أخر الاخبار

رواية لعبه الموت كامله جميع الفصول

 رواية لعبه الموت كامله جميع الفصول 

رواية لعبه الموت كامله جميع الفصول


رواية لعبه الموت 

كامله

ما لبستيش القميص لسه 

وهو يمسك القميص في يده ويحذفه على البنت بعصبيه يلا انجزي 

البنت برعشه.. احنا لسه ما اتفقناش على المبلغ


هو بضحكه عاليه هدفع لك اكتر من اللي دفعوا قبلي كلهم

لو المشكله في الفلوس حدد المبلغ اللي انت عايزاه وانا هدفعه لك بس يلا انا ورايا اشغال  ما كانتش ليله


البنت وهي تقوم من على الحرف السرير وتكلموا وجه الوجه لا مختلف عن الجميع انت 

وهو ينظر لها بدقه ويضع يده على شعرها ويقول اشمعنا انا مختلف عن الرجاله اللي كانوا في حياتك

هي.  عشان انت بتشتري شر'في اول راجل هقضي معاه ليله كامله 

هوا انت عايزه تفهميني ان انتي لسه بنت بنوت 


هي.. هي دي الحقيقه يا سعاده البيه وشوف انت هتدفع قد ايه واكتب لي الشيك الاول وقت ما الشيك يدخل شنطتي وقت ما كلي ابقى ملكك لوحدك الليله دي 


طلع دفتر الشيكات وكتب لها مبلغ محترم واديها شيك وهي خدت الشيك وابتسمت وشدت القميص من على السرير ودخلت الحمام تغير هدومها

وهو غير ملابسه واسترخي على السرير مستنيها لما تخرج من الحمام 

هي ما اخذتش وقت كتير في الحمام

وخرجت اول ما خرجت أغلقت نور الاوضه كلها 

هو..ليه كده ضلمتها 

هي ..اصلي بحب الضلمه وعلشان عملتلك مفاجاه اصلك دافع ياباشا يبقى لازم يتعمل لك ليله ولا الف ليله وليله 

بس حط الرباط دا علي عينك هو كان  ممانع  في الاول بس قبل العرض وفعلا خد الرباط وحطه على عينه

بس المصيبه ان هي فتحت شنطتها وطلعت اله حا'ده وبدأت 

تقرب عليه 

لكن هو كان اذكى منها واتقلب السحر على الساحر وزقها على السرير ورابط رجليها وقالها هوريكي انا عرض جديد لسه 

لكن أنصدم من الاشافه

يتبع 

لعبة موت البارات الثاني 

بدا يمارس رجولته عليها ورابط رجلها في السرير وقال لها هوريكي انا عرض عمرك ما شفتيه

شمس .بصريخ تاخد فلوسك وابعد عني انا مش عايزه الليله دي

رامي.بضحكه عاليه وهو يتحكم فيها ليه هو انتي فاكره دخول الحمام زي خروجه 

انا هعمل فيك اللي انا عايزه احنا متفقين وانتي واخده فلوس

شمس مش عايزه منك فلوس وخد فلوسك تحاول تهرب منه 

لكنه مفيش مفر حتي وضع شي علي بوقها علشان يكتم الصوت 

وبدا يخ'لع ملابسه وهي كانت تعتبر شبهها عاريه

وبدا يقرب منها ويلمس ج'سمها و............... وطبعا كان ربطها في السرير وحاطط حاجه على بقها يعني ما كانتش عارفه تتحرك 

وبعد فتره من الوقت 

عمل اللي في دماغه وقام ياخد شور لكن فك الحبل الا كان ربطها بيه ودخل باخد يشور 

وهي بدات تشيل الحاجه اللي على بقها بدات تحرر نفسها

بدات وتخبط نفسها في الحيطه وبدات تنهار وتعيط وتقول انا ايه اللي خلاني اسمع كلامهم ضيعت نفسي يانهار اسود 

🥹🥹🥹

خرج رامي من الحمام لافف اابشكير علي وس'طه   لقاها واقفه علي سور البلكونه ولفه الملايه على ج'سمها

رامي اتخد وانصدم اول ما شافها كده

رامي بصوت عالي وهو يقرب ليها انزلي يا مجنونه هتودينا في داهيه انتي واقفه كده ليه انزلي 

شمس.. ما تقربش مني بصريخ وبصوت عالي لو قربت خطوه كمان هرمي نفسي من هنا انا كده كده هرمي نفسي من هنا

رامي.. انتي جايه معايا هنا بمزاجك ما حدش غاصبك على اللي جايه هنا ومديك الفلوس اللي انتي عايزاها وهديكي زياده بس انزلي واللي انتي عايزاه  اعمله لك

شمس .. ما بقاش ينفع يا باشا خلاص اتفضحنا انا كنت عايزه اقول لك ان هم حاطين لك كاميرات في الاوضه وبعتني في سكتك  عشان يوقعوك ويتخ'لصوا منك 

رامي.بجنان يا بنت الكل'ب يا بنت الكل'ب وهو يتلفت حواليه في الاوضه يشوف الكاميرات

وفعلا لقى كاميرات في الاوضه زي ما هي قالت 

وهو تجنن وبقى يكسر في الاوضه شبه المجنون ورجع تاني الشمس عشان يسالها مين اللي خلاها تعمل كده لكن ما لقاش شمس في البلكونه ولا في الاوضه ولا علي سور  البلكونه

قرب من البلكونه ونظر للاسفل يمكن تكون رمت نفسها

لكن الغريبه برده ان ما كانش في حاجه في الشارع وما كانش في ناس وهي ما رمتش نفسها ومش موجوده في الاوضه ومش موجوده في البلكونه يبقى راحت فين اتجنن اكثر وبدا يدور عليها في الاوضه زي المجنون لكن للاسف ابتدت هنا لعبه الموت

وابتدى يحس ان في حاجه غريبه بتحصل وبتدا يحس بالم في جسمه ومع مجرد ثواني الأرض بقت عباره عن د"م 

قرب من المكان في الاوضه الا فيه الدم اتفاجي 

😳😳😳

لعبه الموت  الثالث والاخير


عريانه في حضني وانا قضيت معاها ليله حلوه وبعد كده فجاه البنت اتبخرت دورت عليها في الفندق وفي كل مكان وما لقيتهاش برده قالت لي ان اسمها شمس وانا اخذتها من على الطريق كانت واقفه واتفقنا نقضي الليله سوا واخذت الفلوس اللي هي عايزاها لسه وطلعت بنت بنوت محدش لمسها لسه

وقضيت ليله تجنن معاها وبعد كل ده ما لقيتهاش البنت اتبخرت البنت ات اتبخرت


احمد.. يعني ايه اتبخرت يا رامي

رامي معرفش قالت لي ان في ناس بعتني ليا عشان تصورني وانا فعلا بصيت في الاوضه لقيت كاميرات فضلت اكسر في الاوضه زي المجنون وطلعت الكاميرات في الاخر عطلانه وما لقيتش البنت ولما اعمل الغرف دي خبط عليا من كتر الصوت العالي اللي كان في الغرفه قلت له كان معايا بنتي هنا

رد قالي انت طالع لوحدك الغرفه وداخل الفندق لوحدك انصدمت وما صدقتوش لدرجه ان هو جاب لي فيديو على تليفونه من كاميرا المراقبات وشفت لقيت نفسي داخل لوحدي هي راحت فين

وفتحت الحمام بعد ما اخذت شاور وخرجت لقيت الحمام عباره عن دم 

احمد.. ايه ده يا رامي الكلام المجنون اللي انت بتقوله ده يعني ايه اكيد انت اعصابك تعبانه شويه رامي بجنان وبصريخ قلت لك لا كان معايا بنت هنا ودخلت وقالت لي ان اسمها شمس فجاه اختفت من الكاميرات المراقبه واختفت من كل حاجه راحت فين

احمد . ما حدش يعرف يمكن تكون هي مش موجوده ما حدش شاف البنت دي غيرك

رامي بقول لك قضيت ليله معاه السرير ما فيش قدامي غير ان انا ارجع الاوضه اللي في الفندق ثاني عشان اتاكد هي قضت معايا ليله في السرير ولا لا

@لوجي احمد 

احمد تتاكد ازي انت مجنون وبعدين كل حاجه في الاوضه هتكوني اتغيرت لا انا لسه الاوضه لحد الان دفع لها فلوس لمده اسبوع يعني ما حدش هيكون دخل الاوضه زي وانا امرت اداره الفندق لازم ارجع الفندق ثاني عشان اتاكد هي كانت معايا ولا لا

احمد 

خلي الكلام ده الصبح انت تعبان ادخل خذ لك شاور وغير هدومك وادخل نملك شويه والصبح اوعدك اروح انا وانت الفندق

رامي..

مش هقدر استنى على الصبح انا هتجنن عايز اتاكد 

احمد .. اسمع الكلام يا رامي وطالما الاوضه بتاعتك ومبلغ اداره الفندق ما تقلقش وانا هاجي معاك الصبح ادخل خذ لك شاور وفعلا رامي اقتنع وخلع هدومي ودخل ياخد وشار ومل البانيو ميه دافيه ونزل في البانيو عشان يسترخى شويه من التعب ما بقاش عارف ايه اللي بيحصل ده بس هو متاكد ان كان في بنت معاه في الاوضه وان هو عمل علاقه مع بنت

بس هي فين محدش عارف 

نزل البانيو وبدا يسترخي ويهدا وغمض عينه وبدا يفتكر الليله كلها اللي حصلت بيني وبينها وضوافرها اللي كانت لسه معلمه في جسمه

لكن حسه برعشه أن في حد قرب منه وجسمه اتكهرب مش عارف يحرك ايده ولا رجله فتح عينه  بصدمه انتي انتي دخلتي هنا ازي ورحتي فين 

شمس بضحكه عاليه غير مسموعه وهي تخلع ملابسها 

ممنوع تسال او تتكلم انا ممكن امنعك من الكلام كمان زي ما اقدرت امنعك من الحركه

فعلا رامي ما كانش قادر يتحرك

ونزلت البانيو معاه ع'ريانه 

المياه بقت عباره عن د:م مع صوت رامي العالي وصريخه 

مجرد ثواني وصحبه دخل لما سمع الصوت ان البانيو فاضي وما فيهوش حد وان رامي مش موجود في الحمام

احمد بصدمه مش فاهم حاجه رامي فين 

😳😳😳😳

وهنا اقدر اقول لكم ان احنا دخلنا جوه لعبه الموت 

والرجع منها ممنوع الدخول منها بمزاجك انت لكن انك تخرج منها

ممنوع 🙂🙂🙂


اسم الرواية لعبه_الموت


النهايه

لْـۆ عجبتك الروايه علقي بعشر ملصقات واعملي متابعه لصفحتي عشان الروايه الجايه نااااار ولازم توصلك قصص المجد

تعليقات