ستعجبك

رواية حبيت بلوجر دمرني كامله بجميع الفصوال بقلم هويدا زغلول

  رواية حبيت بلوجر دمرني كامله بجميع الفصوال بقلم هويدا زغلول


 حبيت بلوجر دمرني

الفصل الاول 

بقلم هويدا زغلول

انا نور عندي 25سنه ودلوقتي بكتب مذاكرتي


بس اتمني رؤوف جوزي مش شوفها طبعا 


هو عارف حكايتي كلها بس ذكرياتي مش 


حاجه كويسه اوي أن اكتبها بس حبيت 


تكون موجوده ولو ينفع تكون مسلسل 


ياريت علشان تكون عبره لكل بنت انا غلط 


زمان بس كنت مراهقه عيله صغيره 


عندي 19سنه وكان كل حاجه عندها 


السوشيال ميديا اي حاجه تزعلني 


اروح انشرها هناك تفرحني كذلك كنت 


مجنونه جدا وكنت بحب بلوجر جدا 


ومعلقه صوره في كل مكان عندي في 


الشقه اه الشقه مش الاوضه انا بابا 


وماما مسافرين برا مصر واي فلوس 


بعوزها باخدها هبتدي من اول 


حلفه حسام البلوجر المشهور


وكنت بكلم دينا صحبتي في التلفون 


نور /الو ايوه يا دينا 


دينا /في اي عالصبح 


نور /ينهار ابيض انتي لسه 


نايمه حرام عليكي 


دينا /في اي يا نور عايزه اي الساعه 


لسه 10 عايزه اي يا ازعاج 


نور /واحنا ورانا سفر قولتك حسام 


انهارده مسافر الساحل ولازم نمشي 


دلوقتي قومي يلا عقبال ما اجيلك 


دينا /انا مش هبات ماما مش موافقه 


نور /هكلم مامتك اخلصي يلا وقفلت 


ووقفت قدام صوره ل حسام هشوفك 


اخيرا يا حبيبي وباست الصوره ونزلت 


راحت ل دينا 


نور /صباح الخير يا ماما 


ام دينا /امممم ماما تبقي عايزه حاجه 


نور /انتي عارفه أن لينا شاليه 


في الساحل فيها أي نغير جو يومين 


ام دينا /انا بخاف عليكي زيك زي 


دينا بالظبط وقولت لا ولاهي ولا انتي 


كفايه أن وافقت تروحوا


نور /يرضيكي بنتين حلوين يرجعوا لوحدهم 


بليل كده 


ام دينا /لا مش يرضيني لو تاخدو وليد 


معاكوا ها قولتي اي 


وليد عندو15سنه وغلس جدا بس 


نور كانت لازم توافق علشان ترجع 


من الحلفه برحتها 


نور /اي كلمه حضرتك تقولي عليها لازم 


تتنفذ يا قلبي يارب ودخلت اوضه 


دينا وهي عامله تكلم نفسها 


دينا /يا حبيبتي هو انت اتجننتي ولا ايه


نور /الشهر اللي ماما بتقعدوا معي بكون


 مخنوقه امك دي مش عارفه انت عايشه معها


 ازاي حرام كده والله 


دينا /دي ماما دي  روحي من جوه


نور /خذي الكبيره بقى روحك من جوه عايزه ناخذ


 وليد معنا


دينا /ده لا يمكن يحصل ابدا يا ماماااااا


نور /بالله عليكي اسكتي انا ما صدقت موافقه ان


 احنا نروح


دينا /انا عندي مش اروح ولا يجي معنا


نور /ابوس يدك اخلصي بقى


وليد ها خلصتي ولا لسه


دينا /هو انا قولت كام مره بلاش 


تدخل الا لما تخبط علي الباب يا حيوان انت 


وليد هاتي مفاتيح العربيه يا نور انا تحت 


عقبال ما تنزلوا 


دينا /عجبك كده 


نور مش اخوكي هعمل اي يعني ونزلت 


وسافروا 


دينا /يا مشوار كان صعب اوي 


نور /انتي بتعملي اي 


دينا /هريح 


نور /مش قولتلك عايزه اروح قبل حسام 


دينا /حرام عليكي يا بنتي انا رجلي 


وجعاني اوي ارتاح شويه 


نور /انا عايزه اتكلم معاه قبل الحلفه


دينا /احنا هنبات خليها بعد الحلفه 


نور /لا لا يلا بينا 


دينا /منك لله يا يبعده وراحت ومكنتش 


عارفه تتكلم معاه حسام من كتر الناس


وطبعا هو كان مهتم ب اصاحبه اوي 


اللي عازمهم 


دينا /اي ده معقول دي رحمه شكلها 


عامل ليه كده مش شكل ما بتظهر في 


اللايف خالص 


نور /كله فلتر يا حبيبتي بس هي 


عامله كده ليه ل حسام تفتكري فيه 


حاجه بينهم 


دينا /معرفش والله وخلصت الحفله 


نور /تعالي


دينا حرام عليكي رايحه فين 


نور /هتصور معاه 


دينا /انا جوعت والله حرام عليكي


نور /اشششش وطي صوتك 


وليد /وانا عايز أنام 


نور /وخدا عيال اختي يا ربي منكم لله 


وراحت جنب حسام 


نور ممكن صوره معاه حضرتك 


رحمه /تمام يلا 


نور /معلش صوره مع حسام الاول 


رحمه /انتي قليله الذوق


نور /هو لازم لما اتصور معاه حضرتك اتصور 

روايات عالمية ، رواية الجريمة والعقاب

معاه الاستاذه ......هو انتي اسمك اي 


رحمه /لا والله طيب وقعت وجايه نور 


تسيب الشنطه من أيدها راحت وقعت 


العصير علي رحمه 


رحمه /يخربيت كده اي الاقرف ده 


نور /سوري مكنش قصدي


رحمه /علشان انتي عاميه 


نور /قولت لحضرتك سوري 


حسام /خلاص حصل خير ونور خد الموبيل 


والحاجه ومشيت 


دينا /مش تخلي بالك يابنتي 


نور /انا كان قصدي اعمل كده اصلا 


دينا /هههههههههههه حرام عليكي يابنتي 

ان كيدهن عظيم ، عائد الى حيفا pdf

نور /احسن تستاهل 


دينا /المهم خدي الصوره ولا لا 


نور /اه استني اوريكي اي ده من اللي غير 


صوره حسام للصوره دي دي اصلا 


مش معايا يوووو الباسورد مش راضي 


يفتح ليه معقول موبيل حسام نفس


موبايلي بالظبط وده تلفونه والموبيل رن 


حسام /الو لو سمحت الموبيل ده بتاعي 


نور /اه اه معلش انا غصب عني خدته 


حسام /طيب انا لازم اخدو دلوقتي حضرتك 


فين ضروري 


نور /قلبي هيقف معقول 


حسام /انتي فين يا بنتي 


نور /هقولك 

  1. الفصل الثاني
  2.  الفصل الثالث
  3.  الفصل الرابع 
  4. الفصل الخامس
  5.  الفصل السادس
  6.  الفصل السابع 
  7. الفصل الثامن
  8.  الفصل التاسع ولاخير 


تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -