أخر الاخبار

رواية صغيره في يد الشيطان الفصل الحادي عشر بقلم ايه امير

رواية صغيره في يد الشيطان الفصل الحادي عشر بقلم ايه امير 

رواية احبني الشيطان الفصل الحادي عشر بقلم ايه امير


رواية صغيره في يد الشيطان الفصل الحادي عشر 

رواية احبني الشيطان 

رواية صغيره في يد الشيطان بقلم ايه امير 

رواية صغيره في يد الشيطان 

 الحلقه (١١) 

           بقلمي اية امير 



لسه كانت خارجه خلاص لقيت الشرطه دخلت ..مطلوب القبض علي زهره علي 



وقفت مكانها و هيه مصدومه ..اي 



  قرب داود.. لو فاكره دخول الحمام زي خروجه تبقي غلطانه يا زهره )



 زهره بصيت له و هيه مصدومه ..تقبض عليا بتهمه اي )



    داود.. بما أن ابوكي طلع مالوش اي لازمه عندك و مخفتيش عليه يبقي اكيد نفسك ليها لازمه كبيره عندك مش كده )



بصيت له...انا مش عايزه اتجوزك هو عافيه 



داود...مقولتش حاجه اتفضل خدها يا حضرت الظابط 



 داليدا كانت مصدومه و تبص ل زهره اللي دموعها نزلت منها 



  الظابط..  دي كمبيلات انتي ماضيه عليها وجه وقت التسديد وانتي مش عايزه تسددي مبلغ 



بصيت ل داود 



داود..أيوة مش خدتي مني فلوس عايز فلوس دلوك اوي تترمي و تعفني في الحجز انتي و شوقك بقا 



 تبص له ..انت حقير 



ضحك ..مش فارقه كتير ها قولتي اي 



 نزلت دموعها و خدت نفس طويل و تقفل عينها بقله حيله )



  زهره ..انا موافقه علي جواز يا شيخنا 



المأذون ..لو بالغصب يبقي باطل 



  زهره راحت قعدت مكانها 

.لا موافقه و بكامل إرادتي)



   ضحك داود ..خليكم برا يا حضرت الظابط افرحوا مع رجاله برا 



 خرجوا الظباط وراح داود قاعد )


  المأذون بص ل زهره بحزن وخد نفس طويل و بدأ يكتب الكتاب و قال جملته الشهيره بارك الله ليكم و عليكما وجمع بينكما في خير )



 داود بص ل زهره بانتصار كبير ز هيه تبص له بكل كره و داليدا كانت زعلانه اوي علي حال زهره )



 جواد بص ل داليدا ..مالك 



داليدا..هو كلكم بتخدوا البنات غصب أكده 



بص لها و سكت مكنش عارف يقولها اي و استغرب اللي داود عمله ) 



 و مشي المأذون و خرجوا الرجاله برا مع رجاله و الستات جوه )



زهره ..ايامك الجايه معايا سواد يا داود)



 بصيت لها ..ناويه علي اي 



زهره ..مش عارفه بس هفكر )


و فضلوا يبصوا لبعض و الحزن مسيطر عليهم قربت عفاف و هيه متعصبه منهم... اضحكي انتي ز هيه 



داليدا .. قومي يا زهره ارقصي شويه و مثلي وخلاص



 زهره ..لا يا  داليدا مش هقوم من مكاني 



 داليدا . عفاف قويه و مفتريه يا زهره )



 زهره ..مش قايمه



 داليدا . معلش يا حماتي بقا زهره مكسوفه عروسه و مكسوفه 



و قامت داليدا و رقصت هيه علشان عفاف تسيب زهره في حالها وعلشان اليوم يعدي و البنات بدأوا يرقصوا معاها )



  عفاف تبص ل داليدا اللي عماله ترقص بغضب ..اتهدي ياختي



 داليدا ..لا ازاي بقا يا حماتي مش لازم أرحب بعروسه سلفي )



  عفاف تبص لها بغضب و داليدا فضلت ترقص



 يدخل جواد في الوقت ده علشان كانوا عايزين حاجه من جوه و شاف داليدا و هيه عماله ترقص وقف يبص عليها و لاقي نفسه بيضحك تلقائي و كان مش قادر يشيل عينه من عليها لحظه واحده )



 جواد ..هو في جمال كده بس )



وضحك عليها داليدا تلف تبص تلاقيه تتوتر وراحت وقفت وهيه متوتره اوي



بص لها وراح غمز لها وضحك وجاب الحاجه و خرج 



و فضل الفرح لحد ما خلص ز الناس بدأت تمشي و مشيوا الرجاله و الحريم و دخلوا جواد و ظافر و داود و انصاري 



عفاف ..عرايس الندامه )



     داود راح قرب من زهره ..قومي معايا 



زهره..مش قايمه يا داود 



 داود..خلي ليله تعدي يا زهره 



 زهره ..عنها ما عديت



قامت وقفت في وشه . ناوي تعمل اي تاني يا داود اتجوزتني غصب لكن اوعي تفتكر اني هكون مراتك بحق و حقيق يا داود ده ولا في أحلامك هيحصل انت فاهم )



 بص لها .. زهره



 زهره ..انت انسان معدوم من النخوه عامل فيها كبير بلد ز بتحكم بالعدل .  المفروض تحكم بينك وبين نفسك وبين اللي عملته بعدل ولا هو كلام فاضي و خلاص علشان الناس تعمل لك حساب وانت في اصل اصلا ولا حاجه يا داود؟




داود ..مين ده اللي ولا حاجه



وراح نزل بقلم حاد اوي غلي وش زهره اللي كانت مصدومه ..و كمان بتمد ايدك عليا والله العظيم افضحك ما بين البلد كلها )



 داود مسك زهره من شعرها ..شكل عايزه اخرتك تقرب )



 زهره ..سيب شعري



   داليدا تحزن علي زهره و تبص في الأرض بحزن و تبص لهم بقرف )



عفاف ..أيوة أكده يا ولدي طلع عينها 



داليدا بصيت ل عفاف نظره استحقار 




وراح داود شد زهره و طلع بيها علي فوق و كل واحد يطلع اوضته



  طلعت داليدا اوضه جواد دخل .. مالك



 داليدا. مش عايزه اتكلم 




جواد...في اي 



وراح وقف قدام داليدا بصيت له ..عايز اي سبني في حالي 



جواد..انا عملت حاجه زعلتك 


ضحكت بسخرية ..ده انت سبب عذابي يابني قول كلام غير ده 


وراحت دخلت اوضه البس ضرب الارض برجله . انا مالي طيب دلوقتي بلي حصل 



وخد نفس طويل اوي وراح دخل وراها تتخض ..ازاي تدخل كده 



بص لها وراح قرب منها .. داليدا 



 داليدا تبص له. .نعم 



 جواد ..انا ذنبي اي طيب 



 داليدا ...ولا حاجه اطلع برا 



راح قرب و هيه عماله ترجع بخوف لورا و هو عمال يقرب منها لحد ما حاصر داليدا في الحيطه



 داليدا كانت خايفه و عماله تبص له بخوف .. ابعد عني ارجوك 


 


حط أيده علي وشها وبص في عينها.  صدقيني اتكلمت معاه 



 داليدا..ابعد عني يا جواد.



 جواد .داليدا 


 داليدا..عايز اي ابعد بقا 



 جواد..والله العظيم نظره كرهك دي بتقتل فيا 



 داليدا..طب كويس 



وراحت زقت جواد و خرجت راح خرج وراها و مسك أيدها ..استني 



 داليدا..في اي ممكن افهم انت عايز اي دلوقتي 



بص لها .  داليدا علشان خاطري كفايه كده 



داليدا..هو اي خطرك ده اصلا



راح شدها ل حضنه وقفل عينه.. انا بموت ميت مره لما بتعملي فيا كده يا داليدا 



 داليدا خدت نفس طويل و قفلت عينها مكانتش بتبادله و كانت واقفه زي الصنم )



   جواد..مش عارف مالي بس مش قادر اشوفك كده ولا قادر اشوف نفسي وحش اوي كده في عينك يا داليدا 



 داليدا نزلت دموعها حس بدموع داليدا اللي نزلت راح بعد عنها وفضلت تعيط

. قولت لك متقربش مني لما بتفكر تقرب مني بكره نفسي و بتفكرني بلي عملته معايا في ليله دي بفتكر كل معاناه اللي انا فيها بسبب انت فاكر بسهوله كده هكون مراتك و انسي كل اللي عملته فيا تكون غلطان يا جواد انا مش قادره اخلي حد يقرب مني ولا يحط أيده عليا أفهم ده وانت السبب فيه يا جواد سبب وجعي واني خايفه و عايز بسهوله كده اكون مراتك ياريت كان بسهوله دي 



وراحت طلعت تجري من اوضه ..داليدا استني 



 طلعت تجري علي الشارع برا

وهو طلع يجري وراها 



        و نروح في اوضه زهره و داود



زهره ..اوعي تفكر انك ممكن تلمسني انت فاهم 



داود..لو عايز اعمل حاجه هعملها وبلاش الأسلوب ده انتي فهمه يا زهره 



زهره .مش فهمه ولا عايزه افهم وابعد عني )



داود مسك أيدها .. زهره انا بحبك و عملت كل ده علشان بحبك 



بصيت له ..وانا بكرهك بكرهك 


داود..انا 


 وجه يقرب منها مره واحده 

 سمعوا صوت خبطه عربيه قويه داود ..اي ده 



 زهره ..حادثه 



     و تحت



 كانت هيه عماله تجري. .استني يا داليدا حاسبي



 داليدا.. سبني بقا 



  بص لاقي عربيه جايه عليها ..داليدا 



وجري عليها زق داليدا وقعت علي الارض و العربيه خبطت جواد وقع جواد علي الارض و كانت خبطه قويه اوي 



 داليدا اللي كانت وقعت علي الارض مصدومه و دماغها انفتحت )



 داليدا. جواد 



 وجريت عليه . جواد



جواد..عارف اني غلط في حقكك يا داليدا و عارف اني حقير و عارف اني اذيتك وانك كاره وجودي يا داليدا عارف و حاسس بيكي ة مقدر ده 



 نزلوا الكل يجري بسبب الصوت الحادثه نزلوا علي تحت و أنصدموا لما لاقوا جواد مرمي علي الارض بشكل ده )



 ظافر و داود جريوا عليه 




 داود. جواد حصل اي ازاي حصل ده 



 ظافر .. لازم نروح مستشفي بسرعه 



 بص جواد ل داليدا .. انا مبقدرش اشوفك كارهاني يا داليدا ولما بعدت مكنتش قادر اكون بعيد عنك انا شكلي حبيتك ولا اي 



وقفل عينه ظافر يتصدم لما سمع اخوه قال كده و داليدا كانت مصدومه .. جواد قوم معايا 

 و تعيط ..افتح عينك 



عفاف كانت مصدومه من اللي حصل هيه و أنصاري و كانت زهره واقفه في حاله صدمه بردوا 



 ظافر و داود شالوا جواد دخلوا جواد العربيه و داليدا تركب معاهم و كانت قاعده ورا و حاطه دماغ جواد علي رجلها )



و انصاري و عفاف ركبوا عربيه تانيه 



 و كانت زهره واقفه مكانها 



زهره 

لازم امشي من هنا 



و طلعت تجري ة مشيت من هنا)



       وفي عربيه



داليدا..جواد افتح عينك ارجوك 



و عماله تهز فيها و مكنش بيفتح عينه. ها تسبني لمين وانت مش موجود بكون مرعوبه اوي وسطهم ارجوك قوم 



 كان كلامها نازل زي سكاكين علي قلب ظافر اللي كان مصدوم من كلامها و خوفها عليه بشكل ده )



    وصلوا قدام المستشفي و نزلوا دخلوا المستشفي بسرعه و حطوا جواد علي ترولي و خدوا جواد منهم بسرعه 



 داليدا كانت واقفه خايفه و عماله تعيط و جسمها عمال يترعش ..انا السبب 



 دخلوا انصاري و عفاف 



و كانوا كلهم واقفين في حاله صدمه و مكنش غلي لسان داليدا غير ..انا السبب 



عفاف قربت منها ..لو حصل حاجه ل ابني مش ها يكفيني موتك )



 داود..ماما مش وقته 



 عفاف ..تخرس خالص 



 و كانت واقفه عماله تعيط لأنها خايفه اوي منهم و كانت حادثه جامده اوي 



  داليدا .كنت سبني انا اموت )



   و كانت عماله تعيط بحرقه كبيره اوي و كان ظافر عمال يبص ل داليدا اللي عماله تعيط و طلع منديل ..خدي 



تبص له و تبعد بخوف منه و تهز دماغها ..مش عايزه 



. ظافر كان بيتقطع من تصرفات داليدا معاه بشكل ده وان هو اللي بقا عدوها مش اللي كان السبب في كل ده)



    و كلهم واقفين علي أعصابهم و مستنين خروج الدكتور و عفاف متعصبه اوي من داليدا 



    و فضل فتره طويله اوي الدكتور جوه و كانت قلقانه اوي اوي عليه 



 وبعد فتره طويله خرج الدكتور .. الحادثه كانت خطيره بس قدرنا نسيطر علي وضع الحمد لله و هو ها يفوق علي الصبح كده)



 كلهم خدوا نفس طويل براحه كبيره اوي و تطمن داليدا .يعني هو كويس



الدكتور ..اه 



 داليدا قفلت عينها براحه اطمنت عليه وخدت نفس طويل براحه و ترتاح )



       عفاف تمسك ايد داليدا بقوه 



 داليدا..بتعملي اي سيبي ايدي 



عفاف ..انا اللي هربيكي 



  داليدا . سبيني اطمن علي جوزي )



 ظافر بص لها لما قالت كده )



 عفاف. .مش هسيبك



و تشد داليدا بقوه من شعرها و تخرج بيها و ترجع علي القصر 



 داليدا..بقولك سبيني 



بصيت لها ..مش هسيبك )



و راحت شديت داليدا في اوضه حاطه فيها كل حاجات القديمه و كانت أوضه مش نضيفه خالص وفيها حشرات كتير وراحت زقت داليدا جوه )



 داليدا..اي ده طلعيني



 تتعصب ..ده انا هطلع عينك 



 داليدا تعيط.. معندكيش رحمه لو كان عندك بنت كان يرضيكي حد يعمل فيها كده 



بصيت لها ..ده كنت شربت من دم اللي يعمل في بنتي كده 



بصيت لها ..انا بقا معنديش ام تشرب من دمك )



 و تجيب زي عصايه و تنزل ضرب بيها علي داليدا اللي كانت عماله تصرخ ..حرام عليكي 



 بصيت لها ..حرمت عليكي عيشتك يا بعيده 



وراحت خرجت وقفلت عليها وكانت خايفه اوي من اوضه و كانت بتعيط بحرقه ..جواد قوم ارجوك الحقني )



 وقفلت عينها بحزن و كانت عماله تعيط بحرقه كبيره اوي اوي و خايفه اوي من مكان اللي هيه فيه 



و داود يفضل في المستشفي جنب جواد ومشي ظافر و انصاري )



 و مكنش يعرف داود ان زهره هربت من القصر 



  و كان سرحان داود في عمايل زهره و كره زهره  لي قفل عينه بحزن كبير اوي )



وفضل جنب جواد اللي لسه نايم و كانت مرعوبه اوي اوي  داليدا )



      و نروح عند زهره راحت نصر وفضلت تخبط و تعيط 



فتح لها ..جايه ليه 


وبص استغرب لما لاقي زهره بفستان فرحها



 نصر . في اي 



زهره .. خبيني عندك )



 نصر . اي 



زهره ..لو عرف مكاني مش ها يرحمني ارجوك خليني ادخل 



بص لها وراحت دخلت وهيه عماله تعيط و هو كان عمال يبص عليها وراح قرب منها و مسك أيدها ..اي القمر ده 



بصيت له و راحت شديت أيدها منه )



نصر .. مالك بس ده انتي حتي جايه لحد عندي )


 

زهره قامت وقفت .. قصدك اي 


 نصر .. اقعدي بس كلام مش كده خالص 



زهره .... اي في اي مالك يا نصر اعدل كده 



ضحك ..واحده جايه لي في وقت زي ده تفتكري كلام ازاي بقا 



 بصيت له بخوف ..انت عايز اي 



جت تخرج راح مسكها ...كلام بهدواه مش كده خالص 



بصيت له ..ابعد عني سبني 



قرب منها و هيه كانت خايفه.. اوعي تقرب مني انت طلعت حقير اكتر منه سبني امشي 



بص لها .. مينفعش اسيبك يا قطه بسهوله دي لا مينفعش طب قوليلي ازاي انا راضي ذمتك ينفع 



 بصيت له . انت عايز مني اي 



 ضحك ....هعوز اي جايه لحد عندي و مينفعش اكسفك خالص 



كان عمال يقرب منها و هيه خايفه و عماله تبعد وخايفه اوي منه 


 

بص لها .. لا عماله تبعدي كده ليه بس



وراح شدها بقوه  كان ها يقرب منها راحت زقته وقع علي الارض وراحت جريت فتحت الباب و طلعت تجري وهيه عماله تعيط ؟



زهره .. كنت غلطانه لما جيت 



و كانت عماله تعيط وفي نفس الوقت عماله تجري علشان تهرب بسرعه قبل ما يجري وراها ز يمسكها 



 زهره .

مكنتش اتوقع ابدا أن ده وشك التاني يا نصر مكنتش اتوقع  منك كده خالص )



 وقفلت عينها بحزن كبير. و كانت حزينه اوي و عماله تعيط ومش عارف هيه هتروح فين ولا هتيجي منين كانت في حيره كبيره اوي )



     و فضلت تمشي كده )



 و داليدا مرعوبه اوي من مكان اللي هيه فيه و كانت عفاف فرحانه أنها عملت فيها كده 



 عفاف ..أما طفشتك انتي ز الهانم التانيه ميكنش اسمي عفاف مش عيالي اللي يخدوا شويه شرشيح زيكم 



       و مر اليوم بشكل عادي ومن غير اي أحداث تانيه و تاني يوم 



  وفي دار نصر ..انتي اللي جبتي ده كله لنفسك يا زهره و ها تشوفي )



وضحك ضحكه شيطانيه اوي 

. ماشي يا ست زهره )



 كان داود لسه ميعرفش لحد دلوقتي أن زهره هربت منه و كان لسه مصحيش جواد بسبب ادويه و الحقن اللي دكتور ادهوله 



     وفي قصر الانصاري 



 انصاري ..اومال فين داليدا



عفاف . في عقابي يا انصاري



انصاري . عقاب اي بس طلعي البنت يا عفاف 



عفاف .لا يا انصاري



انصاري ..هيه فين طيب 



عفاف..ملكش صالح و خليك في حالك ز روح شوف ولدك عامل اي دلوك يلا 



 انصاري .. خلي البت تيجي معايا تروح تشوف جوزها



 عفاف . اسمع الكلام يا انصاري



انصاري ..وبعدين معاكي عاد يا عفاف 



عفاف .. وبعدين في اي 



وقام انصاري جهز نفسه و كان متعصب من أفعال عفاف وراح مشي راح علي مستشفي علشان يطمن علي جواد 



. داود..لسه يا بوي 



بص له .. كل ده 



 داود.. الحادثه كان شكلها صعب جوي 



 انصاري ..ربماع يستر يا ولدي 



 داود.. زهره فين 



انصاري ..مش خابر منزلتش من اوضه  



داود .. ماشي يا بوي 



انصاري.. امشي انت يا ولدي انا هفضل هنا 



داود.لا يا بوي



انصاري ..يلا اسمع الكلام وامشي انت 



 داود ..ماشي 



ومشي داود راح ركب العربيه وهو سرحان في زهره و عمال يفكر وصل القصر 


  

عفاف ..جواد عامل اي 



 داود..لسه مفاقش يا ماما



عفاف .. ربنا يستر 



داود..يارب .. هيه زهره فوق 



عفاف .. معرفش مشوفتش زهره 



داود ..ماشي 



وطلع علي فوق بس ملاقش زهره خالص استغرب نزل جري بسرعه.  زهره مش فوق 



  عفاف .اي اومال فين 



بص لها ..مش عارف بتساليني انا



 يدور عليها و مكنش لاقي زهره في ولا مكان كان مستغرب من اختفاء زهره بشكل ده ..راحت فين بس 



عمال يدور عليها في كل حته ز كان زي المجنون رجع القصر وهو متعصب اوي ..ازاي متعرفوش مراتي فين وانتو موجودين



 ظافر . منعرفش 



    الباب خبط و دخل نصر.. عايزك



بص له .. عايز اي 



نصر .. علي انفراد احسن 



 بغضب .. انطق 



نصر..مراتك جت ز عرضت عليا نفسها و تفتكر في واحد يرفض واحده جت عرضت عليه نفسه 


اقراء وتحميل رواية صغيره في يد الشيطان كامله من هنا 👇👇👇

  1. صغيره في يد الشيطان جميع الفصوال 

لقراء وتحميل الفصل الثاني عشر من الرواية اضغط هنا 👇👇👇👇👇

 وبكده خلص الجزء ده 



   بقلمي اية امير 

تعليقات