أقسام الوصول السريع ( مربع البحث )

أخر الاخبار

رواية في بيت حماتي الفصل الثاني للكبار فقط بقلم هويدا زغلول

 روايه في بيت حماتي الفصل الثاني

رواية في بيت حماتي الفصل الثاني

 للكبار فقط بقلم هويدا زغلول 

رواية في بيت حماتي الفصل الثاني للكبار فقط بقلم هويدا زغلول

رواية في بيت حماتي الجزء الثاني 

بقلم هويدا زغلول

هند اي اللي حضرتك بتقولي ده انا ممكن معديش وافضل برضه اسمع كلامك واحترم كلمتك انتي هتبقي ام جوزي يعني امي بالظبط

هبه وفيها اي لما تعدي مش هي امك عدي بقي

ابراهيم ملكيش دعوه انتي ياهبه

الام وانا مش هتنازل ولا هتدخل الشقه يا ابراهيم الا لما تعدي

ابراهيم امي انتي عايزه تنكدي عليا في يوم زي ده 

هبه كل اهل البلد بيعملوا كده 

ابراهيم اخرسي انتي يا هبه ملكيش دعوه

الام بتعيط معقول يا ابني تكسر بخاطري قدام مراتك تقلدنا وعدتنا كده وانا عديت من تحت ايد حماتى فيها أي ان مراتك تعدي 

ابراهيم المساله يا امي مش عند هند اكيد هتسمع كلامك بس مش بالطريقه دي 

الام براحتك يا ابراهيم الشقه اهي ادخلوها بس تحرم شقتك عليا 

هند وانا طبعا ميرضنيش يا امي تزعلي مننا في يوم زي ده الموضوع ده اللي هيرضيكي حطي ايدك يا ماما وانا هعدي

وفعلا حطت أيدها وهند عدت والام جايه نازله هند مسكتها من درعها مش هتبركلي يا ماما

الام الف مبروك وربنا يتمم بخير 

هند حضتنها وقالت أنا امي ماتت ومش فاكرها واتمني أن تكوني امي التانيه 

الام انشاله انشاله ونزلت هي وهبه ودخلوا ابراهيم وهند 

ابراهيم بجد انا مش اقولك اي يا هند بس انتي عقله اوي

رواية في بيت حماتي الحلقه الثانيه 

هند المشكله عندي والله الطريقه بس بس مامتك طيبه حنينه وانا هعرف أخليها تحبني 

ابراهيم بصراحه اول لما عملت كده انا خوفت لما تسافر واسيبك انا اول مره اشوف ماما محكمه رأيها اوي كده وبجد لو كانت حفلت أنها مش هتدخل ليا بيت تاني مش عارف كنت عملت اي بس برضه عمري ما كنت هغصبك انك تعملي كده 

هند ربنا يخليها هي بركتنا وانا عمري ما كنت هعرف انام وهي معيطه ابراهيم ليكي عندي مفاجاه 

هند اي 

ابراهيم بكره بعد ما اهلك ييجوا ويمشوا هنسافر شرم الشيخ

هند بجد انا كان نفسي اسافر اوي 

ابراهيم حبيبتي انتي تتمني وانا انفذ ياهند انتي كبرتي في نظري اوي هند ربنا يخليك ليا 

ابراهيم طيب اي مش هتغيري الفستان 

هند بخجل طيب اخرج برا عالشان اعرف اغير 

وتحت حمتها وهبه قاعدين 

هبه شوفتي يا ماما مش قولتك دي سوسه عملت نفسها مش عايزه تكسر بخاطرك قدامه عالشان تبان هي الطيبه وانتي الشريره

الام لا يابت البت باين عليها غلبانه فعلا كسفتني اوي لما تنفذت كلامي 

هبه انتي كمان يا اما دخل عليكي الحوار اللي عملته ده الله عليكي انتي كمان 

الام بجد حسيت اني مخي صغير اوي ازاي انكد علي ابني في يوم زي ده بس هي طلعت عاقله وعدت الموضوع وده اللي زعلني من نفسي اوي 

هبه امي والنبي ركزي البت دي سوسه وانتي دخلتيها بينا وسكت متخليش كلمتها تمشي علينا 

الام روحي نامي يا هبه انا تعبانه من الفرح خليني انام ساعتين الله يخليكي ونامت هبه والام وتاني يوم الصبح الساعه ١٠

هند ابراهيم قوم يا ابراهيم شوف مين بيخبط 

ابراهيم نامي نامي دلوقتي يزهقوا ويمشوا

رواية في بيت حماتي الفصل الثاني  بقلم هويدا زغلول 

هند لا عيب قوم يا ابراهيم والنبي شوف مين قام ابراهيم لقها هبه شايله صنيه الاكل 

هبه اوعي ماهي ناس تنام وناس تخدم 

ابراهيم هي دي صباحيه مباركه 

هبه حبيبي صباحيه مباركه يا حبيبي 

ابراهيم حبيبتي عقبالك

وخرجت هند هبه تعالي يا حبيبتي 

هبه صباحيه مباركه يا عروسه امي قالتلي اطلع ليكوا الفطار بس ده انهارده بس انا مش خدامه عند حد

هند انتي ست الكل يا قلبي عقبال ما اخدمك يوم فرحك 

هبه شكرا انا نازله عايز حاجه يا ابراهيم 

ابراهيم لا ياحبي شكرا ونزلت هبه 

ابراهيم مسك ايد هند يلا نكمل نوم 

هند طيب نفطر انا جعانه مش اتعشيت

ابراهيم لما نصحي نبقي ناكل وشلها ودخل الاوضه 

وصحيوا علي الباب عم هند ومرات عمها

فتح ابراهيم اتفضلوا يا جماعه

عم هند مبروك يا عريس

ابراهيم الله يبارك فيك يا عم حسن اتفضل يا طارق

طارق الف مبروك يا صاحبي

ودخلت مرات عمها الاوضه عروستنا القمر اي اخبارك 

هند حبيبتي يا مرات عمي الحمد لله بخير 

ناهد ياقلبي زي القمر ربنا يحميكي من العين 

هند ربنا يخليكي ليا وخرجت هند عالشان تسلم علي عمها وابن عمها وطلعت امه واخته يقعدوا معاهم 

ناهد بعد اذنك يا حاجه ام ابراهيم انا عارفه والله انكم بيت كرم بس اكل العرايس الاسبوع ده انا نعمله واجيبه 

أم إبراهيم ليه وانتي شبفاه اننا مش هنقدر نعمل الاكل للعرايس

ناهد ابدا والله بس انا مش عايزه اتعبك 

ابراهيم ياجماعه احنا اصلا مسافرين بليل 

الام مسافرين رايحين فين

ابراهيم رايحين نقضي شهر العسل

الام وهو شهر العسل لازمله سفر مينفعش تقضي هنا 

ابراهيم عايز اسافر يا امي وانا حاجز من اسبوع 

الا اسبوع وانا معرفش عالعموم رحوا اتبسطوا بعد اذنكم انا نازله 

عم هند طيب نمشي احنا بقي عالشان تلحقوا تجهزو نفسكم واول لما تيجوا اعملوا حسابكم انكم معزومين عندنا 

ابراهيم اكيد يا عمي

حسن حط هند في عينك يا ابراهيم دي ااول مره تسافر

ابراهيم هند دي في عنيا ومشيوا 

وهند دخلت عالشان تحضر الشنط 

ابراهيم خلصتي 

هند اه يعتبر خلصت 

ابراهيم تمام يا قلبي 

هند هي شرم الشيخ بعيده اوي عن هنا اصل بتعب اوي من الموصلات 

ابراهيم احنا هنروح بعربيتي ومتخافيش هسوق برحها عالشان حبيبت قلبي

هند بس بقي يا ابراهيم بتكثف

الباب بيخبط جامد جدا 

هند ياساتر يارب فيه اي

ابراهيم فتح الباب 

هبه الحق يا ابراهيم امك وقعت ومش بترد عليا

يتبع 

علقي ب10تعليقات عالشان يوصلك الجزء الجديد 

 لقراءة أو تحميل رواية في بيت حماتي الفصل الثالث: اضغط هنا 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية في بيت حماتي )

للتواصل 👇👇👇😘

يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام

  1.  (من هنا)

او متابعه جروب الفيس

  1.  (من هنا)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-