي حضرتك برضه غلبانه اوي بس خدي 
بالك من مريم 
ندي :ليه بتقولي كده 
احمد : مش كويسه ومش بتحبك 
ندي:للاسف عارفه 
احمد.: والله طيب ليه مصممه انك تعرفيهم 
ندي :مليش حد في الدنيا غيرهم 
احمد :مهما أن كان ملكيش حد لازم تبعدي عنهم 
ندي :ما خلاص اللي كانت مجمعنا ماتت 
احمد :احسن والله 
ندي :ليه بتقول كده 
احمد :انا كنت عايش معاها 
وعارف قد اي هي انسانه مش كويسه 
ندي :طيب ليه مش سبتها 
احمد :ظروف 
ندي :مانت لسه قايل ازاي اكمل مع وحده وانا عارفه أن سلوكها وحش ازاي انت بقي كنت شغال معاها 
احمد :انا لازم امشي المهم خدي بالك من نفسك 
ندي :وانت كمان ومشيت ندي 
وأحمد فضل يفكر في صافي ومعرفته بيها 
صافي كانت حلفه عند صديقه ليها وكانت عامله تشرب جامد 
احمد :كفايه بقي 
صافي :وانا مالك انت 
احمد :انا خايف عليكي انتي  والله 
صافي /انت اسمك اي 
احمد :اسمي احمد 
صافي :انا اول مره اشوفك هنا 
احمد :لسه جاي عند مدام نيره الاسبوع ده 
صافي :تمام يا احمد خد دول ليك 
احمد :شكرا اوي دول كتير والله 
صافي :بس بقي مش بحب الوش الكتير 
احمد :تمام بعد اذنك ومشي احمد والحفله خلصت وروحت صافي وشافت احمد عالطريق 
صافي :اركب 
احمد :شكرا هركب اتوبيس مش عايز اتعب حضرتك 
صافي :مش بقول الكلمه مرتين اركب 
احمد :حاضر وركب 
صافي :اي رايك في اللي يديك ٢٥الف جنيه 
احمد :حضرتك بتقولي اي 
صافي :اي السمع راح فين 
احمد :موجود بس مش مصدق 
صافي :تمام ماشي خلاص ولا تكن سمعت حاجه 
احمد :اعيش خدام تحت رجله 
صافي :مش لدرجه المهم ده الكرت بتاعي كلمني بكره ضروري 
احمد :حاضر ماشي 
صافي :هنزل فين 
احمد :اي مكان اعرف اركب منه حاجه ل امبابه 
صافي :اي امبابه دي 
احمد :منطقه يا هانم 
صافي :بوص هطلب ليك اوبر وأنا هحاسب عليه 
احمد :شكرا اوي وتاني يوم كلمها وراح ليها 
صافي :قولتي اسمك اي 
احمد :اسمي احمد ياهانم 
المجد للقصص والحكايات 
صافي :بوص يا احمد انت هتحط اللمبه دي في النجفه اللي في اوضه نوم نيره تمام  ويومين وتجبها ليا 
احمد :اشمعنا 
صافي :من غير اشمعنا قولت اي 
وبعدها هديك ٢٥الف جنيه 
احمد :موافق وعمل كده فعلا وكل فتره صافي تعمل نفس الحركه لحد ما عرفت أن نيره بتخون جوزها 
وبعتت ليها من رقم غريب 
نيره :ينهار اسود ومهبب ازاي ده مين عمل كده 
احمد :النسكافيه يا هانم 
نيره :غور برا دلوقتي وبعدين جلها مكامله من رقم غريب 
مجهول :ها اي رايك 
نيره :انت مين 
مجهول :الفديو ده لو اتبعت لجوزك رايك اي 
نيره :انت مين 
مجهول :وجوزك ليه ده لو نزل عالنت هيبقي تريند والله 
نيره :انت عايز اي 
مجهول ٢مليون جنيه 
نيره 

:كام 
مجهول :خلال الاسبوع ده يكون المبلغ جاهز واقولك هتعملي اي سلام 
وفعلا جهزت الفلوس واتصل تاني 
مجهول :حطي الفلوس في كيس زباله وخرجي انتي بنفسك 
نيره :واضمن منين انك مش هتعمل حاجه 
مجهول :مافيش ضمان اللي عايزه فلوس وخدها وفعلا عملت كده وخدت صافي الفلوس 
وراح احمد 
احمد :ممكن افهم فيه اي 
صافي:انت خلاص هتشغل معايا 
احمد :وبعدين 
صافي :مافيش نيره اصلا مش هتامن ليك بعد اللي حصل 
احمد منا عايز افهم اي اللي حصل 
صافي :انت تنفذ كلامي بس لاحسن هبعت اول الفديو ل نيره وانت ظاهر فيه وانت بتعلق اللبمه اللي فيها كاميره وشوف هي هتعمل اي فيك 
وفضلت صافي تستغل احمد 
وعلشان الناس اللي تعرفهم مكنش بيتكلم. 
وفي بيت ندي موبيلها عامل يرن ردت 
منه :الو ايوه الحقي مريم ماتت مقتوله في شقتها 
يتبع

 روايه القاتل المجهول الجزء الخامس 

بقلم هويدا زغلول
ندي :لا لا المصايب دي كتير عليا انا 
مش قادره استحمل 
منه :انا خايفه ومش عايزه اعمل اي 
ندي :انا مش هروح عندها 
منه :معقول هنسبها 
ندي :انتي عرفتي منين 
منه :جارتها معاها رقمي وقالت 
شموا ريحه مش كويسه فتحوا الباب 
لقوها مقتوله انا خايفه اوي 
ندي :ارجوكي امسكي اعصابك 
منه :ندي تفتكري هيجي علينا اليوم 
ندي :ليه انتي عارفه أن هما دائما 
كانو ماشين غلط 
منه :ارجوكي تعالي اقعدي معايا 
ندي  :مش هقدر انزل علشان ماما 
تعالي انتي وباتي معايا هنا 
منه  :جاليك دلوقتي ونزلت ندي 
راحت عند ندي 
ندي :تعالي يا حبيبتي 
منه :انا جسمي كله بيترعش 
ندي :اهدي بس تعالي 
منه : تفتكري مين اللي عمل كده 
ندي :مش عارفه والله 
منه :انا شكه في احمد 
ندي :احمد ده عبيط صعب يكون هو 
منه :هو الوحيد اللي مكنش بيحب 
الاتنين والباب خبط البوليس 
ندي :انتي بتقولي اي اهدي 
منه :اكيد جاين يخدوني 
ندي :منه انتي عامله حاجه 
منه :والله ابدا وفعلا فتحت 
ندي :ايوه يا حضرتك الظابط 
الظابط :تعالو معايا عالقسم 
ندي :دلوقتي 
الظابط :لو سمحت اتفضلي 
منه :مش قولتك وفعلا راحوا 
الظابط :اخر مره شوفتوا مريم امتي 
منه :قبل ما تموت ب يومين 
الظابط :اي ده انتو عرفتوا أنها ماتت 
ندي :الله يخربيتك بتعكي الدنيا 
الظابط :ولما عرفتي أنها ماتت مش جيتي بلغتي ليه 
ندي :علشان ميحصلش معانا اللي حصل دلوقتي ده 
الظابط :اه تمام وكان في أي تشوفوا 
بعض تاني 
ندي :احنا اصلا أصحاب 
الظابط :اصلا أصحاب انا عايز افهم فيه اي بقي 
ندي :حضرتك والله احنا مش فاهمين اللي بيحصل 
الظابط :وانا كل مكان لازم القي فيه سي دي ليكي يا ابله منه 
ندي :سي دي اي مش فاهمه 
الظابط :انتي اي حكايتك بقي 
منه :والله ما اعرف ومافيش حاجه 
حصلت غير اللي قولت لحضرتك عليها 
الظابط :اممم تمام ماشي اتفضلوا برا دلوقتي وجه تقرير الطب الشرعي وبرضه القاتل كان بيستعمل ايدو الشمال 
الظابط :البنات دي وراهم سر كبير وانا لازم اعرفه وعلشان معرفش يمسك حاجه عليهم سابهم 
ندي :اي حكايه السي دي بقي 
منه :ارجوكي انا عايزه انام 
ندي :والله تمام برحتك 
منه :ندي هقولك كل حاجه بس بعدين 
وموبيل منه رن 
الو ايوه تمام 
ندي :اي في أي 
منه :مامت مريم رجعت 
ندي :هي ليه جارتها كل شويه بتكلمك 
منه :انا كنت اقرب وحده لمريم 
وعلشان كده جارتها متعوده تكلمني 
انا هروح لمامتها 
ندي :دلوقتي 
منه :ايوه 
ندي :هاجي معاكي وراحوا هما الاتنين 
الام :مريم ماتت يا ندي 
ندي :ارجوكي اهدي يا حبيبتي 
الام : ليه يحصل فيها كده 
منه :اهدي يا حبيبتي واكيد القاتل 
هيتمسك والباب خبط 
الام :تعالي يا وفاء 
منه:وفاء ازيك عامله اي 
وفاء عاملين اي يا بنات 
ندي :هي مين دي 
منه :معقول مش فاكره وفاء فوفا 
ندي :اي ده بجد هي 
منه :ايوه 
الام :مين اقرب اصاحب لبنتي 
ندي :والله احنا يا ماما ومنعرفش اي 
حاجه عن موت صافي ولا مريم 
وفاء :صافي ماتت معقول 
منه :للاسف ايوه 
ندي :انا لازم امشي 
وفاء :استنوا خدوني معاكم ومشيوا 
منه :قاعده فين يا وفاء 
وفاء :مش مطوله في مصر ماشيه 
عالطول فاقاعده في بيت بابا 
ندي :ده قديم جدا 
وفاء :فتره وماشيه 
منه :وعرفتي اللي حصل لمريم ازاي 
وفاء :قابلت مامتها في المطار 
ندي :طيب لازم اروح بقي 
وفاء :خليكي معايا يا منه 
منه :تمام بس اركب ندي تاكسي 
ومشيوا 
ندي :روحي وخليكي بعيد عن اي مشاكل 
منه :اكيد والله وفاء مش واراها مشاكل 
ندي : برحتك ومشيت ندي 
وفاء:انتي لسه ماشيه مع المريضه النفسيه
منه :حرام عليكي يا بنتي لسه بتقولي كده
وفاء :من زمان واحنا عارفين انها 
مريضه نفسيه 
منه :بسبب اللي كنتوا بتعملوا فيها 
وفاء :طيب تحبي اوصلك 
منه :ياريت وفعلا وصلتها وطلعت منه البيت وخدت شاور ولسه هتنام 
لقت وفاء بتتصل 
منه :خير الو ايوه يا وفاء 
وفاء :الحقني يا م ن ه نفس نبره 
صوت صافي وهي بتموت 
وفعلا راحت لقيتها ميته نزلت جري 
واتصلت ب ندي 
منه  :الو الحقني يا ندي 

ندي :مال صوتك تاني 

منه :وفاء ماتت 

ندي  :منه  انتي بتقولي اي 

منه :والله زي ما بقولك كده 
ندي  :منه  انتي فاهمه ده معني اي 

منه:ايوه فاهمه أن الدور عليا انا مرعوبه ومش  عارفه 

اتصرف خالص 

ندي  :المصيبه أن شكل الشله كلها هتموت يا منه 

منه :يعني القاتل اكيد يعرفنا 

ندي :انا هبلغ ناويه علي اي 

منه :مش عارف اتصرف 

ندي :تعالي ونروح نبلغ في القسم انا مش هستني لما اموت 

منه  جيالك حلا يا ندي  

ندي :ينهار اسود اي ده 
منه :جريت علي بيت ندي وخبط 
والباب اتفتح وبعدين حد ضربها علي دماغها 
يتبع 
ياتري مين 

روايه القاتل المجهول الجزء الاخير 


بقلم هويدا زغلول

منه فاقت لقت نفسها مربوطه 

منه :اي ده هو فيه اي يا ندي 

ندي :انا مكنتش عايزه اقتلك والله 

بس حاسه ان لو انكشفت هيكون علي 

ايدك انتي اعمل اي بقي 

منه :انا مش فاهمه انتي بتقولي اي 

انتي اللي بتقتلي ليه عملوا فيكي اي 

ندي :انتي عبيطه قولي معملوش فيا 

اي انتو عالطول متنمرين عليا 

عالطول كنتوا مخلين نفسيتي زفت 

منه :لدرجه القتل 

ندي :لا مش علشان كده بس كلكم اوساخ وكان لازم يحصل فيكم كده انا كنت بحبك وكنت عارفه كنتي بتعملي اي في فيلا صافي اه اصل انا شوفت السي دي

بتاعك ههههههههه وقولت لازم اخلص منها علشان خاطرك 

منه :ازاي والكاميرات صورتك وانتي 

خارجه 

ندي : ههههههههه من الباب اللي ورا 

اصل انا قبل ما افكر اقتل صافي كنت 

دراسه الفيلا بتعتها اوي ومريم كمان 

كنت بعرف مين بيزوها بس غريبه 

يوم ما روحت عندها عارفه لقيت من عندها خطيبك القديم سامح 

منه :انتي كدابه 

ندي :بتتمني أن أكون كدابه بس دي الحقيقه وبرضه خلصت عليها علشان كنت بحبك وعالشان عرفت انها خنتك معاه 

منه :ووفاء عملت اي حرام عليكي 

ندي :قالت عليا مجنونه وانا مش مجنونه انا بريح البشريه من الناس الخاينه 

انا خلصت علي بابا ههههههههه ايوه اديتوا علاج غلط ههههههههه انا شوفته وهو بيخون ماما وكان لازم يموت 

منه :انا عملت ليكي اي حرام عليكي 

ندي :انا مكنتش عايزه اقتلك والله 

بس فاكره الانسيال بتاعك وقع مني 

وانا بقتل وفاء واكيد البوليس هيدور 

عليكي فإنني هتقولي ليه انك 

اديتني الانسيال ده وانا هتعدم ف يانا 

اموت يا أنتي تموتي 

منه :وانتي لما تقتلني مانتي هتتحبسي 

ندي :لا طبعا مش هيحصل عارفه ليه 

لان انا اللي هبلغ وهقول انك جيتي بيتي 

علشان تخلصي عليا. وانا كنت بدافع عن نفسي تاني حاجه انا كنت بتسخدم ايدي الشمال علشان محدش يعرف حاجه 

وكلمنا خلص ولازم تموتي وفجاه حد ضرب ندي علي دماغها ووقعت 

منه :احمد انت جيت هنا ازاي 

احمد :انا كنت جاي تحت لان الكاميرا 

اللي في اوضتي صورت ندي وهي خارجه منها يوم ما قتلت صافي 

وكنت تحت مستني البوليس فلما شوفتك 

افتكرت انك شريكه ليها وكنت بصور بس 

لما لقيتها عايزه تقتلك تدخلت 

منه :انا مش مصدقه معقول ندي 

اللي بتعمل كده انا كنت بقول عليها 

الملاك البريء انا مش مصدقه 

احمد :مش وقته يلا بينا وجه البوليس 

وتم القبض علي ندي وتم الكشف 

عليها وكانت طبيعيه جدا وكل الجرائم 

دي كانت بتم وهي في كامل قوها 

العقليه 

الظابط :انت اي اللي وداك الفيلا 

احمد :انا اصلا عالطول بروح انام هناك 

الظابط :ازاي وهي مقفوله بالشمع 

احمد :في مكان بقدر ادخل منه 

بس علشان مليش مكان والله 

والظابط حس أن احمد فعلا غلبان 

مشاه وندي بعد الحكم انعدمت وندي 

ندمت عن اي شي غلط عملته 

تمت


تعليقات