القائمة الرئيسية

الصفحات

أخبار

    رواية هوس عاشقه

المجد للقصص والحكايات

موقع المجد للقصص والحكايات

 الفصل 29

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

سبحان الله وبحمده 💞 سبحان الله العظيم

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

عند سليم وهمس

سليم : خرج لابس بنطلون وتيشرت حمالات ظاهر عضلات صدره ودرعاته ووقف قدامها يالا يا قلب سليم انا نفسي اكل يا همس ومش قادر انزل تحت يالا قومي اكليني من اديكي وهنا كمان علي فكره ليكي عقاب انا رجعت مكنتيش محضره ليا لبس ولا اكل ينفع يا همس كده انا زعلان منك اوى هونت علي قلبك كده انا بس نفسي تقومي تجنيني وأشوف نظرت عيونك وانتي بتبصلي وحشني دلعك حنيتك جنونك حتى عصبيتك صوتك انا مش هستحمل كده قومي يا حبيبتي وقرب عليها وحط أيده تحت دماغه وشالها علي رجل فاكره يا همس كنتي بتحبي تنامي اوي علي صدرى دلوقتي سايبني لوحدى من غير حضنك دانا مش بطمن عليكي غير وانتي في حضني تقومي كنتي عاوزه تسبيني خالص مش مسمحولك على فكره تبعدى صوتك وحشني يا نبض قلبي فاكره يا همس لما شكيتي اني بعرف واحده وكنتي زى المجنونه رغم انك كان بقالك بس في فيلا سنه  كنتي مستخبيه في المخبط انا راجع متاخر وانا لمحتك حبيت اخليكي تغيري عليا وعملت اني بكلم وحده  بيضحك وهو بيلعب في شعرها وانتي كسرتي الكبايه مشيت علي الازاز عشان اشيلك وانا كنت زى المجنون

  جريت علي المطبخ ساعتها جيت اشيلك انتي رفضتي وفضلتي تعيطي زى المجنونه وانا طهرت ليكي الجرح وفضلت معاكي وبوست عيونك وساعه عرفت  قد اي بحبك وفضلت معاكي لحد ما نمتي وبوست مكان جرح رجلك يا همس رجلك وفضلت

واخدتك في حضنك اقولك سر كنت بشوفك وانتي بتحطي روج احمر وبيضحك وبيبكي مع بعض عشان أفضل اخدك في حضني بصراحه انا اللي كنت ساعتها محتاح حضنك مش انتي وفضل يملس علي و شها بايد و الايد التانيه علي جسمها يالا يا همستي وضمها اوى ل حضنه انا فعلا ضعفت اوى من غيرك اقولك حاجه كنت نفسي تشفيها وأشوف الفرحه في عيونك انا اشتريت ياخت ليكي وجهزته عشانك انتي 

عارفه اسمه اي

 💞همس الأنين 💞

بس بفكر اغيره مش لايك عليكي هسمتي معذبتي لانك فعلا عذبتيني اوى يا همس ومش مستحمل اشوفك قدامي كده هموت يا همس كفايه دلع بقي يالا قومي بسرعه.

الباب خبط ثواني ونايمها علي سرير كانت الدكتوره واول ما شافت سليم  انكسفت وبصت في الأرض عاوز اطمن عليها ممكن اشوفها

سليم : اتفضلي وبعد عن الباب  دخلت وكان احمد وصل فيلا وكانت معاه ولدته وطلع جرى علي اوضه احمد ووقف قدام همس اللي مش بتتحرك وشاف ضعف سليم  حسه بكسر قلبه ودموعه نزلت مش هينفع كده انتي هتفضلي نايمه لحد أمتي قومي شوفي سليم بينهار يا همس حرام  انتي كمان اي سليم اكيد وحشك لو فضلتي نايمه انا هسيبه الستات اللي هتموت عليه عشان انتي كده بتتدلعي ومش هوصلك اخباره فاكره كنتي بتكلميني كام مره في اليوم عشان اطمنك عليه وبيضحك وهو مفكر اني مرتبط وبحب ومخبي عليه و انا بكلم مجنونته ومقدرش يمسك دموعه ودكتوره بتعيط علي حالهم وأحمد سابهم خرج دكتور انا خلاص ادوتها اديتها بعد اذنكم.

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

في الصالون 

سعديه ازيك يا هانم اتفضل انا جهزت اوضه حضرتك 

هدي مامت احمد : انا هطلع اطمن علي همس 

سعديه : تمام يا هانم بعد اذنك هدى طلعت وقابلت إيمي نازله بتعيط 

هدى : مالك يا بنتي انتي منهاره ليه همس كويسه .

إيمي : اه يا هانم بعد اذنك ونزلت الجنينه وفضلت تعيط وقاعده في الأرض وكان احمد موجود هناك بس حاله ميفرقش عنها كتير

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞في المستشفى

فتحيه خرجت من العملية وعدت مرحله الخطر .

ايه : الحمد لله واترمت في حضن عامر وبتعيط

عامر : اي يا بنتي فرحانه تعيطي زعلانه تعيطي الحمدلله وضمها في حضنه

فريده : يالا مش عاوزه دلع روحي صلي وادعيلها ربنا يتمم شفاها على خير.

ايه : حاضر ومشيت هي وعامر.

سهيله ومحمد واقفين مبيتكلموش لانهم مش فاهمين نظرات فريده ليهم كده ليه

محمد : هو انا ممكن اعرف حضرتك زعلانه مننا في حاجه.

فريده: انا زعلانه من بنتي اللي خزلتني في تربيتها وكانت نايمه في حضنك وانتم لسه مخطوبين

سهيله : انا يا ماما تقوليلي الكلام الوحش ده وبتعيط.

محمد : قرب من فريده واخد سهيله تحت دراعه اي حاجه عاوزه تقوليها قوليها ليا مش هسمحلك تجرحيها باي كلمه وبعدين تقدرى تقوليلي مكانها طبيعي فين غير في حضني وفي قلبي انا صبرت واتحملت كتير عشان بس مضغطش عليها وازعلها لاني عارف انها حساسه ومفيش في أيدها حاجه بسبب المشاكل اللي كانت موجوده في العيله مش مسموح لحد يجرحها وقرب علي سهيله واخدها في حضنه وباسها في دماغها يالا عشان اوصلك فيلا انتي تعبانه ومحتاجه ترتاحي يالا ومسك اديها وبعد ما ممشي خطوتين وقف وبصلها وبيشاور بصباعه قدامك بس لحد ما همس تخف ومدام فتحيه نطمن عليها وبعد كده هيكون فرحنا اصل يا مدام فتحيه مش هتشوفي سهيله غير في احلامك واخد سهيله وخرج من المستشفى.

فريده : واقفه مصدومه وشافت عامر شايف كل وسامع كل ده انت سمعت قال أي طب مفيش جواز.

عامر : قرب عليها بصراحه يا ماما كان المفروض يكون متجوز من كام سنه وهو استحمالنا كتير ولو مش بيحبها انا كنت ضربته بالنار وحضرتك واثقه أن سهيله بتحبه وهو محافظ عليها ولولا أنها كانت منهارة مكنش اخدها في حضنه.

فريده مش هعديها علي خير مفهوم انا راجعه فيلا هطمن عليهم وراجعه خلي بالك منهم وسابته ومشيت بتكلم نفسها ماشي يا أحمد.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

عند فتحي

الغفير : هعمل اي يا حاج هتوكل المحامي اللي قال عليه هيثم باشا

فتحي : بضحكت مكر لا طبعا خليه يتربي في سجن شوى وبعدين يطلع كمان كام سنه انا اصلا عاوز اعيش واتمتع شوى المحامي قال هيشوف حد يشل مكانه تجاره المخدرات أما القتل هو هيلعب بالقانون يالا غور وانده علي العروسه الجديده تدلعني شوى💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

عند سليم 

دخلت هدى قام سليم باسها من اديها ودماغها شفتي يا ماما هدى حصل اي همس ضاعت مني واترمي في حضنها فوق يا سليم انت جبل اي ضعف ده صلي وادعي ربنا يحفظها وانا واثقه أنه اكيد هيخليها تقوم وتنور حياتك وبعدته عن حضنها وقربت وقرأت ليها قران وسابتهم وخرجت وبصتله بأمل أنها هتبقي كويسه.

سليم : قرب علي همس وجاب مصحف وفضل يقراء قرآن وبعدين قام صلي وفضل يدعلها

وجات فريده : هي عامله اي يا سليم وبتعيط وماسكه اديها

سليم : زى ما هي ادعلها اه ماما هدى هنا 

فريده : سعديه قالتلي بس قولت اطمن علي همس الاول وبعدين اشوفها عن اذنك لو احتاجت حاجه كلمني انا هبات هنا النهارده.

سليم : حاضر يا أمي وسابته وخرجت

وطلع علي سرير اخد همس في حضنه وفضل يرقيها زى ما كانت بتحب وماسك اديها لحد ما حس انها بتضغك علي أيده.

سليم : بص كانت بتفتح عيونها بصعوبه وبتتكلم بضعف وبتنادى عليه.

سليم: وحشتيني ورفعها علي رجليه وحشتيني يا همس اااااااااة من وجع قلبي وروحي وعقلي عليكي

همس : حصنته انت اللي وحشتني اوى يا بابا سليم انا جسمي كله واجعني اوى يا حبيبي.

سليم ثواني : هندهلك الدكتوره 

همس بلاش خليك جانبي بلاش تسبني أرجوك انا  كويسه.

سليم : متاكده بس هي لازم تشوفك انا هتصل بيها وفعلا اتصل وجه إيمي واحمد

إيمي : كشفت عليها لا احنا الحمدلله كويسين جدا وكل اطرافك بتتحرك كويس انتي بس محتاجه شوى مساج عشان عضلاتك تلين انا هتصل بمركز كويس يبعتولك بنت تيجي تعملهولك وتأخد الفيتامينات دى وانا كده مهمتي تبقي خلصت.

سليم : الأدوية ماشي لاكن مساج انا اللي هعمله ليها دى مهمتي وهي عارفه اني شطور في الحكايه دى وبيغمز بعيونه

إيمي : انكسفت ووشها احمر وبصت في الأرض كل ده وأحمد بيراقب إيمي بكل تفصيله فيه بعد ما اتشد ليها وهم بيتكلمه في الجنينه.

احمد : حمد الله علي السلامه يا مفعوصه موتنينا علي ماصحيتي ما هو انتي لو صحيتي هتسيبي النوم لمين.

همس : ماشي بقي كده يا ابيه انشاء الله هتتجوز واحده تحب النوم اكتر منك .

احمد : كده همس رجعت عن اذنك يا سليم اسيبك تعمل ....

إيمي : انكسفت عن اذنكم انا موجوده لبكره لحد ما اطمن عليها.

سليم : شكرا يا ايمي اتفضلي وخرجت هي وأحمد.

سليم قرب علي همس وحشتيني وقرب باسها بوسه كبيره جدا وهي بادلته يمكن بشوق اكبر منه

سليم : شالها دخل بيها الحمام انا بقي لازم اعمل بنصيحه إيمي انتي فعلا محتاجه مساج وانا اشطر واحد في الدنيا يعمله لاحلي همس في دنيتي وفتح المايه علي الاخر وكل شوى يزود المايه اكتر وأيده بتكتشف كل حته في جسمها اتحرم منها وهي بضعف وشوق متعلقه في رقبته وشالها ورجع بيها السرير وحطها وغطاها وبيغمز بعيونه وحشتيني اوى وبيلمس شعرها وبيهمس جانب شفايفها بحبك وبعشقك ونزل علي رقبتها ورجع تاني لشفيها بشرب من شهد عسلها كنتي عاوزه تسبيني دانا اموت ولا تبعدى عني وكل تفصيله فيكي وحشتني ورفع عنها البطانيه وفضل يلمس منحنيات جسمها بايده والايد التانيه ماسك دماغها ومقربها ليه برغبه قاتله لحد ما روحها راحت وهو شالها وضمها ليه وقاعده علي رجليه وايدد بتلعب شعرها وايد بتتحرك علي ضهرها 

همس : بعشقك يا سليم وحشتني وقعته علي سرير وهي وقعت فوقيه والباب خبط وكانت سعديه سليم قام غطه همس وراح لبس في أي يا سعديه

اسفه بس الأدوية بتاعت مدام همس هو انا ممكن اطمن عليها 

سليم :بعدين هي كويسه وتقفلي الجناح خالص ممنوع حد يطلع أو يتصل بلغيهم كلهم لمده اسبوع مش عاوز اشوف حد

سعديه بتضحك بس كده حاضر بعد اذنك.

ورجع لهمس ومعاه الأدوية وحطها وفضل ورجع شعرها ورى ودانها ندهن وناخد المسكن عشان نستحمل حرب اللي هتحصل دلوقتي وفعلا همس نفذت كلامه واخدت الادويه وهي جاب مرهم المساج وفتحه وحط علي أيده ودهن ليها رجليها وطلع باسها من شفايفها وحط مرهم علي أيده تاني ودهن ليها فخدتها ورجع لشفيفها ورقبتها واحد ماخلص جسمها كله وقام غسل أيده ورجع كانت هي مغطيه نفسها وبتضحك 

سليم خير بتضحكي ليه 

همس عشان لسه بتحبني قصدك مجنون بيكي وشغل موسيقي وقرب ليها

وشالها ورفعها وباسها من صدرها نفسي اعيش عمرى كله جانبك بس عمرى شوى عليكي يا همس وفضل يرقص بيها ويلف بيها وكانت لعبه بين اديه بين قبلات ورقص وشوق وحرمان وهي كانت طايره من سعاده بحبك يا سليم وبصوت عالي دخلني جوه قلبك يا نور عيوني ونبض قلبي ونفس اللي بتنفسه وعايشه عشانه

سليم : بعشقك يا مجنونتي ونقطه ضعفي وهوسي والمي وقلب سليم ووصل بيها ا سرير يكمله لعبه العشق المجنون .

بعد اسبوع مر كل هادى ومريح وسعيد وأحمد وايمي قربه كتير من بعض.

همس : بتعيط مش هتروح الشركه وتسبني لوحدى انا ماشبعتش منك.

سليم : شوى صغيري وخضانها وراح بيها المرايا وفك زراير الفستان بتاعها شوفي وبيشاور علي صدرها كل ده ماشبعتش دانتي دخلتي في قطر انا بزعل كل ما اشوف العلامات دى علي رقبتك وجسمك وقاصد اني ابعد عنك شوى عشان ترتاحي همس قلعته جاكت البدله انا مش تعبانه انا مشبعتش منك ونفس احطك جوه عيوني واقفل عليك مستحيل ابعد عنك تاني وهو كان أسرع منها وكما اللي بدئها وكانت بين اديه واخدها ورجعه تاني لعالمه الخاص اللي مش بيشبعه منه  

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

فريده 

نورتي يا فتحيه حمدالله على السلامه

هدى : الف سلامه انا ام احمد 

فتحيه: الله يسلمك.

عامر : انا فرحي الاسبوع الجاي من غير اعتراض والمهندس حتي دلوقتي يستغل في جناح بتاعي وسهيله كمان معانا.

فريده : انت بتقرر لوحدك .

عامر : شال ايه امي بصوت عالي تعبت يا ناس نفسي ادخل الجنه بقالي كتير مراتي وحشتني وطلع علي فوق وايه مكسوفه ودافنه وشها في صدره.

سهيله : هبلغ محمد بعد اذنكم

فريده : ده مش هيحصل.

هدى : والله يا فريده لو مبعتيش عنهم لأحدهم اجوزهم واخليهم يسبوكي لوحدك هنا اعقلي بقا انتي اي جرالك ربنا يسعدهم وندهت علي سعديه زغرتي.

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

تعليقاتكم توقعاتكم

فيديو رومانسي للغايه اللي مش بيحب المشاهد العاطفيه بلاش يشوفه

بقلم //ياسمين الهجرسي

  الفصل التالي

تعليقات