احببت شخص من الخيال البارت الربع عشر
رواية احبتت شخص من الخيال الفصل الرابع عشر
وعدتت الايام واسلام لسه عمل قطه وكل يوم نور تتعلق بيه اكتر ولما بيسبها شويه ويختفي بتزعل وانهارده سبها وراح مشوار مهم ورجعلها
اسلام: نيونيونيو
نور بزعل: هتنونولي تتير ي ثي اثلام(هتنونولي كتير ي سي اسلام)
اسلام: القمر زعلان ليه
نور: معتددس انو يهمت(معتقدش انو يهمك)
اسلام راح قعد جنبها ومسك ايديها: حبيبي زعلان مني
نور: اثلا اتت مس فاتر حبيبت اثلا(اثلا انت مش فاكر حبيبك اصلا)
اسلام: ازاي بس هو انا فاكر هو مهتم بحد غيرو ده هو كل دنيتي وحياتي
نور: ي ثلام يا حويا تيب تت فين تول ده (ي سلام ي اخويا طيب كزت فين كل ده)
اسلام: تؤتؤ ده سر ياروح قلبي بليل هتعرفيه
نور بدلع: حلاث هفتل سحلانه منت لحد بييل(خلاص هفضل زعلانه منك لحد بليل)
اسلام حط ايدو علي كتفها: تؤتؤ حبيبي ممنوع يزعل اصلا وبعدين صدقيني هتعرفي بليل اضحكي بقا ضحكتك وحشتيني
نور وهي بتحضنو: حادر يا حبيبي(حاضر يا حبيبي)
وفي مكان تاني
ععععععععععععععععع منك الله ي اسر حسبي الله فيك الله يخربيتك ععععععععععععععععع
اسر وهو دخل يجري: في اي اي لي حصل انتي كويسه فيكي حاجه حاجه وجعكي
نور بصريخ: ععععععععععععععععع سبلي فرصه اردد
اسر بخوف: طيب طيب ردي
نور بعصبيه: انا حامل ي استاذ
اسر بفرح: بالله احلفي طاه يعني انتي حامل هييييييه لوووووولي هييييه هييييه
نور بعصبيه: انت مبسووووط وانا هفرقع
اسر بفىح وضحكه هبله علي وشو: لي يا حبيبي بس كده هيجلنا بيبي مديقه ليه دوقتي
نور: انت منك الله اصلا انت مش حسس بلمصيبه
اسر بصدمه: مصيبة اي في اي يا نونو ياحبيبتي
نور بعصبيه: فيييه انيي قصيرره ولما بحمل ببقا دبه انت فاكر كنت عملها ازاي في اسلام
اسر مقدرش يمسك نفسو وفضل يضحك عليها: ههههههههههههه اسف خلاص هههههههههههه معلش يعني انتي لي مديقك انك بتبقي دبدوبه
نور بصبيه وصريخ: عععععععععععععععععععععععع انت السبب انت السبب منك الله
اسر حول يبطل ضحك: سبب في اي يانور انا مالي الله انتي هتجبيها فيا هههههههههههه
نور: ععععععععععععععععع بكررررررهك
اسر بضحك: بحبككككك
وفي مكان تاني
ايهاب: وهنعمل اي ي عمتو القبيله طلبت طلب ولو متفذش هيعلنو الحرب علينا
رقيه: مش عارفه ي ايهاب بس اكيد الطلب ده مش هيتنفذ مهم حصل حتي لو روحي هتكون المقابل
ماريا: يا سمو الملكه مينفعش الطلب يترفض وخصوصا انو اسر اتجوز نور وهي نص انسيه وده مخلف لي قونين القبيله
رقيه: قونين القبيله دي العيله الملكه لي بتحطها مش شعب القبيله
ايهاب: بس متنسيش انو ده قنون عمرو ملاين وعشان يتغير هتحصل مصايب في القبيله
ماريا: بظبط كده ي سمو والملكه وانتي اكتر حد عارف القونين دي
وفي مكان تاني
حسن دخل لي نيره: فكره انهارده اي
نيره بصتلو من غير اي تعبير: لا ومش عايزه افتكر
حسن وفهم قصدها: بس انا يهمني انهارده عيد جوزنا وبكرا عيد الحب
نيره: هه جوز وحب
حسن بزعل من لي عملو والفراغ لي بقا بينهم بسبب لي عملو قعد علي رجلو قدمها وطلع الورد والشوكولاته لي وره: انا عارف انك زعلانه مني وعارف اني غلط كتير بس انا بحبك
نيره: هو كمان بيحبها
حسن: متجبليش سيرتو
نيره: يبقا متتكلمش ومتحولش تصلح غلط بكلام مش حقيقي ومش من جواك انت بتقول انك بتحبني بس انت متعرفش يعني اي حب لانك لو كنت تعرف مكنتش كسرت قلب اسلام وبنتك تعرف اي انت عن الحب بعد ماضربت بنتك عشان بتسال علي الشخص لي اتخاطبتله من قبل حتي متعرفني انا وانت انت متعرفش يعني اي حب عشان تقولي بحبك روح ي حسن روح شوف وراك اي روح اتعلم القسو بزياده روح دوس علي قلب بنتك لي بطلت تخرج من اضتها بسببك
خلصت كلمها ودموعها مخلصتش وحسن فضل وقف قدمها تايهه من كلمها لي قالتو ومبقاش عارف هو كده صح لي عملو وله غلط غلطت عمرو لما كسر قلب اسلام وبنتو
وهل والوضع هيفضل علي كده وله بكرا هيبقا فيه جديد
#فاتن_محمد_شاكر
#احبتت_شخص_من_الخيال
لقراءه وتحميل الرواية كامله هنا 👇👇
للتواصل 👇👇👇😘
يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام