أقسام الوصول السريع ( مربع البحث )

أخر الاخبار

روايه دمر حياتي الفصل الحادي عشر

 روايه دمر حياتي الفصل الحادي عشر 

رواية دمر حياتي الفصل الحادي عشر 

روايه دمر حياتي الفصل الحادي عشر 

روايه دمر حياتي الفصل الحادي عشر


روايه دمر حياتي الجزء الحادي عشر

رواية دمر حياتي 

 دمر حياتي 

........................

بعد ساعة من خروج رجب وفضلت قاعدة اكتر من تلت ساعة مش قادرة اقوم من مكاني و بعدها قومت فرزت شوية وبعدين مقدرتش اكمل خرجت وروحت المحل وكانت ايمان مع زبونة مطلعة عينها وبتفاصل معاها في قمصين نوم كانت مشترياهم

انا :: معلش يا ايمان روحي انتي كملي بدالي في المخزن وانا هقف هنا بدالك لحسن انا حاسة نفسي مش قادرة اقف علي رجليا

ايمان :: بسخرية ليه يا حبيبتي الف سلامة

انا :: حاسة نفسي تعبانة شوية

ايمان :: حاضر يا سهام ... خليكي انتي مع المدام واخدة قمصين ب 250جنيه

انا :: ماشي

فات شهر ورجب كان كل كام يوم يقابلني في المخزن لما يتأكد ان عاطف مش موجود

وكان يمارس معايا بكل الأوضاع

وبدأ رجب يستغل خوفي منة وخوفي من الفضيحة وبقي بيطلب مني اوفر له فلوس

باي شكل .. وبدأ يسحب مني فلوس كل فترة

مرة 100 ومرة 200 وكدة .. وطبعا كنت بجيب الفلوس دي بطلوع الروح لأن عاطف مش كل يوم هياخدني في المخزن

ده غير فلوس جلسات العلاج الطبيعي اللي ماما بتاخدها

شهر مر وماما اتحسنت وبقيت بتمشي علي مشاية اشتريتها ليها وبقت بتدخل الحمام بالمشاية دي لوحدها

وفي يوم رجب قرر انة يسرق المحل بتاع عاطف وطبعا كان عايز مساعدتي

كان عايزني اسرق مفتاح درج المكتب وهو بالليل يفتح المحل ويسرقة

انا طبعا رفضت بشدة اني ممكن اساعدة في حاجة زي كدة ... خصوصا اني مش حمل بهدلة ولا حمل حبس

لكن رجب هددني لو مسرقتش المفاتيح هيفضحني في المنطقة وهيخلي سيرتي علي كل لسان

فضل رجب متابعني في الرايحة والجاية

وانا كنت كل مرة اخلق سبب واقولوا معرفتش

رجب وعدني ان الفلوس دي هتكون بينا وان محدش هيعرف انه هو اللي سارق وكمان محدش يعرف بالعلاقة اللي بينة وبيني وغير كدة انا بقالي شهور شغالة مع عاطف وعمري ما حاجة نقصت في وجودي فعمره ما هيشك فيا

في يوم طلبت اجازة من عاطف بحجة ان ماما تعبانة وعلي الساعة اربعة العصر انا ببقي عارفة ان عاطف بيروح يتغدي وبعدين بيقعد علي القهوة شوية

الساعة اربعة عديت علي ايمان ووقفت معاها شوية وعيني علي المفاتيح اللي علي المكتب

ايمان :: ايه انتي رايحة فين كدة

انا :: انا رايحة الصيدلية اجيب علاج لماما

زبونة دخلت وقفت مع ايمان وانا بسرعة اخدت المفاتيح وقولت ل ايمان هروح اشتري العلاج ورجعالك

روحت عملت نسخ علي المفاتيح ورجعت تاني ل ايمان وحطيت المفاتيح علي المكتب من غير ما ايمان ماتاخد بالها

وبعد ما المحل فضي من الزباين

ايمان :: ايه يابنتي مجبتيش العلاج يعني

انا :: ااه. اصل اصل ملقتش العلاج ناقص

ايمان :: ااه ... ربنا يشفي مامتك

انا :: طب همشي انا .. عايزة حاجة

ايمان :: لا يا حبيبتي

وانا مروحة رجب كان واقف علي الناصية

اتصلت بيه وقولت له اني هسيب نسخة من المفاتيح تحت السلم بس اهم حاجة يا رجب

انا لا اعرفك ولا تعرفني

رجب :: ايوة كدة هو ده الكلام

بعد ما رجب اخد المفاتيح فضلت خايفة ومرعوبة وعمالة اؤنب نفسي انا ازاي اعمل كدة .. انا ممكن اتحبس وماما ممكن تموت فيها ومجاش لعنيا نوم وكل شوية اقوم من النوم من الخوف والرعب

تاني يوم الصبح راحت عليا نومة وصحيت 11 ودي اول مرة تحصل بسبب قلقي امبارح وعدم نومي وكنت خايفة اروح المحل وقولت اكيد هروح القي الدنيا مقلوبة وعاطف بعد ما هيعرف سرقة الفلوس من المحل هيخرب الدنيا

روحت وخطواتي بطيئة ودقات قلبي بتتسارع والخوف ممتلكني

دخلت المحل لقيت عاطف قاعد علي مكتبة وبيشرب شاي ... ايه يا سهام اتأخرتي ليه

انا :: معلش ماما طول الليل تعبانة وسهرتني للفجر

ايمان :: الف سلامة عليها يا سهام

انا :: تسلمي يا ايمان

عاطف :: طب ادخلي رصي الهدوم مع ايمان عايزين نخلص قبل الضهر

عرفت ان رجب معملش حاجة وحمدت ربنا

والخوف من قلبي راح وقولت يارب رجب يشيل اللي في دماغة

مرت الايام ورجب اتصل بيا وانا في المحل .. خرجت بره علشان ايمان متسمعش المكالمة رجب كلمني ولما سألتة انت هتسرق المحل ؟ قالي لا وفهمني انه خلاص مش هيسرق المحل وانه مش عايز مشاكل لا له ولا ليا .. حمدت ربنا وقولت رجب احسن حاجة انت متعرفش انت طمنت قلبي قد ايه

رجب طب انا بكلمك علشان حاجة تانية خالص

انا :: حاجة ايه

رجب :: عايز اقابلك عندك في شقتكم

انا :: نعم ؟ انت اتجننت

رجب :: اتجننت ليه ؟

انا :: هتقابلني في شقتنا ازاي يعني

رجب :: هقولك انا بصراحة نفسي اقضي معاكي ليلة بطولها وكدة كدة انتي بكرة يوم اجازتك

انا :: انت مجنون علي فكرة ... انا امي معايا يا رجب

رجب :: امك عاجزة يا سهام.. بصي انتي عالساعة 1بالليل هتقفلي نور الشقة وتقفلي باب مامتك وهتسيبي باب الشقة وباب البيت مفتوح .. وانا هدخل والدنيا ضلمة علي الأوضة بتاعتك علي طول ولا من شاف ولا من دري

انا :: لا يارجب كلة الا انك تدخل اوضتي

رجب :: سهام انا لما اطلب حاجة انتي تقولي حاضر

انا :: يارجب مش هينفع .. انت كدة هتفضحني

رجب :: لا مفيش فضيحة واللي بقولة هو اللي هيتعمل ... انا هتصل بيكي علي واحدة تكوني عملتي اللي طلبتة منك ... سلام

قفلت مع رجب وانا هتجنن من الطلب اللي طلبة ودخلت وانا عمالة اضرب كف علي كف

ايمان :: مالك يابت في حاجة ولا ايه

انا :: لا مفيش يا ايمان

بالليل روحت اخدت امي وديتها مركز العلاج الطبيعي ورجعنا علي 11 دخلت امي علي سريرها ودخلت عملت ليها عشا وبعدين اتعشيت وفتحت التليفزيون شوية وقومت علي 12ونص اطمنت انا ماما نامت وطفيت نور الأوضة بتاعتها وقفلت عليها باب الأوضة

وبعدين خرجت بره الشقة طفيت نور المدخل وفتحت باب العمارة .. ودخلت الشقة وسبت الباب مفتوح ... وعملت تليفوني صامت وخليتة في ايدي علشان لما رجب يتصل ميعملش صوت يدوب ينور بس

الساعة واحدة وعشرة رجب اتصل وقالي انه نازل من بيتة وجايلي

انا :: ماشي... باب العمارة مفتوح وطفيت الأنوار زي ما قولتلي

خمس دقايق بالظبط رجب كان في الشقة .. اخدتة ودخلتة اوضتي بسرعة ورجعت قفلت باب الشقة ورجعت الأوضة.. 

رجب :: عايزك بقي تلبسي افجر قميص نوم عندك

انا :: انت مجنون في حد يعمل كدة ؟ تخيل ماما صحيت

رجب :: هي مامتك بتعرف تقف علي رجليها يابت انتي

انا :: انت هتفضل لغاية امتي ماسكني من ايدي اللي بتوجعني

رجب :: يلا  البسي قميص نوم حلو....... 

انا :: مصمم عالأهانة ... ماشي

طلعت قميص نوم من الدولاب من اللي كنت شيلاهم لجهازي

رجب :: ايه ده يا بنت  ... القميص مخليكي قنبلة... تعالي جنبي................... وبعد مخلص اترميت علي السرير مش قادرة اتحرك

كانت الساعة بقت تلاتة قام لبس هدومة وانا لبست قميصي وخرجت غصب عني رغم اني مش قادرة اقف علي رجليا وامنت له الخروج.. وحمدت ربنا ان الليلة عدت علي خير... ودخلت نمت

يتبع.......

لمعرفة باقي الاحداث علقو ب20تعليق اوملصقات وانتظروني بجزء جديد وأحداث مثيرة لاتنسو تعليق للاستمرار بنشر قصة وتكملتها بدون توقف.... 

علق ب 20 ملصق لمتابعة باقى الأحداث...
لقراءة أو تحميل رواية دمر حياتي
 الفصل الثاني عشر 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 

  رواية دمر حياتي

للتواصل 👇👇👇😘

يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام

    اضغط هنا 

يمكنك الانضمام لجروب علي التلجرام 

او الانضمام علي جروب الفيس بوك 

     اضغط هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-