السوق السوداء الكاتبة اسماء ندا الفصل الرابع

القائمة الرئيسية

الصفحات

السوق السوداء الكاتبة اسماء ندا الفصل الرابع

 

السوق السوداء الكاتبة اسماء ندا

البارت الرابع 

مدد جسدى على فراش ناعم ووضع غطاء على و فك الرابط من على عينى واغلق النور ثوانى من الارهاق نمت بعمق عندما استيقظت فتحت عينى على نور الشمس تداعبها حاولت النهوض ولكنى شعرت بثقل شديد يحاوط خصرى ادرت رأسي لارى هذا الااثر نائم بجوارى عارى الصدر يحتضن جسدى ويغطينا غطاء من الصوف الاسمر حاولت الابتعاد والنهوض لكنه جذبنى اليه اكثر وهمس 


اثر / نامى النهارده راحه و من بكره هتبدا تمارينك الخاصه تحت رعايتى لانك ملكى وكون حريص على نجاحك بالتدريبات عشان تجيبى لى مبلغ مضاعف 


جذب الغطاء لاعلى ودثرنى جيدا ثم قبل رأسي ونهض لم اعترض من خوفى الشديد واغمضت عينى احاول النوم بعد دقائق خرج من الحمام وهو يضع فقط منشفه على خصره واخرى ينشف رأسه لاحظت انه يمتلك جسد رياضى طويل خمرى اللون شعرة اسمر طويل يعقده للخلف ويجعله زيل حصان التفت اليه فاغمضت عينى وشعرت به يقترب 


اثر بهمس / اتعودى تشفينى كده و اكثر لان شغلتك ارضاء سيدك يا بت هنا مش عايز خجل انت فقط س ق ط ه سقطه عاهره يعنى 


قال ما قاله وابتعد وما هى الا ثوانى وقال


اثر / يلا قومى 


فتحت عينى ونهضت وانا اشد الغطاء رايته جالس على كرسي امام السرير ثم نهض واقترب منى جذب الغطاء وقذفه على السرير ثم عاد وجلس مرة اخرى 


اثر / اتحركى ببطا ناحيتى وانتى بتبصى فى عينى 


حاولت ان اسطر جسدى بيدى وانا اقترب منه 


اثر / نزلى ا يدك الى جانبك 


دموعى انهمرت على خدى وانا اتقدم و لم اخفض يدى 


اثر/ الغلط بعقاب انت عرفه كده 


اومأت براسي بنعم 


اثر / اممم الغلط الاولى ما نزلتيش ايدك الغلطه الثانيه ما رديتى بصوت حتى ولو بصعوبه اقفى هنا ولفى 


اشار الى ان اقف امامه فنفذت وعندما استدارت شعرت به ينهض ويدور حولى ثم امسك راسى ودفعنى لانحنى على الكرس واسند بيدى 


اثر / اثبتى كدخ 


ثم ابتعد ودخل وسمعت صوت باب يفتح وبعد دقائق عاد وضع تحت كفى عصا محببه مثل الدبابيس الصغيرة تخرج منها وضغط على كفى لينغرز الدبابيس بها فتجرح كفى 


اثر / ما تتحركيش هتوجع كفك اكثر بالحركه 


ثم تحرك ووقف خلفى وباعد بين قدمى وقال 


اثر / خمسه ولو ما سمعت الرقم هأعيد مرة ثانيه 


واذا به يضرب فخذى من الخلف بحذام جلدى صرخت برقم 


ضحى / وو اح. د 


اثر / حلو غمضى عينك 


اغمضت عينى و سمعت خطواط قدمه يتحرك مبتعدا ثم عاد وشعرت بضربه قويه على مأخرتى فصرخت 


ضحى / اث. ث. ن ان 


سمعته يتحرك مره اخره ثم شعرت بضربه على باطنى ولكن خفيفه 


ضحى / ث ث لا. ث ة 


اثر / هههههه دى مش ضربة جميلتى فانا بربط حزام البطن وبس هاحسبها لكى .... اياكى تنخفضى لاسفل هتجرحى ايدك اكثر 


وبعد لحظه شعرت بثقل يجذبنى من خصرى لاسفل حاولت الا انخفض وان اقوم بقدمى ثم شعرت بضربه اخرة على مأخرتى صرخت 


ضحى / ا ررررر ب. ع 


اثر / هسامح عن الخامسه لو استحملتى الوقوف كده لحد ما البس ( ارتدى ملابسي)


ووضع فوق ظهرى ثقل ما جاهدت الا انخفض فيدى تألمنى بشده اكثر من اثر جلداته ومن اثر الحرق .


مر الوقت ببطأ وانا اشعر به يتحرك بالحجرة وهو يردد الوقت كل فتره 


اثر / خمس دقائق ......... عشر ..... اتحملى مش عايز اضربك ...... .. 15 دقيقه جميل كفايه كده 


اقترب ورفع الثقل من ظهرى ومد يده لباطنى فسمعت صوت يقع على الارض ثم جذبنى من شعرى لاقف فرتفعت العصى بيدى فجذبها وانا اصرخ 


اثر / اقول حركى ايدك تحركيها نزليها تنفذى اتهزى تهتزى اى رفض وعدم طاعه عقاب مختلف ولكن ه العصى دى ستكون دائما جزء من اى عقاب فهمه 


ضحى / ف ف هم ه 


اثر / اسمها si sir (فهمه سيدى) 


ضحى / سسسى سير 


اثر / دلوقتى مدى ايدك وافتحى عينك 


مددت يدى وفتحت عينى فطهر الجرح ولفه ثم نظف الكرسي وجلس عليه قال 


اثر /ارفعى يدك لاعلى واقتربى وبصى لعينى 


نفذت وقربت منه وقفت امامه وانا رفعه يدى بدء ينظر لجسمى من اسفل لاعلى 


اثر/ لفى ببطأ 


بدات استدير ببطأ حتى اصبح ظهر له فرايت ان الارض ملئه بمكعبات خشب صغيرة مرشوشه مثل الرمل 


اثر / امشي ببطأ للحمام هتلاقى هناك حاجتك وملابس نظيفه استحمى 10دقائق وانزلى هستنى بحجرة الطعام 


مشيت ببطا وانا احاول اوزن جسمى الى بيتمايل من وجع المكعبات اللى بادوس عليها بقدمى وصلت للحمام وحاولت اغلاق الباب فسمعت صوته 


اثر / عايزه عقاب تانى الباب مايتقفلش 


ضحى / سس سسى س ي ر 


دخلت وجدت زجاجات الشامبوا والصابون والليفه موجودين على الرف والبانيو ملئ بالماء المعطر دخلت للبانيوا وعندما جلست رايت ساعه معلقه على حائط الحمام وبعد 8دقايق كنت انتهيت وارتديت ملابس خرجت من الحمام وفتحت الباب لاخرج فرأيت ورقه معلقه على الباب مكتوب عليها حجرة ماسة المزاد .


نزلت وانا ماشيه ببطا بسبب وجع رجلى واى حركه بتوجع مكان الحرق فى طريقى لقيت فيفيان قاعدة على كرسي متحرك وقدمها الاثنين مكسورين حاولت الاسراع لها 


ضحى / ف في فيف ما. مالك 


وقبل ان تجيب فيفيان صدع صوت اخر 


اثر / ده جزاء المهمل فى شغله ولا ايه فيفيان زعلانه 


فيفيان / اه اه طبعا ده حتى عقاب حنين لانى السبب فهربكوا استاهل يكسر رجلى اه اسفه اسفه مستر اثر 


جذبنى اثر من زراعى متجها لحجرة اخرى بها مكتب و طاوله مستديرة وارضها مفروشه بالسجاد الفرو الازرق الجدران بلون البيج الفاتح تركنى وتقدم الى الطاوله وجلس عليها ثم قال 


اثر / الجزمه بره الاوضة بس هنا تمشي على اربع قطتى 


خلعت حذائى وانخفضت على يدى وقدمى وتوجت اليه 


اثر / اقعدى على الارض وادينى ظهرك 


ضحى / حاااااض ر س. ير 


مسك شعرى وضفرة بشئ ثم جذب زراعي الاثنان الى الخلف وقيدهم ثم قيد شعرى الى زراعى 


اثر / هابيعك بميزاد خاص بالساديةيعنى المسيطرين اى الساديين وكده هتتعاملي باقى حياتك هادربك عشان تكونى قطه مطيعة ومثيرة فى وقت واحد ...... من دلوقتى انت حيوانى المفضل ملكيش اى حقوق هتتعلمى تحبى الالم الذل اافضل من الالم العقاب .يلا كلى الاكل ده ومش عايز حاجه تقع على الارض 15 دقيقه على ما افكر فى اسم مناسب ليكى كحيوان 


شاور على اطباء لطعام الحيونات قولت له 


ضحى / ه ه هاكل. .. اذاى... و ايدى مر.


اثر / القطط بتاكل من غير ايد انا رابط ايدك عشان تتعودى كلى الوقت بيعدى 


كنت جعانه جدا بدات احاول اشفت اللبن بشفيفى ضربنى اثر بحزام على ماخرتى 


اثر / استخدمى لسانك ومن غير صوت انت قطه تربيه عاليه مش قطة شارع 


حاولت استخدم لسانى ودموعى مغرقه وجههى لان الضربه جت على الحرق وبعد محاولات خلص الطبق اللى فيه اللبن بس طبعا الارض اتغرقت ولحسن حظى او ترتيب اثر ان الاطباق على السراميك مش السجاده 

جذبنى اثر من شعرى للخلف وحرق بقدمه الطبق الفارغ 


اثر / الوقت خلص والان عقابك نظفى الارض مكان اللبن بلسانك بعد .... 


ادارنى وضغط على راسى باتجاه السرميك ورفع الجيب (التنورة ) اللى مرتديها ووضع قدمه فوق مأخرتى 


اثر / نظفى الارض الان او استمتعى بلالم 3دقايق 


بدات بسرعه اللحس بقايا اللبن من الارض وهو يضغط بقدمه على الحرق اكثر فأن بالم وانا اسرع 

جذبنى مره ثانيه من شعرى 


اثر / انتهى الوقت يلا زى مانت على ركبك روحى للمكتب 


تحركت باتجاه المكتب وانا اقع فيجذبنى من شعرى لارتفع مره ثانيه واتحرك وعندما وصلت الى المكتب فك قيد يدى واشار الى قفص صغير كان اسفل المكتب 


اثر / يلا ادخلى ده مكانك اقعدى زى القطه اللى عايزه تنام 


دخلت القفص ولفييت جسمى مثل الجنين ووجهى باتجاهه مد يده وصفعنى على وجهى 


اثر / انت ماشفتيش قطه قبل كده 


ضحى / لا س. س ير 


تركنى وخرج دقايف وعاد بيده مجموعة صور لقطة باوضاع مختلفه 


اثر /كده تاكل القطة 



وكده تجلس تحت قدم سيدها 



وكده تجلس بالقفص زى ما انا عايزك دلوقتى 



وكده وقت اللعب 




يلا اقعدى بالقفص زيها 


تحركت وجلست كصورة التى اشار اليها 

ربط شعرى باعلى القفص 


اثر / ودلوقتى وقت التعليم النظرى اتفرجى على ماهى الجاريه فى الساديه وممنوع تغمضى عينك والعقاب هتنامى متعلقة من زراعك 


شغل لاب توب امامى وبدا فى فى الاول شخص يشرح ما هو السادى وما يحتاجه من جاريته و انه بيده العقاب والثواب وانها تكون ملكه جسمانيا وعقليا ليس لها الحق بالتفكير او العصيان 


ثم اغلق الجهاز قائلا/ كده كفايه لان اليوم مش تدريب انا بعرفك بس شكل يومك 


فك شعرى ثم نهض من كرسي المكتب وتحرك 


اثر/ تعالى وراي


تحركت خلفه ولاحظت انه قد وضع سلسله فى طوق رقبتى ليسحبنى منها توجه باتجاه الباب 


اثر / قفى 


نهضت واقفه انحنى ولف ركبتى بحامى للركبه ثم نهض ينظر اليها 


اثر / كويس مش عايز ا اثار على الركبه يلا على اربع وستكونى كده دائما الا فى اوقات التدريبات الاخرى 


فتح الباب وخرج واتجه نحو حجرة اخرى وانا امشي خلفه على اربع واستمع همسات الفتيات ان ما يحدث لى هو عقاب من تتجرا على الهروب فتكون فقط كلبه لمستر اثر .


دخلنا قاعة الرقص فجذب شعرى من الشي الذى ربطه به لارفع رأسي لاعلى وارى معلم الرقص يقف امامى 


اثر / هتسيب تعليم الاخروات لغيرك وتهتم بتعليم قطتى كاتى الرقص الحر والرقص على العمود و رقص التعرى فقط فى حضورى فاهم وعقاب اخطأها لى فقط 


معلم الرقص / تمام واعتقد انها هتكون قطه مطيعه امش كده كاتى 


لم اجيب عليه فسمعت صوت ضحكات اثر 


اثر / حلو قطتى ما ترديش الا عندما اسمح لك لكى مكافأه افتحى فمك 


فتحت فمى فوضع قطعة شكولا وربط على راسي 


اثر / قطه جيده 


ثم سحبنى خارج القاعة واتجهنا لقاعه اخرى تشبه قاعة السنيما ولكن بها صف كراسي واحد ياخذ 10 اشخاص فقط 


اثر / وهنا تعليم الجنس النظرى 


ثم خرج ودخل قاعه اخرى عبارة عن مسرح عليه 3سراير وكل سرير حوليه 4كراسي من الجهتين 


اثر / وهنا القسم العملى لتعليم الجنس لكن للاسف انتى مش من طلاب القاعه دى


جذبنى لصعود سلم جانبى من القاعه وعندماصعدنا كانت عبارة عن جزءان جزء عبارة عن شاشة عرض وامامها كرسيين فقط والجزء الاخر شبه حجرة المتعه بتاعة ديفيد لكن بها اشكال مختله من الالات اشار اثر الى الشاشه 


اثر / هنا تدريبك النظرى عن الجنس السادى 

وهناك بجزء المتعه تدريبك على تحمل الالم ثم الاستمتاع به لكن للاسف فى اجهزه مش هدربك عليها هسيبها لسيدك المتملك او لو رجعتيلى تانى ساعتها هتمتع بيك عليهم اكثر الاما من سيدك اللى رجعك 


خرجنا من باب بجوار الشاشه وجدت نفسي بداخل الحجرة اللى كنت نايمه فيها 


اثر/ قفى و اقلعى 


وقفت وخلعت ملابسي ما عدا ملابسي الداخلية فلتفت الى اقترب بجهاز بيده ثم وضعه على حمالة صدرى وضغط زر فاخرج طيار كهربائى بجسدى ثم حرك يده للاسفل فخلعت ملابسي سريعا ودموعى لا تتوقف 

مد يده بالعصى المدببة واشار لرباط كفى لازيله فاذلته 


اثر / امسكى وارفعى ايدك باتجاه الحائط واضغطى 


مسكت العصى ووضعتها على الحائط وضغط عليها فوقف خلفى ووضع يده فوق يدى وضغط فدبابيس العصى دخلت بيدى مرة اخري جذبنى للخلف حتى استند جسدى على جسده وامسك العصى ونذعها 


اثر / ما تخلنيش اطلب مرتين 


رفع يدى ووضعها بطبق ملئ ماء بالون الاحمر فحترقت يداى الما ثم جذب خصرى للخلف قليلا ووقف بجوارى ومسك قطعه من القطن ووضع شئ عليها ثم وضعها على الحرق ثم اخرج يدى ولفها بشاش وحملنى ووضعنى بالسرير ودثرنى جيدا 


اثر / نامى لوقت الغذاء 


خرج من الحجرة بعد ان اغلق النور فقط لحظات وغبت بالنوم انا 


#########################

ASMAA NADA 

لا تنسوا التصويت والتعليق لو ببسمه او ضمعه 

ASMAA NADA


الفصل التالي اضغط هنا

تعليقات