زوجتي خائنه
الحلقة #6 قبل الاخيره
...
شكرا للجميع علي الاهتمام و للتفاعل و اشكركم جدا علي التواصل و الصداقة
اتمنى التعليقات اليوم تكون راي مكتوب و كل واحد متابع الحلقات يقولي رايه بصراحة بعد نهاية الحلقات حتي لو الراي سلبي....
......
الحلقة السادسة...
.....
عندما استقبلني عمار و ضمني اليه و قبلني و كان عمار يرتدي ملابس خروج كاملة و كانه اتي من الخارج او مستعد للخروج
دخلت الي الانتريه
كان منزله غايه في الفخامه و الذوق الرفيع في كل مكان تحف و انتكات و ساعات قيمه جدا و علي اليسار يوجد بار عليه مجموعة زجاجات من الخمور و علي طاولة لفافات سجائر و قطعة و اضح انها حشيش
عندما راني عمار انظر الي سجائر الحشيش ضحك و قال عشان ليليتنا فل
و جلست و علي كرسي و جلس عمار و اشار لي علي ركبته كي اجلس علي رجله
لكني رفضت بدلع
دخل الي غرفته و خرج و رفع يده و معه ملابسي التي اخذتها شيماء و اندهشت عندما رايت في يده قميص نومي و بيبي دول الذي اخذتهم شيماء عندما اتت عندي في المنزل
انا... ايه ده؟
عمار.. شيماء عطتهم لي
انا... ينفع كده شيماء الكلبه
عمار.. ضحك.. ايه زعلانه
انا.. لا مكسوفه
عمار.. طيب لما تلبسيهم لي دلوقتي هتعملي ايه
انا... البسهم ايه؟ لا طبعا
عمار.. يضحك ده انتي هتلبسيهم و ترقصي بيهم كمان
انا... ده انت اتجننت باين
عمار... انا عارف انك بتعرفي ترقصي
انا... و ايه عرفك ( فعلاً انا برقص كويس)
عمار.. من وسطك و رجلك و صدرك
انا... يا سلام
عمار.. اي ست وسطها رفيع و رجلها ملفوفة و صدرها مرفوع لازم تكون بتعرف ترقص
انا.. ده انت خبرة بقي
عمار... طبعاً انا من شفايف و عيون و رجل الست اعرف هي بتفكر في ايه و جسمها و هي عريانه شكله ايه
انا... انت جرئ قوي
عمار.. اقولك انتي عايزه ايه دلوقتي؟!
انا.. وشي احمر و اتكسفت جدا
عمار... ايوه كده انتي عايزه قله ادب و يضحك جدا
و يعود يشير لي للجلوس علي ركبته
انا انهض و اجلس علي رجله هو يداعب اردافي و صدري و قبل رقبتي بدون ان اشعر
اتجاوب معاه و التقم شفتاه و اعتصرهم بنهم شديد بين شفتاي
افيق علي صوت خبط علي الباب
انهض من فوق ركبت عمار
همس عمار في اذني ده جعفر البواب هنزل معاه تحت عشان فيه مشكلة في موتور المياه نص ساعة و هرجع تاني
البيت بيتك عايز تشربي اي حاجه اشربي
بس اطلع عايز اشوفك لابسه البيي دول او القميص بدون اندر انا مش عايز اي عائق بيني و بينك و قبلني من شفتي و خرج
عمار اخذ مفتاح الشقه و خرج و اغلق الباب من الخارج
ترك الموبايل بتاعه علي الكنبه مكان جلوسه
انا اخرجت من شنطي علبه المكياج و بدلت ملابسي و لبست قميص النوم مثل ما هو طلب بدون ملابس داخلية
و ذهبت الي مكان البار انظر الي زجاجات الخمور اول مره اري تلك الزجاجات لا في بيت ابي ولا زوجي ابي رجل مصلي لم يشرب سجائر حتي و زوجي ايضا لم يدخن او يجلس علي قهوه
دخلت الي غرفه نومه الحائط عباره عن صور عارية للسيدات
و رجال في اوضاع جنسيه و فتحت ادراج التسريحه وجدت ملابس داخلية نسائية كتير و بعض الالعاب الجنسيه و اعضاء جنسيه و كرباج و كلابشات و منشطات و اسبراي و علبه منوم
خرجت الي الانتريه مرة اخرى جلست في انتظار عمار
تليفون عمار رن نظرت الي الهاتف
كان الاتصال باسم هايدي شمال
لم اهتم... ظهر اشعار واتس
بفضول فتحت الهاتف و قلبت في رسائل الواتس
كل الرسائل من سيدات
كلها توسلات من سيدات ان يرحمهم عمار من الابتزاز
عمار مصور بعضهم في اوضاع جنسيه و واخد من بعضهم ملابس داخلية و يبتزهم بمبالغ مالية لكي لا يرسلها الي اهلهم و يفضحهم
بحثت في التليفون رايت حوالي 100 مقطع فيديو لعمار مع سيدات في علاقات جنسية كاملة
في غرفة نومه
يوجد فيديوهات و هو يمارس مع سيدات الساديه يربطهم و يضربهم بالكرباج بقسوه و هم يصرخوا!!!!
و فيديوهات يمارس مع سيداتان او ثلاثه
ما هذا الشذوذ كنت في غايه القرف
فهمت انه يضع كاميرات في غرفة نومه ليستقطب السيدات المبهوره بوسامته و فحولته و بعد ان يمارس معاه يبداء في طلب المبالغ المالية
و طبعاً كان يستخدم الحبوب المنومه لتفقد الضحيه التي تعارض الممارسه معه وعيها و يصورها
انه فعلاً رجل قذر واطي
بدائت اشعر و كاني اجلس في منزل الشيطان قبل ان انهض لاغير ملابسي و اخرج
فكرت في نفسي ماذا فعلت في نفسي سوف ادنس راس ابي و زوجي مع ذلك الحيوان الشاذ
هل اقهر ابي الرجل الطيب لم تفارق دموع ابي مخيلتي هل ابي يستاهل ان افعل به ما افعل
او اهين جسدي مع رجل مارس مع عشرات السيدات قبلي هل ابعد عن زوجي الذي يتوسل لي ان اعود له و ابيع زوجي الرجل الذي يقاتل كي اعود له و اشتري هذا القذر
لا لا انا سيده قذره محطه لابد ان اعود الي رشدي لابد ان اعيد حسابتي مره اخري
فتح عمار الباب و اغلق من الداخل و اخذ المفتاح في جيبه و قالي انا اسف اتاخرت عليكي
و عندما راني بالقميص و بدون....
قال واو ايه الجمال ده و نظر لي بشهوة و شغل موسيقى راقصة
و قالي هدخل اخد شاور و اجيلك بسرعه فتحت الشير و نقلت كل الفيديوهات عندي و كل المحادثات
و فكرت لابد ان اجاري عمار حتي اخرج من المنزل بسلام
هو لو عرف اني عرفت مخططه سوف يثور و ممكن يتهمني بالسرقة او يصورني بالقوه دخلت الي غرفه نومه و فتحت الدرج و اخدت ثلاثة اقراص منومه و خرجت بسرعه دون ان يشعر و جلست كما تركني
خرج عمار و هو يلبس روب و جلس بجواري عندما جلس نظرت انه لا يلبس اي شيء تحت الروب نظرت الي اعضائه انه ضخم و شكل قوي انه يفوق زوجي بثلاثة مرات مثلاً
ثم رجعت الي عقلي لا تضعفي انه لا يريد سوي ان تكوني واحدة من حريمه
حاول ان يلمس جسدي لكني كنت ابتعد عنه حتى لا استسلم اني اعرف نفسي جيداً ضعيفة امام رغباتي
نهضت حاولت ان ارقص كي يبعد عني و قولت له اريد ان اشرب خمر او سجائر
فتحت مع اي مواضيع عن هو خريج جامعة ايه و ماذا يعمل حتي اشتت تفكيره عن الجنس
كان يتكلم و يجهز لفافه سجائر كنت انا اعد له كأس من الخمر
كنت لا اعرف ماذا افعل سئلته قالي ماذا افعل كي اعد كأس من الخمر
دخل عمار كي يحضر الثلج كنت انا طحنت الحبوب المنومه بقعر الكاس علي رخامه البار و قصمتهم نصفين
عمار احضر الثلج و ذهب ليكمل عمل السجائر كنت انا وضعت جزء من طحين المنوم مع الثلج مع الخمر و قلبتهم جيدا باصبعي و قدمته لعمار و حلفت ان يشرب من يدي
كانت رائحة الخمر مقرفه ما هذا لماذا يشربوا هذا القرف
شرب اول كأس و بدا يدوخ كنت انا جهزت له الكأس الاخر
رفض ان يشرب اصريت ان يشرب من يدي مره اخرى شرب و هو في غير وعي حتي سقط من فوق الكرسي نائم علي الارض بثقت علي وجهه و نهرته بقدمي
و جريت انا بدلت ملابسي و اخذت القميص و البيبي دول و دخلت اخذت المفتاح من البنطلون و اخذت موبايل عمار مسحت كل الفيديوهات و المحادثات و خرجت و انا احمد ربنا اني لم اقع فريسة لذلك الشيطان
كنت اسير في الشارع افكر ماذا افعل لانقذ باقي السيدات من ابتزاز عمار شعرت بالدوخه التي كانت تاتي لي من فترة
كنت بجوار مستشفى قولت ادخل اكشف بالمره
دخلت علي الدكتوره كشفت علي و طلبت تحليل بول الان
ذهبت الي معمل قريب.
لابد انها املاح او صديد في البول
عملت التحاليل و عندما ظهرت النتيجة اخدتها و دخلت للدكتوره
عندما شاهدت النتيجة ضحكت و قالت لي مبروك انتي حامل من شهر و نصف ....
.....