أخر الاخبار

رواية حنين الماضي وامال المستقبل الفصل الثاني

 

#حنين_الماضي_وامال_المستقبل

الثاني 


وجذابه وتنهد ولها شخصيه قوية صلبه عنيده


سامر بتريقه يسلام وصف مفصل عنها وعرفتها امتي الانسه عشق


باهر صدق انك بايخ وغيلز غور من وشي وحدفه بلوساده


سامر هههه طب خلص بجد والله مش هتريق شفتها امتي


باهر الصبح واصطدمت بها وانا طالع من البنك عشان موضوع القرض وكانت دقايق سرقتها من عمر الزمن سرقت فيها قلبي


سامر يا جامد ولحقت تعرف عنها كل ده 

باهر طبع انا باهر مالك الاصول مش هعرف حاجه بسيطه زي دي وكمان حطتها تحت المراقبه


ودي صورتها

سامر واو جامده دي ملاك يبني


باهر يبرقله لم نفسك

سامر بخوف حاضر باهر اسكت دي بتتكلم في التليفون


واستمع باهر علي حديثها 

اطياف ازيك يا هيامنه

عشق بنرفزه هتلمي نفسك ولا اسك في وشك


اطياف خلص طيب عارفتي مين الموز بتاع الصبح


سامر تقول موز

باهر اسكت

عشق عيب عليكي طبع السيد مغرور اسمه باهر مالك الاصول حرامي نصاب من سلاسل مافيا ده يا بنتي لهو حكايه وانا وره لحد ما


ادخله السجن هو وكل اهله دي بيكون عمه جسور اسوء رجل اعمال في التاريخ


اطياف شكلك حطتيه في دماغك يبقي نقرأ عليه الفاتحه


عشق بفرح طب وقريبا جيد 


اطياف سلام عشان هنام

عشق سلام


باهر كان زي الثور

يتبع

باهر بغضب ماشي يا عشق ياانا ينتي 


سامر كان هيموت من كثره الضحك براحه علي نفسك احسن تطق من الغيظ


باهر يبرق لهو ويشير لهو اطلع بره


يخاف سامر وطلع بره بس رجع تاني حاسب تفرقع من الغيظ


يحدفه باهر بلمنبه


وفجأه وجتها هههه ماشي يا عشق


في الصباح ينزل باهر وهو عازم علي تنفيذ خططه للانتقام من عشق


باهر صباح الخير يا جميع 


سلمي مش هتقعد تفطر باهر بضيق لا مليش نفس وكمان مستعجل سلام يا بابا 


مالك استني يا باهر باهر نعم يا بابا 


مالك مش هتروح لجني النهارده


يتعصب باهر لا يابابا انا مش فاضي سلام بقي وجري


علي سيارته ويتمتم ماشي يعشق 


ويتصل ها يبني اتحركت ولا لسه


الرجل اتحركت يا باشا 


باهر بنرفزه خليك ورها 

الرجل امرك يباشا


قاد باهر بسرعه و

اتصل برجل نفذ 


الرجل حالا ياباشا


حضرتك الانسه عشق باهر امير


عشق بنظره شك اه افندم اي خدمه


الرجل انا من طرف اطياف صحبتك وبتقولك الحقياها اصلها عملت حادثه وهي بتموت


ترفع عشق حجبها بس اطياف لسه مكلمني دلوقت وفجأه يهجم شخص من خلفها ويبنجها 


وحملها لسياره


الرجل تم يا باشا وانا في طريقي لمكان المهجور




باهر بغضب ماشي يا عشق ياانا ينتي 


سامر كان هيموت من كثره الضحك براحه علي نفسك احسن تطق من الغيظ


باهر يبرق لهو ويشير لهو اطلع بره


يخاف سامر وطلع بره بس رجع تاني حاسب تفرقع من الغيظ


يحدفه باهر بلمنبه


وفجأه وجتها هههه ماشي يا عشق


في الصباح ينزل باهر وهو عازم علي تنفيذ خططه للانتقام من عشق


باهر صباح الخير يا جميع 


سلمي مش هتقعد تفطر باهر بضيق لا مليش نفس وكمان مستعجل سلام يا بابا 


مالك استني يا باهر باهر نعم يا بابا 


مالك مش هتروح لجني النهارده


يتعصب باهر لا يابابا انا مش فاضي سلام بقي وجري


علي سيارته ويتمتم ماشي يعشق 


ويتصل ها يبني اتحركت ولا لسه


الرجل اتحركت يا باشا 


باهر بنرفزه خليك ورها 

الرجل امرك يباشا


قاد باهر بسرعه و

اتصل برجل نفذ 


الرجل حالا ياباشا


حضرتك الانسه عشق باهر امير


عشق بنظره شك اه افندم اي خدمه


الرجل انا من طرف اطياف صحبتك وبتقولك الحقياها اصلها عملت حادثه وهي بتموت


ترفع عشق حجبها بس اطياف لسه مكلمني دلوقت وفجأه يهجم شخص من خلفها ويبنجها 


وحملها لسياره


الرجل تم يا باشا وانا في طريقي لمكان المهجور


باهر عشتم يارجاله


يتبع

السابق

تعليقات