أخر الاخبار

رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الثالث بقلم هويدا زغلول

 رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الثالث

رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الثالث بقلم هويدا زغلول


رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الثاني بقلم هويدا زغلول 

رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الثالث 

روايه الشيطانه حره طليقه 

معلش لضيق الوقت اخر حلقه بليل 


الشيطانه حره طلقيه

الحلقه الثالثه

بقلم هويدا زغلول

وفي الوقت ده سناء قامت وقفت وقالت 


سناء _ما بلاش ان نورهان تتكلمي معايا بالطريقه دي علشان ما اخليكيش تزعلي زي اللي زعلت وانتي فاهمه قصدي كويس


نورهان _هههه هو انتي فاكرني عبيطه التانيه ولا اي اسمعي بقي يا حلوه والله لو فكرتي 

تدوسي ليا علي طرف متعرفيش أنا هعمل 

معاكي اي 


سناء _طيب امشي بقي من هنا ومش عايزه 

اشوف وشك تاني ، وبعدها خرجت 

وكان كريم واقف علي الباب وقال 


كريم _هو في ايه بالظبط يا نورهان كنتو عمالين تزعقوا مع بعض كده ليه


نورهان _والله مش عارفه اقولك ايه بس انا كده اكيد هعمل مشكله بينك وبين مراتك لو قلت لك على الحقيقه


كريم _اخلصي يا نورهان 

وقوليلي في ايه بالظبط


نورهان _فاكر يوم ما حصل اللي حصلها

كان اللي مقصود بيه ايمان هي كانت حاطه 

ليها حاجه في الاكل وبعيد الاطباق اتلغبطط


كريم _ومين اللي قالك الكلام ده ردي 

قولي 


نورهان _هي اللي كانت عامله الموضوع ده

وبعدين طلبت مني اودي فلوس للدكتور 

ولما لقيتها فلوس كتير حاولت افهم 

منها بس هي قالت ليا الحقيقه وانا زعلت 


كريم _كنت حاسس ان فيه حاجه غلط في 

الموضوع ده لايمكن ايمان تعمل كده

وبعدها دخل شقته وكانت سناء 

عامله تعيط 


كريم _خير يا سناء مالك مين اللي مزعلك


سناء _مش عارفه اقولك ايه يا كريم ياسر ده ملوش حظر جوازاته خالص الثانيه برده طلعت بتكرهني

 ومش عارفه ليه حاطه نقراها من نقري


كريم _لا والله وانتي الملاك صح الكويسه 

اللي مش بتغلطتي خالص أنا مش عارف 

اتجوزت واحده زيك اعمل بيها اي


سناء _اي طريقه كلامك دي هو انا عملت 

حاجه ولا اي 


كريم _قولي ما عملتيش ايه ده انتي داهيه امشي اطلعي بره وورقتك هتوصلك مش عايزه تشوف وشك هنا ثاني


سناء _الله مالك يا كريم في اي هي العقربه 

اللي اسمها نورهان قالت ليك اي 


كريم _قولتك امشي اطلعي برا مش عايزه 

اشوفك تاني ، وبعدها مشيت 

وفي شقه ياسر كان قاعد ما نورهان 

وقالت ليه 


نورهان _عايزه اقولك على حاجه يا ياسر بس خايفه تفهمني غلط والله


ياسر _خير يا حبيبتي قوليلي بس في ايه

مالك 


نورهان _بصراحه كده انا اتجوزتك طمع بس والله مش انا اللي طماعنه فيك ده اخوك 

كريم 


ياسر _ انتي اتجننتي يا بنت انتي انتي بتقولي ايه اخويا هيطمع فيا انا 


نورهان _والله انا كنت خايفه اقولك عشان كده علشان عارفه ان انت عمرك ما هتصدقني بس اخوك هو اللي عامل اللعبه دي علشان خاطر ايمان تمشي من البيت

 ويقدر ياخد المحل منك انت عارف من بدري 

أنه عينه من المحل 


ياسر _لا مش معقول انتي بتتكلمي بجد معقوله كريم يعمل فيا انا كده


نورهان _هي دي الحقيقه وانا مش قادره امثل عليك اكتر من كده والنهارده قولت لمراته ان انا مش هقدر اكمل معاكي بقيه اللعبه 

لأن حبيتك بجد يا ياسر 


ياسر _بعد اي ما خسرت مراتي وبيتي كله 

منك لله انتي وهما 


نورهان _اهدى كده يا حبيبي انت لازم تفكر وايمان ده نصيبها وهي راحت لحالها فكر انت بقى تعمل ايه عشان تاخد محل اخوك


ياسر _محل ايه اللي انا عايزاه اخدو وانا مالي اصلا بمحل كريم


نورهان _يعني هو كان طمعان في المحل بتاعك وانت ناوي تسيبله المحل لا طبعا تبقى غلطان لو عملت كده


ياسر _مش فاهم قصدك عايزاني اعمل ايه

انا هقولك وفي شقتنا انا كنت قاعده 

والباب خبط وروحت فتحت 


ايمان _مين معقول كريم اتفضل تعالى


كريم _ والله كلك ذوق واحده غيرك كانت 

قالت ليا امشي اطلع برا بعد اللي عملته 

معاها 


ايمان _ يبقي انت لسه متعرفنيش انا لايمكن 

اعمل كده خالص بس اللي عايز اقولوا 

ليك والله ما عملت في مراتك كده 


كريم _ما انا عرفت واتاكدت من الكلام ده وجاي اخدك دلوقتي علشان ارجع بيت جوزك انا لازم اوديكي لياسر زي ما انا كنت سبب خليتك تمشي من البيت 


ايمان _هروح ازاي هو مش عايزني او اكون موجوده في البيت تاني وكمان اتجوز عليا


كريم_جوازي ده كان غلطه ولازم تتصلح قومي البسي دلوقتي ولازم نروح بيت ياسر وانا هصالحك عليه ، وفعلا بعدها روحت وفتحت 

لينا نورهان 


نورهان _ايه ده ايه ده هو انت جايبها لحد هنا ليه يا كريم مش خلاص ياسر طلقها كل واحد راح لحاله


كريم _ اوعي كده من وشي مش عايزه اشوف وشك روحي يلا نادي ياسر اخويا انا عايزه اتكلم معاه 


نورهان _ماشي يا كريم لما نشوف اخرتها

وبعدها دخلت وياسر كان صحي وقال 


ياسر _ هو فيه اي برا يا نورهان

 ايه الصوت ده


نورهان _ابدا يا حبيبي اخوك جايب ايمان 

عرف أن سناء مش هينفع تكمل لعبتها 

راح وجاب ايمان 


ياسر _انا مش قادره اصدق ان الشر ده كله يطلع من كريم معقول


نورهان _اخرج يا حبيبي وعرفوا ان انت مش عايز ايمان تكون موجوده هنا في الشقه واعرفه كمان ان انت مش هتسيب المحل ، ولقيت 

ياسر خرج وانا اول لما شوفته قومت وقفت 

وقولت 


ايمان _وحشتيني قوي يا ياسر والبيت وحشني والعيال كمان والله العظيم انا ما عملت حاجه


كريم _ايمان بتقول الحقيقه هي فعلا ما عملتش اي حاجه وكانت سناء سبب في كل حاجه 


ياسر قعد وقال_حلوه قوي اللعبه اللي انتم جايين تلعبوها عليا دي بقولك اي 

انا طلقتك وامشي اطلعي برا وانت 

يا كريم ريح نفسك المحل هيتكتب ب اسم 

نورهان 


نورهان _تسلملي يا حبيبي يا رب ما اتحرم منك ابدا


كريم _اوعى تامن ليها دي عامله زي سناء بالظبط ارجع لعقلك 


نورهان _مش خلاص عرفت اللي فيها امشي بقى اطلع بره وخدها معاك مش عايزه حد في شقتي هنا ، وبعدها خرجت أنا وكريم ولقيته

بيقول 


كريم _تتجوزني يا ايمان وبعدها قولت 

لقراءة أو تحميل رواية طعنت في شرفي الفصل الرابع ولاخير من هنا 👇

ولحد هنا تكون خلصت حلقتنا

لقراءه وتحميل الرواية الشيطانه حره طليقه كامله هنا 👇👇

الشيطانه حره طليقه 

للتواصل 👇👇👇😘

يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام

    الانضمام

يمكنك الانضمام لجروب علي التلجرام 

او الانضمام علي جروب الفيس بوك 

     الانضمام

تعليقات